Hirdetés

2021. május 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) macikos


macikos
addikt

Kérem! Megmentem a földet!

[ Szerkesztve ]

(#2) Drakmusz


Drakmusz
őstag

[link]
13:19-től van a lényeg.

https://fototrend.hu/fotok/fotos/drakmusz/index.html

(#3) hemaka


hemaka
nagyúr

Az oled bármilyen kialakítású lehetne, meg látnád is rendesen ha rásüt a nap, ez így elég kókány és nem is OLED persze. De olcsóbb, mint egy rendes műszeregység az a lényeg úgy is. Sebaj, majd a következőben, arra is tartogatni kell valami újdonságot.

[ Szerkesztve ]

(#4) ultrasound


ultrasound
csendes tag

Halandónak megfizethetetlen lesz, még az ECO változata is.

(#5) wolfman válasza ultrasound (#4) üzenetére


wolfman
veterán

Mindegyaz. Majd veszik a milliárdosok párszázan, meg beteszik 3-4 filmbe, aztán meg is van a plusz bevételben.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#6) Kamikaze75


Kamikaze75
tag

Főúri parasztvakítás.
Ennél már csak az a fehér belső értelmetlenebb amit egyáltalán autón alkalmaznak

[ Szerkesztve ]

(#7) Noukoum válasza macikos (#1) üzenetére


Noukoum
addikt

Ezzel a hozzászólással biztosan nem. :P

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#8) Kopi31415 válasza hemaka (#3) üzenetére


Kopi31415
félisten

"meg látnád is rendesen ha rásüt a nap,"

Ezt kétlem. OLED telefon tapasztalat alapján. Vagy annyira fel kell húzni a fényerőt, hogy két év alatt zavaró mértékben degradálódik.
Éjjel meg nem lenne elég sötét, ha olyan a megjelenítendő elem.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#9) mrlujoak


mrlujoak
veterán

Gyönyörűszép.
...bár nekem a kisebb autók jönnek be - most is kis Mercim van - de egy körre elvinném...

Azt a kijelzőt jóideig csak nézném. Működés közben mint légy a fényre, úgy mennék :)

Sony Xperia™ 10 II Dual; Sony WI-C310; Navitel R600 - menetrögzítő kamera (dashcam) - Sony STRAVIS képérzékelővel

(#10) DjFlanker


DjFlanker
aktív tag

Tetszetős, német erőfitogtatás :)
80 milliós induló árat tippelek.
Nem láttam leírva, de ez a csodaműszerfal úgy tudom feláras lesz (több milliós, az tuti), alapáron ennél szerényebb lesz benne.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#11) <Lacy85>


<Lacy85>
addikt
LOGOUT blog

Na. Ezt már lehet autónak nevezni kívül-belül.
Rendelem is a 3 köbméteres malacperselyt és kezdődhet a spórolás. :D

(#12) <Lacy85> válasza DjFlanker (#10) üzenetére


<Lacy85>
addikt
LOGOUT blog

"The new Mercedes EQS will go on sale in summer 2021, and it’ll cost from around £80,000. That’s a couple of grand more than an entry-level S-Class. For that you get a rear-wheel drive model with one electric motor. If you fancy a more powerful 4-wheel-drive EQS, you’ll need to hand over closer to £100,000."

~33 milla körül lesz az alapára. Itthon nem tudom mennyi megy rá erre.

(#13) dabadab válasza ultrasound (#4) üzenetére


dabadab
titán

Ez az S Klasse elektromos változata, abból a benzinesből is egy normálisabban felszerelt darab olyan 60 millió táján van, nyilván ez se lesz olcsóbb :)

#12 <Lacy85>: az nálunk is kb. annyi lesz (esetleg pár millióval drágább, de még jóval 40 alatt), aztán majd a konfigurálásnál szalad fel rá pár tízmillió :)

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#14) DjFlanker válasza <Lacy85> (#12) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

Erre rájön az áfa, meg ez az, de akkor mellélőttem 40-45 körül indulhat majd.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#15) dabadab válasza DjFlanker (#14) üzenetére


dabadab
titán

Angol ár, azon már van ÁFA.

Azt mondja, hogy kb egy millióval drágább, mint az alap S, az meg nálunk 34 millió.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#16) DjFlanker válasza dabadab (#15) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

na pont ez a fura, egy elektromos verzió, csak ennyivel lenne drágább a simánál? nem jön ki a matek.. Na majd a magyar árlista eldönti majd

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#17) kBika


kBika
lelkes újonc

Tudja azt mint egy rendes S osztály? Sok száz km-en át 180+ tempót tartani? Ha nem, akkor nem sok értelme van, nem állja meg a helyét utazóautóként. Ezekkel nem százzal akarnak menni a nulláson a kamionok mögött.

(#18) dabadab válasza DjFlanker (#16) üzenetére


dabadab
titán

Alig van felára, mivel itt az elektromos hajtás nem egy 1,6-os motort meg egy kéziváltót vált ki, hanem egy 300 lóerős V6-ot, kilencsebességes automata váltóval.

DRM is theft

(#19) dabadab válasza kBika (#17) üzenetére


dabadab
titán

Köszönjük, hogy szóltál, mert amúgy a Mercedesnél senkinek fogalma sincs, hogy mit kell tudnia egy ilyen autónak, még soha nem láttak ilyet :D

(Egyébként meg nyilván a belsőégésű S sem tud sok szám km-en át 180-as tempót tartani, mert vagy tilos, vagy csak simán nem lehet a forgalomtól.)

DRM is theft

(#20) kBika válasza dabadab (#19) üzenetére


kBika
lelkes újonc

Mivel egyik elektromos autó sem tudja, nem hiszem hogy pont a Mercedesnél varázsoltak volna valamit :N és képzeld, elég sok autóval lehet olyan tempóval közlekedni, elég sok útszakaszon...

(#21) MarciKING24 válasza hemaka (#3) üzenetére


MarciKING24
tag

Bakker! Pedig majdnem megvetted :(

Straight outta Compton

(#22) DjFlanker válasza kBika (#20) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

a 0.2-s légellenállás egy ekkora autónál arra utal hogy de, készültek erre is.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#23) Lenry válasza kBika (#17) üzenetére


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog

a. valszeg a Mercedesnél nem 100%-ig hülyék dolgoznak, nem fognak olyan gyártani, amit ne tudnának eladni.
b. nem édesfaszmindegy neked? nem te vagy a célközönség, ennyi.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#24) erer1000 válasza kBika (#20) üzenetére


erer1000
őstag

ezaz.

múltkor az 1000-es swiftemmel is pályán dombról lefelé 172-173as sebességet sikerült felvenni, öröm volt nézni ahogy villogtam messziről , és egy BMW és egy audi is lehúzódott hogy elengedjen, elvégre nincs félelmetesebb dolog, mint látni a visszapillantóban hogy közeledik egy swift.

M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH

(#25) bear_


bear_
aktív tag

Ez egy pofásabb elektromos Civic gémer mûszerfallal.

(#26) turbuczn


turbuczn
tag

Szép és jó ... lenne, de a szoftver lassú, és már ott látszik ez az “igényesség”, hogy a hátsó utasoknak szánt tablet egy 7 éves készülék 2021-ben: [link]

[ Szerkesztve ]

(#27) yuing


yuing
senior tag

Azért a ledet egy picit túllőtték szerintem... :)) De nyilván kéne, láttam MKBHD videóját, lenyűgöző autó.

(#28) NomadND1


NomadND1
senior tag

Tuti velem van a baj, de ezek a coupék olyan félkészek. Szépen jön az iv, majd puff vége és ettől az egész olyan furán néz ki.
Az a sok kék led...remélem nem kikapcsolható ;]
Technológiailag érdekes, de hidrogén cellás meghajtás jobban bejön. Ezek csak szennyezik a környezetet (hosszútávon talán még jobban mint a benzin), de a marketing kurvajó és megváltóként szerepelnek.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/VEDELMEZOK

(#29) DjFlanker válasza NomadND1 (#28) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

a kék led bármilyen színű lehet, már egy golf méretű autóban is, nyilván itt is.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#30) esoember


esoember
csendes tag

„Ez nem hold. Ez egy űrállomás!” :)

(#31) Rolly válasza NomadND1 (#28) üzenetére


Rolly
veterán

Miért szennyeznek a környezetet? Ráadásul hosszútávon jobban, mint a benzin?
Miért jobb hidrogént előállítani 2-3* több energiával? És felhasználásánál 30-50%kal rosszabb hatékonysággal felhasználni?

(#32) Luck Dragon

Gyönyörű szép, engem megvettek . Csak én nem tudom megvenni .

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P

(#33) NomadND1 válasza Rolly (#31) üzenetére


NomadND1
senior tag

Nagy vonalakban: Ki kell bányászni az összes összetevőt(ezek általában nem egymás mellett vannak) - el kell szállítani - össze kell rakni - ki kell szállítani - tölteni kell (energiát valahogy elő kell állítani) - újra kell hasznosítani/megsemmisíteni.

Hidrogént már viszonylag olcsó állítanak elő tengervízből.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/VEDELMEZOK

(#34) Noukoum válasza kBika (#17) üzenetére


Noukoum
addikt

De várj már nem a gyorsulás a lényeg? Ja bocs mióta van tesla azóta az már nem fontos, sőt felesleges!
Kíváncsi leszek 1000km autópályás hatótáv után mi lesz a hiszti tárgya. Nem zakatol, nem füstöl? Akkor semmirevaló! :))
Az meg külön vicces hogy te akarod eldönteni hogy más mire akarná használni ezt az autót. Tudod van az a kor (pontosabban érettség), amikor már fontosabb dolgok is vannak annál minthogy letarolj mindenkit a pályán. Arról inkább ne is beszéljünk hogy kamion mögötti tesla kb egy urban legend, ilyet kis elektromos autóknál láthatunk itthon. És ha nem akar 160-nal vagy 14x-vel menni ami nem szabályos? Akkor mi van? Sőt mi van ha csak 110-zel megy? Teljesen szabályos, kitudod kerülni ha szeretnéd. És egyáltalán nem biztos hogy azért megy lassabban mert nincs hatótávja hanem mert kényelmesebb, biztonságosabb, ráér, nem siet. Ezzel mi a gond? Vagy csak hülyék vagyunk, fejünkben sok a dízel, na meg ott az irigység is? :DDD

NomadND1:
Vannak tanulmányok hidrogén meghajtású autókra, csak hogy a villanyautó mellett nem életképes.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#35) kBika válasza Noukoum (#34) üzenetére


kBika
lelkes újonc

:DD vicces vagy

(#36) Hoplitész


Hoplitész
lelkes újonc

Sonderklasse mint luxus? Inkább megvárom a Maybachot. Ez úgyis csak egy teszt ahhoz. :))

Az a képernyő viszont... Alapítsunk mozgalmat, és követeljük vissza a fizikai gombokat!
A zongoralakk is undorító, elgalábbis ilyen mennyiségben. :U

[ Szerkesztve ]

(#37) Sinesol válasza Hoplitész (#36) üzenetére


Sinesol
addikt

Ez már igen, elképesztően jó beltér, és persze a külső is nagyon ott van.

Azért az ember elmosolyodik, amikor arra gondol, hogy egy prémiumnak nevezett Teslánál még mindig milyen baltával faragott a beltér, mennyire messze van ettől a szinttől. :N

[ Szerkesztve ]

(#38) Meridian


Meridian
aktív tag

"A fedélzeti AC töltő alapáron 11 kW-os, de 22 kW-os opció is van, ez 10 vagy 5 órás teljes töltési időt takar otthoni wallbaxon"

Ez hány amperrel történik? Vagy az elektromos művek ehhez külön csatlakozási pontot építenek ki külön órával, külön kismegszakítóval?

http://www.taxierden.hu

(#39) moleculez


moleculez
veterán

Szép jó meg minden, de inkább egy Tesla, az már sokkal kiforrottabb, ez még nagyon első próbálkozás náluk. Pár év múlva viszont komolyan tudom majd venni (és remélhetőleg meg is tudom venni :DDD ). Addigra viszont a Teslánál megtanulnak autót gyártani ;]

A világ minden problémája az oktatás hiányára, vagy minőségére vezethető vissza.

(#40) TeeJay válasza Meridian (#38) üzenetére


TeeJay
félisten

11KW-os otthoni töltéshez 3x16A kell csak ide, szóval ha mellett akarsz még indukciós főzőlapot vagy 2-3 klímát járatni nem árt ha van 3x25 de inkább 3x32A-ed
22KW-hoz 3x32A kell töltéshez, ott 3x50A nem árt ha van már ha egyáltalán a szolgáltató enged ennyit beköttetni :))
Aztán majd mikor minden 2. családi háznál lesz 11KW töltés este akkor jönnek a finomságok :K

Mixgyűjteményem + megamixek + saját mixeim egy helyen ---> https://www.mixcloud.com/trance4ever/

(#41) mjani1172


mjani1172
addikt

Az a fehér belső..... :F
Látszik, hogy Mercedes lemondott az európai piacról.

(#42) Hallosz


Hallosz
senior tag

Nyugi, néhány hónap alatt beesik az ára, és szolgáltatónál részletre megveheted......
Ja. . . . nem! :))

[ Szerkesztve ]

Just do it & never give up! ~ S20 FE 5G

(#43) sheratan válasza NomadND1 (#33) üzenetére


sheratan
titán

Koncepció szinten állítanak elő olcsó hidrogén, de felskálázni még nem nagyon tudta senki ipari méretekre, amit beharangoztak hogy ilyen olcsó meg olyan zöld. Márpedig a terjedéshez az kellene, hogy ne csak két villástargoncára valót termeljenek naponta.
Meg aztán mit csináljon az, akinek nincs a szomszédban a tenger? Mondjuk mi itthon, vagy Svájc, vagy... Szóval továbbra is termelni kellene, majd szállítani a legtöbb helyre (ha mást nem a töltőállomásokhoz).
Nem fog ez elterjedni személyautózásban, ahogy 100 éve az elektromosnak sem volt sok esélye a belsőégésűvel szemben.

Az autóhoz: technikailag sokat ígér, de vizuálisan káosz szerintem. Ezt várta annyira mindenki? Hát jó...

https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/sheratan/index.html

(#44) Somatom


Somatom
addikt
LOGOUT blog

Nem rossz, nem rossz, de nem elég polgárpukkasztó. Tök kommersz. Vajon lesz belőle halottaskocsi kivitel? Mattfeketében, nagy, billenthető oldalablakokkal, a koporsó helyén motorszállító sínnel?
Vagy, ez a hajtáslánc a hatkerekű G Merciben?

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#45) NomadND1 válasza sheratan (#43) üzenetére


NomadND1
senior tag

Úgy fogalmaznék, hogy egyre több. Ipari hidrogént meg eddig is állítottak elő. A kutatások meg egyre nagyobb teret kapnak, mert nagyon leegyszerűsítve vízből víz lesz.
Sőt már arra is vannak kutatási irányok, hogy az "égésterméket" újra hasznosítani így nem csak vizet, de akár még oxigént is pöfékelnek majd a jövőben.
Pl. Németországban már gond nélkül tudsz szinte bárhol tankolni.
[link]
Egyre több autógyártó is elmozdult erre, mert jobban meg fogja érni. A két technológia valószínűleg el fog férni egymás mellett, de nagyon úgy tűnik, hogy a jövő a hidrogéné és nem az elektromosoké.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/VEDELMEZOK

(#46) cellpeti


cellpeti
veterán

Sziasztok!

Áruljátok el nekem, sok elektromos autónak hasonló az orra. Miért nem tudják ezt is, olyan szép "haragos"-ra csinálni, mint a benzineseket. Szerintem undorítóan ocsmány lett az eleje.

Egy kávé az arcba és irány a harcba!

(#47) Rolly válasza NomadND1 (#33) üzenetére


Rolly
veterán

röviden: körülbelül 3-4x több energia kell a hidrogénnél
- a hidrogént szállítani kell
- az autóba akkor is kell akkumlátor (persze nem 50-70-100 kWh) hanem tipikusan 10-20 kWh
- töltő állomást megfelelő helyre kell telepíteni
- a hidrogén rendkívül veszélyes anyag (robbanás és durranógáz)
- szerencsére csak az akkukat kell szállítani és a hozzá való anyagot kibányászni... a platina szerencsére a hidrogén előállító mellett terem fákon :D

(#48) Rolly válasza cellpeti (#46) üzenetére


Rolly
veterán

sokat ront a hatótávon... nézz meg egy Peugeot e208-e2008-at például még házon belüli Citroen eC4 (e2008 párja) és 5-10%kal kevesebbet fogyaszt pedig az is inkább klasszikus autó orrot kapott nem egy Tesla M3 formát...

(#49) Rolly válasza NomadND1 (#45) üzenetére


Rolly
veterán

hogy pöfögnének már ki vizet? Ha Hidrogént tankolsz és azt "elégeted" akkor víz lesz ezt mindenki tudja. Az oxigént a város levegőjéből veszi a rendszer tehát a városból oxigént von el (mint a belső égésű autók) ettől szerencsére senki nem fullad meg a városokban, és a kijövő pára se árt a városi beton dzsungelnek (sőt)... de oxigént nem fog termelni.

Az utóbbi években csökken a hidrogén meghajtású autók eladása ha jól tudom. És kutak se nagyon létesülnek.

Bárhol lehet tankolni :D ... hasonlítsd össze ezen láthatókkal: [link] vagy a Tesla / Ionity / Elen hasonló oldalaival :)

Hidrogént ma tipikusan szénhidrogénből állítunk elő... Ettől még sivatagos napos területen lehetne szinte ingyen, s lesz is használatban de szerintem főként hajózásban van esélye esetleg diesel vonatok kiváltásánál. Személyautókat bukták a hidrogén cellák és hamarosan a teherszállítást is bukni fogják.

20 éve legalább fejlesztik a hidrogénes autókat, miközben a litium akkus autók fejlesztése 10 év alatt meghaladta őket...

[ Szerkesztve ]

(#50) Noukoum válasza NomadND1 (#45) üzenetére


Noukoum
addikt

Szinte bárhol.. Nincs is annál jobb mint amikor 50km-en belül nem tudod feltölteni az autódat. Ezt akarod összehasonlítani azzal hogy felkelsz és fel van töltve az autód?
Az autógyártók nem mozdultak el erre, csak a toyota aki évekig tolta hogy csak a hibrid mire rájött hogy a villany a jövő. Aztán már késő lett és próbálkozik hidrogénnel, ami cirka 64e euró, és ez még nem is a magyar ár. Bár minek lenne magyar ár hiszen itthon nem lehet használni.
Személygépkocsikban nem ez lesz a jövő, drága és nem hatékony. Persze hinni bármiben lehet.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.