Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) kymera


kymera
senior tag

Üdv Uraim !

Erősen amatőr vagyok a témában :B
Melyek az ajánlott cső-gyártók (felső vagy prémium osztály) és melyek kerülendők ?
A katonai csövek jobban bírják mint az ipari csövek ?

Otthoni erősítő (quad) 180W-os 8 Ohm-os hangsugárzókhoz kihozható 50-70000 Ft-ból ?

Előre is köszönöm a válaszokat.

:R

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#52) totya694 válasza kymera (#51) üzenetére


totya694
őstag

Üdv!

A csöveknél a gyártó ország is sokat számít.Rengeteg szovjet cső volt/van az országunkban de nem igazán kedveli senki őket mert a pontos karakterisztikájuk sem ismert sok példánynak(ez még a hideg háborús megtévesztő kampány része volt,nem azt írták rá mint amit tudott)
Az ipari csövek a leghosszabb élet tartamúak (papíron) de azt is tudni kell,hogy egy elektron csövet soha nem hajtunk maximumon vagy ahhoz közeli értékeken.
A bemegyek a boltba és megveszem a komplett csöves erősítőket kell kerülni de messziről mert azok Kínai termékek és nem csak a csövek minősége silány ha nem az egész.Alul méretezett kimenő trafók (se mélye se magasa),gyenge minőségű RC elemek.
Íme egy nagy gyártó napjainkban gyártott erősítője.
Ez már tömeg gyártás és szerintem a hangja is csapni való(ami köszönhető a NYÁK-on lévő sok sok kommersz alkatrésznek)
Egy csöves erősítőnél ha a költség keretet előre megszabod akkor az nem biztos,hogy teljes lesz.Lehetőség szerint törekedni kell a minél jobb RC elemek beszerzésére,bele építésére és akkor lehet csak jó hangja.
Én így valahogy látom ezt a kérdést és majd mondanak még a többiek is valamit :K

Üdv:Attila

(#53) sad_Vamp


sad_Vamp
őstag

De jó hogy van itt ilyen cikk meg téma :)

Ilyen kérdésem lenne, hogy kapcsoló üzemű tápot lehet csöves erősítőhöz rakni??? (hangszer erősítőre gondolok nem audio-filre)