Az NV csak akkor tudja megcsinálni, ha megkapják a forráskódot. Nem minden kiadó adja oda. Nem mondom, hogy ez olyan hatalmas meló, elvégre swap chainről van szó, de akkor is igazodni kell a GFN rendszeréhez, az nem úgy működik, ahogy egy PC.
PC-ről konzolra és visszafelé portolni nehezebb, mert több API is különbözik.
(#130) b. : Ez a probléma. Mi garantálja azt a kiadónak, hogy Gaben nem rúgja szét a seggüket azért, mert Steamre vásárolt licencet visznek egy alternatív platformra? Erre szeretnének kötni egy kereskedelmi szerződést, hogy ha például Gaben problémázik, akkor az NV majd vállalja a kompenzációs költségeket, mert pénzért Gaben is elfogadja ám ezt. Csak nem mindegy, hogy ki fizet majd Gabennek, ha úgy gondolja, hogy megfeji őket.
(#131) dabadab: Muszáj belenyúlniuk. Nem létezik GFN-en az a swap chain, amire írták a PC-s portot. Ezt muszáj korrigálni. Nem nagy meló, mondhatni rutinmunka, de nem kihagyható.
(#132) Male: Szerződtek. Minden kiadóval volt egy tesztszerződés, hogy a GFN béta fázisában leportolják a játékokat, és tesztelik a szolgáltatást. Ezért most jött elő ez a probléma, mert amíg nem élesítették, addig a tesztszerződés élt. Az NVIDIA úgy gondolta, hogy ez a szerződés jó élesítés után is, míg a kilépő kiadók újat akarnak, mert a kereskedelmi működés teljesen más, mint a teszt. Utóbbival valószínűleg nincs baja egyik áruháznak sem, míg kereskedelmi szinten már ráncolhatják a homlokukat, és jó lenne egy szerződésben tisztázni, hogy ha a Steam bejelentkezik egy kiadónál, hogy nem lesz jó ez így, akkor a kiadó, vagy az NVIDIA állja a kompenzációt. Ez azért nem mindegy egy kiadónak. Szóval itt nem feltétlenül kell arra gondolni, hogy az NV-től fix összeget várnak, csak egy működési szerződést, mert a tesztszerződés már nem fedi le a kereskedelmi működés problémáit.
(#134) morgyi: A tesztre volt szerződésük. Az lejárt az élesítéssel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.