azért nézz meg egy kis p206-ost, az egy szépség, ez meg egyszerűen ocsmány, bár szubjektív
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
azért nézz meg egy kis p206-ost, az egy szépség, ez meg egyszerűen ocsmány, bár szubjektív
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Bunkó leszek:
Ezt a szösszenetet nagy bátorság "teszt"nek hívni. Azért legyen már valami önkritika csak mert képesek vagyunk leírni pár összefüggő mondatot..
Mert ennyit és így a madaras tesco parkolójában az autó mellett beszélgetve is össze lehet dobni és nem kell hozzá autót kölcsönkapni.
Marcel
Azért meg kb. Tarkón csapnám a tervezőket mert spórolnak a gombokkal és minden funkció beállítását egy gagyi tablet kijelzőjére raknak.
Ostoba, randa, idegesítő és veszélyes megoldás.
Marcel
azt nem is néztem, enyhén szólva is vicces
szerk: ha van hozzá kormánytáv gombokkal akkor nem szóltam
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Van multifunkciós kormány, de nem lehet mindent vezérelni róla. A Citroen ezt az autót úgy tervezte, hogy az exterior és interior designer csapat teljesen szabad kezet kapott, aztán a műszaki tartalom és általános kezelhetőség meg lett amilyen lett.
Ez egy utcai forgalomba engedett tanulmányautó, kár tőle ennél többet várni.
Brutális, hogy egyesek mennyire nem tudnak kulturáltan hangot adni a véleményüknek. Ha nincs benne egy sértő vagy trágár szó, akkor már nem is számít, igaz?! Fff...
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
Én elfogult vagyok az almazöld C3 Picassomból, de ez a Cactus (is) nagyon jól néz ki. Pláne a német antidesign személy gépjárművekhez képest. Milyen szerencse, hogy nem vagyunk egyformák, és így mindenkiek más tetszik!
...
Nekem kifejezetten tetszik a külseje a kocsinak, a beltér is kényelmes, a mindennapok családi kocsija tud lenni. Ám a rövid cikk alapján több hátránya van ennek az autónak, mint előnye. Nem baj, azért szerintem még mindig pofás
Finn the human
Szüleimnek Citroen Xantia-juk van, na az szerintem pl kifejezetten szép Citroen, a kényelméről nem is beszélve
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ha, már így említetted az Audi féle Virtual Cockpit-ot akkor gondoltam megkérdezem az itt jelenlevőktől, hogy szerintük mennyi értelme van egy ilyen egy fix (!) "tablet"-nek, kijelzőnek? Komolyan áll a hátamon a szőr, ahogy elnézem a mai autó belsejét. Talán a Merci kezdte (ennek megfelelően az övé a legpronyóbb megoldás is), aztán folytatta a BMW, Audi és a többiek. Az S és az E-Klasse műszercsoportja is megérne egy misét, de az már tényleg nagyon más téma.
Hogy a témához is hozzászóljak: személyesen ugyan még nem volt szerencsém a típushoz, de amit olvastam, hallottam róla, az alapján úgy gondolom, hogy egy jó ár/teljesítmény arányú autó (értsd: méretéhez képest elég nagy belül, és annyira nem drága).
Autóbuziként: gratulálok a Citroennek, hogy újra különös autókat gyárt a szürke utcákra (lásd anno a hidrós DS-t)
[ Szerkesztve ]
Nekem tetszik, egyedi és érdekes. Egy Fluence, na az sokkal rondább.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.