Nem az miatt,csak azoknak nincs olyan széles vevőköre,mint amely dizájnt most használ sok gyártó...az egyszerű lekerekitett forma....Pl optimus Black,2x ,Iphone,SGS...sok HTC...
Ezeket a belsőtől függően bármikor el lehet adni....Mig pl a Crystalt,v Viewty smartot kiadnák most androiddal,lehet,h csak a vásárlól 40%-ának jönne be.... De láthatjuk ezt az Arc eladásán is.....
Mondhatni már véget ért az LG féle Shine korszak mikor a csicsássága miatt lehetett eladni a telefonokat....Most már főként az számit,h legyen benne egy facebook widget és egy kp500 dizájnnal is ellehet adni....A felső kategóriába is már inkább a belső tudás számit......
tény,h az LG sokszor,rosszkor jött rossz időben....Pl a Blacknek tavaly kellett volna jönni a gt540-nek is egy jó félévvel korábban....
A fentebbi Crystalnak ,Bl40 nek pedig az okostelefonok előtt...
Ami egyedüliként felhozható,h jókor jött az az One.....Nincs annak se egy kimagasló dizájnja és mégis az első 40 nap alatt 2 millió fogyott...mert jókor jött jóidőben...A 2x is hasonlóan sikeres lehetett volna,csak ott a szoftvert cseszték el....
LG G2 32 GB 4.4 AOS