Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44) arn válasza Abu85 (#41) üzenetére


arn
félisten

egy konzol szeru kodot egy konzolszeru hw futtatja a legjobban. sokal celszerubb lenne konzol "gyorsitot" tervezni, rapakolnanak mindent egy kartyara, megoldanak a kommunikaciot, es kesz. berakod a gepbe, aztan johetnek a konzolos jatekok. kb innen jott a 90es evekben a 3dfx otlete is. olcsobb lenne, a fogyasztas meg kozepszintu gpuk szintjen lenne.

majd nagy felfedezeskent, ez lesz a kov lepcso, mert a jelenlegi jatekos gpuknak egyre kevesebb ertelme van. ha kivesszuk a jatekot, mint funkciot egy tipikus jatekos pcbol, egy prociba integralt vmi is lefedi az igenyek 95%at.

(#43) sb: a 90es evekben adok kapok volt... inkabb a programok szaladtak par evvel elore, a hwt meg fejlesztettek, mint allat, mert tudtak, hogy mindent el lehet adni. persze ez befolyasolta a swfejlesztesek iranyat is.

most egyszeruen nincs igeny, amit ki kell elegiteni, a hwgyartok csak sotetben tapogatoznak, hogy merre tovabb. legtobbszor egy a jatekos piac szempontjabol nem is tul lenyeges szempontok indukaljak a fejleszteseket (autoipar, szerverek, etc). ami azert eleg vicces, osszevetve a korabbi allapotokkal. kb visszajutottunk oda, ahonnan a pc indult. munkagep, de azert van ra par jatek. a 90-00 evek "pct mindenhova" aranykoranak lealdozott.

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.