Hirdetés

2019. október 23., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) DavideX


DavideX
(aktív tag)

Maxiumim a 3. kép lehet igazi, a többi az túl szép lenne :))

(#2) Sirandrish válasza DavideX (#1) üzenetére


Sirandrish
(titán)

volt idejük rá hogy ilyen szépet alkossanak..főleg ha még a kocsitörésre se koncentráltak ugye...

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3) JanR válasza Sirandrish (#2) üzenetére


JanR
(addikt)

csak azt ne mond, hogy nem törik benne a kocsi?
mindig csak a kinézet :((( miért nem lehet végre a játékokat úgy csinálni mint anno?
legyen szarabb a grafikája, de szarrá lehessen zúzni (carmageddon), meghát persze a játékélményre is figyelhetnének:)
számomra kicsit unalmas már az, hogy egy pályán körbe-körbe autókázzak és ha netántán nekicsapódnék a falnak, akkor ne menjen szarrá az autó...
na mind1, ezért várom a GTA4-et, az talán már eléri a régi szintet

egy játék ne a grafikáról szóljon, mert ennyi erővel a tv-t is tudom nézni...

(#4) bwoay válasza JanR (#3) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

van olyan játék, amilyet te szeretnél,
pl ott a Burnout Paradise, vagy ha szimulátoroknál maradunk,
akkor Forza 2. Csúnyább, de törik. Csak másik platformon érhető el.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#5) Sirandrish válasza JanR (#3) üzenetére


Sirandrish
(titán)

én ugy hallottam..énis meglepődtem hogy azért 2008ban ennyire tellik?
szégyen:(

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#6) bwoay válasza Sirandrish (#5) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

szégyen???
te nem tudod, hogy miről beszélsz...
A GT nem arról szól, hogy nincs törés,
hanem arról, hogy ilyen megjelenítési minőségben még sosem láttál autóversenyt.
180 nap kell hozzá, hogy lemodellezzenek egy autót,
és hány kocsi is van benne összesen?

hogy maga a játék milyen, azt nem tudom, a Prologue-ot sem próbáltam még,
de azért rengeteg dolog van így is, amit nem lehet elvitatni a PD-tól.

a törésmodellt utólag letölthetőnek ígérték,
mert egy ilyen kaliberű játék fejlesztése annyi ideig tart,
hogy a törés miatt szerintem még egy évet simán csúszna
(így is örülhet mindenki, ha 2009 elején megjelenik),
miközben PS3-ra nincs egy épkézláb autós játék,
meg egyébként is kell már ez a húzócím is.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#7) Viktor77 válasza Sirandrish (#5) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Ne beszélj már hülyeségeket.

Az NFS topicban szídtátok a törés milyenségét. Szerinted ezt itt nem tudták volna megcsinálni? De. És akkor 2022-ben meg is jelenik a játék. Itt minimum 500+ autóról beszélünk, olyan minőségben, ahogyan még sehol nem láthattad (milyen vicces lesz bármilyen! autós játékot megnézni PC-n mikor kijön). És a PD a legtökéletesebb minőségre törekszik (törekedett, mindegyik rész esetében). Olyan szintű plusz meló lenne a törés, hogy nem is tudod elképzelni.

Amúgy meg a GT nem a törésről szól. Ezt vagy megérted vagy nem.

Some people move on, but not us ... not us

(#8) eddie17


eddie17
(addikt)

Iszonyat szép még mindig.

(#9) JanR válasza eddie17 (#8) üzenetére


JanR
(addikt)

lehet, hogy szép, meg csodálatos, de ha ennyire a valósághű grafikára hajtanak, akkor abban a "valósághű" szóba beleférhetne a törés is...
ízlések és pofonok:))

(#10) bwoay válasza JanR (#9) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

és lesz is törés, csak nem a játék megjelenésekor,
mint azt már korábban leírtam.

egyébként maximálisan egyetértek azzal, hogy ha fotorealisztikus látványvilágot,
meg valós fizikát akarnak nyújtani, akkor furán hat,
mikor ezek mellett az autók sértetlenül pattannak vissza a falról.
gondolom ha a PD-n múlna,
nem is hoznák ki a játékot törésmodell nélkül,
pláne, hogy a mezőny zöme rendelkezik vele valamilyen formában
még az arcade címek közül is pár (NFS prosztó, Burnout Paradise).

csak gondolom a Sony nem ér rá 2010-ig.
Meg én sem :D Egyszerűen nincs is exkluzív autós cím,
csak Forma 1 meg-ben talán látni fogjuk a Forza 3-at is.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#11) Dominguez válasza bwoay (#6) üzenetére


Dominguez
(csendes tag)

Jah, teljesen igazad van, ez már bőven jó nekünk fanoknak.
Én is ezt olvastam erről a 180 napról, de el is hiszem, nézzetek rá a képekre (jó, nem ezekre, de én már láttam tuti ingame képet, az se csúnya azért) Persze most nem olyan NFS szintű törésről beszélünk, mert ilyen minőség mellett kibökné a szemünk, ha nem lenne tökéletesen sérülő kasztni meg menettulajdonságokra kiható hibák.Áll 4x!!!! annyi idő töréssel leprogramozni, mint törés nélkül. A másik, kik vagyunk mi, h megkérdőjelezzük a Sony játékfejlesztőinek döntését? Ők értenek hozzá, ez az életük, és ha ők azt mondják, h nem kell törés (v nem lehetséges, nem éri meg, stb...), akkor én hiszek nekik.

[ Szerkesztve ]

(#12) Sirandrish válasza Viktor77 (#7) üzenetére


Sirandrish
(titán)

Hát én tudom miről szól a GT mert a 2őt és a 4et is rongyá nyomtam...
Vizska hegyek hogy beletanulj millió autó és pálya..én megértem hogy kemény meló így lemodellezni 500+ autót..ez eddig rendben van...de én 2008ban nem csak a grafikát nézem hanem a fizikát is..

Persze 500 autó törésmodeljét megcsinálni nem kis idő én ezt aláirom de szvsz egy mai game CSAK grafikával nem állja meg a helyét..

És azt is tudom hogy szimulator a game persze az de talán pont ezért lenne jó ha törne az autó és nem az lenne mint eddig hogy egy 80fokos kanyaart amit szalagkorlát vesz körül beveszek 200al ugy hogy ráfekszek a korlátra és ugye se a korlát nem szakad ki se a kocsi nem ronygolódik...ez ma már nem divat...

Én értem hogy miről beszélsz de ugynázki te nem érted amit én mondok...

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#13) bwoay válasza Sirandrish (#12) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

és mégis hányszor kell még leírni,
hogy megígérték az utólag letölthető törést, mire sikerül megérteni?
Lehetne 10 éven át is fejleszteni egy játékot,
de azért ez valahol :D mégis üzlet, bevételt várnak tőle,
miközben kemény dollármilliókat öltek/ölnek bele,
aminek meg kellene térülni.
A PS3-ra meg nagyon kell egy autós játék, pláne egy GT,
ami valszeg etalon lesz jóideig.
Törés nélkül meg még nyugodtan lehet jó a fizika.
Legalábbis én azt élvezem, ha az autó reálisan viselkedik az úton,
ha választhatok, inkább ezt csinálják meg jóra.
A Forzában levő törésmodell is több sebből vérzik (de legalább van),
számomra mégis tökéletesen megfelel.

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#14) Sirandrish válasza bwoay (#13) üzenetére


Sirandrish
(titán)

persze hogy etalon lesz mert bitang game lesz hogy az a PD-tól már megszokhattuk..én nemis azt mondom hogy rossz lesz csak az hiányozni fog...
későbbiekben...hát arra kiváncsi leszek hogy mennyivel később jön:)

PS3ra majd az MGS fog nagyot ütni...meg a Resi 5...huu nah az nem lesz még semmi:)

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#15) Peat_2 válasza bwoay (#13) üzenetére


Peat_2
(csendes tag)

akkor annyi emberrel kellett volna melózni hogy összehozzák a törést a nemtom hány éve (gondolom már ps3 megjelenése előtt is fejlesztették jócskán) tartó fejlesztés alatt az első megjelenésre (most lesz egy bemutató egy majdnem teljes meg majd a teljes, azért ez így számomra hülyén hangzik :) ), szerintem azért elég jogos felvetés egy ps3 kapcsán ez a kifogás, úgy beharangozták a cellt sonyék, akkor meg az (egyik) legnagyobb kaliberű játék nem használja ki majd csak később? ehh :)

annyit azért csak tanulnak sonyék hogy a következő konzoljukra könnyű fejlesztőkörnyezetet hozzanak össze, szerintem itt van elcseszve a dolog és valszeg tényleg sokan és sokat dolgoznak rajta, csak ilyen a hardware, tényleg 10 évre lett tervezve...

Peat;) valódi nevem, a mostani csak átmenet (Ph! csapatnak köszönhetően nem veszett el a régi Peat;), nagy hála)

(#16) bwoay válasza Peat_2 (#15) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

Angliában 2007-ben a játékeladások megelőzték a zeneeladásokat,
tehát ez valamennyire érzékelteti, milyen komoly iparág ez ma már.
de nem úgy megy, hogy akármekkora csapatot rá lehet állítani,
és majd akármennyibe kerül.
Lost Planetről lehet tudni, hogy 40 millió USD-s fejlesztés volt,
MGS 72 körül, GT5 talán ennél is több. Az biztos, hogy félelmetes összeg.
Amíg nem jön ki, addig csak áll benne a pénz,
illetve folyamatosan emészti fel.
A megjelenést már eltolták egyszer, valszeg még fogják is,
de ez azért nem mehet végtelenségig.
Te meddig tologatnád, ha ennyi pénzed állna benne?
A Sonynak már kellene, a PS3-nak nagyon jót tenne,
a fanek ölnének érte. Egész egyszerűen nincs idő, kell, minél előbb.

a PS-ek meg mindig azzal együtt voltak sikeresek, hogy nehéz rájuk fejleszteni.
Amúgy az tök mindegy, hogy a Sony hány évre tervezte ezt a vasat,
valszeg a Microsoft fogja megmondani, hogy mikor cserélik le :D

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#17) Peat_2 válasza bwoay (#16) üzenetére


Peat_2
(csendes tag)

értem én céges oldalról, csak a cellben pont a fizika lenne az a dolog amivel be tudnák alázni az x-et, legalábbis ilyeneket olvastam anno, aztán lehet most mégsem a fizikára jó a cell hanem valami másra, valami nagyon titokzatosra (gonosz vagyok) :)
ettől függetlenül biztos a legjobb szimulátor lesz, tényleg húzócím, ps2-es résznél irigykedtem ám anno azóta már nincs kedvem annyira autósat játszani (1-2 új nfs rész megtette a leszoktató hatást :) )

Peat;) valódi nevem, a mostani csak átmenet (Ph! csapatnak köszönhetően nem veszett el a régi Peat;), nagy hála)

(#18) Aggregátor


Aggregátor
(nagyúr)

Itt vannak még nagy felbontású képek.

(#19) eddie17 válasza Aggregátor (#18) üzenetére


eddie17
(addikt)

Volt néhány kép, amin elgondolkodtam, hogy ez valóban a játékból van-e:)

(#20) Ombi5


Ombi5
(őstag)

Nem azert jatszik az ember vele,h szarra torje autokat! Igyis 180 nap 1 auto,arrol nem is beszelve ,hogy amennyi auto lesz benne,annak mindenk megvenni a licenset a toreshez HORRIBILIS osszeg lenne!! Ez igy jo ahogy van!! :R :R

Akinek meg tores kell,az ugyis mehet a sohivatalba szar NFS-ehez es ne itt nyavogjon!! :))

(#21) Pityesz82


Pityesz82
(tag)

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMIKORMÁRMIKORMÁRMIKORMÁRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!! Kész vagyok ettől a játéktól,tarolni fog az tény!És igen törés nélkül,mert ez A GRAN TURISMO,csupa nagy betűvel!Ennyi! :R :R :R :R :R :R

(#22) bwoay válasza Ombi5 (#20) üzenetére


bwoay
(nagyúr)

a töréshez miféle licensz kell?

[ don't... don't believe... don't believe the hype ]

(#23) feka007 válasza bwoay (#10) üzenetére


feka007
(nagyúr)

"vmilyen formában rendelkezik"
Hát ez igaz a Pro Streetre, ott az egész fizika elképesztően gagyi lett, de a Burnout Paradiseben még most is sokszor csak a kocsimat zúzom, pedig már három hete megvan a játék. :D Komolyan, hihetetlen jó az a játék.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.