Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37) Coyot válasza bambano (#34) üzenetére


Coyot
őstag

Mindenki pánikol mert a sok 400-600 ezerről visszatekert dízel autót láttott amire akár 3-400ezret is rá kell költeni egyszerrre.

Hátha megérted miért veszik sokan konkrétan ezt a passatot, bekerülési költség ha jobb állapotban van 1 milla is lehet, anno én 900k ért vettem az enyémet szintén kombi, minden elem gyári fényezésű. 2 kisebb horpadással (13 évesen nem érdekelt nagyon). Jellemzően még mindig azok veszik akik mennek évente legalább 25-30 ezret és nem a lakás meg a teszkó között.

Itt ami dízel gond lehet, zárójelben hogy mennyit bírtak nálam és az ismerősi körben:
- DMF (300k km, kuplunggal együtt cseréltem bár még nem volt hangja)
- Turbo (nálam még gyári, de több autón csak 260-300 között bírta)
- PD elemek (ez meg szerintem sosemegytönkre, 3 PD-s dízel van a környezetemben és ez az amit egyiken sem cseréltek/újítottak még, én vagyok a rekorder eddig a majd 400k km-el)

Tételenként 120-200 ezer forintért meg lehet javítani/cserélni, ehhez kell egy rendes szerelő aki nem kókányol és tartja a gyári szabályokat.
Nálam ~1-1.2 millát hagyott a zsebemben azért mert kevesebbet eszik - viszonyítási alap egy átlag kicsivel 9 alatt evő 1.8 szívó benzines versenyző (kombi, súlyban is hasonló és méretben is) . Minden költségem még az autórádió antennacsatlakozója is bele van számolva.
Gyors matek után kiderül, hogy ha minden dízelspecifikus dolgot kicserélek is elég sok pénz marad a zsebemben ahhoz, hogy érdekeljen ez az összeg.

Nekem a rendes autó ami elvisz A-ból B-be és közben el is férünk benne mondjuk 4-en + csomagok. És nem köpködöm mások autóját a saját blogbejegyzésük alatt csak mert nem benzinnel megy.

Má' nem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.