Önmagában semmi jelentősége nincs egy "teljes értékű" azaz erőforrást zabáló OS-nek egy szórakoztatóelektronikai cikkben, csak megdrágítja a szükséges HW-t. Az emberek használni akarják a készülékeket, nem pedig OS-t futtatni rajta (lásd Apple sikerei).
Amúgy mindenhova ugyanazt elv nem tudom hogy fog menni a gyakorlatban, mivel a Silverlight és XNA segítségével nem fognak tudni AAA minőségű termékeket csinálni, hacsak nem hallatlan erős HW-t tesznek mindenhova, ami viszont pénzügyileg bukta. Egyazon módon használni x86,PowerPC és ARM architektúrát sokba kerül.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Témaindító írás: