Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) danikollar


danikollar
őstag

Amíg nincs hivatalos bejelentés és specifikáció, addig hiába spekulálunk. A DX11 az persze evidens is lehet.

(#2) Zeratul


Zeratul
addikt

AMD termék lévén furcsa is lenne ha nem lenne DX11.

(#3) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Pletypletyplety-pleeetyka. Plety. Rittyenthettem volna én egy full extrás Orbis hírt, de inkább megnézem, hogy mit villantanak huszadikán.

Az a baj, hogy olyasmiket tudunk meg, amik amúgy is maguktól értetődőek.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#4) RyanGiggs


RyanGiggs
őstag

Szerintem ez az a hír amit már mindenki tudott. Abszolút nem lehet rajta meglepődni. DX11-es GPU?! Más nagyon nem is lehetne, mert DX9-es vagy DX10-es GPU-kat már nagyon régen nem gyártanak! Tehát eleve nem is lehetett másra számítani. PS4-be is az lesz, és mily meglepő lesz! ;]

(#5) tDr1v3r


tDr1v3r
veterán

DX-es biztos nem lesz, azt a hulladékot meghagyják a PC-nek...

disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3

(#6) Mister_X válasza tDr1v3r (#5) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Igazad van, az Xbox is hulladék, mert DX alapú API-ja van...

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#7) Wasp_HUN válasza tDr1v3r (#5) üzenetére


Wasp_HUN
tag

Hát azért ez nem kicsit hangzik hülyén. Egyrészt a DirectX a Microsofté, másrészt eddig minden Xbox DirectX-et, pontosabban abból a D3D-t használta. Miért ne használnák továbbra is?

Amúgy meg tényleg senkit se lephetett meg a dolog, elvégre már majd 4 éves a Dx11 is.

Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

(#8) Angel1981


Angel1981
veterán

"Azt már eddig is tudtuk, hogy a jelenlegi konzolok egyetlen hátránya a PC-vel szemben a DirectX11"

Most akkor "van" a konzolokban DX vagy nincs? :F

(#9) oriic válasza Mister_X (#6) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

API, de nem DirectX. Olyan nincs a mostani konzolokban. :) Én a Sony műsorát várom, ha bejelentik a PS4-et, akkor az MS is lépni fog szerintem.

Live-Die-Respawn

(#10) Silenzio


Silenzio
addikt

A sok kis hozzáértő. :D Miért olyan evidens a dx11, hm? Mi volt előtte? És mi fut a telefonokon manapság? Hallottatok már az OpenGL-ről? A Glide-ról? A szoftverrenderről? :) A közvetlen programozhatóság a konzolok nagy előnye. Szerintem nem igazán van szükségük dx11-re.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#11) danikollar


danikollar
őstag

De itt most nem az a lényeg, hogy DX11-et használ vagy sem, hanem hogy DX11 képes a GPU!
Az már egy más kérdés, hogy mit fog használni!

(#12) mrhitoshi


mrhitoshi
veterán

1,2 TFLOPS teljesítményű VGA már majdnem jó is lenne. ;]

PS4

(#13) Mister_X válasza Silenzio (#10) üzenetére


Mister_X
nagyúr

A közvetlen programozhatósághoz viszont szükség van egy API-ra, amit jobb egy DirectX-hez hasonló alapon megírni, hogy minél kevesebb betanítási ideje legyen a prgramozóknak és a portolás is egyszerű legyen.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#14) Silenzio válasza Mister_X (#13) üzenetére


Silenzio
addikt

A szoftver render viszont nagyobb szabadságot jelent, mint egy API. Pláne hogy egy konzolnak 5-10 éves futamideje van, nem 1-2, mint egy vga-nak.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#15) gbors válasza Silenzio (#14) üzenetére


gbors
nagyúr

keverednek a fogalmak - a Direct3D egyben ad egy API-t, amivel a hardvert lehet kissé magasabb szinten elérni, és biztosít egy előredefiniált rendering pipeline-t, ami egy csomó feladatot megold és elrejt, és amire könnyű ráülni - ezt is teszi mindenki, meg a GPU-k is ehhez vannak építve.

API minden környezetben van és lesz - az assembly és a regiszter-buzerálás régóta nem divat. az előre definiált pipeline már más kérdés - az esetleg (részben) elpusztulhat.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.