Olyan nincs, hogy álcázott propaganda.
Egyáltalán nem olyan egyszerű, ahogy ezt elképzeled. A VRWorks beépítése lesz bonyolultabb, mert ez csak C API verzióban érhető el. A TrueAudio Nextet támogató Phononnak nem csak C API verziója van, hanem számos middleware is támogatott. Ezért csinált az AMD csak egy API-t, mert a legtöbb fejlesztő nem akar egy teljesen új platformmal szenvedni. Egyszerűen használják a bevált plugineket és middleware-ket. Ergó azt kell elérni, hogy ezek a háttértechnológiák támogassák a GPU-s audiót. Ezt az AMD csak tudja, hiszen az első TrueAudio-nak az lett a veszte, hogy nagy módosítást igényelt, amire a többség nem volt hajlandó. Az is számít,hogy a legtöbb fejlesztő nem szereti a kiválasztott motor forkjait. Egyszerűen a main branch érdekes, mert az a legjobban támogatott. Ennek az oka, hogy ha van valami hiba mondjuk az AMD vagy az NV saját technológiájára épülő UE4 forkban, akkor az Epic széttárja a kezét. Mit tudnak ők tenni ugye, semmi közük az adott forkhoz. Ezért erőlteti az AMD a Valve Phonon támogatását, mert az a main branch-hez van fejlesztve. Tudnának ok is egy saját plugint fejleszteni, saját forkkal, de kit érdekel?... nem látják a jelentkezőket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.