H​ir​de​t​és

2018. április 22., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) akoska07


akoska07
(PH! nagyúr)

:(((

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD

(#2) Rinocerosz


Rinocerosz
(újonc)

Kellenek ezek a sz@rok

(#3) milangfx


milangfx
(őstag)

[link]

A tweetben nem biciklis, a helyi hirek videojaban meg ott van a torott kerekpar. :F

The S in IoT stands for Security.

(#4) dajkopali válasza milangfx (#3) üzenetére


dajkopali
(HÁZIGAZDA)

a rendőrségi közleményben is gyalogosról írnak (talán tolta a bicajt?)

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#5) fRooStzzZ


fRooStzzZ
(senior tag)

És az a 'biztonsági sofőr' vajon mit csinált? Vagy ő aludt? Ilyenkor nem tud beleavatkozni a vezetésbe? Ennyi erővel őt is lehet hibáztatni, mert ugye ezek az autók nem maguktól mennek, pláne tesztfázis alatt, hanem csak segítik a közlekedést, azaz a vezetőt.. De ettől függetlenül a sofőrnek a dolga közbeavatkozni, ha az autó épp nem azt csinálja amit épp kéne.

(#6) turbulencia8


turbulencia8
(őstag)

Kemeny ez a sztori!

(#7) ucli válasza fRooStzzZ (#5) üzenetére


ucli
(senior tag)

Lehet, hogy a bringás cseszte el a dolgot (???).

„Viperák fajzata! Ki tanított arra titeket, hogy fussatok az eljövendő harag elől?” Eladó: Huawei P10 Lite 3/32 Fekete http://tinyurl.hu/87PS/ CHIEFTEC GPS-700A8 700W https://tinyurl.com/ybb2pdcd

(#8) BE4GLE válasza fRooStzzZ (#5) üzenetére


BE4GLE
(tag)

Nem tudom milyen érzés lehet egy ilyen autó volánja mögött ülni, de én úgy képzelem, hogy sokkal lassabban reagálsz, mintha te vezetnél.

[ Szerkesztve ]

Samsung 300E5Z-S07 notebook, Honor 6 H60-L04 smartphone

(#9) milangfx válasza fRooStzzZ (#5) üzenetére


milangfx
(őstag)

mert ugye ezek az autók nem maguktól mennek

De, maguktol mennek. A sofor csak az ilyen veszhelyzetek esetere van ott. Az jo kerdes, hogy mit csinalt...
Lehet, hogy varta hogy megalljon az auto.

[ Szerkesztve ]

The S in IoT stands for Security.

(#10) fRooStzzZ válasza ucli (#7) üzenetére


fRooStzzZ
(senior tag)

Minden meglehet, de erre nem térnek ki, és nem tudom ez kideríthető e..
De mint a katonaságnál is mondták, figyelmeztető lövés, majd megsebesíteni bla bla bla.. de: *halott ember nem beszél'*
Így mondhat bárki bármit, hogy a biciklis volt a hunyó... De ő már nem tudja az ellenkezőjét állítani..

[ Szerkesztve ]

(#11) LamerGyuri


LamerGyuri
(senior tag)

A motorháztetőről lepattanó kerékpáros agyonütött egy gyalogost. Problem solved. Tessék kérem továbblapozni, nincs itt semmi látnivaló.

Újabb indulatkeltő kattintásvadász cikk egy szaros reklám miatt. A hivatalos vizsgálat lezárultáig meg sem kellett volna említeni. Süllyed a lapcsalád színvonala sajnos egyre jobban.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#12) nullpoint válasza fRooStzzZ (#10) üzenetére


nullpoint
(fanatikus tag)

Apám volt határőr a cocalizmusban.

Az volt a belső szabály hogy a legjobb határsértő a halott határsértő. A figyelmeztető lövés->célzott lövés sorrendet pedig fordítva kéretett betartani.

Mert úgy nem lesznek fölösleges kérdések utólag.

(#13) csako


csako
(PH! addikt)

"elgázolt egy az úton a zebrán átkelő gyalogost"

Itt meg arról írnak, hogy a gyalogos nem a zebrán akart átmenni...

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#14) jimhun válasza fRooStzzZ (#5) üzenetére


jimhun
(senior tag)

Hiába van ott "biztonsági söfőr", ha benne van az emberben a tudat, hogy önvezető autó. Már tudat alatt sem figyel annyira, mint egy rendes autós és nem tud olyan gyorsan reagálni.
Néztem Handras videóját amikor önvezető Teslával megy. Sokszor nem is fogta a kormányt. Kiváncsi lennék egy vészhelyzetre, hogy tudna reagálni. Biztos nem úgy mint egy normál autóval, ahol alapból fogja a kormányt és figyel mint állat, hogy ne legyen baleset.
Szerntem, ha ezek elterjednek én nem vezetek többet és nem megyek ki az utcára sem. :)

Amire a legkivácsibb lennék, hogy ki a felelős? Megbüntetik az autót?

(#15) jamez


jamez
(senior tag)

elaltatták a sofőrt egy kanna borral.

Eladó ingatlanokat keresek azonnali fizetéssel! Hívj!

(#16) mirci18 válasza jimhun (#14) üzenetére


mirci18
(PH! addikt)

Persze. Ki ne menj. Most egyébként a folyton vezető fáradt kamionsofőröktől a nyugdíjas drájvöröktől az orosz ruletett játszóktól nem félsz? Vagy éppen a drog hatása alatt jogosítvány nélkül 121-el száguldozó M Richárdoktól?

Ki a felelős? Mindíg a sofőr. Mivel neki kellene figyelnie plusszban.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#17) ddekany


ddekany
(PH! kedvence)

Mivel tesztelés alatt álló önvezető autó, biztosan megvan az egész baleset felvétele kamerával és a kocsi "érzékszerveivel" felvéve. Szóval majd kiderül.

Addig is, még az sem 100%, hogy a kocsi a hibás... Ki lehet úgy lépni egy kocsi elé, hogy nem igazán tudja elkerülni a balesetet.

(#18) ViZion válasza nullpoint (#12) üzenetére


ViZion
(PH! félisten)

Családban én is hallottam ezt a sztorit. Az volt a lényeg, h a lövések között legyen egy szünet, de azt utólag senki nem mondja meg, h nem a figyelmeztető, hanem a célzott volt előbb...

Szomorú dolog, a sok politikus rámar és évekkel vetheti vissza a tesztelést, fejlesztést. Pedig nagyon várjuk, asszonynak nincs jogsija :DDD

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#19) dajkopali válasza ViZion (#18) üzenetére


dajkopali
(HÁZIGAZDA)

az offhoz: de, meg lehet mondani :) igen, engem is így "tanítottak" a seregben, de valójában simán kideríthető, hogy volt-e figyelmeztető lövés: az első lövedéken mindig ott van a tisztított fegyvercső olajos nyoma

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#20) HoldChore válasza ViZion (#18) üzenetére


HoldChore
(lelkes újonc)

De meg tudják állapítani, hogy az első lövedékkel lőtted le. Az első olajnyomokat tartalmaz, a többi lőpornyomokat. Ha megtalálják bármelyiket. De arra nem lehet apellálni, hogy nem találják meg őket. Nálunk az volt a duma, hogy a sorozatot úgy kell kezdeni, hogy az elsők ne találjanak.

"Ha valamit ésszerűsíteni akarsz bízd lusta emberre!"

(#21) Fiddlestick


Fiddlestick
(fanatikus tag)

Ebbol aztan qrva nagy balhe lesz :(((

samsung ramos gtx 1060-ak, hdmi dummy, riser, rig keret eladóóó

(#22) laleh


laleh
(PH! addikt)

Ez durva. :Y

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés

(#23) edward2


edward2
(PH! addikt)

Vagy lehet hogy valami vészhelyzet volt és ha nem a gyalogost üti el az autó akkor több ember veszti életét... ki tudja mi történt de kíváncsian várom az infókat.

(#24) rii


rii
(PH! nagyúr)

az önvezető autó sem más csak a fogy társadalom azon cikke amivel majd bombázni fog minket a szájbak.rt óriásplakátokról ....

ez aztán tényleg kva-ra felesleges.

és ha az önvezető autóban nem lesz sofőr,. akkor kit vesznek elő?
az utast?

ha nincs az ember keze a kormányon, lába a pedálokon, akkor a reakcióidő nagyságrendekkel megnövekszik ... illetve ellustul az ember figyelme ha már 1000 órát problémamentesen ment a jármű ...
teljesn más vezetni - muszáj figyelni nonstop - mint figyelni hogy hogy vezet a másik ... - az kva unalmas lehet ....

[ Szerkesztve ]

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#25) t72killer válasza milangfx (#3) üzenetére


t72killer
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Tolta a biciklit? A zebránál volt piroslámpa?

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#26) rii válasza csako (#13) üzenetére


rii
(PH! nagyúr)

lehet az önvezető autókkal akarják a gyalogosok közlekedési morálját javítani ...

talán egy human látta volna mire készül ... testtartás - fejforgatás ... az okosautó meg csak egy egy helyben álló ikozaédernek látja ....

cangásként rengetegszer volt nekem is olyan, hogy nem indexel, de látom a mozgásából mire készül az autó ... aztán amikor elvégzi a manővert amit nem jelzett de készültem rá, akkor csak halkan b.zmegolok jó hosszan .... namost ez nem lesz az önvezető autókban ...mármint intuíció vagymi a szösz ...

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#27) edward2 válasza rii (#24) üzenetére


edward2
(PH! addikt)

"és ha az önvezető autóban nem lesz sofőr,. akkor kit vesznek elő?
az utast?"

Például a gyártót? Ha az akku felrobban a telefonodban kit vesznek elő? Ugyanúgy a gyártót. Vagy előveszik például az áldozatot. Például zebrára sem lehet úgy lelépni, hogy a kocsi 1 méterre van ha önvezető ha nem...

(#28) antikomcsi válasza ViZion (#18) üzenetére


antikomcsi
(PH! kedvence)

Mivel már mondták a többiek, hogy már akkoriban is könnyű szerrel megmondták, ha akarták, hogy melyik lövés volt előbb, így csak a tanításra térnék ki. Nem az volt a lényeg, hogy szünet legyen a lövések között, hanem úgy szólt a tanítás, hogy lábra adjunk le célzott lövést, lehetőleg úgy, hogy a felszólításnak nem engedelmeskedőt fejbe találja, vagy olyan testrészen, ahol a sérülésbe biztosan belehal.

Szerintem jobban jártok, ha az asszony neki kezd a tanfolyamnak! :)

(#29) rii válasza edward2 (#27) üzenetére


rii
(PH! nagyúr)

az utast én sem komloyan gondoltam .-)

de a gyártót sem tudom komolyan gondolni ... ha egy autós felelőtlenül elgázol valakit, és sajnálatos módon meghal.... akkor börtönbe megy ... a gyár esetében ez hogy néz ki? X millió dollár?

[ Szerkesztve ]

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#30) dabadab válasza rii (#29) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"ha egy autós felelőtlenül elgázol valakit, és sajnálatos módon meghal.... akkor börtönbe megy ... a gyár esetében ez hogy néz ki? X millió dollár?"

Miért, hogy ha összedől egy ház, akkor hogy néz ki a dolog? Szerinted erre még senki nem gondolt? (Dehogynem, már a legrégebbi ismert törvények (Hammurapi négyezer éves törvényoszlopa) is foglalkoztak vele.)
Mindenki úgy csinál, mintha nem lenne évezredek óta felelőssége a mérnököknek abban, hogy mit csinálnak, hanem a múlt héten a semmiből jelent volna meg ez a problémahalmaz.

DRM is theft

(#31) d@minator válasza fRooStzzZ (#5) üzenetére


d@minator
(PH! addikt)

"És az a 'biztonsági sofőr' vajon mit csinált? Vagy ő aludt?"
Este 10-kor történt. Szerinted? :D

(#32) HoldChore válasza rii (#26) üzenetére


HoldChore
(lelkes újonc)

Jót nevettem a dumádon :) Egyébként az általad említett nem indexelő alak is ki fog halni majd a közlekedésből és az autók egymással fognak kommunikálni, így már 3 sarokkal messzebbre lévő autókról is tudja, hogy merre akarnak majd fordulni.
A gyalogosokra pedig valóban igaz lesz a két jelző, hogy csak kétféle gyalogos létezik. A fürge és a lapos.

Ez a hír csak most üt nagyot. 10 év múlva a Google Maps-on élőben lehet követni, hogy épp, hol, milyen autó gázolt el valakit. Sőt, addigra már a saját kertjükben is agyonütik az embereket a levegőből potyogó önvezető járgányok.
Idejétmúltak lesznek az ehhez hasonló sírfeliratok. "Itten nyugszik Szabó Áron, átugrott a lánckorláton."

[ Szerkesztve ]

"Ha valamit ésszerűsíteni akarsz bízd lusta emberre!"

(#33) rii válasza dabadab (#30) üzenetére


rii
(PH! nagyúr)

amiről Ti beszéltek, akkumulátor, ház, az olyan területen van használva, ahova való

de szerintem egy gép nem az emberek közé való, ugyanis a közlekedési szoksásaink, szabályrtendszerünk magunkhoz igazítottuk .... nem gépnek való vidék ...

remélem bepusztul az egész ...

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#34) milangfx válasza t72killer (#25) üzenetére


milangfx
(őstag)

#13-ban linkelt a kollega egy cikket, miszerint nem zebranal tortent a baleset.
"Police identified the victim as 49-year-old Elaine Herzberg and said she was not in a crosswalk during the crash, but did not provide further details."

The S in IoT stands for Security.

(#35) dabadab válasza rii (#33) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"de szerintem egy gép nem az emberek közé való"

:U

Bocs, de te milyen világban élsz? Mondjuk liftben voltál már? Négyes metró? Bármilyen orvosi diagnosztikai eszköz?...

"de szerintem egy gép nem az emberek közé való, ugyanis a közlekedési szoksásaink, szabályrtendszerünk magunkhoz igazítottuk .... nem gépnek való vidék ..."

Majd ha a fantáziád helyett inkább a való világot nézed meg, akkor látni fogod, hogy az emberi sofőrök a közlekedésre többé-kevésbé alkalmatlanok, rettenetes hibaszázalékkal dolgoznak és csak azért nem halnak meg az első harminc kilométeren, mert tényleg nagyon sok dolgot el kell rontani ahhoz, hogy abból bármi baleset legyen.

Egyébként tippelj egyet: évente hány ember hal meg közlekedési balesetben?

DRM is theft

(#36) Logitech válasza jimhun (#14) üzenetére


Logitech
(fanatikus tag)

Már csak a sima tempomatnál is más helyen van a jobb lábam, nem csak a gázról kell átlépni a fékre, sokkal több idő telik el mire fékezni tudok.

(#37) dabadab válasza milangfx (#34) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Azóta van némi further details: "The vehicle was traveling northbound just south of Curry Rd. when a female walking outside of the crosswalk crossed the road from west to east when she was struck by the Uber vehicle."

Nagyjából ez lesz az év legjobban dokumentált és legalaposabban kivizsgált balesete, szóval majd biztosan okosabbak leszünk (a kamion alá behajtó Tesla esetéről másfél év után jött ki egy 53 oldalas jelentés, itt is valami hasonlóra számítanék).

DRM is theft

(#38) stefi76 válasza rii (#33) üzenetére


stefi76
(tag)

"de szerintem egy gép nem az emberek közé való, ugyanis a közlekedési szoksásaink, szabályrtendszerünk magunkhoz igazítottuk .... nem gépnek való vidék ...

remélem bepusztul az egész ..."

Nem fog "bepusztulni".
A teljesen logikus és egyértelmű jövő az a vezetésre kevésbé alkalmas ember kiváltása lesz automatikára, gépekre.

Az alapok egyike:
Lesznek hibák ugyan úgy a gépi vezetők esetében is, és vélhetőleg halálesetek is.
A lényeg a különbség lesz, ami a megtett kilométerek alatt bekövetkezett balesetek számának csökkenését fogja mutatni a gép általi vezetés esetében a folyamat végén.

(#39) dabadab


dabadab
(Jómunkásember)

Egyébként meg kb. az Uberé a leggázabb önvezető rendszer, láthatóan jóval előbbre akarnának lenni, mint ahol a technológiájuk van.

DRM is theft

(#40) rii válasza dabadab (#35) üzenetére


rii
(PH! nagyúr)

" ... Bocs, de te milyen világban élsz? Mondjuk liftben voltál már? Négyes metró? Bármilyen orvosi diagnosztikai eszköz?... ..."

jóhogy már nem a számyítógépet mondod ami előtt ülök .-)
Te is tudod, hogy a gépi vezetésre értettem az emebri vezetők közt, abban a világban, amit nem a gépekre, hanem az emberi gondolkodásra optimalizáltak ...

" ... mert tényleg nagyon sok dolgot el kell rontani ahhoz, hogy abból bármi baleset legyen. ... "
én azt vettem észre, hogy elég egy kis hiba és kész a baj ... sokszor a másik odafigyelése ment meg két közlekedésben részt vevőt a hibázó figyelmetlenségéből fakadó balesethelyzetben ....

(#38) stefi76:
hát igen .. ez az autógyárak álma ... meg van oldva a következő 100 évre a gondjuk ... önvezető autó mindenkinek ...

[ Szerkesztve ]

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#41) Foglalt név


Foglalt név
(őstag)

Most látom csak, hogy fordítva ültem a lovon, amikor az utóbbi időben bosszankodtam, hogy csak a 2.-3. lámpaváltásnál sikerül átjutni a kereszteződésen, mert előttem mindenki a telefonját nyomkodja, meccset néz a központi kijelzőn. Közben ezek az áldott jó lelkek, csak baleset megelőznek, mert amíg nem mozog az autó, addig nem is üt el senkit. Embert a volán mögé!

(#42) t72killer válasza dabadab (#39) üzenetére


t72killer
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Igen, pl a gugli autók évek óta úton vannak kéttucatos flottával és egyetlen halálos balesetről sem tudok. Az über az egyik legszutyokabb cég a szilíciumvölgyben, csak árt egy csomó kezdeményezésnek. (apropó, a nőgyűlölő-molesztáló felső vezetést leültették már??)

#41 :DDD :R

[ Szerkesztve ]

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#43) dabadab válasza rii (#40) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"én azt vettem észre, hogy elég egy kis hiba és kész a baj"

Kis hibát a sofőrök nagyjából a vezetés 95%-a alatt folyamatosan vétenek. Nem nagyon tudják, hogy kik vannak körülöttük (különös tekintettel a mögöttük és a mellettük (főleg a holttérben) lévő autókra), rosszul mérik fel a sebességeket és a távolságokat, elkalandozik a figyelmük - és ezek olyannyira jellemző dolgok, hogy a legtöbben nem is hibának, hanem a dolgok normális menetének élik meg.

DRM is theft

(#44) rii válasza dabadab (#39) üzenetére


rii
(PH! nagyúr)

mondjuk így már más a leányzó fekvése ... nem vágtam, h ez a legkakább rendszer ....

de tolatóó radarnál is volt oplyan - ismerős kocsijának ment neki egy skác ... majd döbbenten kiszáll: "bocs .. későn szólt a tolató radar .... "

[ Szerkesztve ]

"A valóságot figyelmen kívül hagyhatjuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóság figyelmen kívül hagyásának következményeit." - (Ayn Rand)

(#45) bambano válasza dabadab (#30) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"Mindenki úgy csinál, mintha nem lenne évezredek óta felelőssége a mérnököknek abban, hogy mit csinálnak, hanem a múlt héten a semmiből jelent volna meg ez a problémahalmaz.": láttál már sw eula-t?

[ Szerkesztve ]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#46) dabadab válasza bambano (#45) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"láttál te sw eula-t?"

Láttál te olyan SW-t, amin tényleg életek múlnak? Na, azokat nem ilyen as-is EULA-val adják.

DRM is theft

(#47) bambano válasza dabadab (#46) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

hanem milyennel? hogy alulírott gipsz jakab bt, airbus 380 beszállító, x milliárd forinttal és a két vesénkkel garanciát vállalunk, hogy az általunk fejlesztett szoftver hibátlan, a kifejlesztésére használt összes szoftver hibátlan, és a processzorban is csak maximum 400-500 bug van, amin futtatni fogják?

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#48) UnknownNoob


UnknownNoob
(kvázi-tag)

Ez így egymagában nem túl érdekes hír. Az érdekes az lenne ha lenne statisztika, hogy a sofőrrel rendelkező nem önvezető uberhez képest több vagy kevesebb-e a baleset illetve mennyivel.

(#49) schawo


schawo
(Jómunkásember)

Bármi lehet. Simán lehet egy fétávolságon belül az autó elé lépő gyalogos. Akkor semmilyen szoftver, hardver, tartaléksofőr, fittipaldi sem tud semmit tenni.

Win7 Pro (6,5k) Win10 Pro (16,5k) Office365 Vállalati Prem (16,5k) Office 2013 Business (22k) Office 2016 Business (30k) Server2012R2 SBS2008/11 Bitcoin elfogadás http://goo.gl/LRwqgW

(#50) dabadab válasza bambano (#47) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Az a jó benned, hogy mindig lehet fixen számítani arra, hogy telibe nyomatod a hülyeséget, ha olyan területre érsz, amihez jól láthatóan nem értesz :)

DRM is theft

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.