Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) schawo válasza Somatom (#100) üzenetére


schawo
titán

Hahahahahahahahahaha

Te minden nap többször ilyen idótákkal futsz össze, és belehalsz, ha megvárod azt a 4 percet az autóban? Mert akkor te vonzod az ilyen idiótákat. Az sose jó, ha valaki vonza őket.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#102) #06658560 válasza d@minator (#51) üzenetére


#06658560
törölt tag

[link]
[link]
[link]

Az, hogy te nem tudsz róla, nem jelenti, hogy az a valóság.

#75 tomazin: [link]

[ Szerkesztve ]

(#103) Polllen válasza Somatom (#100) üzenetére


Polllen
nagyúr

És melyik a helyes megoldás?

1. Az önvezető autókkal együtt fejleszteni a közlekedési hálózatot és azok üzemeltetőjét, felülvizsgálni a közlekedési szabályokat.
2. Elvetni az önvezető autó koncepcióját, hiszen mindig van hiba mindenben, felesleges vele vesződni.

A "nem lehet" megcsinálni attitűddel semmire sem mennék a munkámban. Sőt igazából az emberiség sem jutott volna sehová.

Amiről itt beszélgetünk nem álom, hanem akarás kérdése. Megcsináljuk rendesen vagy nem?

Mondjuk az élet legtöbb kérdése is pont ilyen egyszerű lenne, csak általában a kérdés úgy hangzik el a valóságban, hogy megcsinálja valaki (nem én) vagy nem?

Illetve ez a kényszerből KRESZ-t megszegni egy bullshit Magyarországon. Nem vagy rá kényszerülve, de így kényelmesebb. A linkelt videó egy extrém eset.
A gyakorlatban az van, hogy gyorsabban odaérsz, ha nem tartod be a sebességhatárokat, kevesebb mozdulatot igényel, ha nem használod az irányjelzőt, jobb a komfort érzeted, ha nem tartod a követési távolságot (mer' az felesleges, így is meg tudok állni), erősnek érzed magad, ha te mész elől és még sorolhatnám...

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#104) Rover623 válasza rii (#26) üzenetére


Rover623
félisten

cangásként rengetegszer volt nekem is olyan, hogy nem indexel, de látom a mozgásából mire készül az autó

1. az önvezető autó mindig fog indexelni
2. te "cangásként" akkor sem fogsz mindig
3. tehát az önvezető autó vagy látni fogja a mozgásodból hogy mire készülsz és halkan bazmegol, vagy elüt :P

primus inter pares

(#105) Snowy_owl válasza rii (#24) üzenetére


Snowy_owl
őstag

Múltkor vagy cikk volt róla vagy videó, ahol 5-en ültek a kocsiban, és ütköztek az előttük haladó/álló autóba, mert a rendszer nem ismerte fel, nem vette észre, és nem fékezett. Az utolsó pillanatban a hátsó ülésen középen ülő kezdett hhohohohohozni, de mégsem taposott senki a fékre, vagy kiabálta, hogy fééééééék....

[ Szerkesztve ]

régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.

(#106) adamssss


adamssss
veterán

Ez várható volt. De kérdem én: Mennyi az önvezető autóknál az egy km-re jutó halálos balesetek száma, és mennyi az emberi sofőrök esetében?

Biztosan ez lesz a jövő, csak még nagyon gyerekcipőben jár a technológia. Egyébként az esetben az a legfurább, hogy az autóban ült kontroll személy, így elvben el kellett volna kerülnie a balesetet. Nem lennék meglepve ha a vizsgálatokból az derülne ki, hogy emberi mulasztás történt.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#107) Tapsi válasza Somatom (#100) üzenetére


Tapsi
addikt

Egészen közel van az az időpont, amikortól már csak intelligens autókkal lehet közlekedni: [link]

És szintén közel, amikor már kormánykerék sem lesz beépítve.

(#108) azbest válasza Somatom (#92) üzenetére


azbest
félisten

kelet-európában nem lesz gond az utakkal és a kresz megszegésével. Itt az élelmes emberek előbb lopják el és szedig szét alkatrésznek, minthogy balesetben vegyen részt. Vagy más lesz az itteni önvezető autók direktívája, önvédelem elsősorban, utas védelem másodsorban, bozóttörő és lángszóró a továbbiakban.

[ Szerkesztve ]

(#109) Somatom válasza azbest (#108) üzenetére


Somatom
veterán

Ez is lehetséges, de én nagyobb veszélyt látok a hekkelésben. Egy Google flottából forgalmi akadályt csinálni hecc. Egymillió autónál ez egy kontinenst béníthat meg, ami komoly fegyver, fenyegetés, tehát nagy haszonnal kecsegtet.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#110) t72killer válasza Somatom (#109) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Áá, egyetlen nagyhatalomnak sincsenek ilyen hekkelős ambíciói ;]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#111) gabor.79 válasza Somatom (#109) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Az emberiség eljutott már arra az erkölcsi szintre, hogy nincs ilyen, aki ezt megtenné, úgyhogy kár is erről vitatkozni. Ehhez sok pénz és nagy hatalom kéne, ráadásul hidegháborús helyzethez, káoszhoz vezet. Ugyan, ki vállalna ilyet?

(#112) ViZion válasza gabor.79 (#111) üzenetére


ViZion
félisten

"Az emberiség eljutott már arra az erkölcsi szintre..."
te időutazó vagy? 2857-ből jöttél? :U :D

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#113) zseko válasza updog (#97) üzenetére


zseko
veterán

(#103) Polllen

Akkor meg vagyok nyugodva, hogy valószínűleg én sem szegtem meg kényszerből a KRESZ-t pesten (volt már jó pár éve, Fehérvárra menet), mikor 110-es tempónál ledudált a mögöttem lévő az útról, mert 15 centinél többet mertem hagyni követési távolságnak az előttem lévőhöz képest, ezért oda befért volna már akár a lökhárítótól az első szélvédőig is, és 'nem vettem fel a forgalom ritmusát', hanem ez a természetes közlekedési mód 70-es tábla mellett.

HR24.hu

(#114) Polllen válasza gabor.79 (#111) üzenetére


Polllen
nagyúr

"Az emberiség eljutott már arra az erkölcsi szintre" :Y

zseko

Ha egy ilyen után megbírságolnak gyorshajtás miatt, el fogják fogadni felebezés gyanánt, hogy de hát jöttek mögöttem? :)

Velem is megesik ilyen néha, semmilyen kényszert sem érzek, hogy megszegjem a szabályokat emiatt.

[ Szerkesztve ]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#115) Somatom válasza schawo (#101) üzenetére


Somatom
veterán

A linkelt videóban nem a 4 perc és nem a sofőr bénázása a lényeg, hanem maga a szitu és annak a KRESZ szerinti értelmezése.

Pollen:
"A linkelt videó egy extrém eset."
Nem hiszem, hogy egy baleset a rakparton, vagy a ferihegyi gyorsforgalmin extrém eset lenne egy nagyvárosban. De, tegyük fel, hogy az. Pont a videó bizonyítja, hogy megeshet. És ha megesik, akkor ennyi, rendszer leáll? Ami a közlekedésben előfordulhat, arra a robotnak is tudnia kell reagálni. De, mi lenne a helyes reakció? A humán sofőrökhöz hasonlóan a KRESZ megszegése? Akkor a kényes pont az lesz, hogy definiálni kell a program számára az "extrém helyzetet", amiben megszegheti a KRESZT. Ez vékony jég.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#116) Polllen válasza Somatom (#115) üzenetére


Polllen
nagyúr

Aki előtt éppen történik a baleset azon nem segít már, de amúgy a valós idejű navigáció szépen eltereli a forgalmat másfelé.

Jelenleg a KRESZ úgy szól, hogy nem lehet mérlegelni. Záróvonal az záróvonal.

De amúgy az a záróvonal miért is van ott? Hogy ne előzgessenek a barmok olyan helyen, ahol ez nagyon veszélyes.

Önvezető autóknál oda kell záróvonal? Nem hiszem. Ha nincs záróvonal és nem jön szemből senki, meg lehet fordulni.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#117) gabor.79


gabor.79
aktív tag

Teljesen nyilvánvaló, hogy a gyalogos volt a hibás. Ha valaki egy olyan államban él, ahol az önvezető autók engedélyezve vannak, akkor ott ezt figyelembe kell venni. Ez olyan, mint ha bemenne egy bölcsődébe, ahol a földön másfél éves gyermekek másznak, akkor nem ott fog tigrisbukfencezni meg romakerekezni.

Ehhez nem kell más, mint józan paraszti ész, amivel nem rendelkezett az illető, jól meg is járt a végén.

Hülyék mindig is voltak, mindig is lesznek. Ezért szerintem az autógyártóknak más választása nincsen, mint több kamera, érzékelő beszerelése. Több processzormaggal több feladatot lehet párhuzamosan elvégezni, ez elengedhetetlen. Nem tudom, hogy volt-e az autóban elég RAM, pár plusz gigabájt nem fogja földhözvágni a tulajdonosok pénztárcáját.

A gyalogosoknak olyan ruhát kéne viselniük, amelyek visszaverik a radarok hullámait. Továbbá rádió adóvevővel kell felszerelni a kabátokat, és redundánsan a nadrágokat, ami folyamatosan a központba küldené, hogy ki hol tartózkodik, így az autók folyamatosan értesülhetnének róla, ki hol kószál, és már akkor ki lehetne szúrni őket, amikor még a bokor mélyéről tervezik, hogy részegen az útra dőljenek.

Így soha többé nem lenne például elveszett gyerek, a szülőknek nem kéne aggódniuk, mert mindig méterre pontosan tudnák, hol vannak a csemetéik.

Visszatérve az autókra, az adatközpontok így elég információval lennének ellátva, és a járművek, de akár az egyének mozgásából következtetéseket lehetne levonni, kvázi meg lehetne jósolni a jövőt.

A világ átalakul. A fent leírtak rengeteg új munkahelyet teremtenek, és rengeteg új üzleti lehetőséget nyújtanak. Aki időben észbe kap, hatalmas vagyonra tehet így szert.

(#118) schawo válasza Somatom (#115) üzenetére


schawo
titán

A kresz szerinti értelmezésben megvárod a hülyeséget, míg lezajlik. Legjobb, ha rögtön rendőrt hívsz.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#119) atike válasza gabor.79 (#117) üzenetére


atike
nagyúr

Nem egy hárombetűs szervezet tapsolna örömében ha egy ilyen történet megvalósulhatna... És nem egy jogvédő törne ki zokogásban... :DDD

(#120) zseko válasza Polllen (#114) üzenetére


zseko
veterán

Természetesen nem, de 4 sávos úton, körülötted minden sávban 110+ sebességgel haladva mit tudsz csinálni? Mész hetvennel, aztán egyszer egy barom beléd száll hátulról? Sima úton természetesen én is szarnék a fejére, és kiintenék, hogy húzz a f.ba (mondjuk így is :P)

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#121) Somatom válasza Polllen (#116) üzenetére


Somatom
veterán

De, a záróvonal ott van! Azért van ott, mert ez a hivatalos közlési mód a humán sofőrök számára. Azt nem gondolhatod komolyan, hogy az önvezető autók úgy jönnek majd be, hogy ma még vezethet humán sofőr, holnaptól viszont már csak önvezető autók. Mindenképpen lesz átmenet és ahogy már írtam, én szkeptikus vagyok a közös közlekedést illetően. Sztem a robot által képviselt közlekedési morál ellentétes az emberi természettel, és konfliktus esetén a robot fogja húzni a rövidebbet.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#122) Polllen válasza Somatom (#121) üzenetére


Polllen
nagyúr

Nem állítottam, hogy fájdalommentes lesz az átmenet. De mindenre van megoldás. Ahogy eredetileg is írtam, akarni kell, meg tenni érte.

Na mindegy, majd más. ;]

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#123) gabor7th


gabor7th
addikt

"Sylvia Moir rendőrfőnök szerint a jármű kamerafelvételeinek elemzéséből kiderül, hogy "nagyon nehéz lett volna elkerülni" az ütközést, akár manuális, akár önvezető üzemmódban, miután a gyalogos egy árnyékos területről lépett ki az útra. A rendőrség jelenlegi álláspontja szerint tehát nem az Uber autója volt a hibás a baleseten, ugyanakkor a nyomozás még tart, az esetet többek között az Egyesült Államok közlekedésbiztonsági hivatalának szakértői is vizsgálják."

Szóval az árnyékos terület zárójelbe teszi mindezt:

"az Uber járművein ugyanis egész sereg szenzor figyeli a környezetet, a hasonló esetek elkerülésére. Az érzékelők listáját az Uber korábban publikálta, az autó tetején egy lidar 360 fokban alkot három dimenziós képet az autó környezetéről, a kibocsátott infravörös lézerimpulzusok visszaverődéseit figyelve az egyes tereptárgyakról. Az eszköz éjjel és nappal egyaránt használható, a sűrű havazás vagy köd azonban visszafoghatja a látóterét. Az autók elejére ezért hagyományos, rádióhullámokkal operáló radar is került, ezen már nem fognak ki az időjárási viszonyok, noha csak kisebb felbontású kép alkotására képes környezetéről.

A járművön továbbá hátoldali, oldalsó és előre néző kamerarendszereket is találunk. A menetirányba állított kamerák mind a távoli, mind az autóhoz közel felbukkanó akadályokat figyelik, továbbá a mögöttük dolgozó gépi látási algoritmusoknak hála a közlekedési lámpák és táblák felismerésére is képesek - noha értelemszerűen éjjel a kameráknak is nehezebb dolguk van. A közúti tesztek során továbbá az autókban biztonsági sofőr is ül a volán mögött. A nyomozás során remélhetőleg kiderül, pontosan hogy kerülhette el az autó érzékelőinek figyelmét az útra lépő gyalogos."

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#124) dabadab válasza gabor7th (#123) üzenetére


dabadab
titán

Egyébként te látsz olyat a felsorolásban, hogy mindentlátó szuperszem? Mert én nem. Az út mentén fák meg bokrok voltak, azokon meg nem feltétlenül lát át se a radar, se az infra.

DRM is theft

(#125) gabor.79 válasza gabor7th (#123) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Ezért kell több szenzort felszerelni, több radart és lidart. A kamerák által felvett stream-et pedig élőben fel lehetne tölteni a központba, ahol a személyzet figyelhetné ezeket, és akár be is avatkozhatna, hogy elkerüljék a balesetet. Több szem többet lát.

Az ezekből a fejlesztésekből "lecsurgó" technológia pedig az egész világot segíthetné. Ráadásul az internethozzáférés is gyorsabb lehetne.

(#126) gabor.79 válasza dabadab (#124) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Akkor lehet, hogy nem a viszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességet az automatika?

De ha lett volna jeladó a gyalogoson, amihez hozzáfér az AI, akkor mindez megelőzhető lett volna.

(#127) gabor7th válasza dabadab (#124) üzenetére


gabor7th
addikt

https://www.theregister.co.uk/2018/03/19/uber_self_driving_car_fatal_crash/

Itt van egy kép a helyszínről. Egyáltalán nem tűnik beláthatatlannak.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#128) atike válasza gabor.79 (#125) üzenetére


atike
nagyúr

:D :D :D :D :D

Most komolyan?

Ne már...

Sofőr nem kell az autóba, de egy külön ember figyelje távolról az "önvezető" autót? Mégis mi értelme lenne... Egy ember egy autóra "tud" figyelni... Azaz ahány autó menne ki az utakra annyi ember kellene "felügyelni"...

Életképes gondolat... :U

(#129) arnyekxxx válasza gabor.79 (#117) üzenetére


arnyekxxx
veterán

romakerekezni :F

(#130) atike válasza arnyekxxx (#129) üzenetére


atike
nagyúr

Szalonképes (nem rasszista) kifejezése a c betűs szóval kezdődő kerekezésnek... :DDD

(#131) dabadab válasza gabor7th (#127) üzenetére


dabadab
titán

"Itt van egy kép a helyszínről."

Az a túloldal, innnen lépett ki.

DRM is theft

(#132) Somatom válasza atike (#128) üzenetére


Somatom
veterán

Nekem jobb ötletem van. Egy teljesen új technológia. Minden robotautó előtt szaladjon, vagy biciklizzen egy ember piros zászlót lengetve, hogy figyelmeztesse a járókelőket a közeledő robotautóra. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#133) -=RelakS=- válasza atike (#128) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Vajon amíg Józsi beautózik a központba, addig az ő autóját ki figyeli? :D Vagy nekik tilos lenne önvezető autót birtokolni? :DDD

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#134) Ribi válasza dabadab (#124) üzenetére


Ribi
nagyúr

Több sávos úton ment át, szóval a fák már nem számítottak, biztosan látta több radar is, csak ugye valamiért figyelmen kívül hagyta. Ahogy a tesla is az ótópályán az úteltolást pár éve szimplán figyelmen kívül hagyta és hiába volt előtte fal, valamit szarul írtak meg és telibeverte a falat. Meg az út szélén álló autót. Ezek azok a dolgok amire azt hinné az ember, hogy azé csak prioritást élvez, ha falat lát akkor annak nem megy neki.
Itt is az a felvetés, hogy miért csapta el a gyalogost, bármiféle fékezés nélkül. Mert látni már látta, csak lehet a záróvonalat valamiért úgy vélte, hogy azon úgysem megy át?
Nem az a nagy kérdés ki a hibás, hanem miért csapta el fék nélkül.

(#135) gabor7th válasza dabadab (#131) üzenetére


gabor7th
addikt

A cikkben elő képen látszik egy tábla is. Szóval vagy az van, hogy a tábla felöl lépett ki és akkor a Google Maps-on látható, hogy semmi sem takarta ki.

https://www.google.hu/maps/@33.4366218,-111.9427175,3a,44.1y,331.73h,88.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF4EVvbYQNzeEf13YojdopA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Vagy a másik oldalról, akkor szintén látnia kellett volna. Ugyanis a az autó a tábla felöli oldalon van a helyszínelésnél.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#136) nihill


nihill
őstag

Ez a biztonsági sofőr dolog szerintem csak egy placebo. Ha valakinke az a dolga, hetekig, hónapokig egész nap egy olyan kocsiban üljön, ami magától megy és minden forgalmi helyzetet megold folyamatosan, akkor egy necces helyzetben mire leesik a sofőrnek hogy most épp be kéne avatkoznia, már rég késő lesz.

(#137) gabor7th válasza nihill (#136) üzenetére


gabor7th
addikt

Pontosan.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#138) gabor.79 válasza gabor7th (#135) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Nem tudom, hogy van-e az autóban hőkamera, és ha igen, elég-e. Ha több lenne, különböző szögekben, akkor észrevehette volna. Így mindegy, hogy a tábla elől vagy mögül lép ki az útra.

(#139) gabor7th válasza Ribi (#134) üzenetére


gabor7th
addikt

Szerintem is, de ha azt hozzák, ki hogy "árnyékos terület miatt" történt, mint ahogy linkeltem, akkor lehet rá számítani, hogy még sok halálos áldozata lesz az önvezető autóknak, ugynis egyáltalán nem extrém a helyszín...

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#140) azbest válasza gabor.79 (#138) üzenetére


azbest
félisten

szerintem menjen elől egy radarkocsi, hogy előről is lássa, mi fog az autó elé kerülni. Hogy radarkocsi elé se ugorgassanak ki, az előtt is menjen egy másik radar kocsi... sőt az előtt is .. áh kerítés kell inkább az öngyilkosjelöltek ellen

Amúgy a képen az látszik, hogy hol állt meg. Nem az, hogy hol lépett ki elé.

[ Szerkesztve ]

(#141) Stauffenberg válasza Ribi (#134) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

A Tesla nem rendelkezik egyetlen sorozatgyártott önvezető autóval sem. Az Autopilot funkció nem önvezető mód! Akkor sem az, ha egyesek szeretik annak nevezni.

Önvezető autók még sehol a világon nem vehetnek részt a forgalomban teljesen autonóm módon.

Ezek a rendszerek még fejlesztési fázisban vannak, igénylik az emberi felügyeletet és szükség esetén a beavatkozást.

Hozzáteszem, hogy a Tesla a legfelelőtlenebb gyártó az összes közül, mert bár kínosan ügyel arra, hogy a törvényi előírások határán mozogjon, azért nem bánja, ha mindenki azt hiszi, hogy önvezető autót vásárol, holott ez még rohadt messze van a valódi (és valóban biztonságos) autonóm közlekedéstől.

Ettől függetlenül az ominózus Tesla eset is masszívan user error, még akkor is, ha a sofőr beszopta a mesét az önvezető autóról.

Nincsenek még teljesen autonóm önvezető autók a forgalomban. Vannak tesztautók, emberi felügyelettel, meg van a Tesla, ami kb ugyanaz, csak a tesztelést különféle értelmi képességű vásárlók végzik.

(#142) gabor7th válasza gabor.79 (#138) üzenetére


gabor7th
addikt

A tábla mögött a hőkamera se látja meg... Az csak a filmekben van, hogy átlátsz vele házfalakon könnyedén.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#143) Ribi válasza gabor7th (#139) üzenetére


Ribi
nagyúr

De 2 sávon átkel valaki az felőlem kilephet egy fal mögül is. Az már olyan táv, amit ha nem vesz észre, akkor az említett 1000x gyorsabb mint egy ember szöveg ordas kamu. Sokkal inkább 1000x lassabb. Amit kétlek. Sokkal inkább programozási hiba mintsem "nem látta".

(#144) gabor.79 válasza nihill (#136) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Lehetne például filmet vagy interaktív játékot kivetíteni a szélvédőre, HUD-ra félig átlágszóan, így az ember önkéntelenül az utat figyelné közben.

Vagy lehetne az, amit fentebb javasoltak, hogy egy központban figyelnék az autó kameráinak képét. Itt elég lenne egy kisebb személyzet, mert vezetés közben nincs mindig "szituáció", azaz egy távfelügyelő több járművet vihetne párhuzamosan. A modern drónokat is így irányítják, a katona a világ másik felén egy joystick-kel a célra viszi, majd felrobbantja vele a terroristákat vagy a tálibokat, innen jött az ötlet.

(#145) gabor7th válasza Stauffenberg (#141) üzenetére


gabor7th
addikt

"Önvezető autók még sehol a világon nem vehetnek részt a forgalomban teljesen autonóm módon."

Tévedés a Google már megteszi.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#146) gabor7th válasza Ribi (#143) üzenetére


gabor7th
addikt

Vagyis ha ember vezet az a nő még mindig él.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#147) atike válasza gabor7th (#142) üzenetére


atike
nagyúr

Nana.

Az hogy átlátsz vele a házfalon, vagy hogy lát-e egy tábla mögött valamit nem ugyanaz. Főleg ha mozog az a valami a tábla mögött. A tábla azért nem egy 20 cm vastag betonfal... :U

(#148) atike válasza Ribi (#143) üzenetére


atike
nagyúr

Sokkal inkább programozási hiba mintsem "nem látta".

Szerintem ez a lényeg.

(#149) schawo válasza gabor7th (#146) üzenetére


schawo
titán

Ezt te honnan olvastad ki? Kisujj vége?

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#150) gabor7th válasza atike (#147) üzenetére


gabor7th
addikt

A lábát láthatta volna attól a táblátol is mindenesetre.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.