Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#65) dchard


dchard
veterán

Engem a következő dolog érdekelne:

Mondhatni e-bolton kersztül veszek egy LCD TV-t, így nem tudom ellenőrzni vásárlás előtt, hogy pixelhiba és/vagy karcmentes.

Házhozszállítják, de csak azután bonthatom ki, hogy kifizettem.

Tételezzük fel, hogy akár karcolást, akár pixelhibát találok. Ilyenkor mi a teendő?

1. HOgyan bizonyítom be, hogy nem én karcoltam meg a készüléket? (LCD monitoroknál már több gyárilag karcos példánnyal találkoztam, és a karcolás a panelen volt!).

2. Ha pixelhibát találok, de ez nem éri el az ISo nemtomhányas értéket (amitől garanciálsan foglalkoznak vele), de visszaviszem 3 napon belül, akkor kötelesek kicserélni, vagy visszaadni a lét ha cserélni nem tudnak?

4 évi munkám az a tv amit veszek, és nagyon nem szeretném, ha 4 évi munkámért vennék egy szar, gariztathatatlan TV-t.

Köszi!

Dchard

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.