Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Stanlee


Stanlee
őstag

En egy OAMTC palyan voltam, sajat verda meg kiprobaltam minden autot, amit kozpredara kiadott az OAMTC. Ami nagyon meglepett, az az volt, hoyg az akkoriban meg nem is annyira reginek szamito, talan 4 eves Focus a vadonatuj gumikkal is alig akart a dombrol lecsuszunk es meg kell allni tipusu resznel megallni. Mar akkoriban is evi 60-70 ezret vezettem es az auto is megvolt mar 1 eve, tehat nem lehet azt mondani, hogy nem ismertem elegge.

Akinek van lehetosege, az menjen ilyen tanpalyara!!!

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#2) Met


Met
nagyúr

Jövőre kérj Imprezas élményvezetést :K

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3) HussarF válasza Stanlee (#1) üzenetére

A dombról lefelé a műgyantán az enyémmel is csak annyit értem el, hogy nem gyorsultunk. Az ABS egyszerűen nem engedett fékezni. Szerintem ABS nélkül, lenyomva-felengedve, néha utánakormányozva hamarabb megálltam volna. Vagy nem...

(#2) Met
Mögöttem ott volt a srác a 300 lovas Imprezával. Oda is jött az egyik szünetben megcsodálni az olaszt :D
Jó autó az övé is, de 6 éves nyári gumikon ő is csak utas volt, amikor megcsúszott a kocsija :D

[ Szerkesztve ]

(#4) bambano válasza Met (#2) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

szerintem négy új gumit kellene kérnie :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#5) Blindmouse


Blindmouse
senior tag

Gondolom az ilyen egynapos tréningen annyit lehet látni, hogy nem érdemes relatív gyorshajtani.
Erre befizetnék, https://www.youtube.com/watch?v=2bmqdnx5R1U, de lehet drága lenne.

3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace

(#6) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ingyenes vetéstechnikai trénig, a jeges autópályán.
A jeget az időjárás biztosította :((
A feladat megoldását a többi tréningező nehezítette.

[link]

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#7) bambano válasza Blindmouse (#5) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nem jól gondolod.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#8) HussarF válasza bambano (#4) üzenetére

Mire gondoltál? Szöges off-road abroncsokat rakjak a kocsi alá, mert nem meglepő módon a jeget utánzó nedves műgyantán csúszik a nyári? :U

(#6) Hieronymus
Durva videó. Saját dash-cam? Szerencsés vége lett. Lehet, hogy egy kis gyakorlás egy ilyen tanfolyamon és egy laza drifttel megoldanád a dolgot :D

[ Szerkesztve ]

(#9) bambano válasza HussarF (#8) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

kár, hogy magyarázni kell...
a hsz-em szándékosan kétértelmű volt:
1. arra gondoltam, hogy amit korábban hasonló helyzetben kértem a barátnőmtől, az bőven korhatáros volt :P
2. szerintem egy kicsit nagyobbat csúszott az autód, mint indokolt lett volna, ezért felmerült bennem, hogy férne rá jobb gumi.

döntsd el, melyikre gondoltam :P

mielőtt beindul a fikaáradat, jelzem, hogy én kétszer voltam ilyen tréningen, egyszer egy egynaposon, egyszer egy félnaposon, és még a félnaposon is több feladat volt, mint ezen. tehát tudom, miről beszélek.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#10) HussarF válasza bambano (#9) üzenetére

Azok alapján, amit ott láttam, csak egy terepjárógumi és egy 4 évszakos tudott villantani valamit, az összes nyárigumi így csúszkált.
Ez a Vredi egy felső középkategóriás gumi, sokat nyúztam már keményebb helyzetekben, szerpentines 70-es kanyarokat is bevettem úgy 140-el, hogy a legkisebb jelét sem éreztem, hogy el akarná hagyni az ívet. Az,hogy kvázi jégen nem tud megállni 3 méteren, nálam még nem kizáró ok. Nem tudom, hogy a Michelin Primacy 3 vajon mennyivel tudna többet, de erre a vasra 240 lenne egy garnitúra. Inkább nem veszem meg, cserébe jégre nem viszem a kocsit ezekkel az abroncsokkal. Számomra ez elfogadható kompromisszum ;)

(#11) bambano válasza HussarF (#10) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

amikor én voltam, akkor egy m3-as bmw 36 méteren állt meg a jégen 60+ km/h-ról.

a michelin primacy 3 is megállna a lejtő alján legkésőbb. most nyomják a pilot sport 4-et, az még hamarabb. nem hiszem, hogy a te autódra olyan drága lenne, szerintem 160k alatt megállna egy garnitúra új gumi. ha meg tényleg elborult árakat akarnak adni, akkor érdemes váltóméretet nézni. én 18k-t spóroltam darabonként, amikor egyel nagyobb váltóméretre váltottam.

de nem csak az számít, hogy milyen fajta a gumi, hanem az is, hogy milyen idős.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#12) twollah1976 válasza Hieronymus (#6) üzenetére


twollah1976
őstag

Gondolom sűrűn imádkoztál, hogy ne szálljanak beléd hátulról.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#13) HussarF válasza bambano (#11) üzenetére

Akkor hozz nekem olyan abroncsot, ami azon a BMW-n volt 235/45R18 méretben 150 ezerért. Bár azért nem ülném ki együltő helyben, amíg találsz olyat :)
Primacy 3 60ezer/darab. Áfacsaló boltból tudsz venni 46-ért, ami még mindig messze van a 160-tól :)
Pilot Sport 4 nincs is ebben a méretben. Nyilván felnit meg nem fogok váltani, nem a gombhoz varrom a kabátot :)

(#14) Hieronymus válasza twollah1976 (#12) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

A hátulról támadók izgattak a legkevésbé.

Nem raktam fel a teljes három percet, mert unalmas.
Napsütésből indult a felvétel. Az elején még csak eső esett. Az eső kevésbé érdekel. Megnövelem a követési távolságot. Ezzel nem is volt addig, amíg bele nem értem a jégeső zónába.
Az óvatosan lassítás jó ötletnek tűnt, de nem vált be. Nem volt számottevő lassulás, gyakorlatilag siklottam a jéggel megszórt úton. Ráadásul rossz irányba a belső szalagkorlát felé húzódva.
Leszálltam a fékről és a másik irányba tereltem az autót. Miután a kiinduló szöget elértem, következett a kézi fék. Ezt nem tudja korrigálni a jármű elektronikája, viszont oldal irányba csúszva van némi fékezési erő.
Innentől már csak arra kellet vigyázni, hogy ne kezdjen el pörögni az autó.

A felvétel végén ki áll elém a BMW. Azt gondolták a benne ülők, hogy megütöttem őket a manőverezés közben.
Megnéztük az autókat, nem volt koccanási nyom. A felvétel tisztázta mely részén kell keresni az ütközési nyomot az autómon. Másodszorra sem találtunk és mindenki haza ment.
Utólag végiggondolva rájöttem, megszórtam őket az úton lévő jéggolyókkal. Ezt érezhették ütközési erőnek.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#15) HussarF válasza Hieronymus (#14) üzenetére

Akkor ők sem ültek még koccanó autóban, ha a felverődő latyakot ütközésnek hitték. Ott van ám nagy csattanás meg lök egy rendeset az autón még akkor is, ha alig érnek össze. Nekem ez eszembe sem jutott, a csúszáson sem látszik semmi olyasmi, ami arra utalna, hogy valami módosítaná az ívet meg az autó pörgését.

(#16) Woodslave


Woodslave
nagyúr

ki az a kisfiú aki az utolsó képen le akarja engedni a kerekedet? Remélem adtál neki egy jó nagy nyaklevest :K

;]

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#17) HussarF válasza Woodslave (#16) üzenetére

Nem bántottam, mert a így legalább jobban tapadt a kerék a szlalomnál :D

(#18) aelod


aelod
veterán

Fasza lett. Én is akartam menni de végül nem lett semmi belőle. Pedig drifteltem volna a jó öreg FIATal egyet :DDD

"It's simple, if it jiggles, it's fat."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.