Engem a következő dolog érdekelne:
Mondhatni e-bolton kersztül veszek egy LCD TV-t, így nem tudom ellenőrzni vásárlás előtt, hogy pixelhiba és/vagy karcmentes.
Házhozszállítják, de csak azután bonthatom ki, hogy kifizettem.
Tételezzük fel, hogy akár karcolást, akár pixelhibát találok. Ilyenkor mi a teendő?
1. HOgyan bizonyítom be, hogy nem én karcoltam meg a készüléket? (LCD monitoroknál már több gyárilag karcos példánnyal találkoztam, és a karcolás a panelen volt!).
2. Ha pixelhibát találok, de ez nem éri el az ISo nemtomhányas értéket (amitől garanciálsan foglalkoznak vele), de visszaviszem 3 napon belül, akkor kötelesek kicserélni, vagy visszaadni a lét ha cserélni nem tudnak?
4 évi munkám az a tv amit veszek, és nagyon nem szeretném, ha 4 évi munkámért vennék egy szar, gariztathatatlan TV-t.
Köszi!
Dchard
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]