Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) tdd587 válasza Ilsyde (#44) üzenetére


tdd587
őstag

Ehhez képest elég sokat költenek egy ilyen 3 havonta előállítható FPS-re. Mondjuk a nagy része marketing költség, gondolom ez azért kell, mert nem mindenki olvas release logot...

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#52) mephi666 válasza keIdor (#7) üzenetére


mephi666
nagyúr

egy cipőben járunk :K már azt hittem, velem van a baj, amikor az elmúlt 5évben alig kötött le fps, pedig 10-15éve folyamatosan ment a half life, quake1-2-3, undying, unreal, ut, avp, blood2 és a többi hasonló... most meg folyamatosan csak a csalódások :( júniusban szereztem boxot és azóta kb 15 játékot szereztem be és csak az a bajom, hogy nincs elég időm játszani :B gow1-2, forza3-4, alan wake, castlevania, dante's inferno, darksiders, batman és még csomó olyan játék lett, ami single-ben hatalmas élmény nekem... mindegyik olyan, hogy ha leveszem a polcról, garantált x óra szórakozás... fps-ből a legutolsó pc-n talán az új avp volt, amit kínszenvedve végigvittem, de ehhez is elég sokat kellett innom, hogy ne érdekeljenek a hibái... sajnos össze sem lehet hasonlítani a régivel... és nekem kivételesen a sokak által szidott grafikája volt az, ami tetszett... (ha a régi avp-t remake-elték volna egyben és pörgősebbre csinálják az alatta futó motort, bitangjó játék lehetett volna)

egyébként ez az egysíkúsodás nem csak a játékokra igaz, hanem a filmekre, zenékre is... inkább nyomják a populáris tucatsz@rt, amiből jó reklám után bejön a fix pénz, minthogy valami komolyabba vágjanak és rizikózzanak

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#53) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Kár ezen vitatkozni, a tömegízléssel nem lehet szembemenni. Ha a CoD-szerű "semmit nem fejlesztünk" játékok kellenek az embereknek, akkor ezt csinálják. El is adnak belőle sokat. És nem azt mondom, hogy a tömeg ízlése = minőség, csak ez kell amint látom. Had ne mondjam hogy sok a buta ember akit ez kielégít. :) Én meg várom a Stalker szerű történetorientált fps-eket, sok játékidővel, de idáig elég kevés a remény. Majd a Skyrim-et fps nézetből játszom.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#54) bLaCkDoGoNe válasza kapeti07 (#40) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

Ez így ebben a formában nem helyes kijelentés.

Legyen DLC-k, de adjanak valódi tartalmakat (küldetések, kiegészítő történetek), ahogy azt pl. Bethesdáék csinálták a Fallout3/New Vegas-nál (csak a kiegészítők egyenként kb. +6-10 órányi játékidőt adtak a játékhoz, és FO3-hoz volt belőlük 5, FONV-hoz pedig 4).

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#55) WonderCSabo


WonderCSabo
félisten

A szkriptelt játék menet is lehet újrajátszható. Pl. CoD1. Nagyon-nagyon jól eltalálták a pályákat, én sokszor végigjátszottam a singlet.

(#56) tdd587 válasza bLaCkDoGoNe (#54) üzenetére


tdd587
őstag

A DLC-nek nem az a lényege, hogy már a csapat következő játékát finanszírozod meg vele?

Ha nincs benne tartalom, akkor gondolom nem veszik meg. De az sem baj, egy színes kard elkészítése és letölthetővé tétele gondolom nem túl nagy érvágás, ha mégsem kelendő.

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#57) vanye válasza bLaCkDoGoNe (#54) üzenetére


vanye
senior tag

Abszolút ellene vagyok bármilyen utólagos DLC-nek. Amikor a Mass Effect 2-höz a játék végigjátszása után jöttek olyan DLC-k, amiknek alapból benne kellett volna lenniük a játékban (pl. Shadowbroker; mert ha eleve kieg., akko mi a pék f@száért nyomoztunk utána az alapjátékban?... ), akkor engem elöntött a méreg. Egyrészt fizessek pluszban a cuccért ugye, másrészt pedig az univerzum újbóli megmentése után most menjek neki még x küldetésnek?! Hát nem! Ment is az uninstall. Pedig kib. jó lett a(z) ME2. (Ha annyira nem is, mint az első epizód.)

Stern des Südens!

(#58) medvezsolt válasza Plazmacucci (#53) üzenetére


medvezsolt
senior tag

ez butaság. Valaki akkor is megvette legelőször. Mármint nem azért fejlesztették a legelső "buta"FPS-t,mert látták, hogy a nép mit kedvel, hiszen akkor még a nép nem is ismerhetett ilyent.

A fejlesztők egymás közötti harcából alakult az ki, hogy laposabbnál laposabb FPSek jöttek ki és Ehhez szokott hozzá a nép. DE mivel mindenki pont, hogy azon a véleményen van, hogy ez így szar. Így nem is a nép irányítja a játékok alakulását, hanem egyszerűen a rohanó trendek és a felgyorsult élet... hiszen ahogy fentebb is írták, a filmek, zenék is laposodnak. Sőőt a műszaki cikkek minősége is elment a szar irányába.

Konklúzió: Ez egy megállíthatatlan folyamat, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy lassítsunk.

[ Szerkesztve ]

" A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

(#59) hoeerny válasza Plazmacucci (#53) üzenetére


hoeerny
tag

A Bioshock Infinite azért nem lesz rossz szerintem.

(#60) CimbiX


CimbiX
aktív tag

Nagyon joooo! Köszi a videokat!

(#61) bLaCkDoGoNe válasza tdd587 (#56) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

Nem hiszem, hogy ez lenne a lényege. Egy ideális világban a DLC-k azért készülnek, mert a készítőknek vannak még ötletei, amik esetleg nem illenek bele a játék fő történetfolyamába, viszont jól kiegészítik azt.

(#57) vanye: A ME sorozattal nem játszottam túl sokat, ezért hoztam a FO-okat példának, ahol nem a játékból kivágott tartalmakat kapsz meg DLC-ként. (Illetve ha szigorúan nézzük, bele lehetett volna ezeket is tenni a játékba, de mivel az alapjátékkal is el tudtam lenni 100+ órát, ezért ez csak szőrszálhasogatás lenne.)

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#62) Ilsyde válasza bLaCkDoGoNe (#61) üzenetére


Ilsyde
őstag

DLC mar reg nem arrol szol amirol kellene. Anno az volt mogotte a nemes otlet hogy eletben tartsak vele az adott jatekot, tehat tobbnyire extra palyakat adtak hozza amiket nehany honap alatt a megjelenes utan osszedobott a csapat. Kiegeszitonak ezek tul kicsik voltak, ezert DLC lett beloluk. Nem rossz kezdemenyezes ;)

Most mar tobbnyire arrol szol a dolog hogy bele van kalkulalva fejleszteskor hogy mit vagnak ki. A Bioware tenyleg jo pelda, a Dragon Age ota nagyon el vannak szallva magukkal. Direkt kihagynak dolgokat es a jatekos pofajaba toljak hogy "fizess erte paraszt", erre persze mindenki fizet :((( Legalabbis rengetegen fizetnek, minap volt is rola statisztika.
Olyan is van mikor alapbol tartalmazza a jatek a DLC-t (pl. a CoD), igy nem kell csodalkozni ha esetleg nem tolt le hozza semmit. Csak egy kodot vettel ami engedelyez egy bizonyos funkciot ami alapbol fent volt a lemezen (tehat gyakorlatilag a jatek megvetelekor mar fizettel erte) de nem volt aktivalva.

Az a baj hogy az uj jatekosgeneracio mar nagyon tudatlan, naiv es el van kenyelmesedve. Foleg akik ebben nonek fel, nekik ez termeszetes. Ijeszto :(

[ Szerkesztve ]

(#63) vanye válasza bLaCkDoGoNe (#61) üzenetére


vanye
senior tag

Nekem pedig a Fallout 3 maradt ki... :DDD Visszatérve a Mass Effect 2-re: a Shadowbroker kiléte után már az alapjátékban is órákon keresztül kutakodunk... Innen nézve pedig az, hogy a vége főcím után az ember külön megvásároljon és a fősztori után petyhüdt lelkesedéssel még neki is vágjon egy olyan DLC-nek, ami ezt a korábbi szálat hivatott elvarrni, az nagy szemétség.

Stern des Südens!

(#64) keIdor válasza mephi666 (#52) üzenetére


keIdor
titán

Lesz most egy jó játék: Aliens: Coloniel Marines, már volt gameplay is nézz bele. Az bejövős.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#65) tblack válasza Ruga (#50) üzenetére


tblack
csendes tag

Én fél óra játék után szartam is bele a Bf3 single-be. Unalmasnak találtam. Co-op-ot is csak azért tolok mert ki akarom lockolni a fegyvereket. PVP az igazi, PVE az unalmas :D
Mass effect sorozat ami leköt, mert tetszik és évezetes. Egyetértek a FarCry-al, utoljára az a játék fogott meg (kivéve ugye me) Sima Crysis és kiegészítői is elmentek, mert szép, de a Crysis 2 már-már untatott.

(#66) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Lehet a politikusoknak is egy AK-47 -sel kellen kapányolni, több választót győznének meg. :D

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#67) tobal válasza imibogyo (#24) üzenetére


tobal
tag

Ne keseredj el, sztem azért elég sok ember van, aki szívesen foglalkozna játékfejlesztéssel. Én pl egyetem alatt sokat foglalkoztam OpenGL-el és DirectX-el, és C++-ban is eléggé otthon vagyok, viszont én kielégítem a játékfejlesztői indíttatásomat egy teljesen saját fejlesztésű játékkal, szóval ezen kívül másra nem nagyon van időm :).

(#68) imibogyo válasza tobal (#67) üzenetére


imibogyo
veterán

Sajnos ez is nagyon nagy baj. Több emberről tudok, aki a saját "kis" játékát toldozza-foldozza, pedig ha ezek az emberek összefognának EGY nagy játékra, akkor lehetne komolyabb eredményeket elérni. Így viszont szétaprózódás megy. Sajnos. :(

(#69) RyanGiggs


RyanGiggs
őstag

Eszméletlenül jó lett a Doom 2011-es változata!!! ;]
Végig kacagtam az egészet!!!!! :DDD
És sajnos abszolút valós az alapja!
Az összes MW, és BF ilyen!
Szerencsére azért vannak még jó fps játékok, pl: Dead Island, Borderlands!
Talán majd ilyen lesz, és a nagyok közé lehet majd sorolni a Skyrim-et is.
Persze előre azért ne igyunk a medve bőrére, majd tesztelés közben kiderül.
De az hogy a BF3 ilyen rövid lett... még jó hogy egy fillért nem adtam érte.
Én azon csodálkozom hogy valaki pénzt is ad egy MW vagy BF sorozatért?!
Mondjuk az MW3-at még nem próbáltam, de mindjárt pótolom!!
Ha azt is hip-hop ki lehet pörgetni, akkor a két fanklub kezet foghat!!
Még a sokat szidott Crysis2 is hosszabb lett, és még jobb is mint a BF3!
Persze ez nem azt jelenti hogy nem tetszett a BF3...
....csak hát pofátlanul rövid!!!
Ha adnák a Tuskóban 990Ft-ért, akkor megvenném!!
De azért ki ad 10k-t, hogy pár pillanat alatt kipörgesse, és feltegye a polcra?!
Multiplayer?! Hagyjuk már azt a baromságot a fenébe!!! (DivatPlayernek hívom)

(#70) sto1911 válasza RyanGiggs (#69) üzenetére


sto1911
veterán

Az utolso sorodat kifejtened bovebben? Mitol is divat a multi? Miert is baromsag? A tobbivel kb. egyetertek.

(#71) RyanGiggs válasza sto1911 (#70) üzenetére


RyanGiggs
őstag

Attól divat, hogy szinte minden játék arra épül.
Ezt úgy hívják "hivatalosan" hogy Multiorientált játékok! (ha jól fogalmaztam)
Alig vannak olyan játékok ami kizárólag a single playerre van kiélezve!
Én ezt hiányolom a játékiparból.
Sokan a hajukat tépték mikor a Metro2033-at kimerték adni multi nélkül.
Talán én voltam akkor a világon a legboldogabb ember!! ;]
Az hogy a multi miért baromság?!
Ez végül is nézőpont kérdése, nekem nem tetszik!!!
Pedig próbáltam már, pl: Quake, HL2, MW1, Crysis2.
Csak hogy fogalmam legyen az egészről, de egyik sem tetszett multiban!
Ettől még másnak tetszhet, ezért is megy a kiadóktól a lehúzás :
DLC= +4 multiplayer pálya=Fizess=lehúzás!!!!
Ez a véleményem, remélem kifejtettem bőséggel. :R

(#72) HardRic


HardRic
addikt

Abszolút nem bánom az átalakulást, utálom ha egy játék szopat.

(#73) moha21


moha21
addikt

A quake-s videó nagyon zsír.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#74) Dany007 válasza RyanGiggs (#71) üzenetére


Dany007
veterán

A multi azért egy k***va jó dolog. Főleg ha az embernek van rá ideje, és van egy olyan csapat / személyek akikkel lehet egy jót játszani.
De mondjuk ez feltétel.

Tehát 10-12 éves kisgyerekekkel akik agyba főbe cheatelnek nem lehet élvezetesen játszani.
Szintén ha az embernek nincs napi 1-1 órája, vagy két naponta mondjuk 2-3 szabad órája erre, akkor szintén nem a legelőnyösebb, hiszen nincs idő gyakorolni. A többiek túlhaladnak rajtunk, mint xp-ben mint képességek fejlesztésében...
Ezt úgy értem, hogy én pl 4 éven át nyomtam a Quake 3-at online. Átlag napi 3-5 órás szinten. És még azután is "csak" a legjobbak között voltam (abban a modban amiben játszottunk) és messze nem a legjobb. Ha véletlenül volt is 5-7 nap kihagyásom, akkor azt utána jócskán megéreztem a játékban, főleg egy war-ban.

Továbbá teljesen más érzés egy igazi gondolkodó ember ellen küzdeni, mint egy gép ellen. Ez tagadhatatlan. És ezt a fejlesztők kihasználják.
Ettől függetlenül nekem is fontos a Single, hiszen nekem már nincs időm multizni. De megértem a másik oldalt is.

(#75) tobal válasza imibogyo (#68) üzenetére


tobal
tag

Hát figy, egyébként ha sikerülne egy kis közösséget összehozni, akiknek lenne kedve egy közös projekten dolgozni, ahol nem elvárás az, hogy a legjobb légy szakmailag, magyarul van lehetőséged tanulni is a projekt alatt, valamint az sem elvárás, hogy minden időd erre áldozd, akkor el lehet indítani egy kezdeményezést. Ezt persze "drive-olni" kell valakinek, aki ezt szívügyének érzi, de ha már elindult valami, akkor utána már vonzza az embereket.
Elrettentő példa: volt egy magyar opensource játék projekt, ami érdekelt volna. Írtam is a fejlesztőknek, hogy szeretnék beszállni, annyi para van csak, hogy az Ogre Engine-el még nem foglalkoztam. Még csak válaszra sem méltattak. Csoda, hogy inkább elkezdtem egy sajátot? Ott legalább nincs megkötve a kezem, belevihetem a saját ötleteim.

(#76) keIdor válasza RyanGiggs (#71) üzenetére


keIdor
titán

Szerintem a multi meg a single is megfér egymás mellett, nekem ugyan a single a fontosabb, de a multi is jó dolog. Teljesen másféle játékélmény mindkettő. Egyik a története miatt jó, a másik meg hogy másokkal játszol, lehet az a szomszéd karcsika vagy bárki Európa másik feléről ez a jó benne, csak manapság széthullott a közösség, de régen nagyon jó hangulata volt ennek, mikor még volt pubon is tímvörk.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#77) RyanGiggs válasza Dany007 (#74) üzenetére


RyanGiggs
őstag

Ezzel amit írtál, inkább arra hajlik a mérleg nyelve, hogy
a multi nem túl nyerő dolog!!! Nem pedig arra hogy tök jó!!
Tök jó is lehetNE!!! De nem az!
Tudod mennyi cheatelős van/volt pl MW1-nél....!! Nagyon sok!
Arról nem is beszélve, hogy mindenkinek az Xp-je a fellegekben van,
tehát ha egy kezdő elkezdi sok jó élménye nem lesz! :(
Inkább ideges lesz, és kikapcsolja a p*csába!! :D
Persze ahogy írtad, lehet éppen jó is a multi, nekem abból nem jutott.
De nem sírok érte, hanem ez van, elfogadom!

(#72) HardRic : Engem is idegesített régen, hogy a Wolfenstein3D-ben alig találtam meg az összes rejtett zúgott!! :N
Most már sokkal egyszerűbb az egész, csak mész előre és kész, vége!!
Ez a jó! :(

#76) Keldor papa : Nem azt mondom, megfér egymás mellett,
csak azért jobb lenne ha nagyobb hangsúlyt fektetnének a single részre!!

[ Szerkesztve ]

(#78) moha21 válasza Dany007 (#74) üzenetére


moha21
addikt

Jaja swat 4 -ben én is ott voltam eléggé, de messze nem a legjobbak közt, pedig volt napi 7 órát toltam. :D Napi 2 óra alatt nem élvezetes számomra az sem, így be se töltöm. Kb. 2-3 round, mire belejövök, meg megszokom publicon, hogy kikkel játszom. És mai napig nem lehet megszokni, pedig csak a Myt team szerverre járok fel VIP-zni, ritkán ESA szerver..

Q3-ra meg nagyon igaz, hogy mod-függő. Volt nemrég bekukkantottam és mondom wtf? :D

Aztán azt is tolod 2-3 napig bele lehet jönni, de nincs idő rá.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#79) Dany007 válasza RyanGiggs (#77) üzenetére


Dany007
veterán

Pontosan így van, annyi különbséggel, hogy nem csak "lehetNE", hanem lehet is, amennyiben a feltételek, amiket írtam teljesülnek. (legalábbis számomra)

Azért elég sokan nyomulnak a szervereken, gondolom nekik sem tartanak fegyvert a fejükhöz :)

Amúgy az Xp-s dologban is egyetértek. Én ezt először Crysisban tapasztaltam. Mondom wft?.
A sok apróság, amit megszoktam a játékban, az mind extra volt a multiban.
MW1-ről nem is beszélve. Csak pár órát játszottam vele, de éreztem, hogy esélyem sincs :)
Időm meg tényleg nincs annyi, hogy megmásszam a "ranglétrát".

Tehát én sem vagyok multi párti. De megtudom érteni, ha valaki örömét leli benne. Hiszen anno én is "benne" voltam, és tudom milyen lehet...

@moha21:

Igen, pontosan erről van szó. Ha az ember élvezni akarja, akkor többnyire azért jónak vagy közepesnek kell lennie (nyilván az senkinek se élvezet ha 2 perc alatt leszednek, nincs sikerélmény stb). Ahhoz meg idő kell.
Q3-ban excessívet toltam kizárólag. Azért mert amikor elkezdtem ezeken a szervereken volt jó a pingem, aztán ottragadtam vagy 4-5 évre :D

Szóval én maradok a Single-nél. Ha csak fél -1 órát is tolom 1-1 esete akkor sincs semmi. Másnap ugyanonnan folytatom. Meg élvezetes a story részévé válni.
Sajnos ez viszont már tényleg csak a régebbi játékokra igaz.

[ Szerkesztve ]

(#80) RyanGiggs válasza Dany007 (#79) üzenetére


RyanGiggs
őstag

Tulajdonképpen hasonlóan látjuk mindketten a helyzetet! :)
(Egyformán nem, nem is láthatjuk, hisz az emberek nem egyformák)
Szeretnék inkább arra reagálni amit nem nekem címeztél :
"Szóval én maradok a Single-nél. Ha csak fél -1 órát is tolom 1-1 esete akkor sincs semmi. Másnap ugyanonnan folytatom. Meg élvezetes a story részévé válni."
Na ebben még hasonlóbban látjuk a helyzetet. :)
Én is szeretek az élvezetes sztorivé válni!!

(#81) sto1911 válasza RyanGiggs (#71) üzenetére


sto1911
veterán

Igy mar vilagos, koszi!

(#82) wikings2


wikings2
őstag

Ez mekkora oltás :D de teljesen igaz. Jó kis Rtcw ben hol érdekelt a grafika anno... még mai napig előveszem néha.

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#83) moha21 válasza wikings2 (#82) üzenetére


moha21
addikt

Abban teljesen jó volt a grafika ( a COD-nál is még elment a q3 engine ).

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#84) Scholes9


Scholes9
nagyúr

"Explosives DLC required" ez hatalmas :DDD :DDD :DDD :R

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#85) wikings2 válasza moha21 (#83) üzenetére


wikings2
őstag

Arra gondoltam a megtévesztő megfogalmazás ellenére, hogy ma is rendben van a cucc ahogy van :)

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#86) medvezsolt válasza Dany007 (#74) üzenetére


medvezsolt
senior tag

"Továbbá teljesen más érzés egy igazi gondolkodó ember ellen küzdeni, mint egy gép ellen. Ez tagadhatatlan. És ezt a fejlesztők kihasználják.
Ettől függetlenül nekem is fontos a Single, hiszen nekem már nincs időm multizni. De megértem a másik oldalt is."

Itt a lényeg! A gondolkozó ember ellen való küzdelem. A váratlan és számos helyzet, a lehetőségek garmadája. AZ, hogy ezt néhány csaló ember nem tiszteli, az megint egy más dolog. De ezért szeretjük a multit. Amelyik játék multi orientált, abban ne legyen hosszú singli és fordítva!

(#80) RyanGiggs és természetesen ez is igaz. ÉN IS szeretem a hosszú izgalmas szingliket, de ahoz néha több idő kell. Mert ha magába szippant a történet és érteni, felkutatni akarsz minden apróságát, akkor az bizony hosszú órákat igényel. Viszont ha nem vagy kocka klántag, de élvezed a multit, akkor azt elég ha leülsz 1-2 órácskát, épp amennyi időd van.

[ Szerkesztve ]

" A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

(#87) mickemoto


mickemoto
őstag

Sajnos a klasszikus FPS játékoknak már végleg vége, pár éve még volt egy-egy kivétel, de mostanra az sincs.Helyette olyan egyjátékos módokat kapunk aminek a 60%-a átvezető videókból áll amivel agyontördelik az amúgy sem fényes játékot.
Nem tudom más hogy van vele, de ha filmet szeretnék nézni akkor filmet nézek, ha játszani szeretnék akkor ... :F , csak szeretnék.
Persze ott van a multi, de én régen sem multiztam és most sem akarok.

[ Szerkesztve ]

(#88) DeFranco válasza medvezsolt (#86) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Láma vagyok a játékhoz, nincs meg a tehetségem, vagy csak öreg vagyok, de multiban mindenki lealáz. Ettől mondjuk nem riadok fel sírva az éjszaka közepén, de nem is megyek ki a harctérre sz*rrá lövetni magam. Lehetnék jobb, de annyi időm nincs rá, hogy fejlődjek.

Olyan barátaim nincsenek akik játszanak, idegenek ellen meg a fentiek miatt nem fun a dolog.

A gép ellen viszont nagyon jól elvagyok, szeretem, rendszeresen játszok, ha csak keveset is.

(#89) #65313280


#65313280
törölt tag

Emlékszem hogy anno a Wolfenstein 3D-ben benyitottam mindenhova ahova csak lehetett és felfedeztem mindent. Nagy naívan a mostani játékokban is megpróbálok benyitni az ajtókon, de 1-2 "igazi" ajtón (ahova a küldetés meg script vezet) kívül az összes csak csillivilli textúra.

Én szeretem a mostani lineáris FPS-eket is (lévén hogy nincs más), de valami mégis hiányzik mindegyikből...

(#90) mephi666 válasza #65313280 (#89) üzenetére


mephi666
nagyúr

a "szabadság" hiányzik és a lehetőségek... elég itt mondjuk a deus ex-re gondolni, de mondjuk a quake2-t is ide lehetne venni, ami olyan egyszerű játék, mint a szög... mégis volt benne lehetőség: ahol ajtó volt, ott átmehettél (esetleg kulcs kellett hozzá) ...végigmehettél egy pályán 50perc alatt is, de 1-2 jól irányzott rocketjump-al 2perc is elég volt :) deus ex-ben meg aztán szinte végtelen lehetőséged volt, attól függően, melyik játékstílust preferáltad... most meg vagy full lineárisak a pályák, vagy pedig grátiszba iránytű is vezet végig... :( majdnem mintha valami interaktív film lenne az egész

...nem fps, de amelyik játékban legjobban átjött a szabadság érzése: fallout1-2... nekem a 3. rész igazából csalódás volt... olyan érzetem volt a dlc-k ellenére is, mintha csak valami demót kaptam volna... nekem nagyon kevés volt :( ...ami pedig fps-ből legjobban bejött: system shock2... mai napig akárhányszor végigjátszom, mindig kapok valami újat

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#91) medvezsolt válasza #65313280 (#89) üzenetére


medvezsolt
senior tag

Azért részben vegyétek figyelembe azt is (tudom, hogy ez nem mentség), hogy pl. a wolf3d-ben 200 pixel alkotott egy termet, 3 kocka bútorral, addig ha a mai játékokba is beleépítenék ezt a szabadságot, akkor erőművek kellenének. Igaz ez mondjuk nem lenne előnytelen a hardvergyártóknak,mert akkor vennék a cuccaikat az emberek...

Gondolom erre simán vissza lehet reagálni,úgy, hogy régen az a grafika is megizzasztotta az akkori vasokat és mégis bevállalták. Ez is igaz. Szóval ez egy nagyon kényes téma.
Már csak azt nem értem, hogyha mindenki így gondolja, akkor miért van ellenkezőleg?

" A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

(#92) Dany007 válasza medvezsolt (#91) üzenetére


Dany007
veterán

Szerintem ezzel nincs akkora gond.
Ott van pl a Crysis, vagy a Far Cry 2. Mindegyikben ott a hatalmas terület, amit órákba telne bejárni és természetesen szabadon be is járható... A gond csak az, hogy hiába járod be, mert 'ott' nincs semmi :D Követni kell a játékmenetet különben max sétálgatás lessz az egészből.
De szerintem maga a tér, a terület és annak kidolgozottsága megvan. Csupán a story és az események vannak felépítve nagyjából egy egyenes vonal mentén.

(#93) kriszpontaz válasza Dany007 (#92) üzenetére


kriszpontaz
veterán

Pont ez a baj, hogy felépítenek egy jól kidolgozott környezetet, mint pl. a Rage-ben, amiben azért jó lenne ha a falakra ajtókat hegesztenek, akkor mondjuk egy nyomorék szobát mögé lehetne rakni, ne csak az ajtón a felkiáltójelet bámulja az ember. Annyi lehetőség lenne a mai játékokban is, nem értem hogy miért nem fér bele annyi fejlesztői munkába. Ha már van egy nagy szabadon bejárható világ, akkor tényleg ne csak sétálgatás élménye legyen már. Ezért nem csípem pl. a Fallout 3-t sem, mert szétuntad magad a sok császkálásban, mész a mezőn, jönnek a skorpiók, de azon kívül semmi. Sok játék jó lenne, ha az apró részletekre odafigyelnének, ne csak a művilág lenne amiben az égvilágon semmihez nem érhetsz hozzá, csak annyit tehetsz hogy azon az ajtón bejöttem, szétlőttem mindenkit, vissza már nem mehetek, mert az ajtó inaktív, csak előre, mert akkor kiesek a történetből, meg a nyíl arra mutat (meg persze "move back to combat area in 5-4-3-2" ) :(.

(#94) medvezsolt válasza Dany007 (#92) üzenetére


medvezsolt
senior tag

tényleg. A Far Cry 2 jó példa. Mert hatalmas világ és gyönyörűnek is tartottuk. Viszont uncsi volt. Pedig ott aztán el lehetett járkálni. De amikor állandó jelleggel vissza teremtek az ellenfelek, meg eleve se volt benne semmi figyelem lekötő dolgok sok. (Mellék küldik, gyülytögethető tárgyak, rejtett helyszínek, achivmentek, különleges képességek és fegyverek). Ezek tudják szerintem igazán fenn tartani a figyelmet és a játékélményt.
Ezért tudott a fanatikusabb fajta ember beletolni 120 órát a Borderlandba. Bár annak meg az a hibája, hogy túl sablonos lett egy idő után. Szóval nehéz eltalálni az egyensúlyt, de a mai játék fejlesztők megsem próbálják. Ők is gondolom elkényelmesedtek és csak számolgatják a zöld hasút.

" A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

(#95) Dany007 válasza medvezsolt (#94) üzenetére


Dany007
veterán

Na igen. Én még ma is gyönyörűnek tartom :D Főleg ahogy a napszakok váltakoznak... Eszméletlen....
De én is hamar beleuntam. Mocskosul. És szar érzés volt, mert a táj meg minden grafikai megoldás gyönyörű volt, de mégsem bírtam vele többet játszani pár órán át mert már untam, hogy menj ide, írts ki mindenkit, aztán menj oda és ott is, aztán meg amott is. És arról szólt az egész játék, hogy mentem pontról-pontra kiírtottam mindenkit majd ugyan ez újra.

Mivel a 4 éves gépemen nem nagyon tudok új gémekkel játszani így leginkább régi példáim vannak :)
Szóval ott van pl a Tiberian Sun. Eszméletlen jó stratégiai játék volt. 1999-es.
És még olyan apró, jelentéktelen dologra is gondoltak, minthogy pl a kék tibérium megöli az embereket. És utána belőlük egy ilyen kis fehér trutyi szerű anyag lesz. Ami szintén egyfajta élőlény. Ebből van gyerek és felnőtt változat is. Igen erősek és pillanatok alatt leirtják az épületeket, járműveket tankokat is. Majd ha sikerül ezeket elpusztítani akkor kis tiberium lesz a helyén :) És ennek gyakorlatilag semmi köze nincs a játékhoz, csak egy apró mellékes dolog, de mégis milyen részletesen ki van dolgozva!
Na többek közt az ilyen figyelmességek hiányoznak a mai játékokból...

Mert pl a Tiberium Wars is nagyon jóra siekredett - hiszen veletek is mennyit küdtük anno! :)) - de ilyen apróságok mégsincsenek benne.

(#96) mephi666 válasza Dany007 (#95) üzenetére


mephi666
nagyúr

nekem az ilyen apróságok miatt tetszett kivételesen a duke4ever... találtam benne sok apró dolgot, amivel el tudtam b@szkodni :) volt pl a duke burger-es rész, amikor lekicsinyítve kellett császkálni... lehetett találni ilyen hamburgeres dobozokat, amiken volt egy rejtvény is... bánom, hogy nem screenshotoltam, mert jó lett volna megfejteni :D ...de amiben a legtöbb "kis apróság" volt, az még mindig számomra a fallout1-2... szerintem 1000végigjátszás után is tudna új dolgot mutatni

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#97) vanye válasza medvezsolt (#94) üzenetére


vanye
senior tag

Az első, Crytekes Far Cry pont ezért volt jó. Ott is hatalmas volt a bejárható terep, mégsem volt unalmas rajta közlekedni, ugyanis úszhattál és mehettél gyalog/járművel, taktikusan vagy "bele a közepébe"-módon. Az ellenfelek száma és a vissza nem töltődő életerő pedig gondoskodott a kihívásról is; hogy a remekül belőhető nehézségi szintet már ne is említsem.
Szóval szerintem meg lehetne találni az arany középutat, csak keresni kellene. Meg rendes pályarajzokat készíteni, ami miatt újra meg újra késztetést érez az ember a játék betöltésére.

Stern des Südens!

(#98) dízelracer válasza medvezsolt (#8) üzenetére


dízelracer
senior tag

Ezek a mai cuccok játékélményben sehol sincsenek a régi játékokhoz képest. (doom, rott, hl1, bf1942, MoHAA és társai) de nem kell ennyit visszamenni az időben. Én a Far Cry-t kifejezetten nem szerettem multiban játszani a single részt viszont vagy 5-6x végig nyomtam. Nem az a klasszikus értelemben vett fps de a Dark Messiah-t is jobb szerettem single-ben játszani hiába a parádés multiplayer mód. Ezzel szemben mi van ma? Csilli-villi látványvilág és semmi más. Kifejezetten unalmas játékmenet, semmi vagy csak minimális újítások, határok közé van szorítva a játékos előre lezongorázott helyszíneken kell végigmenni úgy ahogy azt a programozók megálmodták. Hiába szép ha dögunalom.

És itt nem arról van szó, hogy ne szeretnék multiban lődözni. Én online már vagy 3éve (de lehet van már több is) nem játszom semmivel. Lassan szétszállingóztak az emberek akikkel összeröffentünk egy kis lődözésre, időm sincs már erre annyi mint régen. Évente 1-2x összejövünk lanozni és azzal részemről le is van tudva a multi. Felnőtt fejjel egy hétvégén át játszunk önfeledten mint a gyerekek aztán ki ki megy a dolgára. De ott sem mennek mai címek. BF1942, MoHAA, UT2004, CoD2, CS:S, DoD:S, nagy ritkán egy kis BF2 és kb ennyi. Ezeknél még szerencsére nem a csicsás grafika volt az elsődleges szempont. Csatlakozom a többiekhez és én is szívesen leülnék 1-1órára meló után single-t játszani valami normális játékkal ha lenne, hogy kikapcsolódjak kicsit. De nem nagyon van.

(#99) zoltanz válasza dízelracer (#98) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Bf1942 -ben én az egyszemélyes módot meg sem próbáltam. :U
Azért megnézzük az FPS -eket a top kategóriában soknak ID grafmotor az alapja, igaz van amilyek nem nagyon hasonlít már rá.

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#100) Arena87 válasza zoltanz (#99) üzenetére


Arena87
aktív tag

"Azért megnézzük az FPS -eket a top kategóriában soknak ID grafmotor az alapja, igaz van amilyek nem nagyon hasonlít már rá."

Erről volt egy nagyon jó cikk esreality-n! De már sajnos nem találom. :(((

東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.