''mellett 2-es bizti, 7.5 amper, ventillátorok. Kirántom, semmi. Vissza. Abban a dobozban egy darab nagy biztosíték van összesen, doksi szerint klíma, ventillátorok, stb. Biztosíték ki, csaknorrisz megpihen, törölgeti a homlokát.''
Vsz az algoritmus körülményesebb a kelleténél: hasonló problémánál én nem rohanok fejvesztve a legközelebbi szaxszervizbe amelyek köztudottan köcsög levevős helyek. (nem garos autóval csak kényszer hatására látogatandók.) Nem kezdenék el manualt olvasgatni sem, szimplán félreállok, slusszkulcs ki, biztitáblá(k)ból sorra kihúzkodom a biztosítékokat, hogy melyiknél áll le a venti. Azt az egy biztit nem dugom vissza, járok tovább a kocsival venti nélkül, amíg nem lesz időm elugrani a szakihoz, hogy okságilag is gyógyítsa meg. Ha más cucc árama is azon megy át, hát nabumm pár napig nem lesz klíma, levegőkeringtetés, utastérvilágítás, akármi. Egy normális szerelő is ugyanezt tenné, aztán adna egy időpontot, amikor visszavihetem hogy komolyabban utánanézzenek.
Ha már szerviz, elektromos problémánál nem engedném hogy helyből 67k-s alkatrészt cseréljenek (szakszervizes stílusú durva levevés, munka és gondolkodás helyett), ezek jó eséllyel kontakthibára/zárlatra vezethetők vissza amit fillérekből lehet javítani, ha egy öreg szaki kiméregette.
Igaz, nekem nem Vectrám hanem egy régi pukkant Fiatom van
Elektromos hibák házi elhárítására jó iskola... már attól se ijedek meg ha karácsonyfát játszik a műszerfal, ha egyébként megy a verda
Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."