Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Lasi


Lasi
tag

Ez elképesztő! Ilyen bandát! :Y Ráadásul, ha jól olvastam (és miért ne) a villanyász ismerős ismert problémának titulálta. Gondolom akkor erről egy Opel szervíznél simán kéne tudniuk róla. Vagy nem? :F

Viszont elég jól feltaláltad magad. Grat! :C Bár jutott volna eszedbe előbb! :DDD

Nem hiába véletlen! - http://lasi.atw.hu/

(#2) EQMontoya


EQMontoya
veterán

ez odabasz. Ez sajnos magyarország, ahol a melósoknak az elvégzett munkától függetlenül fix bére van. Látható a motiváció. :(

Same rules apply!

(#3) #64791808


#64791808
törölt tag

Az nem baj, hogy ez veled megtörtént. ( Azaz hogyapicsába ne lenne baj... )

A baj az, hogy ez megtörtént, írtál róla egy cikket, max 2000 ember elolvassa, és ennyi, a világon semmi nem történik. Pedig úgy megnézném, ahogyan ezeket az opeles kollégákat anyjuk hátán kefélik meg... De nem fogják.

Most mondanám, hogy vettél volna Volvót, hovatovább Mercedest! Aztán simán lehet, hogy pont így jársz azokkal is.

Ez van. Örülök, hogy összességében ''jól'' végződött ez a masszív kis orális szex.

(#4) DeadMeat


DeadMeat
veterán

Nagyon ismeros ez a hozzaallas a szerviz/dolgozok reszerol.Igaz nem opel,Skoda,es a vaci szervize.Detto ugyanez.. 5 perces munkara varhatok 1 hetet is...

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5) Kobaljov


Kobaljov
senior tag

esetleg küld föl a Tékozló Homárra, azt is sokan olvassák, hátha eljut valami normálisabb Opel vezetőig. Ha nem, akkor is legalább meg lett próbálva.

(#6) juliabrilke


juliabrilke
addikt

Sajnos ez Magyarország. :(( Mivel fix a fizetése sok embernek, ezért CSAK elégséges szolgáltatást kell adnia. (miért is dolgozna többet ugyanannyi pénzért :F ) De azt olyan ártatlan módon tudják közölni, hogy az alkatrész cserélye 70-80 vagy több ezer forint lesz... :(

De ilyet nem hallottam még, hogy egy opel márkakereskedésben kell taxival bebikázni egy OPELT. :U

(#7) Sonny222


Sonny222
újonc

Néha tényleg tudnak érdekeset művelni az Opelosok.

1. Szervízbe van az autó (ott kellett hagyni) megyek érte vissza és az autó NINCS a szervíz területén! (ebédszünetben)

2. Megállapítja a gumiszervízes haverom, hogy az Opelom kereke ugy van elkopva ahogy azt egy autó képtelen. Magyarul lelopták a szervízben a kerekeket az utóról és egy kopott garniturát raktak vissza.

Szóval nem teljesen jól működik az a bizonyos ISO rendszer amire annyira büszkék! :(((

(#8) bambano válasza #64791808 (#3) üzenetére


bambano
titán

Várok kicsit, amíg kialakul itt egy vélemény a hozzászólások során, majd elküldöm az opel pr vezetőjének. Kint van az illető email címe a neten.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) bambano válasza Lasi (#1) üzenetére


bambano
titán

Tudtak róla, el is szólta magát a főnök, ezért jártam utána. Csak nekik sokkal egyszerűbb megrendelni egy új részegységet és egyben cserélni, mint kiszedni a régit, emberi munkaerővel elszöszmötölni rajta a javítással és visszarakni a jót. Nem mellesleg marad egy alkatrésze, amit megjavíthat és este maszekban berakhatja a haver autójába.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#10) luciferc válasza bambano (#9) üzenetére


luciferc
őstag

Nem mellesleg marad egy alkatrésze, amit megjavíthat és este maszekban berakhatja a haver autójába.

Kiszerelt alkatrészt, ha csak nem teljesen reménytelen a javítása, mindig elvinni, pont azért, hogy nehogy a következő héten egy másik vevőnek a javítottat adják el az új árában. illetve ha megkapod, az egy kis biztosíték arra, hogy tényleg cseréltek, nem csak számláztak. persze a legjobb ott lenni az autó mellett. csak ez sajnos sokszor nem megy.

[Szerkesztve]

(#11) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Bambano, szerintem is irányozd a Homárra a sztorit.

Egyébként meg az egyik legdurvább a mai magyar autószerelők között: beviszem az autót vmilyen problémával, erre a ''szaki'' rámondja, hogy ezt kell kicserélni és visszaadja az autót a cserélt alkatrésszel, de ugyanazzal a hibával... Neki nem az a dolga, hogy kicseréljen egy alkatrészt, mert nem azért viszem be a tragacsot; neki az a dolga, hogy megszüntesse azt a hibajelenséget, amivel odamentem. Hogy ezt az autó teljes átépítésével éri el, vagy néhány alkatrész cseréjével, számomra érdektelen, különben 2 hét múlva megint ott vagyok ua. hibával, egy felesleges alkatrészcserével a hátam mögött és legalább 2x kifizetem a munkadíjat...

https://www.coreinfinity.tech

(#12) hcl válasza bambano (#9) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Magánszervizekben is csinálnak ilyet... meg az is gyakori hogy nem azt csinálják amit mondasz nekik :( Mindenesetre megoldottam, az egyik szerviz tulajának elvégzett pár telefonos meló után már jobban működik a szolgáltatás :D
(Magyarország mi?! :D :( )

Amúgy ezért van öreg autóm. (Meg mert nincs pénz újra.) Nincsenek benne bonyolult dolgok amiket márkaszervizben kéne cseréltetni, és ezeketa dolgokat (klíma, stb :D ) nem cipeli, és nem fogyaszt annyit mint egy mai ''kisautó'', pedig azoknál nagyobb...

Mutogatni való hater díszpinty

(#13) lorcsi


lorcsi
veterán

Hasonló jellegű szivatásos problámám van nekem is az élet egy másik területén
ha mindenki azt csinálná ami a feladata, amiért fizetik akkor nem lennének ilyen problémák
ezt nem lehet arra fogni, hogy keveset keres és azért ilyen lusták,szemetek. ez már más
ez a szarrágóság magas foka

(#14) bambano válasza luciferc (#10) üzenetére


bambano
titán

Múlt héten a Kövesdánban futómű javításon volt az autó. Amit kiszedtek, az már nagyon halálos állapotban volt, nem hinném, hogy bárkinek be merik rakni (egyébként is velük eddig nem volt problémám). Tegnap voltam gumicserén, megemelték, leszedték a felniket, ott nagyon látszott, hogy amiről azt állították, cserélve volt, azt valóban kicserélték.

Egyébként erre jó az áfás számla, mindig elrakom. Ha gond van, van mire hivatkozni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15) tildy válasza bambano (#9) üzenetére


tildy
nagyúr

Erről van szó. Egyszerűbb nekik nem foglalkozni a javítással, amellett , hogy több haszon van egy új alkatrész beszereléssel.

Nekünk kötelezőről adtak már úgy vissza autót, hogy felpörgött indításnál 3000es fordulatra, igaz azon nyomban rá is néztek és megcsinálták, mikor szóltam, hogy így talán nem vinném el.

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#16) Rick4 válasza bambano (#14) üzenetére


Rick4
félisten

ilyen ódákat simán lehet a békéscsabai ford szervizről is írni, de akár a szegedi vw-porsche szervizről is....szerintem ezek egyre mennek rá, amit ott vettél, azt vidd oda, garis szervizre, bele se teszik, de kifizettetik....szinte nem is tudok olyan helyet, ahol ne lennének ilyen sztorik...

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#17) vati


vati
senior tag

''mellett 2-es bizti, 7.5 amper, ventillátorok. Kirántom, semmi. Vissza. Abban a dobozban egy darab nagy biztosíték van összesen, doksi szerint klíma, ventillátorok, stb. Biztosíték ki, csaknorrisz megpihen, törölgeti a homlokát.''

Vsz az algoritmus körülményesebb a kelleténél: hasonló problémánál én nem rohanok fejvesztve a legközelebbi szaxszervizbe amelyek köztudottan köcsög levevős helyek. (nem garos autóval csak kényszer hatására látogatandók.) Nem kezdenék el manualt olvasgatni sem, szimplán félreállok, slusszkulcs ki, biztitáblá(k)ból sorra kihúzkodom a biztosítékokat, hogy melyiknél áll le a venti. Azt az egy biztit nem dugom vissza, járok tovább a kocsival venti nélkül, amíg nem lesz időm elugrani a szakihoz, hogy okságilag is gyógyítsa meg. Ha más cucc árama is azon megy át, hát nabumm pár napig nem lesz klíma, levegőkeringtetés, utastérvilágítás, akármi. Egy normális szerelő is ugyanezt tenné, aztán adna egy időpontot, amikor visszavihetem hogy komolyabban utánanézzenek.
Ha már szerviz, elektromos problémánál nem engedném hogy helyből 67k-s alkatrészt cseréljenek (szakszervizes stílusú durva levevés, munka és gondolkodás helyett), ezek jó eséllyel kontakthibára/zárlatra vezethetők vissza amit fillérekből lehet javítani, ha egy öreg szaki kiméregette.

Igaz, nekem nem Vectrám hanem egy régi pukkant Fiatom van:)
Elektromos hibák házi elhárítására jó iskola... már attól se ijedek meg ha karácsonyfát játszik a műszerfal, ha egyébként megy a verda :)

Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

(#18) Polacheck


Polacheck
HÁZIGAZDA

Átérzem a szotryt, részemről ezért maradok a jól bejáratott öreg szakinál. Mindenre tud megoldást, ha nem azonnal akkor utánaolvas. Ráadásul mindenre van ismerőse és nem gyengén barátságosabb áron dolgozik a márkaszervíznél.

less qq more pewpew!

(#19) vati válasza hcl (#12) üzenetére


vati
senior tag

''Amúgy ezért van öreg autóm. (Meg mert nincs pénz újra.) Nincsenek benne bonyolult dolgok amiket márkaszervizben kéne cseréltetni,''

Igen, itt a lényeg.

Relatíve új autóval is lehet költség rendesen, ha kifog valaki egy rosszul összerakott darabot. (még garossal is: az eljárkált benzin, idő, idegbaj, mind pénz...) Plusz, ahhogy éleződik a gyártók versenye, egyre rövidebb élettartamra tervezik az autókat.:(
A gyártónak a következő az érdeke:
1/ garancián belül lehetőleg semmi ne romoljon el,
2/ garanciaidőn túl, modell életcikluson belül elromolhat, de ne nagyon, hogy a user ne ábránduljon ki a márkából és birkaként megvegye a soron következő modellt,
3/ a modell tervezett életciklusa (tipikusan 6 év) után egyszerre széhullhat az egész, hogy A) el lehessen adni sok alkatrészt, B) 6 évesnél öregebb autóknál nem érdeke a gyártónak az imázs őrizni-építeni, mert ezeket csóró lúzerek veszik, akiken úgyse lehet nagyot kasználni - ezért kár ennél időtállőbb alkatrészt rakni a kocsikba.
Ez a globalizált kapitalizmus szép új világa.
Hol lesznek a mai csicsa új autók 20 éves korukban? régen a roncstelepen...

[Szerkesztve]

Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

(#20) bambano válasza vati (#17) üzenetére


bambano
titán

Túl sok biztosítékot kellett volna kicibálni, meg nem is akarok én autóval foglalkozni, ha nem muszáj. De úgy látszik, hogy muszáj. Mindegy, egy kis doksiolvasásból megvolt.

A cserével kapcsolatban a fő problémám az, hogy a figura elszólta magát: azzal nyitott, hogy ellenálláscsere. Van egy ellenállás a ventillátorok vezérlőmoduljában, ami el szokott égni, ezt ismerik, mint típushiba. Utána tért át arra a verzióra, hogy az egész vezérlőmodult kell cserélni. Namost ha át akar vágni, hazudjon sokkal ügyesebben. Ha nem szólja el magát, lehet, hogy benyelem a modulcserét. De előtte elszólta magát, utána pedig csúnya lenézés azt hinni, hogy nem vettem észre.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#21) jerry311


jerry311
nagyúr

Eszembe kellett volna jutni, hogy beindítsam a motort?

Igen, legalábbis én vagy levettem volna a sarut, hogy ne menjen a venti avygbeindtottam volna a motort. Azok után biztosan megtettem volna avalamelyiket, hogy hallhatóan csökkent a ventilátorok fordulatszáma.

(#22) spirit007


spirit007
senior tag

Na most ez kicsit demagógnak fog tűnni , de :

Magyarországon két választása van az embernek , vagy kiokosodik a vásárolt típusból vagy jól lehúzzák a szervizek .
Pár éve hasonló velem is megesett csak FIAT szervizekkel .
Indítási probléma volt , tünet : nem indult hidegen a motor , csak hidegindítóval sikerült beindítani (nyáron!) , ha beindult onnantól a holdig is elment volna ...
Végigjártam pesten 3 márkaszervízt és vagy 5 ''májsztrót'' , a legolcsóbb ajánlat 30 ezer volt (lambda szonda csere) ...de egy dologban egyformán vélekedtek , hogy konkrétan fingjuk sincs mi a baja .

Na ekkor szépen elkezdtem a NET-en kutakodni mindenféle leírás után és fél nap olvasgatás után egy 5000 Ft-os krova készlettel és egy multiméterrel nekiálltam megkeresni a hibát .
Kb 1 óra alatt sikerült megtalálni a hiba okát : szétszedtem az injektort ;] és abban van egy kis gyűrű alakú ''szűrő'' ami körben el volt tömődve ...
Na ezt szépen kimostam átfújtam (stílszerűen porpisztollyal) , összeraktam és kész .
A kocsi azóta ment vagy 60 ezer KM-t probléma nélkül .

(#23) venember83


venember83
nagyúr

Szerviz? Vicc az egesz, csak nem tudom ki kepes nevetni.
Hat hete nincs cd-lejatszo (vagy semmi mas zenelejatszo egyseg) az autoban...
Xarral adtak el (tudtak rola!!!) s hat hete felkuldtek Pestre javitasra, na azota semmi. Elvileg harom het az atfutasi ido, cserekeszuleket persze nem tudnak adni, mert nincs...
Gyongyosi Renault szerviz, ennyit roluk. :(((

(#24) juliabrilke


juliabrilke
addikt

Őszintén... Szerintem így informatikus fejjel beállhatnék pár szervízbe dolgozni... Fel se tünne senkinek... Mert az ok, hogy az egyik ne tudja, hogy a kocsidnak mi a baja, de hogy egyik se... :W Mondjuk azért hozzátartozik az is az igazsághoz, hogy vannak olyan helyek is, ahol nagyon értik a dolgukat.

(#25) bambano válasza jerry311 (#21) üzenetére


bambano
titán

Én nem találom, hogy hol írtam olyat, hogy hallhatóan csökkent a ventillátorok fordulatszáma...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#26) dabadab


dabadab
titán

Nahat, meg senki nem linklte a Totalcart? [link]

En mondjuk a Duna Interservice Furedi utcai egysegerol tudnek horrorsztorikat meselni (az tenyleg durva hely, de ugy tudom, mostanra mar nem ok a Mitsubishi markaszervize). Ezenkivul ismerosok (meg nemileg sajat tapasztalatok) szerint kies szulovarosomban meg egyetlen normalis markaszerviz sincs, mind kokler - es ez a legborzasztobb, mert igy meg csak azt se tudom megtenni, hogy akkor elmegyek mashoz (ill. persze ott van az a lehetoseg, hogy egy kicsit tobbet megyek, hatha Kismartonban v Becsujhelyen mas a moralt produkalnak a magyar autoszerelok :) ).

DRM is theft

(#27) bambano válasza dabadab (#26) üzenetére


bambano
titán

Azért is volt meglepetés nekem ez a dolog, mert a lakóhelyem szerinti két opel márkakereskedéssel is volt sok dolgom és nem volt bajom (Opel Olympia, Klassz autóház), meg itt Pesten a Kövesdánnal se volt gondom... Szóval nekem eddig 4-ből egy nem jött be, de az nagyon nem.

Lehet, elő kellene már vennem a régi jó mondást: a fejétől bűzlik a hal...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#28) concret_hp


concret_hp
addikt

ahogy írtad: ultragáz :Y
de legalább feltaláltad magad :C

az ilyen gyökerek meg remélem éhenhalnak, mert kirugdossák őket :(((

vagy fullba vagy sehogy :D

(#29) blunt válasza #64791808 (#3) üzenetére


blunt
aktív tag

mercedest jobb, hogy nem. 1998 kárpát utca, akkori face-liftes S500as bálna mercivel mentem oda mint vip ügyfél. A klímakompresszoromat kilopták, betettek helyette egy hibásat, majd közölték, hogy igen ez gyakori hiba (mi, egy akkoriban 35milliós autóban gyakori hiba?) és, hogy 4 kiló lesz az új.

akkor adtam el és mondtam, hogy mo-n mercit soha többé. Tehát nem jár jobban vele.
Volvo? Van a családban egy S80 vadi újonnan lett véve (ezt csak azért írom, hogy nem mi vettünk használtan kókány szart) és akárhányszor szervizbe megy az autó, valami hibája utána mindig van!

Egyetlen szerviz amire idáig nem tudtam panaszkodni az a subaru volt. biztos van más is, de én már megjártam mindent. merci,bmw,toyota,audi,volvo. egyik se jött be.

(#30) venember83 válasza blunt (#29) üzenetére


venember83
nagyúr

Megoldas a problemara: meg kell varni a szervizben mig megjavitjak/elvegzik a szokasos x-ezer kilometeres szervizt. Idegesito, h semmiben sem lehet mar megbizni.

[Szerkesztve]

(#31) blunt válasza venember83 (#30) üzenetére


blunt
aktív tag

ott kellett hagyni a kocsi 1 napra, volt egy szélvédő csere. 24 órát nem tudok sajnos ott lenni a gép mellett :(

(#32) jerry311 válasza bambano (#25) üzenetére


jerry311
nagyúr

Akko valamit benéztem. Bocs.

(#33) eziskamu


eziskamu
addikt

Mi az hogy leszedte a sarukat az aksiról és még ment a klíma, vagy ő nem tudta mi a saru vagy én :) DE ha az aksiról leszedjük a csatikat akkor elméletileg nem kéne menni a klímának sem, bár én max a Trabi elektronikáját értem, de ha nincs áram akkor nincs klíma sem. Hát jó kis szaki volt, meg kell hagyni.

(#34) jerry311 válasza eziskamu (#33) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ezt meg te nézted be. :) Leszedte és visszarakta és utána is ment. :))

(#35) eziskamu válasza jerry311 (#34) üzenetére


eziskamu
addikt

Á, szóval windows vezérli a klímát :DDD De miért hagyta visszarakva?

(#36) KrAt


KrAt
veterán

Átérzem a helyzeted :(

Amúgymeg ide less be, várunk :) [link]

(#37) bambano válasza eziskamu (#35) üzenetére


bambano
titán

Mert nekem nem volt kéznél villáskulcsom, ő meg arra számított, hogy hamar visszaér a szerelője, aki megoldja a problémát. Hát nem jött be.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#38) eziskamu válasza bambano (#37) üzenetére


eziskamu
addikt

Hát én még 5 perc várakozás miatt is leszedtem volna, de hogy ezek után még csak nem is segítettek a szervízesek :(

(#39) bambano válasza eziskamu (#38) üzenetére


bambano
titán

Az is a témához tartozik, hogy a fene gondolta, hogy ennyit (se) bír az akksi... mi van benne, ceruzaelem?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#40) Ygg


Ygg
senior tag

Wazze...
Az a baj, itt már mindenhez az embernek magának kell érteni.
Egy dolog, hogy drága a szervíz, de a másik, hogy inkorrekt, becstelen, és a nagy pénzért képtelenek megcsinálni.

(#41) eziskamu válasza bambano (#39) üzenetére


eziskamu
addikt

Nem az a gond, hogy az aksi gyenge, csak hogy a klíma rohadtúl sokat fogyaszt, valahol 15 ampert is írnak,(persze ez csak a maximális, folyamatosan lehet, hogy csak fele/negyede) ami 100 Watt feleti fogyasztás, mintha, nagyképernyős katódsugárcsöves TV-t vagy egy asztali gépet működtetnél az aksiról feszátalakítóval. Nem hiszem hogy 50 amperóránál nagyobb aksija lenne a kocsidnak, amit, még a szerelőnek is tudni illett volna.
A lényeg: egy fullra töltött ilyen aksi 3-6 óránál tovább nem valószínű hogy bírja ha maxon megy a klíma. Az a baj hogy én tudom ezt miközben elismerten 2balkezes műkedvelő vagyok, semmi papírom, csak éretségi, meg egy másik most folyamatban, és a ''szerelő'' bácsi meg nem. Nekünk pl az elektromos szerelő szaki úgy kötötte be a rádiót, hogy az egyik kimenetére volt sorosan kötve a két hangszóró, pedig a másik kimenet is szuperált volna rendesen :) .

(#42) dabadab válasza eziskamu (#41) üzenetére


dabadab
titán

Autokban a klimat nem villanymotor, hanem belsoegesu hajtja :) Bambano autojaban csak egy-ket ventillator porgott.

DRM is theft

(#43) eziskamu válasza dabadab (#42) üzenetére


eziskamu
addikt

Mármint a generátorról, nem? Amúgy netes adatok alapján dolgozok, valamint te nem arra sima légbefúvós rendszerre gondolsz ami minden kocsiban benne van és annyit tudsz állítani, hogy hideg/meleg, vagy hogy merre fújjon? Olyan van a trabiba is és azt tényleg a motor hajtja.
PS: Félreértelmeztem, én a légkondira gondoltam, de az ábrák alapján amit most nézegetek, a klímának méretes ventillátora lehet, ami azért csak levesz pár ampert még ha 10-et nem is éri el. Akkor viszont az akksi volt már rendesen lemerülve.



[Szerkesztve]

(#44) Muton válasza eziskamu (#38) üzenetére


Muton
addikt

ne feledd el, h vannak olyan autók, h ha leszeded az akkuról, akkor cseszheted a vezérlő elektronikát (aminek mindig kell tápot kapnia, különben pl biztonsági okoból motorhibát szimulál, meg ilyenek)
de ezt a szervízben tudniuk kell.

meg azt is, h a legegyszerűbb diagnusztika is kiírja a problémát. nem úgy kell autót javítani, h jön a biztonsági őrből kinevezett, semmihez sem értő majom, a nulla tapasztalaltával (és hozzáállásával), hanem első körben nyomni egy diagnosztikát. nem poénból van az autókon. az esetek 90%-ban kiírja, h mi a gond, a maradék 10 %-ban kell egy kicsit utánagondolni
ekkor jön elő az, h hová viszik az autót, mert egy diagnosztikai eszköz milliós nagyságrendű, és a szoftver frissítések is qrv drágák. sok szakszervízben nincs is ilyen masina !!!
az oylan műhelyeket el kell kerülni, mert egy elektronikai hibát esélyük sincs megtalálni, és marad a vezérlő egység, meg a többi drága cucc cseréje - ami nem feltétlenül jelenti a probléma megoldását.

az meg tényleg szánalmas, h a műhelyek vezetői, alkalmazottai ezt az erkölcsi és szakmai szintet tudják produkálni. okádni lehet tőlük :(((

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#45) bambano válasza eziskamu (#41) üzenetére


bambano
titán

Az volt a gond, hogy a klímavezérlés a can buszon keresztül beszólt a ventillátorok vezérlő paneljének, hogy kapcsoljanak le, de azok egy elektromos hiba miatt ezt a parancsot nem tudták végrehajtani. Gondolom valami olyasmi baja lehet, mint régen a ttl áramköröknek, a szabad bemenetet logikai 1-nek veszik, ha nem húzod le ellenállással valamelyik tápfeszre. Ha jól értettem a szakértőket, ez a lehúzó ellenállás ment tönkre, szakadt meg a vezérlésben, ettől a digitális rész meg az analóg rész közötti illesztés állt fejre.
66 amperórás akksi szokott ilyen autókban lenni, 30 amperes biztosítékot kellett kivenni ahhoz, hogy megálljon. Az nem sanszos, hogy nem volt feltöltve az akksi, szinte csak autópályán járok vele, hosszú utakon, városban alig.

Szerintem a szerelő bácsik is tudták ezt, csak megkondult a munkaidő végét jelző kong és ez nekik fontosabb volt. Nekem ez fáj. Mert mindenki hibázhat, aki dolgozik, de hogy úgy hibázzon valaki, hogy nem is dolgozik, az nem tetszik.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#46) eziskamu válasza bambano (#45) üzenetére


eziskamu
addikt

Ez tetszik :R
Kellene pár autóvillamossági írás is a logoutra, had művelődjek/művelődjünk
Legalább az akksi kapacitásásnak nagyságrendjét nem rontottam el :DDD



[Szerkesztve]

(#47) Gebriel


Gebriel
veterán

Tudja, kedves GM Europe EMEA meg mittomén mi. Szerintem az 2007-ben ultragáz, hogy egy SKODA taxiról bikázzuk be a vectrámat az egyik Opel márkakereskedés udvarán. ULTRAGÁZ.


Na ez aztán MEGALOL :O :D :W

(#48) Peter789


Peter789
senior tag

67e a vezérlő? :megalol:

akkor ide illik ez is:

megdöglött a termosztátom, alig akarta elérni a motor még a 75 fokot is. felhívtam az érdi skoda szalont/szervízt, hogy mégis mennyibe fájna: kapásból elkezd kábítani a gyerek, hogy a mutató mit mutat? mondom ne vicceljen, ha valaki, akkor maga csak tudja, hogy az a marketing xar semmit nem jelent, mert hetven-egynéhánynál beáll középre, és 105-110-ig meg se moccan... OBD kábellel monitoroztam, és úgy láttam, plussz max fűtés mellett majd megfagytam 0-5 fok között, annyira bágyadt levegőt fújt már egy ideje... szóval próbáltam tisztázni, hogy nem egy mezei lúzer vagyok, akit bárhogy lehúzhatnak... de mégis úgy gondolta: mondja, hogy 20e a termosztát... meg gondolom minimum 10e munkadíj...

picit megütött a szám, úgyhogy felhívtam a TLX-et: milyen kell? utángyártott spanyol 1.5e, gyári TRW 2e... a maszek szerelőm 5e-et kért mellé a munkáért, mert picit elszenvedett a hülyén elhelyezett csavarokkal, de 2 óra alatt így is megoldotta a problémát...

2 vs 20e? és a rosszéletű édesanyjuk hogy van? :DDD vagy lehet skodáéknál 20e-ért még csak utángyártottat, vagy bontottat tettek volna bele, a gyári mégtöbb? :)

plussz még pár adalék:
öv+övfeszítő: skodáéknál 28e, TLX-nél 12e...
ablakemelő mechanika: skodáéknál 28e, TLX-nél 14e...
reflektor üveg: skodáéknál csak egyben az egész refi 60e/db, TLX-nél üveg 6.5e

most kell egy szélvédő, már fel se hívom a skodásokat... nem ragozom tovább, márkaszervízbe menjen akinek 3 anyja van... :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#49) tkazmer válasza Peter789 (#48) üzenetére


tkazmer
addikt

67e eg vezérlőért? Volvoéknál egy egyszerű motorháztetőért 90k-t kérnek...
Jah, öv+övfeszító renault espace-ba darabonként 45k(ugye 6 ülséhez kell)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#50) Peter789 válasza tkazmer (#49) üzenetére


Peter789
senior tag

no igen, ilyenkor fel kell keresni egy normális céget, és a töredékéért megkapod... :) de ha valaki szeret tejelni, akkor természetesen szíve joga lehúzatni magát a márkakereskedésekkel... :DDD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.