- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Vigyázzatok a jófogással!!!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Az MP4 boxmeccs hang nélkül folytatódik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Érdekes történések a hardveraprón...1.
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lejszi
senior tag
Persze, nekem is mondták pl, hogy ugyan ez a clio csak 1.4-es 16 szelepesbe egy kicsit gáz, mert szervizesebb mint az 1.2-es, de attól függetlenül még nagyon tetszenek a CLIO-k és nem bántam meg, hogy ezt választottam.
Pl nagyon tetszenek az új ibizák is. Lehet, hogy majd az lesz a legközelebbi autóm, de csak majd a lakásvásárlás után, addig ez a kis CLIO marad.
Mennyire régi mercire gondoltál? 25éves 3ezres szívó diesel megteszi?
PL:
-
#64791808
törölt tag
Nekem meg egy Citroen Xsara-m van, 2.0 VTS 180LE, van benne 120 ezer, a kötelező szervizeken kívül semmi baja nincs, nem akar szétesni, és baromi kényelmes. Lehet utálni a francia autókat, de ELVBŐL nem venni szánalmas baromság. Ez egyébként a 4. citroenem és eddig csak jók a tapasztalataim...
-
george11
addikt
Vannak fanatikusok de az más tészta.
Csak tényleg azt nem értem meg sokszor, hogy mi alapján döntik el totál laikus emberek, hogy a német jó, a többi meg szar. Ugyan ez van fordítva az olasz, francia gépekkel ... azok mind szarok. De könyörgöm, ha ki sem próbálják, akkor honnan tudja?
Én mikor autót keresgéltem a Civic után, valami olyat akartam, ami nem csak megy, de azért maszív is, meg van benne egykét apróság(klíma stb).
Namost a Bravo árán vehettem volna egy fapados golf3 1,4-est. Az, hogy formailag fényévek vannak köztük az egy dolog, mert mindenkinek más a szép. Nade kéremszépen egy fapados golf 1,4, és egy bőrön kívül fullos 1,8-as Bravo közül nem volt kérdés, hogy melyiket vegyem meg azonos áron...
Utánna mindenki hülyének nézett a szervízben is, ahol melóztam anno(VW/Audi), merthogy lezabálja a gatyám, meg szét fog hullani.
Most negyedik éve van meg az autó.
A hibalista 4év alatt: 1db ablakmosó fúvóka(eltörtem, mert barom voltam), 1db helyzetjelző izzó, és ezen kívül csak az olajcserék.Ez nem vicc, tényleg semmi sem halt be rajta.
Eddig 60.000km-t tettem meg vele a legapróbb hiba nélkül. Óra szerint most 163.000 van benne. Fogyasztás városban 10, országúton 7,5-8 liter.
Ezek után bennem nem igazán vannak előítéletek, főleg, hogy nem egy japán, koreai, francia autó is megfordult már a családban. Egyedül a német gépek maradtak ki mindigMajd pótolom egyszer egy régi mercivel
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
addikt
És hol vannak a képek a Clio-ról?
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
addikt
válasz
venember83 #29 üzenetére
Beleillik az
Volt civic-em, akkor nagyon meggyőzött a márka. Fater meg Accord-al pöckölte egy darabig a cserebogarakatAz új hondák nemtudom milyenek, de a 92-98 között gyártott gépek azok szerény véleményem szerint élményautók a javából.
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
eastsider
nagyúr
csak németet
amúgy szerintem is only német, japán, svéd
[ Szerkesztve ]
-
peterszky
őstag
A Honda valóban jó! CRV-nk van, fogyasztása jó, iszonyat kényelmes (ülni benne és vezetni is). Egy bosszantó hiba: állítólag a Civicnél már megtalált és ismert hiba itt is előjött, a zár nem mindig bírja a meleget/napsütést. Egyik ajtón előjött, azt ilyenkor csak belülről lehet nyitni. 2x volt cserélve, továbbra is áll.
Francik:
Volt Megane, Laguna. Megane kicsi (nekem), Lagunában hátul nem fért el a fejem, első-hátsó ülésen is fájt a derekam. Lagunában még egy izzót sem lehet kicserélniVáltó egy év után és melegben rakoncátlankodott.
mod: Berlingo: szállító és személyautónak is tökéletes!
[ Szerkesztve ]
What else you gonna do on a Saturday?
-
Chieftec
őstag
válasz
venember83 #27 üzenetére
Jaja!! Mi legalabb tudjuk mi a jo nem?
-
george11
addikt
válasz
venember83 #27 üzenetére
Na és a Honda? Nem illik kihagyni a sorból
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
venember83
nagyúr
Dacia Logan. 60k km, egy éves sincs, tehát elég intenzív használat alatt van. Semmi gond, városi taxiként üzemel az autó, 1,5-ös diesel. Ennyit a francia autókról, általánosítani max egy típuson/évjáraton belül érdemes.
Különben meg az autó az olasz. A többi max közlekedési eszköz, egyetlen kivétel ezalól a propelleres márka, meg mondjuk a Subaru. Szvsz.
Chieftec: Látom ebben a témában is ugyanazt az álláspontot képviseljük.
[ Szerkesztve ]
-
Daweee
őstag
Na akkor egy konkrét példa a francia kocsira:
Renault Megane-unk van, kényelmes meg minden.
Viszont tényleg van egy szervízigénye... először a fék kezdett el érdekes hangokat kiadni és nem is úgy fogott teljesen ahogy kell, többször vittük szervízbe papíron többször csináltak vele valamit, fékpofa csere stb, de csak nem múlt el egy darabig.
Aztán olyan is volt hogy a befecskendezésre panaszkodott a szentem fedélzeti szgépe, majd ilyenkor rendszeresen lekorlátozta magát 2000-es fordulatra és 20 vagy 40km/h-ra, viszont pár gyújtás ki-be kapcs megoldotta. A poén hogy épp Rómában voltunk, és azért ha autópályán jön egy ilyen az gáz. Végülis nem jött, hazahozott minket, otthon gyorsan bedobtuk szervízbe azóta jó.
Egyébként lehet bennünk van a hiba mert fosott már be német (Astra) autó is külföldön...
Szóval franciát csak ha nagyon muszájde csodát mástól se várjunk...
[ Szerkesztve ]
-
george11
addikt
Hagyd ... hiábavaló.
Nemtudom mi alapján kategorizálják az emberek az autókat.Biztos mindenki szerelt mindeféle márkájú autót éveken át nap, mint nap, és levonta a konzekvenciát
Én eddigi pályafutásom során csak német autókat szereltem (Vw,Audi,Seat néha Skoda, és Opel), és valahogy nem győzött meg a német precizitás ...Ezzel nem azt mondom, hogy sz@rok a német autók(mondjuk én inkább egy olaszt vettem), hanem azt, hogy nem jobbak, mint a többi. Az a felár amit elkérnek érte az meg egyenesen nevetséges. Meg kell nézni milyen technika lapul a lemezek alatt mondjuk egy Golf4-nél .... egy jól bevált '96-os konstrukció, és vették, mint a cukrot, mert "új golf".
Németből, japánból, franicából, olaszból, koreaiból is vannak kitűnő gépek, és vannak ipari hulladékok.
Ez alól nem kivétel egyik gyártó sem.[ Szerkesztve ]
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
tkazmer
addikt
tapasztalatom alapján sokkal inkább kényelmesek és jól felszereltek. azt persze nem vitatom, hogy a javításuk sokba kerül, de ettől inkább boldognak kellene lennie apádnak
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
twollah
nagyúr
Elvek, elvek.
Az elvek arra valok, hogy egy ido utan zenes kiseret mellett lehuzzuk oket a WCn.
-
shev7
veterán
mi ez a francia kocsit nemvennek mania mindenhol?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Chieftec
őstag
Kocsibol csak Olaszt szabad!!
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
nem akartam francia kocsit venni elvből, mert útálom a rohadt csiga zabálókat.
ehhez képest a renault-s topicot te nyitottadúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tolts.hu
őstag
Én csak német, vagy japán autót vennék...
www.tolts.hu - elektromos járművek töltésárai
Új hozzászólás Aktív témák
lo Nagy örömömre már áprilisban sikerült megvenni a kocsit. Végül is nem puntot vettem, hanem egy CLIO II.-t és nem bántam...