Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Napfénysüti

Váó, nem gondoltam hogy ezeknek ennyire durván nyomott ára van. :Y

Més que un club!

(#2) TheLázs válasza Napfénysüti (#1) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Azért reméltem amikor elindult a sorozat, hogy nem ilyen nyúlfarknyi epizódokban kapjuk :) Nem kell egy Csikós Zsoltnak lenni, de na. Azért ez rövid volt :)

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#3) Napfénysüti válasza TheLázs (#2) üzenetére

Igen, én is bízom benne hogy hosszabb epizódok következnek. Kíváncsi lennék pár képre a megvásárlás utáni állapotról. :K

Més que un club!

(#4) csoki46


csoki46
aktív tag

Ez így számomra is értékelhetetlenül rövid volt, pedig érdekelne a téma.

(#5) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Sziasztok.

Na de ez egy blog...

Képeket jövő héten fogok tudni adni.azóta is történt egy két apróság a kocsival.

Meg hétfőn kerül szerelőhöz is.
Rendben írok hosszabb részeket :)

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#6) yerico válasza Napfénysüti (#1) üzenetére


yerico
senior tag

Mindenért annyit adnak, amennyit ér. Nem véletlen, hogy sokszor 4-5 éves Bálna Merciket bontottak, mert nem érte meg javítani.

(#7) Lalikiraly válasza yerico (#6) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Sajna így van. Az akkoriban 20 misiért megvett W220 as S osztályokat 1-2 misiért adják, mert még ugyanannyit rá fogsz költeni állapottól függetlenül. Túl bonyolult autók, rengeteg hibalehetőséggel. Na persze, aki újonnan meg tudja venni, annak már azért pláne ne sírjon a szája. Beviszi a márkaszervízbe és kész.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#8) Napfénysüti válasza Lalikiraly (#7) üzenetére

Pont azért lepődtem meg mert újan ezek nagyon nem voltak olcsó autók. Oké hogy nagy az értékvesztésük de durva most mennyiért mennek, a kerékpárom több mint kétszer ennyi volt akciósan (igaz az újként).

Més que un club!

(#9) Lalikiraly válasza Napfénysüti (#8) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Hát igen sajnos. És nem csak a javításuk. Ugye a benzines még maffiózó vagy politikus életszínvonal mellett is sok. Tehát 15 litertől az összesig. És azért a 100 literes tankot a jó kis bőven 400 feletti prémiummal megtankolni már annyira nem vicces. Na persze a V8 az V8. Vezettem már gyárilag chippelt E50 AMGt.
De mivel én alapjábavéve nagypapásan vezetek, így ez a kis dízel is megteszi simán. Persze néha megküldöm, közös örömünkre.

Na de egy szó mint száz. Ahogy szokták volt mondani.: Ha majomra tellik, akkor teljen banánra is.

Amúgy kafa bicajod lehet!

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#10) Napfénysüti válasza Lalikiraly (#9) üzenetére

Arra kíváncsi vagyok hogy a tied az milyen állapotot képviselt mikor vetted?
A szomszédban lakó srácnak is volt egy ilyen pápaszemes W210-ese az viszont valami borzalom állapotú autó volt, el se tudom képzelni akkor ő azt mennyiért vette. Úgy gondoltam azért ezekből még ilyen 800-1M körül lehetnek a korrektebb darabok azért is vagyok kíváncsi.

Ha érdekel itt a bringa: [link] Tervezek majd egyszer egy bemutató cikket írni róla mint az előzőről.

Més que un club!

(#11) Lalikiraly válasza Napfénysüti (#10) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Szia. Hár ami nagyon nagyon topp az igen olyan 800-1M között mozog.

Ha azt számolom, hogy az enyémet a 370 000 + kb 200 full rendberakatni. Akkor egész jó.

A karosszéria szinte törésmentes. Minimális hibák vannak. Egy polír viszont kell neki.
A motor nagyonjó. A klíma is működik. Faterral Edd China autónak hívjuk. Sok sok apróság. Egy nagytakarítás után egész élhető lesz. Megvétel előtt sokat állt.

Hú ez komoly bicaj és szép a fényezése is. Continental gumik nem semmi.

[ Szerkesztve ]

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#12) barnam_ válasza Lalikiraly (#11) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szívesen olvasnék hosszabban is az autóról, szeretem az öreg Merciket :)

Nekem W124 van, de a W210-ek is érdekelnek.

(#13) Rover623


Rover623
félisten

Stílus förtelmes...nagyon szűk egy oldalon 7db "Na..." kezdetű mondat? :U

primus inter pares

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.