- sh4d0w: Tele a hócipőm
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Barthezz2: Cím: Ismeretlen - Chapter 4
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
válasz
Andrew_31 #29 üzenetére
Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban”
, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról.
Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok.
Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert.
Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő.
De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem
), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt.
(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Építő/felújító topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Galaxy Tab A11 néven érkezik a Galaxy Tab A9 utódja
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem lesz Xiaomi 16
- További aktív témák...
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3382, 95% Akkumulátor
- Acer Nitro V 15 Laptop i5-13420H 8 GB RAM 512 GB SSD, RTX 4050 Dobozos, 3 ÉV GARANCIA
- Apple iPhone 15 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia / 98% akku
- FC 26 előrendelés PS5 konzolra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest