Nem kell e-mailt küldözgetni meg semmit.
Fellépsz a Steam honlapjára és a Support alatt kikeresed azt a részt, ahol problémád van a játékkal és rákattintasz arra, hogy kéred vissza a pénzed. Innentől kezdve már csak várni kell, hogy visszautalják a pénzt a számládra.
Nagyjából annyi időbe, mint vásárolni. Annyi különbséggel, hogy ezt csak a honlapon lehet még elérni és a kliensben nem. Kipróbáltam, jól működik.
Ha jól tudom 2 órányi játékidőt nem haladhatja meg a játék, ennyi a kikötés. Tehát a letöltés még nem tartozik bele. Demo helyett tökéletesen működik ez a rendszer.
Eddig évekig ellene voltam a digitális vásárlásnak, de már dobozosban is csak olyanért adok ki pénzt, ami vagy beszerezhetetlen Steamen, vagy olyan kiadásban van, hogy járnak extra cuccok a doboz mellé (Collector's Edition - zenei CD, vászontérkép, könyv, poszter, stb.).
Csak netbookra szoktam letölteni játékokat és zenéket, mert ugye nincs CD/DVD olvasója és anélkül nem lehet feltenni rá játékokat a lemezekről. Szerencsére a Blizzardnak és a Steamnek van kliense/honlapja, ahonnan le tudom szedni a már megvásárolt játékokat, de vannak régebbiek, amiket csak warez által tudok feltenni (Baldur's Gate 1-2, Icewind Dale 1-2, Neverwinter Nights, stb.). Ezekért nem akarok újra pénzt kiadni se gog-on, se Steamen és máshol, ha már egyszer megvásároltam. És szerintem ez még nem is tartozik warez kategóriába.
Ahogy sokak szerint egy crack is warez. Szerintem nem, mivel a fentebb említett gépemen nem tudok CD/DVD-t használni, így le kell töltenem a cracket, hogy tudjam is használni a szoftvereket.