Leírtam hogy többek között miért szintetikus, azért mert a cache mérete nem igazán befolyásolja az eredményt (amikor kijött a SuperPI akkor a 32k L1 cache-es, L2 nélküli Pentium I volt a csúcs), másrészt a 3DMarkokban pl. semmilyen véletlenszerűség sincs, teljesen optimalizálni lehet rájuk a drivereket, amit meg is tesz mindkét gyártó, ezért szépen lassan ki is kopott a tesztekből, manapság max. tájékoztató jelleggel szerpelnek a 3DMark eredmények.
A játékokra sem igaz hogy nem forralják a CPU-t, van amelyik jobban, van amelyik kevésbbé, a Source motorra épülők pl. jobban terhelik a CPU-t mint a Prime95 (és előbb is szállnak el ha valami nem stimmel), próbálj csak meg CS:Source-ozni cerkával...
DVD->DivX konvertálás, szerintem elég kézzelfogható dolog, ebben is számít a cache mérete, és nem is kapsz túl meggyőző teljesítményt egy cerkától, hogy egészen finom legyek.
A HT-ről évekóta tudni, hogy ha nincs SMP-re optimalizálva egy játék, akkor max. lassabb lesz tőle, gyorsabb biztos nem.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)