És akkor Eddie teljesen kiszállt vagy azért köridőzni fog még?
Kormula 1
És akkor Eddie teljesen kiszállt vagy azért köridőzni fog még?
Kormula 1
Valószínűleg over.
Remélem semmi komoly baj nincs
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Eddie remélem versenyezni azért maradsz
Heihachi, lenne egy olyan kérdésem, hogy mit próbáljak meg állítani a verdán hogy jobban kanyarodjon? Próbáltam a kerékösszetartást, de nem tudom az mennyit számít, meg hogy milyen mértékben kellene állítani. Ha jól emlékszem 0,4-et állítottam rajta, de sok mindent nem éreztem. Megköszönném ha tudnál adni valamiféle tanácsot
Mi a baj Eddie ... persze csak ha publikus ... mindenkit érdekelne szerintem.
Nem így lenne, helyes
II. Prohardver Forza 3 Köridő Bajnokság
Csak, ha megint bele akarsz kötni valamibe akkor. Amúgy teljesen rednben van....
Üdv mindenkinek!
Sajnos szarakodott a modemem így még nem tudtam még ide írni az új oldalra!
Sok sikert itt is mindenkinek! Látom a "mag" már írt ide.
Gebriel! Szerintem teljesen rendben van,hogy I.Prohardver........Miért kellene rögtön módosítani??? A két főnök ezt megbeszélte!!! Az egyikük befejezte a másik attól még folytathatja,de ők ezt tuti ledumálták!
Ami engem zavar rögtön negatív dolgok kerülnek a topikba! Kíváncsi leszek mikor érjük azt el,hogy valaki olyan tökös lesz és feldobja a setupját és tuningját.Van még mit fejlődnünk ajánlom figyelmetekbe a "Balloros"Gt oldalt ott valahogy emberibb dolgok is vannak!
Jó munkát Crazy!!! Ha tudok akkor szólj és segítek!!
Jó tapadást mindenkinek!!
Attól eddie még be fogja tenni a köridőket?
Akkor kezdem én a megosztást. A beállításomat amivel a 2.06.814-es időt futottam, feltöltöttem a kirakatomba. 0 Zs ellenében vihető, próbálható. Van még benne egy másodperc kb., csak ahhoz ügyesebbnek kéne lennem...
XBOX 360 Gamertag: ggyury
Én szívesen megosztanám, de az igazság az, hogy egyetlen kört sem mentem ezzel az autóval ezen a pályán, meg már nem is fogok, így nem igazán tudom elképzelni sem, hogy hogy viselkedik az autó.
Nem a pályával, meg nem is az autóval van gond, hanem a kézi kuplung vágta ki nálam a biztosítékot Ez egyszerűen egy bug (vagy inkább logikátlan játékfelépítés következménye), ami jogtalan előnyhöz juttat egy csomó embert, így nem látom értelmét versenyezni. Úgyhogy áttértem a FIFA-ra
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
A megvásárolt tuning cuccaim:
Motorcsere: V6-VWGolf R36
Awd hajtás
Kettős csavarkompresszor
Verseny vezérműtengely
Verseny szelepek
Verseny lökettérfogat
V.csavarkompresszor
V. fék
V.rugó
V.első és hátsó keresztstabilizátor
V.bukókeret
V.súlycsökkentés
Sport sebességváltó
Sport meghajtótengely
Verseny difi
Verseny gumik
Első és hátsó abroncsszélesség max
Enkel felni RPF1
első és hátsó verseny szárny
És a setup:
2,2 bar 2 bar
osztómű váltó: 4,53
Kerék:
-0,4
-0,6
-0,2
-0,2
5,2
6,6
34,7
73,3
149,1
19,4 cm
19,4cm
3,5 7,7 2,4 8,3
leszorítóerő max elöl és hátul is
difi: 26 13 21 8 55
fék: 48% 92%
[ Szerkesztve ]
Ami engem zavar rögtön negatív dolgok kerülnek a topikba!
Hmmm......Furcsa életet élhetsz zioncsabival együtt, ha egy ilyen kérdés negatívként, kötekedésként jön le.
Tudod ha egy szakasz (verseny) lezárul, akkor azt általában követi egy másik.
zioncsabi: újoncként gondolom elolvastad az alapelveket, főleg azt a részt, hogy ne személyeskedünk, próbáld betartani ha nem akarsz egy tempban-t
[ Szerkesztve ]
ITT AZ ELSŐ TÖKÖS FORZÁS SRÁC!!!!!!!
Le a kalappal!
Holnap kipróbálom,de szerintem az időd nem forog veszélyben!
Még egyszer köszönöm,köszönjük!!!
Szép sorjában.
Üdvözlök mindenkit itt az új oldalon!
A Bajnokságok és azokkal kapcsolatos dolgokban nem történt változás.
A külalakban változtattam és még fogok is szépen sorjában. Ha valami ötletetek van a praktikussággal, szépítgetéssel kapcsolatban szívesen fogadom.
A szervezők száma lecsökkent egy főre, jó magamra. És HATALMAS segítséget kapok Gulyopapától, aki a futamzárás után küldi a futott időket, mivel én offlájn vagyok.
Ezzel kapcsolatban annyit hogy mindenkit felvesz a barátlistájára (vagy már fel is vett), mint ahogy anno Eddie, hogy lássa az időket. Légyszíves segítsétek a munkáját, és jelezzetek vissza vagy jelöljétek be ti, ha esetleg ő nem találna meg mindenkit! A Gamertagja Bakonyracer, tehát senki ne Gulyopapaként várja vagy keresse!
Red!
Ja, a keménymag! hehe
A Balloros oldalon más a megszokott, nem mondom hogy nem lenne jobb itt is ha a setup nyílt lenne. Csak látod van aki a kuplungos előny miatt nem indul, így olyan is van aki a setup megosztást tartja előnytelennek. Mikor én is a balloros oldallal példáloztam, párszor megkaptam hogy ez egy másik oldal. És akik osztottak azoknak valamelyest igazuk is van.
Tudod, a kedvenc mondásod: Nem vagyunk...
Így szerintem aki akarja az ossza meg. Ha itt van a fórumon akkor az használja aki akarja, nem kötelező. Egyszer te is átdobtad nekem, és abszolúte nem tudtam vele menni jobb időt, nem feküdtek nekem azok a beállítások, az enyémmel jobbat menetem. Tehát nem feltétlen előny. Amúgy pedig még mindig ott van előnynek a vezetői tudás, váltó használat, kuplung, stb.
A negatív dolgokat pedig lépd át. Nálad senki nem ismer jobban, így tudod, hogy nekem már az ilyen hsz-től vesz az életem egy 360 fokos fordulatot, tehát minden megy tovább! Höhö
Köszönöm, szólok ha kell valami!
7600 GS!
A válasz fentebb!
heihachi!
A kuplung valóban előny, de ezért itt hagysz minket? Csodálkozom. Ezen az alapon én ide sorolnám még a kézi váltót, a tuninghoz értést, a kocsibeállítást. Vagy külső tényezőket, akinek van 102-es tv-re pénze (a 17-colos monitorral szemben), akinek több szabadideje van, akinek kormánya van (bár ez nem minden esetben előny), sbt.
Szerintem ez nem bug, ez így van jól. Remélem hamar hiányozni fog a csapat, és újra látunk!
Mint ahogy (nem tudom észre vettétek-e) visszajött közénk Def26(attila4go). Nagyon örülök hogy jönnek régi arcok és tolják. Ő pl. utoljára tavaly november 29.-én vett részt velünk futamon.
Amúgy még én sem mentem egy kört sem, ma délután ülök neki.
Ja, és még valami.
Akkor hétfőtől (amint kiírva is látjátok) új Bajnokság indul. Az én kiírásom, ezért kivételesen Gulyopapa fogja keverni az autó/pálya kombókat!
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
Sziasztok, néha Én is indulnék ha lehet. De esti online mókákra is gyűjtenék barátokat!
Primordial Racing Hungary: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3426470.aspx
Lacc tényleg nagyon tökös, már csak a futott köridői alapján is. De a setup publikálás nem a nagy titkolózás miatt lett jegelve, hanem mert van aki ezzel nem ért egyet.
heihachi: Sajnálom, hogy a kuplunggolás miatt nem jössz körözni! Te vagy itt a társaság főmérnöke, aki a technikai oldalról közelíti meg a beállításokat (velem szemben aki érzésre állítja az autót) . Tényleg rossz így ez a kuplunggolás, de mindenki számára adott a lehetőség és a szabályzat sem tiltja, tehát nem jogtalan előny.
Gebriel: A "Furcsa életet élhetsz zioncsabival együtt..." nem személyeskedés véletlenül?
Kormula 1
Jön az egész PRH?
Jó titeket itt látni.
Többieknek: Valószínű, hogy abba hagyom, de még nem végleges, kiderül mennyi szabadidőm lesz. Profi szervezést meg becsüljétek meg.
ment pü
(#22) Crazyman33 válasza RetekMester (#18) üzenetére
Üdv. köztünk!
Örülök hogy ismét egy vérprofit köszönthetek itt!
A szabályzatot olvasd el figyelmesen és told neki. Nem lesz nehéz neked sem elől lenni, szerintem.
Egyszer volt itt Schumi is, de egy futam után lelépett.
Azért írjuk ki, nem mindenki ismeri: Primordial Racing Hungary
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
Majd azért írjátok meg hogy ti milyen köröket futottatok ezzel a beállítással.
Kíváncsi vagyok rá.
Megint elértünk a beállítások megosztásáig....király...
Örök hálám!
Egyébként szerintem hasznos, hogy megosztottad velünk a beállításokat, mert így legalább kijön a vezetéstechnikai különbség.
És mi a gondod vele ... kiautózni úgyse tudja szinte senki ... kösz Lacc !!!
Én amúgy már el is adtam a Golfot mert most meg a válatozatosság kedvéért a jobb vállam leszakad a fájdalomtól így nem tolom már ... erőt gyűjtök a jövő hétre
Retekmester felvettelek !
[ Szerkesztve ]
Ezt már párszor megtárgyaltuk. Így semmi értelme sincs a tuninghoz kötött versenyeknek...
Pl. Forma1-ben sem adják meg a csapatok a beállítási paramétereket egymásnak, csak mert lassabbak...
Ha verseny, akkor minden pontján a kiírás szerint legyen az, építsünk autót és azzal menjünk, ne "más tollával ékeskedjünk" ez szerintem gáz...
Értem ... először is senki nem fog ékeskedni más tollával max ráérez a setupolás ízére ... lesz valami fogalma mit miért ... neked nem kell használni ha nem szeretnéd ...
Más : GT oldalon teljesen elfogadott a setup megosztása pedig ott is vérre megy néha a játék ... egyébként meg nem kötelező megosztani semmit de aki megteszi becsülöm érte ( Lacc meg pontosan tudja hogy a tuning+setup kombó csak 50%-ban járul hozzá a jó köridőhöz a többi 50 % a vezestési képességek, stb ... )
És amúgy ez csak egy játék és nem a valóság ....a kevésbé képzettek pedig baromira örülnek egy ilyen listának, hogy, jé ezt így kéne ???
Ez csak az én véleményem volt ...
[ Szerkesztve ]
Ez is csak egy vélemény...Attól te még nem fogod tudni, hogy melyik csúszka miért van ott ahol éppen van...:S
Én sem a forza fejlesztői csapatából jöttem, hanem meg próbáltam megtanulni több-kevesebb sikerrel...
Értem nem fog senki ékeskedni...Csak azzal ér el eredményt amit más összeállított, kidolgozott, kifejlesztett....én ezt pedig így hívom "más tollával ékeskedik"
Az a baj a kézi kuplunggal, hogy ez annyira el van rugaszkodva a valóságtól, hogy elképesztő, és számomra annyira kiábrándító, még a kocsi hangját is hallani az ilyen váltásoknál, hogy nem csak ettől a játéktól, de úgy általában az összes autós játéktól elvette a kedvem.
Hihetetlen, hogy egy olyan játékba, aminek célkitűzése az élethűség is, és amelyikben ha lemegyek a fűre, ami nyilvánvalóan lelassít, akkor már hibás a köröm (de nem kizárt, hogy még a következő is), ha a fényezést megkarcolom, ami szintén lassít, már akkor is hibás a köröm, ha leér a kocsim alja, ami szintén lassít, már hibás a köröm, szóval egy ilyen játékba hogy fér bele az, hogy a gázt tövig taposva váltson valaki, és nem hogy sem a váltó, sem a kuplung, sem a motor nem megy tönkre, de még előny is jelent a minden váltásnál jelentkező méteres megugrás.
Ha valaki azért megy jobbat, mert jobban ismeri a pályát, az autót, jobban be tudja állítani az autót, jobban tud váltani, jobban érzi a féktávot, azzal nincs gondom. Nyilvánvaló, hogy vannak itt olyan játékosok, akik akkor is jobbat mennének nálam, ha velorexel mennének. De ezt a kuplungolást már nem veszi be a májam Tudom, hogy ha akarnám, akkor használhatnám én is, és akkor nincs miről beszélni, de akkor már inkább egyáltalán nem Forzázok, mert számomra még az is jobb megoldás, mint komolytalanná tenni az egészet.
Hozzá tenném, hogy nem csak a kuplung ilyen, simán vissza lehet váltani 6-ból 1-be, és nem lesz semmi baja a kocsinak a gyorskör módban. Próbáld meg ugyanezt a karrier módban, elsőre tönkremegy a váltó is a motor is.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Ebben van igazság bőven... :S Ez a kuplung tényleg egy elbaltázott dolog, én is csak kényszerből használom, a hangjától okádni tudnék...
(#33) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#30) üzenetére
"Megint elértünk a beállítások megosztásáig...."
Igen, és ez addig fog menni amíg be nem kerül a szabályzatba. De nagyon nem tudom melyik oldalra dőljek. Tanácstalan vagyok, mint egy kisközség.
Gondolom olvastad fentebb erről mit írtam
Igazatok van mindkettőtöknek valamennyire.
Valóban nem jelent akkora előnyt a setup megszerzése, ki is kell autózni. Szóval max. pár ponttal közelebb kerül hozzád az illető. Azt azért tudni kell hogy a Balloron nem tuning Bajnokság megy, tehát nincs akkora jelentősége a beállításoknak. Plusz tényleg ne példálózunk más oldallal, max akkor lehetne ha teljesen ugyan ilyen lenne, ezt már én is beláttam. Ez itt más verseny, más feltételekkel, más társasággal. Oldjuk meg mi magunk! Ha akarjátok megszavazhatjuk, vagy beszéljük meg!
Legyen mondjuk az hogy tuning Bajnokság alatt tilos, ha pedig mondjuk tuning fix R-es autókkal megyünk akkor lehet autóbeállítást közölni?
Nagyon más kiutat ebből nem látok.
Ismerve Bitang versenyzési szokását, ő tényleg elég sok időt szán egy-egy futamra. Van óraszám rendesen, sőt én megmondom őszintén nem szánnék ennyit rá. Ezért érthető hogy bosszantja ha valaki közelebb kerül hozzá, nulla óra ráfordítással.
Amúgy nem tudom hogy emlékeztek-e rá hogy én pont ezért nem indultam a múltkori tuning versenyen. Nem értek hozzá, időm nincs megtanulni, más tuningjával nem akartam menni. Így azt a megoldást választottam, hogy pihentem 4 hétig és drukkoltam. Megoldhattam volna úgyis mint StLui, dobott rá egy gyors tuningot amit a gép gondolt és kész. ár tolta is a köröket. Egyik feltételnél a gyengéknek nem jó, a másiknál a profiknak. Ez sosem lesz igazságos ha ezt nézzük.
Vagy engedjen mind a két fél.
Mondom én hajlok arra, hogy a szabályzatban benne legyen, ezzel kicsit hátrányba kerülünk mi úgymond gyengébbek (nem akarok megsérteni senkit). Csak akkor tudnám biztosan hogy nem lesz olyan a profiknál sem hogyha mondjuk egy Suzukival (tudom nincs) kell körözgetni (ami a kezdőknek is egyszerű) akkor kiszállnak azzal az indokkal hogy ez egy fos.
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
Elolvastam.
És azért írtam így, mert nem találom személyeskedőnek ezt az üzenetet.....
Pedig szerintem nincs igazad, mint ahogy írtam már egyszer, amatőr motorversenyen az állandóan legjobb versenyző mindíg segített, próbálta tanítani a motor beállításait a többieknek. És itt sem a forma 1-ben vagyunk, hanem egy nem vérre menő, amatőr köridő versenyen, ahol nyilvánvalóan vannak 3-4-en akik sokkal jobbak, és ha én köztük lennék, biztos hogy próbálnám segíteni a többieket, hogy még jobb, még kiélezettebb versenyek legyenek. Persze most ezt a sor végéről könnyen mondom, de szerintem ettől nulla szinte a fórum pörgése is, így meg mehetne az ember simán a Live-os csúcsidők ellen is, azt kész. Az lepett meg legjobban hogy még utólag sem nagyon írja be senki aki ért is hozzá, heichachi-t kivéve, pedig ahogy előkerül a téma a fórum is pörögni kezd.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
(#36) Bitang1975 válasza Crazyman33 (#33) üzenetére
Szerintem a javaslatod jó! Ha tuning bajnokság megy, akkor ne legyen megosztás. Ha R-s akkor ám legyen!
Szerintem meg igazam van. És ahogy már írtam is setup menüben jobb oldalt az a sok-sok szó egymás után értelmes tanácsokká alakul! Én is onnan kezdtem el tanulni ezeket a dolgokat!
[ Szerkesztve ]
Teljes értékben igazad van. De lássuk be ez egy játék.
"ha lemegyek a fűre, ami nyilvánvalóan lelassít, akkor már hibás a köröm (de nem kizárt, hogy még a következő is),"
Ezt a célegyenes előtti hibás kört tudjuk hogy miért rakja ki. (Ha valaki nem tudja annak szívesen leírom) Csak hát az valóban egy-két pályán nem működik tökéletesen és akkor még finom voltam. (Bug)
Valljuk be a gyorskör mód arra lett kitalálva hogy mondjuk gyakorold a pályát vagy csak úgy körözgess. Vagy hogy a 6 éves fiam is végig tudjon csorogni bármilyen autóval bármilyen pályán. A nélkül hogy félkörnél szétszakadna a váltó.
Ezt a gyorskör módot kihasználva köridőzünk itt mi. Megmondom őszintén engem szétvetne az ideg ha két körönként mehetnék kocsit javítani.
Az már más kérdés hogy miért nem lehetett ezt megoldani úgy hogy a karrier módbeli "sérülés" (akármennyire furcsa én is kipróbáltam már régen) mondjuk be-ki kapcsolható legyen gyorskör módban, ha már akkorát toltak.
Szerintem itt még elég sok víz lefolyik a Dunán, mire olyan játékot kapunk ami teljesen tökéletes. Említhetném itt amik hiányoznak: időjárás változás, normális cockpit nézet, fejlettebb AI., stb. Személy szerint oda adtam volna az egész matrica mizériát a napszak és időjárás változás-ért cserébe. Egy 24 órás LeMans, ó drága kenyér!
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
(#39) Bitang1975 válasza Crazyman33 (#38) üzenetére
24 órás Le Mans -----> Online! Hú az mekkora lenne!
Akkor Te megtartod magadnak oszt jó van
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Így van, te meg csinálsz magadnak, oszt az is jó van!
Szerintem álljunk már le erről a témáról végre ... aki akarja megbeszéli privátba oszt kész ( én is kértem már segítséget privátban és kaptam is ) ENNYI !!!
[ Szerkesztve ]
Privátba lehet kérni,ha netre feltöltik azt is lehet!!
Ide felteszik az baj!!! Beszarás!!
Én meg privátba sem kérek oszt jóvan.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Így van jól. Legalább azt is tudod, hogy nem fenyegetőzöl, mert az felesleges indulatokat generál. Khmmmm
Privi ment!
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
Van akit zavar ... de télleg let's finish please !
Ha téma, akkor beszéljünk róla, ha zavar ne olvasd! Te vagy a moderátor? Ha nem akkor lécci szakdj le rólam köszi és főként ne mond meg miről írhatok! ENNYI!
Aha ... nem zavar és olvasom továbbra is ha megengeded ... nem vagyok moderátor csak már uncsi a sírásod-picsogásod a témával kapcsolatban ... ha nem vennéd észre egyedül vagy ... ( lehet anyázni ) Ja nem szálltam rád és te se mondd meg hogy kiről mit írhatok, stb ,,, ez egy fórum, max ki leszek moderálva veled együtt. Jó hétvégét
(#49) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#47) üzenetére
"ne mond meg miről írhatok" "Egyébiránt annyiszor és úgy írom le a véleményem ahogy akarom, ez itt egy nyílt fórum"
Ezt és ehhez hasonló mondatodat már sokszor olvashattuk a fórumon. És mindig akkor amikor rólad vagy veled kapcsolatban írt valaki. Ezzel mindenki tisztában van.
Ezt ugyanúgy más is válaszolhatná a te ilyen jellegű hsz-re, és akkor sosem lenne vége. Szerintem mondogasd magadban te is , hogy más is leírhatja a véleményét, mivel ez egy fórum.
Részemről nincs gond feléd, csak ezt furcsálom. Ha akarod veheted kötekedésnek vagy bárminek, de én csak leírtam a véleményem mivel bárki leírhatja, mert ez ............
Erre a hsz-re megint jöhet az értelmetlen hsz. növelő válasz, hogy "Nekem ne mond meg hogy mit mondogassak magamban!"
Amúgy már tényleg megszoktam, és már csak mosolygok (NEM kinevetlek!) rajtad. Teeeeeeeeeee, Morgó!
Szerk.
Így akarjuk elérni az 50ezret? Akkor húzzunk bele.
[ Szerkesztve ]
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
Ez így van. Ha meg csak a játék kedvéért menne akkor én bevallom lusta is vagyok kuplungot is megtanulni, mert csak a gyorskörökért nem látom értelmét, mert sehol máshol nem használnám. Csak kipróbáltam és utána ki is nyomtam. Nekem ez a gyorskörös móka arra is jó volt hogy a karrier módban jobban menjen a játék ezért tetszett nagyon. Mivel totálisan kettészakadt a játék ezen két része már így engem is kevésbé érdekel. A kuplung egy bug egy bazi nagy cheat, de ez mindenki számára elérhető. Én azonban egy játékban használtam cheatet, a gta3-ban, másban nem. Pedig régóta játszok, de ez egyszerűen szar, nem a stílusom a csalás, akkor sem ha mindenkinek adott a lehetőség. A szélárnyék is baj de a kuplung az nem...hatalmas bug/cheat.
És nem az zavar hogy hátraestem, mert ha nem lenne kuplung akkor is max 1-2 hellyel lennék előbbre, inkább engem is elkeserít hogy ilyen bug hidegen hagyja a fejlesztőket.