Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#651) Bitang1975 válasza lacc885 (#649) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

Ez csak annak meglepő, aki nem ismeri! :K Sumi igazi nűr menő! :C

(#652) Bitang1975 válasza meduzah (#647) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

Szépen besurrantál elém a végére! :C

(#653) Tr.Schumi válasza lacc885 (#649) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

No azért téged sem kell félteni !!! :DD

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#654) Tr.Schumi


Tr.Schumi
újonc

Köszönöm Urak ! :R

Muszály leszek péntekig kiautózni a maxot mert utána hétvégén biztos nem leszek és a "rablósáska" Lacus meg úgy is ott fog 11:59 ülni ! :Y
:D :D :D

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#655) lacc885 válasza Tr.Schumi (#654) üzenetére


lacc885
csendes tag

:D :P

(#656) zioncsabi


zioncsabi
tag

Segítséget szeretnék kérni.
Egyszerűen nem tudom értelmezni, amit a játék a kormányszög beállításról ír. Olyan, mintha csak fordítógépre rakták volna a szöveget. Valaki elmondaná egy pár egyszerű mondatban a lényeget?
A másik, hogy a kerékdőlést és az összetartást már sikerült érzékelnem, hogy mi- mennyire változik, ha hozzányúlok( nem röhög hangosan, most ismerkedek a tuninggal :) ). Szóval most a rugókkal, felfüggesztéssel próbálkozok, de az valahogy nem akar kézreállni. Az lenne a kérdésem, hogy itt a gyors sodrós kanyarok miatt keményíteni, vagy puhítani érdemes( én a keményítésre tippelek, de egyrészt nem nagyon vettem észre a külömbséget, másrészt a sok hepe meg hupa esetleg elviszi azt, amit a sík kanyarokban összeszedek).
És még valami. Azok miatt a marha jó idők miatt, amiket látok, szeretnék elkérni a verseny után beállítást, aki kiadja a kezéből. Szeretném kipróbálni mennyit visz el nálam a beállítás nem tudása......

(#657) Tr.Schumi válasza zioncsabi (#656) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

Kormányszög:
A kormányszöggel az autó féktávon való viselkedését tudod szabályozni.
Minél nagyobb a kormányszög annál több súlyt vesz fel-támaszt meg az első futómű.
Ez összefüggésben van az autó súlyelosztásával amit %-os arányban ad meg a játék. Orrmotoros autóknál nagyobb, közép és farmotorosnál kisebb szöget kell beállítani.
Ha féktávon túlságosan hamar blokkolnak a kerekek akkor csökkentsd, ha pedig eltolja az orrát növeld az értéket.
Itt a nürön kompromisszumot érdemes kötni, mivel az első felében a pályának jó a keményebb futómű viszont a hátsó gyors szakasz után a lágyabb futómű a jobb.

[ Szerkesztve ]

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#658) zioncsabi válasza Tr.Schumi (#657) üzenetére


zioncsabi
tag

Kösszépen'!

(#659) heihachi válasza zioncsabi (#656) üzenetére


heihachi
addikt

Kiselőadást lehetne tartani róla, de leegyszerűsítve a "caster is faster" elven kell beállítani. Bizonyos keretek között annál jobb, minél nagyobbra állítod, így ezt a lehető legnagyobb értéket kell megkeresned. Amikre hatással van:
Egyenesfutás: minél nagyobb az érték és minél gyorsabba a tempó, annál nagyobb erővel téríti vissza a kereket egyenesfutáskor az egyenes irányba, ezáltal stabilitást is ad nagy sebességnél.
Kerékdőlés: minél nagyobb az érték, annál nagyobb dinamikus kerékdőlés jön létre kormányzáskor, ami a kanyarban függőlegesen tartja a kereket.
Fékezés és gyorsítás: mivel a dinamikus kerékdőlés miatt kisebb statikus kerékdőléssel lehet menni, ez azt jelenti, hogy egyenesekben a kerék közelebb áll a függőlegeshez, tehát nagyobb felületen tapadhat.
Rugózás: minél nagyobb az érték, annál könnyebben tudja elnyelni az út egyenetlenségeit, illetve a fékezéskor előre terhelődő súlyt.
Alul, illetve túlkormányzottság: ha növeled, akkor csökkenthető a fordulási kör, következésképp csökkenthető vele az alulkormányzottság a lassabb kanyarokban, illetve növelhető a túlkormányzottság a gyors kanyarokban.

Nem szabad vele túlzásokba esni, mert minél nagyobb, annál nehezebb a kormányzás, annál több erő szükségeltetik a kormányzáshoz, és egy ponton túl már lehetetlenné teszi a kormányzást (gondolj arra a szélsőséges esetre, amikor már akkora a pozitív dőlés, hogy a tengely a talajjal párhuzamos, mert ekkor már hiába tekernéd a kormányt, a kerék nem jobbra-balra fordulna, hanem fel-le).

Én azt mondom, hogy hacsak nem akarsz órákon át szívni vele, akkor csak annyit törődj vele, hogy állítsd viszonylag magasra, mondjuk 6-ra, és a kerékdőlést meg lődd be hozzá. Az összes többire sokkal kisebb mértékben van hatása, pl. az alul és túlkormányzottságot a keresztmerevítőkkel sokkal hamarabb kikorrigálod, a rugózást meg a gátlók és a rugókkal faszául be lehet lőni.

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#660) heihachi válasza zioncsabi (#656) üzenetére


heihachi
addikt

A másik téma a rugózás, ezt is csak nagyvonalakban, mert még az előzőnél is terjedelmesebb téma.
A kocsi hasmagassága meghatározza a súlypontot és hogy mekkora rugóutat enged. Pl. nagyon alacsonyra állítod a kocsit, a rugóút lecsökken 3.6 centire, és ott már felüt egy S2000-nél. Ha meg jó magasra állítod, akkor csak 8.6 centi mozgás után üt fel. A cél az, hogy olyan alacsonyra állítsd, amennyire csak lehet, mert akkor mélyebbre kerül a kocsi súlypontja, de legyen elegendő rugóutad is.
A rugók határozzák meg, hogy mennyi súly terhelődhet át előre-hátra, jobbra-balra. Fékezésnél előre terhelődik a súly, ezáltal az első kerék jobban tapadhat, jobb kanyarban balra terhelődik a súly, a bal oldalon a kerekek jobban tapadnak, kigyorsításnál hátra terhelődik a súly, ott biztosítva a jobb tapadást (mondjuk hátsókerekesnél). Tehát a súlypont egy bizonyos mértékig történő elmozdulása következtében mindig ott növekedhet meg a tapadás, ahol igazán szükség van rá. Ezt a súlypont elmozdulást tudod szabályozni a rugókkal. Általában olyan puhára érdemes venni, amit a rugóút még megenged. Tehát olyan puhára állítsd, hogy még ne üssön fel a felfüggesztés. Ha nagyon merevre kell álltani ahhoz, hogy ne üssön fel, akkor emelni kell a hasmagasságon.
A keresztmerevítőkkel a kanyarokban az oldalirányú súlypontelmozdulást szabályozhatod. Ha alacsonyabbra veszed, akkor több súlypontelmozdulást enged, a kocsi jobban bedől, ha merevebbre, akkor kevesebbet enged, kevésbé dől be kanyarban a gép. Alapvetően olyan merevre kell álltani, amilyen merevre csak tudod, mert minél egyenesebben áll a gép, annál inkább terhelődik a kanyar belső oldalán is a kerék, és így jobban tapad, de azért engedni kell, hogy egy kicsit dőljön a cucc, végülis a külső íven kell a nagyobb tapadás. A keresztmerevítőknél a puszta számnál (milyen kemény vagy puha) sokkal fontosabb az első és a hátsó egymáshoz való viszonya (melyik nagyobb, melyik kisebb), mert ez nagyon komolyan befolyásolja az alul és túlkormányzottságot.
A gátlók összenyomódása és visszarúgása sok mindenre hatással van, de a legfontosabb, hogy ez nyeli el a kisebb hepehupákat (a nagyobbakat a rugók), illetve szabályozza, hogy milyen gyorsan történik az átterhelés egyik oldalról a másikra, illetve elölről hátra, ami meg nagyban befolyásolja az alul és túlkormányzottságot. Ha pl. merev elöl az összenyomódás, akkor lassabban terhelődik át a súly fékezéskor, ha puhább, akkor gyorsabban. A visszarúgás pedig ugyanez a súlypont visszahelyeződésre. Az tuti, hogy mindig, de mindig a visszarúgásnak van nagyobb értéke.

Én azt mondanám, hogy ne állítsd le a hasmagasságot teljesen (úgy sokszor felütött nekem a gép, nagyok a szintkülönbségek), hogy puhábbak maradhassanak a rugók (jobb tapadás fékezéskor és kanyarokban), a visszarúgás és az összenyomódás viszont inkább kemény legyen (egészen jó az aszfalt, nem túl hepehupás, nincsenek gyors átterhelést igénylő sikánok).

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#661) Crazyman33 válasza heihachi (#659) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Hálás köszönet, hogy visszatért közénk mérnök úr! :R :R :R

Hihetetlen ahogy leírod, még én is értem. Legalábbis azt hiszem, csak a gyakorlatba kellene átültetni. Emlékszel anno beszéltük, hogy nincs-e kedved összefoglalni ilyen formában egy kisebb segítséget a beállításokról. Akkor idő hiány miatt nem vállaltad. Esetleg nem változott a helyzet?

Emlékszel ERRE a hsz-re, na ekkor is leesett szerintem mindenki álla.

Lenne egy olyan kérdésem, hogy a telemetrián érdemes figyelni a rugózást? Ha igen akkor mit figyeljen az ember? egyenlőre annyit látok, hogy ugrál egy zöld csík, oszt kész.

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#662) Bitang1975 válasza Crazyman33 (#661) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

Kalapemelgetős hozzáállás! :C :R

(#663) Bitang1975


Bitang1975
csendes tag

Ha pont egyenlőség van, akkor a bajnokságon belüli egymáshoz képest elért helyezésesek döntenek ugye? :K Mert Moto és Meduzha is keményen megy a héten, de szükségem lenne a dobogó második fokára!!!!!!!! :P

(#664) Supermoto35 válasza Bitang1975 (#663) üzenetére


Supermoto35
újonc

Számolgatunk, számolgatunk? :K Én pedig abban bízok, hogy lehet holtverseny. :C A szabályzat erre nem ad útmutatót, de bármilyen döntéssel egyet értek. :K

(#665) Bitang1975 válasza Supermoto35 (#664) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

Ez minden sporteseményen így van! :DD Számít az egymáshoz képest nyert versenyek száma! :P

(#666) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#665) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Ez így van.
És valóban kimaradt a szabályzatból. Ha a többiek is egyetértenek, akkor én beleírom.

"A Bajnokság végén, pont egyenlőség esetén, a futamokon elért helyezések összeszorzás kerülnek és a kisebb szám nyer. Viszont lehet döntetlen is ha ez a szám is egyenlő!"

Ugyanis a Karikák Viadalát aki követte, biztos észre vette hogy a végén Supermoto-nak és Meduzah-nak is egyenlő pontjuk volt. Ekkor én is megnéztem az elért helyezéseket és szoroztam. Az is egyenlő volt. Mindkettőjüknek volt 2db - 4.hely, 1db - 3.hely, 1db - 2hely.
Na ilyenkor mi van? Szóval lehet döntetlen is. Persze ennek ellenére én nem úgy írtam, de a pontszámokon lehet látni hogy döntetlen. Ha az zavaró hogy nem 2db. 2.helyezett van akkor rögtön javítom!

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#667) meduzah válasza Crazyman33 (#666) üzenetére


meduzah
csendes tag

Mivel tét nélküli a meccs, ezért minden különösebb következmény nélkül lehet döntetlen végeredmény. Az általad említett módon számítsuk akkor, ki volt eredményesebb, hátha valakinek bántja az egóját. A mi esetünk abszolút döntetlen, de így is, úgy is elfoglaltuk volna a dobogó második-harmadik helyét. :) Engem nem zavar.

Kormula 1

(#668) Tr.Schumi válasza heihachi (#660) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

" nem túl hepehupás, nincsenek gyors átterhelést igénylő sikánok "

No azért ez nem teljesen igaz, mert az első szakaszon pont van egy 3 kanyarból álló kombi ami igencsak el tudja libegtetni a kocsit és a hátsó szakasz is igen csak csapatós, már ha gyorsan akarsz menni. :DD

Nekem konkrétan a korm.szög 4.9 és a stabik sem merevek. a leng. csillapítókat sem feszítettem túlságosan meg.
Bár én aránylag lágyan vezetek és a vezetési stílus azért nagyban befolyásolja a beállítást. Sztem.

[ Szerkesztve ]

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#669) zioncsabi válasza heihachi (#659) üzenetére


zioncsabi
tag

Nagyon köszönöm!!!!!!
A kormányszöget 3x kellett átolvasni a teljes értelmezéshez, de ez abból is fakadhat, hogy életemben a Forzában hallottam erről egyáltalán és asse' tudom merre van ez a cucc az autóban......
Kíváncsi vagyok mikor lesz az, hogy tudni is fogom mit miért csinálok majd.
Még egy kérés. Lehet, hogy tök hülyeséget mondok, de....Esetleg valaki tudna ajánlani egy- két olyan autót, amiben nagyon könnyen ki lehet tanulni a beállításokat? Gondolom létezik olyan gép, amiben előbb, vagy látványosabban megmutatkoznak a beállításbeli dolgok( könnyebben lesz kezesbárány, vagy szörnyeteg). Ha meg marhaságot mondtam, azt is mondjátok meg.

(#670) Crazyman33 válasza Tr.Schumi (#668) üzenetére


Crazyman33
senior tag

"stabik sem merevek"

????

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#671) Bitang1975 válasza Tr.Schumi (#668) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

milyen stabik csíterkém???? :DD :DD :DD :DD

(#672) Bitang1975


Bitang1975
csendes tag

Szétvág az ideg!!!!!! :W Mentem egy 8:00,469-et és bebüntetett a végén ez a fos!!!!! :W :W :W

[ Szerkesztve ]

(#673) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#672) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Az a baj hogy a kör felénél egy felkiáltójel és dobhatod a kört.
Amikor kijövök az utolsó jobbosból Schumi akkor ér célba. Hehe

Ahogy megszokhattuk itt is sokszor hazudik a fékezésjelző. Simán elmegy teligázzal, ő meg mutatja, hogy "fékezz, fékezz te állat". Höhö
Mennem kellett pár kört mire éreztem mi hogy fér el. A kocsit úgy érzem a tudásomhoz képest (a mérnökünk segítségével) elég jól beállítottam.
Már csak vasárnap este tudok rajta menni legközelebb.

Valakinek bajnoksági ajánlat?

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#674) Tr.Schumi válasza Bitang1975 (#672) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

Amit a gép feltesz gyorstuningként ! :DD :DD :DD :DD

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#675) Tr.Schumi


Tr.Schumi
újonc

Nem tudom, hogy sikerül e még mennem, de futottam egy 7:56.4xx-et csak büntivel mert majdnem eldobtam a gépet :W :W , ha nincs a hiba akkor megvan az 55-ös idő :W :W .
Dehát ez van ha nyomod neki :K :K
Úgy mentem hogy én is féltem :Y :Y :Y !
:DD :DD :DD :DD

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#676) heihachi válasza Tr.Schumi (#668) üzenetére


heihachi
addikt

Ebben abszolút igazad van, egyéni ízlés kérdése is a beállítás, na meg autótól is függ (márpedig én itt A5-öt nyúztam, a heti autóval csak kb. 10 kört mentem, hogy lássam mi a szitu). Nekem mondjuk a New York-i sikánok a gyors átterhelést igénylő sikánok, amik itt vannak, azok inkább egymás utáni kanyarok, amiket szépen lehet egymásba fűzni. Valóban van 2-3 olyan kombó, főként az elején, amihez máshogy állítanám be a gépet, de hát több mint 70 kanyarból nem igazodhatok ahhoz a 2-3 kombóhoz. A vége viszont szerintem abszolút nem az egymásba fűzött jobb-bal kanyarokról szól, ott szépen határoltak a kanyarok.

Mondjuk én inkább rád hallgatnék, mint rám, mert kb. 20 másodperccel vagy gyorsabb nálam :D

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#677) Tr.Schumi válasza Crazyman33 (#673) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

Nézd meg a visszajátszást és ott nagyjából látod hol mennyivel lehet eltolni.

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#678) Tr.Schumi válasza heihachi (#676) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

:D :D

Ezért írtam, hogy nem mindegy mennyivel tolod el a kanyarokba. :K :K
Én is próbáltam a keményebb lengéscsillapítókat de az uccsó részen ahol sok a hirtelen szintkülömbség- és a többsége kanyar közben v. előtte van- ott nekem kicsit idegesebbnek tűnt a verda jobbnak éreztem "lágyabb" telókkal.
Nem lágyítottam le veszett módon őket, csak a keményhez képest lágyabbak.

"de hát több mint 70 kanyarból nem igazodhatok ahhoz a 2-3 kombóhoz."

Silverstone-on én például az uccsó alagút utáni részre állítom az autót mert az a pálya egyik legkritikusabb pontja. Álltalában ha ott jól viselkedik a kocsi akkor a pálya többi részén is.

Legalább is én így vettem észre.

Tehát szerintem érdemes a nür hátsó részére koncentrálni mert ott a legkönnyebb eldobálni az autót ha ott jó akkora többin is. :K :K

[ Szerkesztve ]

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#679) heihachi válasza Crazyman33 (#661) üzenetére


heihachi
addikt

Hát sajnos nem igazán, most a szakdolgozatomat kéne végre megírni (még mindig...). Ellenben a hozzászólásokban már rengeteg hasznos anyag van, azokat kéne egyszer összegyűjteni. Jobb is lenne, mintha én írnám össze, mert akkor mások tudása is benne lenne, ami helyenként biztos, hogy jobb, mint az enyém.

A telemetriát szerintem mindenképpen kell figyelni, legalábbis a fő beállításokig. Aztán már inkább csak az érzés után lehet menni. Az ugráló zöld csík a felfüggesztés mozgását mutatja meg. Ha terhelve van a felfüggesztés, akkor összenyomódik, a csík felfele megy, ha pedig kevesebb terhelés jut rá, akkor lefele megy. Amit jól megmutat, hogy mennyi a kihasználható rugóút (hány centinél pirosodik be a csík), illetve, hogy mennyi van ebből kihasználva (pl. csak az egy centis tartományban mozog a zöld csík, vagy a 3 centis tartományban). Ha beállítod úgy, hogy soha ne pirosodjon be, és még egy pici tartalék is maradjon benne, akkor utána már nem érdemes figyelni, utána már csak az érzés után kell menni. Szerintem :)

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#680) Bitang1975 válasza Tr.Schumi (#674) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

keresztstabilizátort a gyorstuning nem tesz fel te jókenyér!!!... :F (nekem) Akkó most mi'va??

(#681) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#680) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Szerinted én miért furcsáltam. Elvileg senkinek nem tehet fel!

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#682) Tr.Schumi válasza Crazyman33 (#681) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

nekem sincs állítható stabim

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#683) Bitang1975 válasza Tr.Schumi (#682) üzenetére


Bitang1975
csendes tag

"Nekem konkrétan a korm.szög 4.9 és a stabik sem merevek."

Rendben, csak félreérthető volt amit írtál... :K

(#684) StLui


StLui
veterán

Ez brutál "stresszes"
Először is ha jól csinálom (?) kell mennem egy kezdő kört, vacak majd 10perc, és utánna mehetnek a gyorskörök. Eddig sikerült 4 kezdőt, és 2 gyorsat mennem.
Az első gyorsnak kb a felénél hibáztam, onnantól mentem lazán, azért lett még egy hiba, de jött a második gyorskör, akkor megindultam és otthagytam a szellemautóm a francba, de mikor túljutottam a bő felén észrevettem hogy úgy fosok a hibától, hogy lassan lépésben veszem a kanyarokat, na majdnem utol is ért a szellemautóm, mert ugye azzal meg itt mentem már nyugiban, az előző hiba miatt.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#685) StLui válasza Tr.Schumi (#682) üzenetére


StLui
veterán

pedig most majdnem lebuktál, még egy ilyen elszólás, és bitón fogsz lógni :C :R

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#686) Tr.Schumi válasza Bitang1975 (#683) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

miért? A gyári "gagyi" stabik merevek? :DD

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#687) Tr.Schumi válasza Bitang1975 (#683) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

Különben is ne kötöszködj velem !!!!!! :D :D :D

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#688) Crazyman33 válasza StLui (#684) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Ez így igaz, de ezért jó szerintem. Én is egyre merészebben vállaltam be a kanyarokat. Plusz közben állítgattam az autót. Megelőztél már?

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#689) StLui válasza Crazyman33 (#688) üzenetére


StLui
veterán

ááá, bementem 9perc alá éppen :B és holnap lesz még max 2-3köröm

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#690) Bitang1975


Bitang1975
csendes tag

Mivel Meduzah barátunktól már csak matematikai esélye van ARMS-nek elszedni a nyereményautót (ha ARMS megnyerné a heti futamot és Meduzah lecsúszna a 7. helyre)
ezért elkezdtem a dizájnt névreszólóra szabni!
Crazy majd küldök át képet légyszi cseréld le! ;)

(#691) Bitang1975


Bitang1975
csendes tag

Izelítő! :D

(#692) Crazyman33 válasza Bitang1975 (#690) üzenetére


Crazyman33
senior tag

Most néztem megjött. Csak elutaztam tegnap az anyák napja miatt, és telóról nem tudom felrakni. Egy óra és otthon vagyok.

A bajnoksággal együtt kirakom!

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#693) Crazyman33


Crazyman33
senior tag

Csodálatos lett az AUTÓ!!! :R :R :R

Felraktam, a futamzárás után a másik képet is kirakom.

Én is készülök valami brutál(számomra) képpel, ha nem is lesz nagyon ütős, de jó sok órám van benne.

Még van pár óra annak aki javítani akar:

[ Szerkesztve ]

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#694) zioncsabi


zioncsabi
tag

Nagyjából a faszomat......
8.10- 11 körül futottam, csak egy körben nem tudtam összehozni.
Vagy kikapcsolom a szellemautót és nem látom hol lehet hozni, vagy nem látok tőle.

(#695) Supermoto35


Supermoto35
újonc

Gratulálok a dobogósoknak és azoknak is akik lemaradtak róla (pl jómagam :K ). Shuminak minden elismerésem az űridőhöz, fantasztikus kőr volt. :C

(#696) lacc885 válasza Supermoto35 (#695) üzenetére


lacc885
csendes tag

Szépen belopódzott eléd meduzah még az este. :C
Gratulálok én is mindenkinek a ki végigment ezen a pályán :R , valami irtózatosan kemény jó időket menni rajta.

(#697) Bitang1975


Bitang1975
csendes tag

Gratula mindenkinek! Kemény verseny volt! :C Sumi te egy állat vagy! :R
A nyereményautót átküldtem Meduzah részére! Használd egészséggel! Még ma reggel is finomítottam a setup-on és teszteltem Sunset-en elég jó lett! E osztályban 2-es Golf dominál, de ezzel meg szoktam alázni őket! :K

(#698) Supermoto35 válasza lacc885 (#696) üzenetére


Supermoto35
újonc

Igen sajnos "megcsípett" Meduzah, a család viszont Frízbit akart nézni így már esélyem sem volt javítani. Igazad van 8 perc alá menni nagyon kemény összpontosítást és tudást igényel.

(#699) Tr.Schumi


Tr.Schumi
újonc

Én is gratulálok mindenkinek, külön azoknak a kik megfutották a nyolc percet :C és főleg azoknak akik be is vitték alá az idejüket! :C :R
Ahogy Lacc is mondta nagyon kemény hiba nélkül gyorsan végigmenni a Nürön az ő idejéhez külön GRATULÁLOK :C :C
Titkon azért reménykedtem benne , hogy elhozom az első helyet a full körön és sikerült is :DD :DD

Még egyszer gratula mindenkinek! :C

Köszönöm a gratulációkat !! :R

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

(#700) Tr.Schumi válasza Bitang1975 (#697) üzenetére


Tr.Schumi
újonc

Ez nem is kérdés ! :D
A Nürön én mindíg állat vagyok ! :DD :DD :DD
Kedvenc pályám de neked mondjam? :D

XBOX Live: TruncateSchumi Két dolog van a világon ami nyugodtan kimaradhat az ember életéből, boxolni Mike Tyson és versenyezni Michael Schumacher ellen. "Bertrand Gachot"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.