Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) mrlujoak válasza Tapsi (#350) üzenetére


mrlujoak
veterán

Szerinted.

Mások szerint meg van értelme.
Ne csak egy szempontot vegyél alapul!

Emellett igen is van értelme, hisz még mindig nagyob eséllyel élsz túl egy balesetet, ha 180-ról vészfékezel, és "csak" kétharmadával csapódsz be, mint mondjuk 250 Km/h-val.

Nem kell mindig azonali megállásos becsapódással számolni, sokszor pörgés, forgás, csúszás, borulás emészti el relatave hosszú úton a mozgási energiát.

Tény, a 180 km/h is még magas - szerintem - de az irány jó.
El kell kezdeni.

Az, hogy a PR szerint mi az indok, megint más kérdés.
Ha bullshitnek tartod, ha nem, valahol el kell kezdeni.

[ Szerkesztve ]

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#352) Tapsi válasza mrlujoak (#351) üzenetére


Tapsi
addikt

A tény meg az, amiről már korábban is beszéltünk, hogy a halálos balesetek 1%-áért felel az abszolút gyorshajtás autópályán. Oké, kezdjük el farigcsálni ezt az 1%-ot, nekem mind1. Szerinted hányan pengetnek 250-nel random autópályán? Ez mekkora hányada a teljes állománynak?

Látszat intézkedések ezek.

(#353) dabadab válasza mrlujoak (#347) üzenetére


dabadab
titán

Ez azért a Renault esetén eléggé kirakatintézkedés, mivel a modelljeik jó része eleve nem is képes felgyorsulni 180-ra, a maradék is csak elég nehezen és akkor is csak minimálisan tud ennél gyorsabban menni (a leggyorsabbak: az erősebbik benzines Megan 205, ill. az Espace 215-ös végsebességgel (mondjuk valahogy nem látom magam előtt az Espace-szel csapató boyracereket :D )).

DRM is theft

(#354) Somatom válasza dabadab (#353) üzenetére


Somatom
veterán

Attól függ, hogy milyen Espace. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#355) mrlujoak válasza dabadab (#353) üzenetére


mrlujoak
veterán

Az irány a jó.

Támogatom, bár én már eleve 160 km/h-ban maximalizálnám.
Felesleges ennél több...
Pályán egy vészhelyzetben ha a sebesség növelésével tudod kivédeni a balesetet, bőven elég az a +30 km/h sebességkülönbség...

A saját kocsim is 180km/h végsebességet tud (elvileg) soha nem mentem annyival vele...

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#356) #16820480 válasza mrlujoak (#355) üzenetére


#16820480
törölt tag

Mondjuk amúgy a 160 is akkor már felesleges, mert az úton levő autók jelentős többsége szerintem nem lenne képes 130-ról 160-ra olyan dinamikával gyorsulni, hogy azzal vészhelyzetet tudj kivédeni.

(#357) mrlujoak válasza #16820480 (#356) üzenetére


mrlujoak
veterán

Ez már megint csak találgatás, hogy mi lenne...
Lehetne bármi. Egy max 160-ra korlátozott autó jönne mögöttem beragadt gázzal, fék nélkül, én meg úgy menekülhetnék előle, hogy szépen felgyorsítok a 130-ról 160-ra.

Tessék egy példa. Nem ez a lényeg.

Kár, hogy azt kell látnom itt is, hogy a kifogáskeresés, a szőrszálhasogatás, meg a kötözködés megy.

Ez nem jó. Nagyon nem.

Ha teszem azt maholnap mondjuk az Audi, a Mercedes, vagy a BMW jelentené be, hogy ő is 180-ban limitál, de magyarázatnak nem bullshitet ad meg, csak azt, hogy: "Mert csak", akkor mi lenne?!

Igen. Terjed az elektromos autózás.
Igen, egyes gyártók 180-nál megállnak.
Miért? Mert. Így döntöttek.

Van aki nem tud 100 km-nél hosszabb távot egyhuzamban vezetni, vagy végigülni, valaki meg egyhuzamban levezet 1000-et.

És?

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#358) #16820480 válasza mrlujoak (#357) üzenetére


#16820480
törölt tag

De most ne haragudj, nem értem miért siránkozol itt, hogy "nagyon nem jó ez így". Annyit mondtam, hogy a 160 is felesleges, mert annyival sem mehetsz szabályosan. És ha mondjuk 130-140-es limiter lenne, akkor meg nem jönne mögötted 160-nal beragadt gázpedálos kocsi, hanem jönne 140-nel és nem kellene gyorsítanod sem.

Pont ez a baj inkább, hogy "csak mert" magyarázattal húznak egy olyan határt, ami nem számít, mert amúgy sem közlekednek sokan annál többel, de főleg nem az ő autóikkal, mert azok nem is igazán tudnak.
Ez majdnem olyan mintha jönnének, hogy mostantól maximalizálják a CO2 kibocsájtást 200g/km-ben. Ez tök jó, csak amúgy 130 vagy annál is kevesebb a limit amúgy is, és ennek tetejében még nincs is olyan autójuk ami érdemben átlépné az általuk megszabott határt :N

(#359) mrlujoak válasza #16820480 (#358) üzenetére


mrlujoak
veterán

"nem értem miért siránkozol"

Nem siránkozom.
Csalódott vagyok.

Pláne, hogy nem ismerted fel a reakcióm.

...és látod? Ahelyett, hogy elfogadnád a 180-at, csak a kifogásokat keresed. Miért?
180 és kész.
Elektromos és kész.
100 km-t vezet valaki egyhuzamban és kész.

Ha te nem, akkor nem.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#360) #16820480 válasza mrlujoak (#359) üzenetére


#16820480
törölt tag

Jó, hát lehet így is.
180 és kész.
Teljesen érdektelen változtatás és kész.

(#361) Somatom válasza mrlujoak (#359) üzenetére


Somatom
veterán

Szarok a környezetvédelemre, éljen a V8 és kész. ;]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#362) k-adi válasza Somatom (#361) üzenetére


k-adi
nagyúr

ahhoz kéne pénz is.. és kész.

(#363) #06658560 válasza Hoplitész (#344) üzenetére


#06658560
törölt tag

Ezt Németország, Man szigete esetében hogy gondolod kivitelezni?

(#364) Somatom válasza k-adi (#362) üzenetére


Somatom
veterán

Nyerek a lottón és kész. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#365) Chibass


Chibass
tag

Szerintem nagyon unalmas az eleje, semmi luxus érzetem nincs, de még csak újnak sem hat.

Aki nappal is legény, az éjjel nem volt ott!

(#366) 8th válasza Somatom (#361) üzenetére


8th
addikt

LPG és win-win. :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.