Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz arn #59 üzenetére

    Szerintem ez nem ennyire egyszerű azért.
    Az RT szerintem folyamatosan erőforrás igényesebb lesz ,mint az előre letárolt render. Szerintem 3-4 generáció múlva is az a játék ami RT-t fog használni lassabb lesz azonos kártyán, mint ami fix rendert, hisz nem tud versenyezni egyenlőre egy gyors, de buta és fixre előre leírt kiszámított effekttel egy real time effekt ami éppen A játékos és a környezet döntésére reagálva próbál valósághűen kialakulni és képződni.
    Folyamatosan fejlődnek a grafikus motorok , egyre összetettebbek és számításigényesebbek és egyre több tényezőt kell majd figyelembe vennie egy RT effektnek, mind részletesség mind fényforrások és felhasználói igények tekintetében.
    Ráadásul maga az RT is sokkal több dologra képes, mint ez a mostani felszínkapirgálás ,ami további erőforrásigényeket fog támasztani.
    Úgy gondolom, ez után is megmarad az RT akár 50 % erőforrásigénye, hisz teljesen más elven és igényeken alapul ráadásul a végtelenségig fokozható az igény és a sugarak/ fényforrások árnyékok, füsteffektek robbanások száma.
    Amikor az RT energiát takarít meg a fejlesztőknek, akkor lesz igazán jó az egész. Ugye beállítja egy jelenetnél a fényforrásokat és a többit legenerálja a grafikus motor RealTime. Akkor már nem fognak hónapokat eltölteni azzal hogy scripteljenek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés