Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) 0xmilan


0xmilan
addikt

(#202) rii válasza #56573440 (#197) üzenetére


rii
nagyúr

az önvezető autóktól nem lesz kisebb dugó ... mivel nem lesz kevesebb az autó ...

de tény hogy biztonságosabb lenne tényleg a közlekedés, ha az, akinek nem megy a vezetés, de muszáj, akkor inkább önvezető mint a hétvégi autós ....

engem az az ipari komplexum zavar, ami ennek köszönhetően megint az emberiség nyakán marad a haszon, a profit miatt ... ésszerűtlen dolog az emberiségtől - sokmásmindenmellett az is - hogy olyan eszközöket, amiket lehetne 50 évig használni, minden gyár, minden márka 2-3 évente hozza ki az újabb modelleket ...

most már nem tudják mivel eladni az új autókat, .. nekik jön jól ez az önvezető autó témakör ...

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#203) velizare válasza rii (#202) üzenetére


velizare
nagyúr

egyébként de, lehet tőlük kisebb a dugó.
[link]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#204) 0xmilan válasza rii (#202) üzenetére


0xmilan
addikt

az önvezető autóktól nem lesz kisebb dugó ... mivel nem lesz kevesebb az autó

Lehet kevesebb az auto, ha elterjed az onvezeto fajta, mint szolgaltatas. Ekkor nem a tied az auto csak igenybe veszed maset. Ez az utakon levo kocsik szamat nem csokkentene, mert utazni ugyanugy kell, de a nap 90+ szalazekaban foloslegesen parkolo autok szama csokkenne.

[ Szerkesztve ]

(#205) rii válasza velizare (#203) üzenetére


rii
nagyúr

hát azé BP-en a Margit híd előtti rakpart lehajtóig megnézném hogy micsinál az uszodától indulva .-)))))

ott pont ez a szituáció .... az uszoda utáni zöld lámpába nem szabad csak úgy belemenni ...

addig lehet csak, amíg ez a járdasziget tart, és már ez is szabálytalan kva-ra ... zebra ... de muszáj volt így csinálni ... minden nap ....

meg a rakpart lehajtónál is ha meg akarod várni, hogy elindulhatsz-e, beférsz-e 4-ikként még, akkor kb. pirosat is kapsz ... nem lehet belátni, hogy hol áll a sor vége ...

a jobbról a sor elejére vágókról nem is beszélve ,-DDDD (amelyik sávban most a google autó állt)

milyen arcot vágna már az aki nem áll be a bal lehajtó sávba, hanem jobbról kerüli meg, és felkészül rá, hogy szemkontaktus felvegye a sofőrrel, és rájön hogy b.szhatja ,-DDDD

(#204) milangfx:
csak sajnos amíg státusszimbólum az autó addig ez nem lehetséges ...

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#206) Somatom válasza velizare (#203) üzenetére


Somatom
veterán

Rajzfilmen jól mutat az elképzelés, de a valóságban nem ilyen egyszerű ez. Főleg akkor, ha humán és önvezető autók is vannak. Írok egy példát (megtörtént eset, nem is egyszer). Alárendelt úton megyek. Metszi a főútvonalat, egyenesen szeretnék továbbhaladni. A túloldal zsúfolt, mert a főútvonalról mindkét irányból kanyarodnak arra az útra, amire én is szeretnék átjutni. A KRESZ azt mondja, hogy csak akkor hajthatok be egy kereszteződésbe, ha azt el is tudom hagyni. Csak az a bibi, hogy én 18 méter hosszú vagyok, a túloldalon viszont ahogy lesz egy személyautónyi hely, rögtön bekanyarodnak rá (szabályosan). Mit teszek én? Bizony, betolom a kamiont a kereszteződésbe, és pár percnyi káromkodás, és némi villogás árán átjutok. A robot viszont szabályosan kivárja a szabad helyet, ami kb. a délutáni csúcs végén lesz reális. Közben Timbuktuig áll mögötte a sor.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#207) #06658560 válasza rii (#202) üzenetére


#06658560
törölt tag

Simán lehet kevesebb autó, mivel nem kell anyunak és apunak külön egy, illetve amikor neked nem kell, más tudja használni.
A dugó pedig már attól kisebb lesz, hogy nem bámészkodik, nem bambul el, nem fullad le a lámpánál, amikor megkapja az információt, hogy valahol megnőtt forgalom, akkor más útvonalat választ, mert optimalizálja a menetidejét stb. Eleve kisebb követési távolságot tud tartani. nem gecizik és nem engedi be a besorolni várót, aki ezzel egy komplett sávot blokkol.

#206 Somatom: az autonóm rendszer meg nem arról fogja megközelíteni, hanem a főútvonalról. Egyébként elég érdekes érvelés az autonóm autók ellen az, hogy azért nem jó, mert rosszak az emberek.

[ Szerkesztve ]

(#208) Somatom válasza #06658560 (#207) üzenetére


Somatom
veterán

Kizárt. A főútvonalon 12 tonnás korlátozás van. Nem az autonóm autók ellen érvelek. Csupán azt mondom, hogy ez a rózsaszínű felhő egy lufi. Képzeld el azt, hogy ott állsz a sorban, a robotkamion mögött. Tudod jól, hogy egy humán sofőr némi szabálytalanság árán már átment volna, Te viszont sanszos, hogy még jó darabig ott fogsz dekkolni, miközben hátul bömböl a gyerek, hogy pisilnie kell. Mi lesz a véleményed a robottechnikáról?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#209) nihill válasza gabor.79 (#144) üzenetére


nihill
őstag

A hőkamera sem váltja meg a világot, pl. ugyan úgy van hője az autóknak, az 5 perce leparkolt autónak is, a nyári forróságban a felhevült aszfalt meg még forróbb is lehet mint az emberi test... ez is megint olyan hogy a megoldásokkal együtt behoz egy csomó bizonytalansági faktort is, bezár 3 kaput kinyit 5 újat.

Illetve ez a vezérlő központos dolog sem működőképes. Drónnal összehasonlítani nincs értelme, az elé viszonylag ritkán hajt ki biciklis a tilosból, fenn a levegőben bőven van idő lereagálni a dolgokat a világ másik feléről is. De amikor olyan a forgalmi helyzet hogy azonnal be kell avatkozni, akkor a gépnek is azonnal kell vagy a sofőrnek kell azonnal, de nincs idő arra várni és közben kielemezni, hogy épp jól reagálja-e le az autó az elé hajtó biciklist abban a másfél másodpercben, amíg nem döccen a hátán a kerék.
Ha meg minden ilyenre reflexből satuzna a sofőr, akkor a műszak végén mehetne a főnökéhez hogy miért qrja el a tesztadatokat, az autó is fékezett volna csaképp az algoritmus szerint volt még 26 centi a művelet megkezdéséig stb.
Egész egyszerűen az autóvezetés mint fogalom annyira komplex dolog, hogy lehet írni rá szoftvert ami kezel 100000 féle helyzetet, akkor is jönni fog majd előbb-utóbb egy olyan alkalom amire pont nincs beprogramozva és akkor ki tudja mi lesz. Persze nem ez a lényeg és nem is a 100% a cél mert az lehetetlen, ha az emberi halálozás csökken az önvezető autókkal, akkor el van érve az eredmény, balesetek mindig lesznek mivel a másik félen is múlik a végkifejlet.

(#210) janeszgol válasza Polllen (#103) üzenetére


janeszgol
félisten

Az elso feltevesed erdekes. Az intelligens (egymassal kommunikalo onvezeto) autok hasznalatahoz mas, netan kevesebb jogszabaly kell? Es mi lesz a magyar kresszel? Meltan hires a tulzott bonyolultsaga miatt. Ezt mind betaplaljak, megtanitjak az autoval, aztan azok elterjedese utan felulirjak egyszerubb szabalyokkal?

[ Szerkesztve ]

(#211) rii válasza #06658560 (#207) üzenetére


rii
nagyúr

" ... mivel nem kell anyunak és apunak külön egy, illetve amikor neked nem kell, más tudja használni. .... "
de nagyon nem ebbe az irányba haladunk ,-DDDD
( szomorú smiley ... csak ezen már bosszankodni is felesleges ... a 6-os főút a szemem láttára lett járhatatlan félév alatt a megnövekedett forgalom miatt )

a plakátok is azt üvötik mindenki arcába hogy vegyél autót ... nem kell ... akkor is vegyél ... "városra termett"
,-DDDDD
és le van fotózva üres városban XD XD

aki 5 km alatt autózik a városban, az menjen cangával vagy tömegközlekedéssel ...
(grafikus kollegám ezt csinálta .-)))

én 50 km-ről jártam be XD
3-3 km-t legyalogoltam napi szinten ha kellett
afölött bringa

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#212) schawo válasza Somatom (#206) üzenetére


schawo
titán

A túloldal zsúfolt, mert a főútvonalról mindkét irányból kanyarodnak arra az útra, amire én is szeretnék átjutni. [...] Csak az a bibi, hogy én 18 méter hosszú vagyok, a túloldalon viszont ahogy lesz egy személyautónyi hely, rögtön bekanyarodnak rá (szabályosan).

Képzeld is el. Ez egy ordenáré dugót képez a főútvonalon. Zipzárszabály.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#213) bambano válasza rii (#202) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"az önvezető autóktól nem lesz kisebb dugó...": lehet kisebb a dugó, ha az önvezető autó hatékonyabban használja az utat. ha pl. lámpánál mindenki képes lenne megfelelően kis késleltetéssel optimális időben elindulni, akkor több autó átfér egy zöldön. ezt az emberek egy része nem tudja, az egymással beszélgető önvezető autók akár tudhatnák is...

illetve az önvezető autók kivédhetnék a fenti szituáció általánosítását: az ostorcsapást.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#214) bambano válasza Somatom (#206) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

te aggódhatsz azon, hogy 18 méter hosszú vagy (minek), a többiek meg azon aggódjanak, hogy közben 60 tonna is :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#215) bigrock válasza gabor.79 (#155) üzenetére


bigrock
addikt

Egy apró példa a programozási hibákra:
Az Airbus repülőgépekben minden vezérlő komputerből 2 db. van. Mindkét eszközt más-más beszállító szállítja, és más szoftvercsapat fejleszt mindkét eszközre külön-külön.
Vajon miért nem használják a CTRL-C, CTRL-V billentyűkombinációt?

[ Szerkesztve ]

(#216) bambano válasza bigrock (#215) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

reméljük, az egyik lábban számol, a másik méterben...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#217) schawo válasza bigrock (#215) üzenetére


schawo
titán

A flybywire Airbusok így is hírhedt baromságokra voltak képesek.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#218) 0xmilan válasza bambano (#216) üzenetére


0xmilan
addikt

(#220) schawo válasza #32839680 (#219) üzenetére


schawo
titán

Kollektív bizalom eddig sem volt. A kollektív tudat beszűkült és ostoba, csak azt várja, hogy mikor ordibálhasson gyilkosságot.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#221) DigitXT válasza 0xmilan (#218) üzenetére


DigitXT
félisten

Szerintem pont ismeri a sztorit.:DDD Ariane-5 vezérlő debuggolása a mocsárban?:DDD
Szerk: amennyire emlékszem ott is 2 gép volt. Viszont pont ugyanúgy fagytak le.

[ Szerkesztve ]

(#222) dajkopali válasza #32839680 (#219) üzenetére


dajkopali
addikt

az esethez sok köze nincs közvetlenül, de egy helyi lap megírta, hogy a tesztautó sofőrje egy korábban fegyveres rablásért letöltendőre elítélt fickó nő volt - ez azért jellemző az Uberre

[ Szerkesztve ]

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#223) DigitXT válasza dajkopali (#222) üzenetére


DigitXT
félisten

A Központi hírszerzés c. filmben is az épp körözés alatt álló ügynök hív Ubert...:D

(#225) schawo válasza #32839680 (#224) üzenetére


schawo
titán

Kollektív elutastás most is csak azok fejében van, akik fejében eddig is ott volt. Arra gondolsz, hogy most ezek a torkok hangosak lettek?

Akkor gondolkodhatunk a sofőr nélküli autókban
Előtte nem lehet semmin gondolkodni? Vagy hogy megy ez? Gondolatrendőrség?

Tisztára olyan ez a topik (is), mint a 19. század végén a motorizált autók előtt futatott zászlós emberke.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#226) gabor.79 válasza #06658560 (#207) üzenetére


gabor.79
aktív tag

Ha van egy darab önvezető autó a családban, akkor lehet spórolni, de össze is vannak kötve a tagok. Ha anyunak nyolcra kell menni a város egyik felébe, és apunak is nyolcra a város másik felébe, akkor egy önvezető autó nem elég.

A szállítmányozási cégek kivételével magánszemélyeknek autókra leginkább munkába menet vagy munkából jövet van szüksége. A két időpont között nem lehetne minden önvezető autót kihasználni.

Továbbá, ha cégektől lehetne bérelni önvezető járműveket, akkor azoknak nyilván úgy éri meg legjobban, ha az mindig tele van. Tehát lehet, hogy mindig másokkal kell utazni, ráadásul, mivel egymáshoz vagytok kötve, biztosan lesz szükség kompromisszumokra, mert valakinek mégis előbb kell beérni, vagy kell tenni kitérőt stb.

Vagy fizethetsz felárat, és akkor arra megy, amerre neked jó. Plusz az önvezetés milliós felára. Megéri? Ezt nyilván mindenki magának el tudja dönteni.

(#227) 0xmilan válasza dajkopali (#222) üzenetére


0xmilan
addikt

Az a ficko inkabb legyen no. :D 44 eves Rafaela Vasquez. 3 ev, 10 honapot ult, 2005-ben engedtek ki.

(#228) rii válasza #32839680 (#224) üzenetére


rii
nagyúr

bárcsak elkszálódna ez a baromság * de úgyse fog **

hány milliárd autó van már most is az utakon?
és most még újabbakat csak mert "önjáróak" ... nem fejlődni kellene, hanem megelégedni azzal ami van, de a fogy társadalpom ez nem hagyja ... van 90"-os LCD-d? Nem baj itt az OLED.
van már késed? Nem baj ez pillangósra van festve.
van már iphone X-ed, samu 9-ed? Nem baj, ez meg AI-s, meg hologramos, meg projectoros.

van már autód? Nem baj, ez önjáró ...

* a föld szempontjából nézve, amiről senki nem beszél ...

nekem még újautó se kell ... egyszerűen bámulatos hogy a kőtáblától eljutottunk oda, hogy van egy 20 éves skoda felicia az udvar előtt..... beröfizem, és már indulok izzzs ... 20 db 2 m-es deszkát el lehet vele hozni, meg van rajta vonó horog ... 160.000 péz' volt ... és nem is kell több, mint hogy A-ból B-be elmegy ...

** hatalmas piac ... majd hozzászoknak az ilyen híreknél az emberek, hogy nem az autó volt a hibás ... és jéééééééééé .. hát akkor már neki is meg mindenkinek kell - ez az autógyárak álma ...

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#229) dajkopali válasza 0xmilan (#227) üzenetére


dajkopali
addikt

:R

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#230) 2xar


2xar
tag

A fanyalgóknak/ hitetlenkedőknek/ károgóknak:
1. még kb 5-15 év és minden eladott új autóba kötelezővé teszik beépíteni az önvezető funkciót (az EU-ban, USÁ-ban)
2. még 30 év és elkezdik betiltani egyes területeken (pl. autópálya) a manuális vezetést (mint a részeg vezetést most)
3. még 50 év és minden közúton betiltják a manuális vezetést. Attól kezdve aki vezetni akar menjen zárt pályára a többi hozzá hasonlóval és ott élvezkedjen.

Analóg példa - ami alapján tudjuk, hogy a fentiek be fognak következni - a lovaskocsi-személyautó váltás:
1. megjelentek az első belső égésű autók - drágák voltak, megbízhatatlanok, veszélyesek mert sokkal gyorsabbak voltak a többi úton lévőnél (lovaskocsi), nem volt megfelelő hozzájuk az úthálózat (no aszfalt), és általában véve megrémítették az embereket a potenciális veszélyei
2. úthálózat fejlődött, szabályokat, táblákat stb az autókhoz igazították, a közvélemény megszokta, elfogadta és megszerette őket
3. a lovas/ lovaskocsis/ biciklis stb közlekedést elkezdték kitiltani bizonyos helyekről (autópálya)
4. minden közútról kitiltották a lovakat/szekereket

Mindez 50 év alatt lejátszódott (a fejlettebb országokban). A lovaglás és lovaskocsizás pedig megmaradt egy szűk réteg alkalmi szórakozásának, a közlekedéstől elzárt területeken.

Ehhez képest az önvezető funkciók teljes elterjedéséhez sokkal kevesebb feltételnek kell átalakulnia a jelenlegihez képest (útjaink többsége már aszfaltos...), a technológia fejlődés is sokkal gyorsabb mint 100 évvel ezelőtt. A váltás sokkal egyszerűbb lesz, maximum 50 éven belül tehát teljesen le fog zajlani.

(#231) #56573440 válasza rii (#228) üzenetére


#56573440
törölt tag

"hogy olyan eszközöket, amiket lehetne 50 évig használni, "

És te ehhez képest vattauj autóval jársz? ;] Te melyik autót érzed képesnek ennyi idő működésre? A tiédet? Aha...

És egyébként miért most legyen állj? Sokkal jobb lett volna ha a vonat ellen tiltakozóknak igazat adnak, és nem kockáztatják hogy egy ember megfullad rajta.

Lehet utopiaban élni. Lehet haborogni. Értelme nincs, de azért jól néz ki :R

(#232) haris


haris
őstag

Vajon az önvezető kocsinak van-e "lelkiismeretfurdalása"?
A kocsi szoftvere érzékel egy ilyen eseményt és okolja-e magát a balesetért?
Ha hibázott tudatában van-e, hogy hibázott?
Ez kihat a későbbi "döntéseire" ?
Óvatosabban fog hajtani legközelebb?

(#233) rii válasza #56573440 (#231) üzenetére


rii
nagyúr

én nem háborgok, csak leírtam a meglátásomat

a WV csinált olyan autót h benzines motor, és 4 elektromotor a kerekeknél ... csak gyorsan bebaszták a bitrinbe, amikor rájöttek, hogy ennek alacsony a szervízköltsége - tervezett elavulás ....

már hova háborogni, amikor minden el van b.szva?
csak meglepő és mulatságos hogy megint tudnak találni valamit, amivel az autóipar újabb 100 évre berendezkedhet ....

" ... És te ehhez képest vattauj autóval jársz? ... "
most lesz 20 éves a skoda feli

" .... Te melyik autót érzed képesnek ennyi idő működésre? ... "
az "old timer"-eket :DDD

tudni, tudnának, csak nerm akarnak .... mer az nem bicnic ....

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#234) Polllen válasza janeszgol (#210) üzenetére


Polllen
nagyúr

Miért ne? Az önvezető autónak ugyanúgy követnie kell az aktuális szabályokat. A szabályok meg változnak.
Mindig érdemes megkérdőjelezni, hogy amit most csinálunk az még mindig értelmes vagy csak megszokás.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#235) nemlehet válasza 0P1 (#200) üzenetére


nemlehet
őstag

Egyszerűbb úgy nézni: Magyarországon 2017-ben 574 halálos közlekedési baleset történt a KSH szerint. Tehát átlagosan több mint napi 1,5 ember hal meg itthon. 16489 nem halálos baleset ami napi 45.
Hány önvezető autós baleset is volt eddig? Ebből mennyi volt halálos?

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#236) 2xar válasza rii (#228) üzenetére


2xar
tag

bárcsak elkszálódna ez a baromság * de úgyse fog **
* a föld szempontjából nézve, amiről senki nem beszél ...

Az önvezető autókkal a közlekedés hatékonysága hatalmasat fog ugrani. Ezáltal a környezeti terhelése egyértelműen csökkenni fog. Ha tényleg védeni akarod a környezetet, akkor mi a jobb? A 40 éves Lada amiből olyan vastag füst jön ki hogy nem látok ki mögüle hogy meg tudjam előzni miközben 60-al megy a 4-esen? Vagy a napelemből feltöltött elektromos autó ami gyorsabban, nagyobb biztonságban visz el mint ha Alonso vezetné?

** hatalmas piac ... majd hozzászoknak az ilyen híreknél az emberek, hogy nem az autó volt a hibás ... és jéééééééééé .. hát akkor már neki is meg mindenkinek kell - ez az autógyárak álma ...

Ha nem az autó a hibás akkor nem. Ha az autó a hibás akkor keresztre fogja feszíteni őket a sajtó. Vagy szerinted teljesen rossz az egész technológia és az is marad, de van egy globális összeesküvés a sajtó meg a kormányok meg az autógyártók között, hogy "most akkor jól keresztülnyomunk az embereken egy olyan dolgot amivel rosszul jár mindenki (az autógyártók - pénzbe kerül nekik; a sajtó - nincs felkapott hír; az emberek is - veszélybe kerülnek) csak azért hogy... öööö... miért is?!

(#235) nemlehet: az csak a halálos balesetek száma. A halálozások száma azt hiszem 1000 körül van évente.

[ Szerkesztve ]

(#237) #56573440 válasza rii (#233) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jah bocsi miért nem mondtad hogy konteo??? Nem erolkodnek itt... Ha valaki kihozna 0 szerviz igényű jó kocsit a piacot letarolja. Biznic ugye.

Berendezkedik az autoipar? Találd fel a teleportot..

Tudom hogy 20 éves a kocsid, de hol az 50 még? Miért nem 40 éves rohado szarod van, minek a luxus?

A neglatasod ezer helyen formában cáfolva lett, de nem zavar nyomod tovább. De miért? Most jön a vízzel hajtott autó meg társai? Vegyél tmodellt ;)

[ Szerkesztve ]

(#239) rii válasza #56573440 (#237) üzenetére


rii
nagyúr

" ... Ha valaki kihozna 0 szerviz igényű jó kocsit a piacot letarolja ... "

mi a nagyobb bicnic? ha csinál egy gyár autókat 50 évre, majd évekre leáll,
vagy ha a gyártósor folyamatosan termel az alkatrészek miatt?

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#241) #56573440 válasza rii (#239) üzenetére


#56573440
törölt tag

Milyen évekre áll le? Miért állna le? Mennyi autó van az utakon? Ha mindenki azt a kocsit akarná szerinted pár év alatt össze lehet fosni? Na látod.

Morgyi: volt egy viszonylagos ablak ahol gyartottak pár tartósabb autót. De azok se mennek el 50 évet tömegesen. Előtte 10km után mindenki hengerfejezte, gyuruzte a nagyon tartós autóit a tömbház előtt. Az újak túl komplexek már, de az alkatrész árak nem lesznek olcsóbbak nagyon. Egy adaptiv lézer lámpa még sokáig drága lesz... De ha az alkatrész megfizethetetlen, kinek adják majd el?

[ Szerkesztve ]

(#242) schawo válasza #32839680 (#238) üzenetére


schawo
titán

Attól, hogy a Tesla (Mercedes, Dacia, Trabant) segéd még nem tökéletes (mikor lesz tökéletes tökéletes övezető képesség nélkül?), miért ne fejleszthetne másik (ugyanaz, harmadik) cég más módszereket párhuzamosan?

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#243) schawo válasza #56573440 (#237) üzenetére


schawo
titán

0 szerviz igényű jó kocsit
Remélem ezt műszaki ismeretek nélkül mondod.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#244) #56573440 válasza schawo (#243) üzenetére


#56573440
törölt tag

Remélem ezt az olvasás szikranyi tudása nélkül írod.

Ha mégis megerolteted magad olvass vissza és rii-vel flegmazz ne velem. Koszipuszi.

[ Szerkesztve ]

(#245) rii válasza #56573440 (#241) üzenetére


rii
nagyúr

" ... Milyen évekre áll le? Miért állna le? .. "

az ésszerű, felelőségteljes hozzáállás miatt ... :U

mennyi autó van már a földön .. és még mindig gőzerővel tolják ki az újjabbakat ....

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#246) #56573440 válasza rii (#245) üzenetére


#56573440
törölt tag

Ebben semmi összefüggés nincs. Vagy egyáltalán nem érted amit írtam. Vagy érted, csak jatszod... Mondjuk szinte mindegy...

(#247) laszlohu válasza HoldChore (#32) üzenetére


laszlohu
addikt

Erre már megszületett a megoldás, viszont mivel teszt fázisban van, és nem véglegesben, ezért még nem vezették be, hogy mind a gyalogosoknál, mind a bicikliseknél kell legyen helyzetjelző, csakúgy mint az autókban, így elejét lehet venni az ilyen hibáknak.

(#248) rii válasza #56573440 (#246) üzenetére


rii
nagyúr

Te nem érted, hogy az autógyárak tudnának 50 évre is kocsit csinálni - csak az nem bicnic

a stílust meg elhagyhatnád igazán ... attól nem lesz igaz az állításod, csak mert a "megmondó" szerepében próbálsz tetszelegni ...

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#249) #56573440 válasza rii (#248) üzenetére


#56573440
törölt tag

Akkor utoljára... De biznic. BMW kihozza ezt az autót vállalható áron. Piac mit csinál? Vesz szar szethullos Toyotát, vagy 50 évig hibátlan bimmer? A BMW letarolja a piacot, nem tud evtizedekig annyit gyártani ami elég lenne... Nem kéne gyárat leállítani, 40 év múlva is lenne igény ezekre, mert indiatol amerikaig mindenki erre porcosodna...

Megvan? Biznic? Az. Kurvanagy.

Így megfelel? :U

[ Szerkesztve ]

(#250) rii válasza #56573440 (#249) üzenetére


rii
nagyúr

nézzél már szét a világban ...
látod megtörténni azt amit írtál?

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.