Váó, nem gondoltam hogy ezeknek ennyire durván nyomott ára van.
Més que un club!
Váó, nem gondoltam hogy ezeknek ennyire durván nyomott ára van.
Més que un club!
Azért reméltem amikor elindult a sorozat, hogy nem ilyen nyúlfarknyi epizódokban kapjuk Nem kell egy Csikós Zsoltnak lenni, de na. Azért ez rövid volt
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
Igen, én is bízom benne hogy hosszabb epizódok következnek. Kíváncsi lennék pár képre a megvásárlás utáni állapotról.
Més que un club!
Ez így számomra is értékelhetetlenül rövid volt, pedig érdekelne a téma.
(#5) Lalikiraly
Sziasztok.
Na de ez egy blog...
Képeket jövő héten fogok tudni adni.azóta is történt egy két apróság a kocsival.
Meg hétfőn kerül szerelőhöz is.
Rendben írok hosszabb részeket
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Mindenért annyit adnak, amennyit ér. Nem véletlen, hogy sokszor 4-5 éves Bálna Merciket bontottak, mert nem érte meg javítani.
Sajna így van. Az akkoriban 20 misiért megvett W220 as S osztályokat 1-2 misiért adják, mert még ugyanannyit rá fogsz költeni állapottól függetlenül. Túl bonyolult autók, rengeteg hibalehetőséggel. Na persze, aki újonnan meg tudja venni, annak már azért pláne ne sírjon a szája. Beviszi a márkaszervízbe és kész.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
(#8) Napfénysüti válasza Lalikiraly (#7) üzenetére
Pont azért lepődtem meg mert újan ezek nagyon nem voltak olcsó autók. Oké hogy nagy az értékvesztésük de durva most mennyiért mennek, a kerékpárom több mint kétszer ennyi volt akciósan (igaz az újként).
Més que un club!
(#9) Lalikiraly válasza Napfénysüti (#8) üzenetére
Hát igen sajnos. És nem csak a javításuk. Ugye a benzines még maffiózó vagy politikus életszínvonal mellett is sok. Tehát 15 litertől az összesig. És azért a 100 literes tankot a jó kis bőven 400 feletti prémiummal megtankolni már annyira nem vicces. Na persze a V8 az V8. Vezettem már gyárilag chippelt E50 AMGt.
De mivel én alapjábavéve nagypapásan vezetek, így ez a kis dízel is megteszi simán. Persze néha megküldöm, közös örömünkre.
Na de egy szó mint száz. Ahogy szokták volt mondani.: Ha majomra tellik, akkor teljen banánra is.
Amúgy kafa bicajod lehet!
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
(#10) Napfénysüti válasza Lalikiraly (#9) üzenetére
Arra kíváncsi vagyok hogy a tied az milyen állapotot képviselt mikor vetted?
A szomszédban lakó srácnak is volt egy ilyen pápaszemes W210-ese az viszont valami borzalom állapotú autó volt, el se tudom képzelni akkor ő azt mennyiért vette. Úgy gondoltam azért ezekből még ilyen 800-1M körül lehetnek a korrektebb darabok azért is vagyok kíváncsi.
Ha érdekel itt a bringa: [link] Tervezek majd egyszer egy bemutató cikket írni róla mint az előzőről.
Més que un club!
(#11) Lalikiraly válasza Napfénysüti (#10) üzenetére
Szia. Hár ami nagyon nagyon topp az igen olyan 800-1M között mozog.
Ha azt számolom, hogy az enyémet a 370 000 + kb 200 full rendberakatni. Akkor egész jó.
A karosszéria szinte törésmentes. Minimális hibák vannak. Egy polír viszont kell neki.
A motor nagyonjó. A klíma is működik. Faterral Edd China autónak hívjuk. Sok sok apróság. Egy nagytakarítás után egész élhető lesz. Megvétel előtt sokat állt.
Hú ez komoly bicaj és szép a fényezése is. Continental gumik nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Szívesen olvasnék hosszabban is az autóról, szeretem az öreg Merciket
Nekem W124 van, de a W210-ek is érdekelnek.
bejegyzés Mercis kalandok (Második rész)