Hirdetés

2024. július 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Lejszi válasza dabadab (#49) üzenetére


Lejszi
senior tag

Az egész utálat úgymond Klemanszónál (fonetikusan) kezdődött (1919), amikor a nagy Magyarországot megfosztotta(többed magával) a területektől, mert erősen benne volt a dologban.

(#52) george11 válasza Lejszi (#50) üzenetére


george11
senior tag

[link]
[link]

Inkább ilyet. De majd akkor, ha benő a fejem lágyja(jólírtam :F )... addig meg még tuti van vagy 20 évem, ahogy magamat ismerem :DDD

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#53) Lejszi válasza george11 (#52) üzenetére


Lejszi
senior tag

Igen, ezek nagy dögök :D
Bár mind a kettő külföldről behozott darab.

(#54) Chieftec válasza george11 (#46) üzenetére


Chieftec
őstag

Bravo az ISTEN!! Olyat akarok csak HGT be! Formaja meg olyan kb hogy valtozatlanul elkezdhetnek gyartani most is, annyira szepre sikerult. Meg johogy ezt valaszottad es nem a golfot.. Az mindig is egy 0 volt es most is az. VWk nel mar csak a skodakat utalom jobban, foleg az octaviakat az 1,4 es motorral :DDD :Y Szanalom h presztizs kocsikat akarnak csinalni belole holott koze sincs hozza es soha nem is lesz!!

(#55) george11 válasza Chieftec (#54) üzenetére


george11
senior tag

Azért a Golfokból is vannak ám okos gépek, pl Golf2 G60, vagy GTI 16V, esetleg Golf3 VR6.
A kinézet meg tényleg egyénfüggő. Van akinek a németes "kocka" külső/belső forma jön be, van akinek a gömbölyű, és van akinek az igazán szépek. (A legutolsó csoport vesz olaszt :D )
Én autóvásárlásnál sosem nézem az autó márkáját/presztizsét. Ha tetszik és tudja, amit elvárok, ráadásul meg tudom fizetni, akkor megveszem, tőlem lehet az akár Kia, vagy Sangyong is... az emblémák már rég nem hatnak meg.

A Skoda meg mondjuk azért tipikusan az az autó, amit nem szeretetből, hanem szükségből vesznek az emberek. Octavia nagy böszme gép, család elfér benne, az 1,4-es motorral tudja tartani a 130-at pályán, és olcsóbb, mint a VW/Ford/PSA autók. Kb ennyi elvárás van velük szemben, és ezt tudják is. :)

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#56) Chieftec válasza george11 (#55) üzenetére


Chieftec
őstag

Elso 1 kinezet a tobbi csak utana.. :)

Bravo utan:

Ennel jobb kocsi egy darabig nem kene.

(#57) #64791808 válasza Lejszi (#50) üzenetére


#64791808
törölt tag

Ha Mercedes-Benz, akkor CLK-GTR

(#58) Lejszi válasza george11 (#55) üzenetére


Lejszi
senior tag

Hát azért ajánlani nem ajánlok senkit hogy az octaviát 1.4-es motorral vegye meg :D
az azert nevetseges, min 1.6

(#59) george11 válasza Lejszi (#58) üzenetére


george11
senior tag

A biztosítás miatt veszik 1,4-es motorral.

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#60) blue_label válasza -NOKIA- (#1) üzenetére


blue_label
csendes tag

Én is, bár az Aston Martin a szívem csücske :U

(#61) blue_label válasza george11 (#55) üzenetére


blue_label
csendes tag

Fiatot meg alfat a soha nem vennék.(ferrari,lambo meg más kategória) Akkor inkább már DeTomaso :)

Alattam három punto fulladt le, szóval valahogy engem nem igazán kedvelnek.

[ Szerkesztve ]

(#62) #64791808 válasza blue_label (#61) üzenetére


#64791808
törölt tag

Ez is marhaság, a mai Fiat és Alfa már nem a 10-15 évvel ezelőtti megbízhatósági szinten van. Főleg az új Bravo zsír pl...

(#63) tkazmer válasza Lejszi (#50) üzenetére


tkazmer
addikt

jó autónak néz ez ki, csak ameddig elér egy kényelmes utazósebességet, addigra már ott a következő falu:)

#57) Cerebellum
vagy CLS 63 AMG

[ Szerkesztve ]

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#64) Archer


Archer
őstag

Az angolok meg az olaszok tudnak szép autókat gyártani (meg még ott a Mustang), a svédek biztonságosat a többi meg sztem tökmindegy. Aki bérből és fizetésből él és új autót akar venni úgyis a 2-3m közötti árkategóriát nézi ott meg az ár/érték arány dönt nem a márka(persze szigorúan csak szvsz). Hallottam már rosszat a mostani német autókról(nem is keveset) meg jót a PSA autókról szóval nem lehet általánosítani. Akinek meg több pénze van úgyis olyan márkát vesz amilyet akar(én Saab-ot vagy Volvot vennék) és a felső kategóriában lévő autók azért általában már jobban össze vannak rakva mint a középkategóriások. Luxusmárkákkal meg csúcsmodellekkel fölösleges jönni mert azért egy Peugeot 908-at ne hasonlítsunk egy 207-hez vagy egy CLK AMG 63-at egy Polohoz stb.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#65) blue_label válasza #64791808 (#62) üzenetére


blue_label
csendes tag

Az új Bravo tényleg jó,de Punto számomra valahogy nem az igazi.

Melyik volt az a Fiat, aminek Ferrari kasznija volt ?

(#66) ABE


ABE
őstag

Gratula a Clióhoz! Remélem elégedetten fogod használni sokáig. :R Kis reklám: ha esetleg gondod vagy kérdésed lenne, akkor az aláírásomban látható címre nézz be! ;)

(#67) george11 válasza Archer (#64) üzenetére


george11
senior tag

"és a felső kategóriában lévő autók azért általában már jobban össze vannak rakva mint a középkategóriások."

Na erre valahogy pont rácáfolnak a német gépek sajna :(
Audi S6 fél évesen komplett váltócsere, később hátsó difi csere.(gariban)/ gazdája ezután eladta, köszönte szépen a dolgot. 32 milláért vett egy autót, amit fél évig használt, ebből gyakorlatilag 1,5 hónapot szervízben állt a gép/
VW Touareg motorcsere két hónaposan.(gariban) (V10 Tdi)
Összes PdTdi mocinál(az első 3-4 évben) rendszeresen légtömegmérőcsere(ha kibírt 30-40.000-et akkor már bőven jó volt(árak 35-75K-ig).
Passat/A4/A6 alu lengőkaros futómű elég hamar széthullik(nincs külön gömbfej ám...) arról nem beszélve, hogy mennyi lett anno gariban cserélve(gyári visszahívás) a kormányösszekötővel együtt. (ha már nem garis, akkor olyan 120-140K-s tétel)
A6 2,5tdi sorra dobálták le magukról a kéttömegű lendkereket(70.000km körül), ami néha a mocitetőn jött ki, jobb esetben csak a motor akadt össze.(72.000ft volt anno)
Soroljam még? :D

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#68) Archer válasza george11 (#67) üzenetére


Archer
őstag

Én a váltókról hallottam sok "jót" de ezek szerint mással is van gond bőven. Szerintem a lényeg az, hogy nem kell olyanokat mondani, hogy autót csak Németországban tudnak gyártani a francia meg szar.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#69) feel good


feel good
aktív tag

Nagyon franko kis kocsi, pedig nem akartam francia kocsit venni elvből, mert útálom a rohadt csiga zabálókat.

:)) :)) :))

(#70) Chieftec válasza blue_label (#65) üzenetére


Chieftec
őstag

#56

(#71) gyenge47 válasza Kokkantas (#9) üzenetére


gyenge47
tag

Azok az autószerelők mondják, h szarok a francia kocsik akik nem értenek hozzájuk. tapasztalat ^^

(#72) Lejszi válasza ABE (#66) üzenetére


Lejszi
senior tag

Köszi!

Mikor megvettem a kocsit regisztráltam a honlapon :)
de sajnos már rég voltam fenn, de ideje lesz már felnéznem.

Épp alu felnik keresek amúgy rá, de ne kelljen Szombathelyre utaznom érte :D

(#73) Lejszi válasza feel good (#69) üzenetére


Lejszi
senior tag

Ennnyire tetszik ez a mondat? :D

(#74) philoxenia válasza Lejszi (#73) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Persze, alapból két hejessírási hiba van benne. :D

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#75) ABE válasza Lejszi (#72) üzenetére


ABE
őstag

Szoktak hirdetni különböző cuccokat, köztük alufelniket is. Ha keresel valamit, akkor azt beírhatod a fórumba, hátha van valakinek valami ajánlata. :)

(#76) george11 válasza Archer (#68) üzenetére


george11
senior tag

"Én a váltókról hallottam sok "jót" de ezek szerint mással is van gond bőven."

Ez majd minden gyártóra igaz, aki a teljes palettát igyekszik lefedni a piciktől a legnagyobbakig.
A Suzukival nincsenek ilyen gondok, mert szinte nincs is minek elromlani(nameg jó darabig európába csak 2-3 féle modell volt elérhető), + eleve egy igen kiforrott konstrukció. Cserébe mindenki lenézi, mert csak az buzuki, pedig a maga nemében nincs igazán párja/ellenfele.

A franciákból meg nekem azok tetszenek, amiben benne van az igazi francia "feeling".

Citroen BX , Pallas, XM, 2CV, DS (tudom ezek régiek, de nekem ezek jönnek be)

Renaultból Clio II RS , vagy a Renault 5 Gt Turbo.

Peugeot 405 Mi16, 205 Gti
Ezekből bármelyiket bevállalnám szó nélkül. :R

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#77) feel good válasza Lejszi (#73) üzenetére


feel good
aktív tag

"tetszik, de amúgy elvből nem akartam venni mert szarok" :D

(#78) feel good válasza george11 (#76) üzenetére


feel good
aktív tag

Francia feeling, a pattogós ordító clio rs-ben?

(#79) Lejszi válasza philoxenia (#74) üzenetére


Lejszi
senior tag

Érdekel? :DD

(#80) Archer válasza george11 (#76) üzenetére


Archer
őstag

Hát nem tudom, nekünk volt Suzukink, még a régi Swift, abból az utolsó vagy utolsó előtti széria és szó se róla, nagyon megbízható kis kocsi volt, egyszer kellett gumiharangot cserélni hátul de valahogy úgy tűnt, hogy mindenből csak pont annyi van benne amennyi éppen szükséges( pl. a vezetékek éppen csak olyan hosszúak, hogy odaérjenek ahová kell, semmi ráhagyás) ettől függetlenül nagyon korrekt autó volt. Az új Suzukikat nem nagyon ismerem de gondolom sok gond azokkal sincs mert nagyon nem beszélnek róla. Az ismerőseim között több francia kocsi is megfordult és nekem valahogy az a tapasztalatom, hogy motort azt tudnak gyártani, azzal nem igen van gond, inkább az elektronikában nem remekelnek annyira. Persze az alacsonyabb kategóriás kocsiknál ami nincs teletömve mindenféle kütyüvel ezzel így nem is igen van gond(ezért jó a régi Swift is :) )

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#81) george11 válasza feel good (#78) üzenetére


george11
senior tag

:D Nem úgy értettem a francia feelinget, hogy lágy rugózás, hanem az, hogy ezek igazán "elborult" autók.

Archer: igazad van, de az olcsó autó erről szól, épp elég. Keveset tud, de azt 0-24 óráig tudja.
Ezért nem igaz az (sajnos), hogy a felsőkategóriás fullos gépek a megbízhatóbbak. Minél több a kütyü annál több a baj vele.
Ez alól általában egy kivétel van: ha a elektronikában nincs se Valeo, sem Bosch alkatrész. A hitachi, nippon denso stb. cuccokkal nem szokott baj lenni, csak drágábbak, és nem unión belül készülnek, ezért kimarad az európai autók javából. :(
Keress egy Toyota, Honda, Mitsubishi-ben Bosch cuccot :D Nem fogsz találni, hacsak nem európában gyártot modell, ami nem igazán nyerő.
Jó példa erre a Civic. Amíg csak japánban készültek nem volt gond(EG6 széria '96-ig). Aztán jött az újabb széria (inkább csak facelift), és Angliában gyártották őket. na azoknál sokan panaszkodnak, a kritikán aluli pontheggesztésre ezért gyakran "nyiszog" a kaszni, a kárpitok zörögnek, az illesztések nem mindenhol jók/egyformák. :U

[ Szerkesztve ]

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#82) gyenge47 válasza feel good (#78) üzenetére


gyenge47
tag

próbálj ki macskakövön egy akár tizenakárhány éves Citroen XM-et és egy ugyanolyan korú német kocsit.. ég és föld

(#83) feel good válasza gyenge47 (#82) üzenetére


feel good
aktív tag

Pont erre próbáltam célozni.
Egy kis pattogós izé nem hozza a francia fílinget, mert az elvileg a kényelem.
A fíling másik részét, a megbízhatatlanságot már igen!

(#84) feel good válasza george11 (#81) üzenetére


feel good
aktív tag

Minden gyártónak van hasonló kategóriás gépe, a R5GTT idejében is volt, meg a Clio RS idejében is. Nincs itt semmi elborultság. A középmotoros V6 Clio, az igen. :D

(#85) kornél1


kornél1
aktív tag

:C :C

(#86) george11 válasza feel good (#84) üzenetére


george11
senior tag

R5GTT idejében melyik gyártónál volt még olyan elb@szottul erős és pici autó(Fiat Uno Turbo, és Pug 205GTi kivételével) ?
Golf GTi nem volt ellenfél, Kadett GSI szintén(ráadásul nem is egy méretosztály). Más nem volt, mert akkoriban jöttek be a hothatch gépek. :)

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#87) feel good válasza george11 (#86) üzenetére


feel good
aktív tag

Ma is csak ezek a gyártók vannak ebben a kategóriában, semmi se változott :)

(#88) george11 válasza feel good (#87) üzenetére


george11
senior tag

Meg a Honda(civic Vti, Type-R), Mazda(3 MPS), Toyota(Corolla nemtommi), BMW(BMW 1-es), Mini(Cooper). Szóval változott az, csak sokan nem figyelnek fel rá :)

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#89) feel good válasza george11 (#88) üzenetére


feel good
aktív tag

A vti-t és a régi type-r-eket ne keverjük ebbe bele.

(#90) george11 válasza feel good (#89) üzenetére


george11
senior tag

Hát hogyne kevernénk már bele, mikor a VTi egy "kultuszgép" lett tuningberkekben. :B

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#91) feel good válasza george11 (#90) üzenetére


feel good
aktív tag

Nekem ezek a mai elsőkerekes erőművek nagyon nem szimpatikusak. Az egyes bimmer meg bakancsformájú. :D
A vti-ben pont az a poén, hogy nagyon egyben van az egész, passzolnak egymáshoz a dolgok. Nem túl erős, de nem is nehéz.

(#92) Lejszi válasza feel good (#91) üzenetére


Lejszi
senior tag

lehet hogy bakancs formájú, de elég dizájnosra tervezték azt a abakkert :D

(#93) Lejszi


Lejszi
senior tag

george11

Tudnál nekem ajánlani ALU felnit a CLIO-mra? (a repertoárodból)
13"-os is megfelelő lenne. ;)

(#94) Lejszi


Lejszi
senior tag

Holnap megyek a CLIO-ért a fényezőhöz, felpolíroztattam, ha vki kiváncsi rakok fel képeket majd.

(#95) spirit007


spirit007
senior tag

Használd egészséggel és baleset mentesen a járgányt !
Ja és vezess óvatosan mert sokba van manapság egy fotó ;)

(#96) joshua7 válasza venember83 (#27) üzenetére


joshua7
veterán

Jó, de az román, nem francia. :DDD :))

Semper Fi

(#97) george11 válasza Lejszi (#93) üzenetére


george11
senior tag

AJánlani tudnék 100 félét, de ez ízlés dolga. Nem tudom megmondani, hogy neked mi tetszik. Valaki feltenné rá a fullkróm 17-es felnit, van aki maradna max 15 collnál, és valami szolid formánál. Ami általában jolly joker felni az a "Borbet T". Én még nem nagyon láttam olyan autót, amin ne mutatna jól :)
De azért egy jótanács: Alessio-t NE vegyél, mert egy rakás ...
Próbálj valami nevesebb gyártó felnijei közül választani pl: MIM, ATS, ENZO, OZ, Technomagnesio, Borbet, BBS, Momo, Keskin. Ezekben nem fogsz csalódni minőségügyileg.
Alessio és társai meg formára rendben vannak, de két gödör, és lehet vinni görgőzni a felniket. :U

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#98) feel good válasza Lejszi (#93) üzenetére


feel good
aktív tag

keskin kt5

a gyári méret 14-es.. :Y

(#99) Lejszi válasza feel good (#98) üzenetére


Lejszi
senior tag

nem 14-es, hanem 13-as , hidd el :) (165/70 R13)

(#100) Lejszi válasza george11 (#97) üzenetére


Lejszi
senior tag

ment egy pü, aztán ott majd megbeszéljük.ok? :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.