Segítőkészséget nyilván én is tapasztaltam, nem is keveset -- egészen addig a pontig, amíg nem álltam elő olyan kérdéssel, amire nem volt megoldás. Olyankor a segítőkész emberek elhallgattak, így jellemzően azok a barátságtalan hangok maradtak egyedül hallhatóak, amelyek szerint ha nincs megoldás, akkor a kérdező a hülye.
Volt, aki lenyomozta a telefonszámomat, és felhívott azzal, hogy biztosan vagy egy idióta vagyok, vagy a Microsoft fizetett trollja, mert normális embernek nincs igénye arra, hogy több videokártyát használjon egy gépben.
Mindez egyébként nem a Prohardveren ment.
"A Libre-MS OFfice kompatibilitásra azért mondjuk jobb megoldás az, hogy PDF. Word doksik meg xls-ek küldözgetése elég gáz cégek között."
Ezt viszont konkrétan nem értem.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!