Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Chaser válasza shield (#2) üzenetére


Chaser
titán

azért nézz meg egy kis p206-ost, az egy szépség, ez meg egyszerűen ocsmány, bár szubjektív

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#52) Mercel


Mercel
senior tag

Bunkó leszek:

Ezt a szösszenetet nagy bátorság "teszt"nek hívni. Azért legyen már valami önkritika csak mert képesek vagyunk leírni pár összefüggő mondatot..
Mert ennyit és így a madaras tesco parkolójában az autó mellett beszélgetve is össze lehet dobni és nem kell hozzá autót kölcsönkapni.

Marcel

(#53) Mercel


Mercel
senior tag

Azért meg kb. Tarkón csapnám a tervezőket mert spórolnak a gombokkal és minden funkció beállítását egy gagyi tablet kijelzőjére raknak.
Ostoba, randa, idegesítő és veszélyes megoldás.

Marcel

(#54) Chaser válasza Mercel (#53) üzenetére


Chaser
titán

azt nem is néztem, enyhén szólva is vicces

szerk: ha van hozzá kormánytáv gombokkal akkor nem szóltam

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#55) Stauffenberg válasza Chaser (#54) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Van multifunkciós kormány, de nem lehet mindent vezérelni róla. A Citroen ezt az autót úgy tervezte, hogy az exterior és interior designer csapat teljesen szabad kezet kapott, aztán a műszaki tartalom és általános kezelhetőség meg lett amilyen lett.

Ez egy utcai forgalomba engedett tanulmányautó, kár tőle ennél többet várni.

(#56) macskea


macskea
őstag

Brutális, hogy egyesek mennyire nem tudnak kulturáltan hangot adni a véleményüknek. Ha nincs benne egy sértő vagy trágár szó, akkor már nem is számít, igaz?! Fff...

''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

(#57) Notalab


Notalab
tag

Én elfogult vagyok az almazöld C3 Picassomból, de ez a Cactus (is) nagyon jól néz ki. Pláne a német antidesign személy gépjárművekhez képest. Milyen szerencse, hogy nem vagyunk egyformák, és így mindenkiek más tetszik!

...

(#58) Matada2.3


Matada2.3
veterán

Nekem kifejezetten tetszik a külseje a kocsinak, a beltér is kényelmes, a mindennapok családi kocsija tud lenni. Ám a rövid cikk alapján több hátránya van ennek az autónak, mint előnye. Nem baj, azért szerintem még mindig pofás :)

Finn the human

(#59) Francia91 válasza Cifu (#9) üzenetére


Francia91
veterán

Szüleimnek Citroen Xantia-juk van, na az szerintem pl kifejezetten szép Citroen, a kényelméről nem is beszélve :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#60) <Adamsky> válasza anulu (#6) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Ha, már így említetted az Audi féle Virtual Cockpit-ot akkor gondoltam megkérdezem az itt jelenlevőktől, hogy szerintük mennyi értelme van egy ilyen egy fix (!) "tablet"-nek, kijelzőnek? Komolyan áll a hátamon a szőr, ahogy elnézem a mai autó belsejét. Talán a Merci kezdte (ennek megfelelően az övé a legpronyóbb megoldás is), aztán folytatta a BMW, Audi és a többiek. Az S és az E-Klasse műszercsoportja is megérne egy misét, de az már tényleg nagyon más téma.

Hogy a témához is hozzászóljak: személyesen ugyan még nem volt szerencsém a típushoz, de amit olvastam, hallottam róla, az alapján úgy gondolom, hogy egy jó ár/teljesítmény arányú autó (értsd: méretéhez képest elég nagy belül, és annyira nem drága).

(#61) putinson


putinson
újonc

Autóbuziként: gratulálok a Citroennek, hogy újra különös autókat gyárt a szürke utcákra (lásd anno a hidrós DS-t) :)

[ Szerkesztve ]

(#62) gzbotii válasza anulu (#1) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem tetszik, egyedi és érdekes. Egy Fluence, na az sokkal rondább.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#63) balko235 válasza putinson (#61) üzenetére


balko235
kezdő

Szerintem is pofás lett!
A nem autórajongó ismerőseim is megismerik!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.