Ez tényleg nagyon profi!!! (mondjuk horror ára van, legalább is számomra )
[ Szerkesztve ]
Ez tényleg nagyon profi!!! (mondjuk horror ára van, legalább is számomra )
[ Szerkesztve ]
Fenéket.. 175/60/14
Legalábbis az, amivel én jártam, ilyeneken gurult. Vagy most Clio1-ről van szó?
A Keskin nagyon profi, de csak nagyban néz ki jól. Minimum 15-ös kéne a Clio-ra, hogy valahogy mutasson.
Nem véletlenül teszik a nagy Mercedes kupékra előszeretettel a cigók és a gengszterek.
Hát az én gumimon a már emlitett van + gyári Renault dísztárcsa. CLIO 2-ről van szó.
Ezt így azért nem jelenteném ki...
Hát igen, kb ahhoz tudnám hasonlítani, hogy a Nike cipőt is kínában gyártják, ugyan ugy mint azt a gagyit amit a józsefvárosin lehet kapni (nem feltétlenül nike-t), de azért a minőségirányítás nem ugyan olyan szinten van a 2 gyár között.
Tök mind 1 , hogy a Logan-t hol trakják össze ahol megfelelő min.irányítás folyik ott csak minőségi dolgot tudnak csinálni. mert a ratyi át sem megy a meo-n.
Váltóméret, de cseréld le 14-esre szvsz..
A legkisebb motorúakra is 14-est raktak gyárilag tudtommal, ez a 13-as valami magánember ügyeskedése lesz..
Lehet, hogy kényelmes a 13-as, de a 14-essel se ráz lényegesen jobban, az úthibákat sokkal jobban átlépi, úttartásban a kettő ég és föld.
[ Szerkesztve ]
"úttartásban a kettő ég és föld." ---> ezt tudom
szivem szerint már most lecserélném egy 14-es vagy 15-ösre.
körbe nézek a "piac"-on (a neten) hogy vannak-e most vmi nagyon jó vételek itt Eger környékén. nem akarom szombathelyről ide szállítani ha nem muszály. meg azert meg is nézném mielott megveszem őket. esetleg lehetőség szerint fel is raknám egyből. ezert jo lenne miskolc,ózd,gyöngyös,eger környékéről találni vmi jó ajánlatot.
ha magánember akciója lett volna akkor sztem nem szarakodott volna a gyári dísztárcsákkal, mert ezek is elég huzos aron vannak ahhoz kepest hogy műanyag szarok.
Elhoztam ma a fényezőtől a verdát, ime a friss képek:
Jól mutatna alatta egy fasza felni
Jól néz ki!
Hallod, hiába van rajta Renault dísztárcsa, akkor se ez a gyári méretű kerék..
Én ebben is elég konzervatív vagyok, sima 14-es vagy 15-ös mattfekete lemezfelni jönne be, a létező legjobb gumival (amennyit a felnin spórolsz azt költsd gumira), a csicsát meg hagyd a gizdagyerekeknek.
Persze aláírom, hogy ezzel nem lehet villantani a járdán a csajoknak, cserébe jobban tapad az úton, mint az alu+dzsuvább gumi felállással.
Tegnap találtam egy ilyet, nem is messze, Miskolcon:
Nem lenne drága és valószínű a gumi garnitúrát el tudnám annyiért adni amennyiert megvennénm a felniket
Azokat a Dayton gumikat jó messzire hajigáld el róla
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
a 13-as alufelni égő
vagy legyen nagy, vagy nem kell feltűnni akarni
over and out
Ha szinte ingyen van akkor nem jó???
george: mint mondtam a gumik el tudom passzolni
Abban nyílvánul meg, hogy apámék annó vettek új 307-est, 5ezer km-el a háta mögött kigyulland a parkolóban (magától) és teljesen kiégett. Nem egy sztorit hallottam már autószerelő haveroktól, hogy volt/van jópár pözsó, amiben 15-20 garipecsét lett fél-egy év alatt, gyakorlatilag értéktelenné téve az autót. Német autók: A4et a szomszédom kéthetente viszi szervízbe, és gombolnak le róla zsinórban 20-30-50ezret, 2-3havonta körben kiég az összes izzó (cserélni nem tudod otton), beszarik a lámpamosó, visítozik a számítógép, beszarik a légkondi, stb. BMW dízeljeit hagyjuk, benzinesek is süllyednek, és legutóbbi használtpiaci mustra után meg lett állapítva, hogy 3-4 misiért sincs olyan normálisabb BMW ami nem rohad. De nem kicsit rohad, hanem nagyon.
Persze, tudom, arányaiban kell nézni. 100ezer forgalomban lévő ugyanolyan között persze, hogy több a rosszabb, mint 100 között.
Amit én vennék, az Honda-Mitsu-Nissan-Toyota. Ezek között is van rossz, nem is vitatom, de arányaiban (jóval) kevesebb, mint az EU-s modellek között. Legalábbis ez a szervíztapasztalat.
Még egy régi volvóra/saabra beruháznék. Egy V70 T5 kombi nem lenne rossz Persze karbantartás nélkül minden megdöglik jó gyorsan, de a fennt említett A4 gyerekkora óta megeszik 1-1.5 liter olajat 1000km-en. Nem azért, de a 14éves CBR-emből ugyanannyi olajat veszek le 4500-5000 km után, mint amennyit beleraktam, és nem 3-4ezret forog, hanem 13-14ezret...
remélem kielégítő volt
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nekem mindegy, mennyiért van..
Az alufelni eleve egy kivagyiság, de ha már az van, akkor csináld rendesen, és vegyél nagyot..
Azt a pénz inkább a lakásvásárláshoz rakom félre.
Márpedig gyári méret. Ez a gyári dísztárcsa csak a Clio II PH1-hez volt. PH2-höz, vagy nagyobb motorhoz elképzelhető a nagyobb felni, de a képeken látható az nem magánember ügyeskedése.
Lejszi
Szerintem nem illenek rá ezek a felnik, más stílus...
[ Szerkesztve ]
Igazad van, hülyeséget beszéltem..
Phase1, meg Phase2, blááh
Az szomorú, ha valaki kivagyiságnak tartja az alufelnit ... ezen az alapon a tetőablak, vagy a metálfény is kivagyiság.
Az alufelni egyszerűen szebb, mint az acél és egyben praktikusabb is(könnyebb tisztántarani, jobb szellőzése van a fékeknek aluval stb).
A "vegyél nagyot" tanácsok meg csak a futóműjavítóknak tetszenek Lehet venni gyári méretű felnit, esetleg egy számmal nagyobbat.
A kivagyiság az, amikor a szakadák Golf3-ra(ez nem a VW ellen szól, csak egy példa) felrakják a 17-18-as felniket. Aztán csodálkozik rajta, hogy évente csapágycsere, meg szilentek, lengőkarok mennek tönkre.
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Szerintem meg nem vegyen rá sokkal nagyobbat, mert szétmegy az autó
ABE: a renault clubba elfelejtettem a jelszavamat és lehet h a felhasz.nevemet is, és nem tudok kérni jelszó emlékeztetőt. Az a jimmy nevű srác sem válaszol az email-emre.
Nem tudsz vmi tanácsot adni h mit tegyek?
Valóban, egy alufelni nem csak "Frenky"-zésre való.
[ Szerkesztve ]
"Aztán olyan is volt hogy a befecskendezésre panaszkodott a szentem fedélzeti szgépe, majd ilyenkor rendszeresen lekorlátozta magát 2000-es fordulatra és 20 vagy 40km/h-ra, viszont pár gyújtás ki-be kapcs megoldotta."
Ilyen nekünk is volt, igaz Skodával (97'-99' környékén), de elég jó volt Szegedről BP így jönni.. nálunk nem oldotta meg a ki be kapcsolás, hanem kb 30p haladás, 30p állás volt..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Megmondták a frankót a kifakult lökhárítóra:
[link]
Kb. ugyan ez az eredmény szilikonolajjal, vagy szilikonspray-el is
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
a volvo d5ös dízelébe is kell olyan 5e km-enként valamicske olajat tölteni...
ettől függetlenül kiváló élményt garantáló motor, és baj se nagyon van vele és persze az autóval sem
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
A valamicske azért más, mint 1000km-en 1 liter
Annak azért nem örülnél gondolom, ha 5000km alatt megenne 5 liter olajat a vas (mondjuk azért az ilyen mérték olajzabálásnak mindig van valami nyomósabb oka).
A VW dízelek eszik picit az olajat, de ilyen mennyiségnél nem ártott volna levenniük a hengerfejet megnézni, hogy nem "fordultak-e össze" az olajlehúzó gyűrűk a dugttyún... tudom ritka eset, de előfordult már ilyen nem egyszer.
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Az lehet, de csak rövid ideig.
Barki akit kerdeztem óva intett a szilikontol, olyan hamar kifakul mint allat.
Nem tudom ez a cucc mennyi ideig fogja megőrizni az eredmenyt, utana erdeklodtem mar de meg valaszt nem kaptam.
A Maxolen-nek vannak profi cuccai, minden felületre, a polírtól a műanyagápolásig. Azt viszont nemtudom, hogy kisker forgalomban kapható-e.
Anno a cégnél azt használtunk mindenre, de 30 literes hordókba jött
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"