Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) tothbe válasza tothbe (#294) üzenetére


tothbe
addikt

Reggel 7-kor már Vecsésen Célállomás beolvasása a státusz. Remélem még akár ma kihozzák.

By(e) Tothbe

(#302) tothbe válasza tothbe (#301) üzenetére


tothbe
addikt

Megkérdeztem. Már a futárnál van, szóval ma érkezik.

By(e) Tothbe

(#303) tothbe válasza Kkromer (#293) üzenetére


tothbe
addikt

Ezt is ma megnézem én is neked mivel én is az 5-ös mellé veszem, szóval egymás mellé fogom tudni rakni.

By(e) Tothbe

(#304) Kkromer válasza tothbe (#303) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Hú! Köszi!!! Nagyon várom! Te leszel a második 5-ös tulaj, aki ilyet rendelt!

Baromira várom a beszámolódat!!!

(#305) BB0401 válasza Kkromer (#304) üzenetére


BB0401
aktív tag

Helló. Akkor te is rendeltél ?

@tothbe Esetleg majd le tudod fényképezni egymás mellett a kettő telefon kijelzőjét napfényben ?

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Young 2 -> Huawei P8 Lite -> Nokia 7 plus -> Black Shark 2 -> LG G8x ThinQ Dual Screen -----------------------------------------------Asus Zenwatch 2 -> Samsung Galaxy Watch 42mm

(#306) taptaq válasza BB0401 (#305) üzenetére


taptaq
aktív tag

Na erre én is kíváncsi lennék! :R

Samsung A54, CASIO 1500WH

(#307) Kkromer válasza BB0401 (#305) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Nem mondtam le az alzás rendelésemet.
Tegnaptól átvehető. 6/128. 178.900.

tothbe szintén 5-öst használ.

Ígérte, h felhív.

[ Szerkesztve ]

(#308) mjani1172 válasza Kkromer (#307) üzenetére


mjani1172
addikt

Nem bírom tovább,ez nagyon kemény,inkább megveszem neked. :W

(#309) Haneto válasza mjani1172 (#308) üzenetére


Haneto
tag

:D

Xiaomi Mi 9T Pro

(#310) axioma válasza mjani1172 (#308) üzenetére


axioma
veterán

Ha en is borzasztozok egy kicsit a topikban, nekem is veszel? :) Ha ezt tudom elore...

[ Szerkesztve ]

(#311) gattolino válasza mjani1172 (#308) üzenetére


gattolino
senior tag

Nekem is vegyél. Össze akarom hasonlítani a Oneplus 5t-mel. Ha valakinek van Budapesten akkor megnézném. Ha szörnyülködök akkor én is kérek egyet xD

Vivo X90 Pro Plus

(#312) mjani1172 válasza axioma (#310) üzenetére


mjani1172
addikt

Ha eléred ezt a szintet akkor természetesen.
De ez nem kicsi volt, azért nem jár. :)

(#313) Kkromer válasza mjani1172 (#312) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Ha a felét fizeted, úgy már jó!

(#314) axioma válasza mjani1172 (#312) üzenetére


axioma
veterán

Akkor hianyoljam a qwerty-t az mar szint? :) Es ha nem a ferjemnek neznem, meg igaz is lenne...

(#315) V@ns válasza mjani1172 (#308) üzenetére


V@ns
aktív tag

Én is várom, hogy valaki tegyen fel egy compare képet és lépjünk túl rajta. :U

(#316) 1001m3st3r


1001m3st3r
csendes tag

Majdnem lett ma Zenfone 6-om...
UPS valahogy nincs a helyzet magaslatán.
Pedig most ellenőriztem az ASUS-tól kapott e-mail címben a szállítási információt és az jó.
Tiszta vicc ez az egész...

(#317) erahurka válasza V@ns (#315) üzenetére


erahurka
félisten

Most tényleg képernyőket fotózgattok majd és úgy döntitek el melyik jobb? :W

(#318) gattolino válasza erahurka (#317) üzenetére


gattolino
senior tag

Tényleg. Ez megy már napok óta :Y

Vivo X90 Pro Plus

(#319) Kkromer válasza 1001m3st3r (#316) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Téves a cím?

Így hogyan kapod meg a telót??

(#320) Darellus92


Darellus92
aktív tag

Nem elérhető az asus webshop :U

HTC = Help This Company

(#321) gattolino válasza Kkromer (#319) üzenetére


gattolino
senior tag

Ilyenkor valószínűleg felhívják telefonon és egyeztetnek

Vivo X90 Pro Plus

(#322) 1001m3st3r válasza Kkromer (#319) üzenetére


1001m3st3r
csendes tag

A jelenlegi helyzet, az, hogy "A cég vagy a címzett neve hibás".
Meg a követési oldalon kérik, hogy adjak meg helyes címet a kézbesítéshez, de ilyen opció sehol nincs. Próbáltam a kézbesítési opciót, de ott valami InfoNotice számot kér... :F
Már kezdek feszült lenni. :D
Hát, most vagy azt csinálom, hogy reggel hívom őket és valahogy egyeztetünk a címmel kapcsolatban, vagy elmegyek a telephelyre. kb. 25 km-re van tőlünk Vecsés.
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a csomagra milyen cím van írva. Szerintem ez volt az első és egyben utolsó is, hogy közvetlenül az Asustól rendeltem.

[ Szerkesztve ]

(#323) Kkromer válasza 1001m3st3r (#322) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Nem véletlenül fáztam ettől a koszos webshoptól.

Nem lenne egyszerűbb egy áruházban megvenni? Ócska banda ez az Asus cég

(#324) 1001m3st3r válasza Kkromer (#323) üzenetére


1001m3st3r
csendes tag

Legközelebb tényleg az lesz, hogy megvárom amíg kapható lesz valamelyik magyarországi áruházban és bemegyek ott megvenni.

(#325) warcat válasza 1001m3st3r (#322) üzenetére


warcat
veterán

Esélyes, hogy a futár bénázik és nem webshop hibája míg nem látod a címkét te magad, hacsak a neved nem Árpád Béla vagy hasonló és nem találja Bela Arpadot a címen.

A másik furcsaság meg hogy telefonon felhív a futár amikor érkezik, hacsak nem titkoltad el a számod, keresnie kellett volna és akkor előállhat a problémájával.

Most komolyan nekiugrotok a webáruháznak,mert a kiszállítónak valami baja van? Akarjon így valaki vevőszolgálaton dolgozni, agyvérzés kerülgetne. ;]

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#326) Kkromer válasza warcat (#325) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Ha én hívhatnám őket....de nem...

(#327) 1001m3st3r válasza warcat (#325) üzenetére


1001m3st3r
csendes tag

Holnap kiderül. Vagyis remélem
Mikor regisztráltam az Asus honlapra, akkor ugye ott a telefonszámomat is megadtam. Gondolom csak rá írhatták a csomagra. :F
Tőlük kapott e-mailben a szállítási cím és a számlázási cím megegyezik és az jó.

Számlát is mellékeltek az utolsó e-mailhez és ott is helyesen szerepel a postázási cím.
Tényleg nem tudom, hogy akkor mi van. Mondjuk azt furcsának találom, hogy a UPS nyomkövetési oldalán, jobb oldalon a kézbesítési címnél csak a helyiségnév szerepel és nem a teljes cím, mint mád futárszolgálatnál.

(#328) warcat válasza 1001m3st3r (#327) üzenetére


warcat
veterán

Rajta volt a csomagon, közvetlenül név,cím alatt, +36 formátumban, el sem tévesztheti ha ránézett.

Ha nem feladásnál szúrtak el valamit, eléggé esélyes, hogy a futárodnak nem volt elég/másra kellett az idő.
Ha kezedben lesz a csomag és nincs a címzéssel probléma, érdemes panaszt tenni (fotót mellékelve a címkéről), komoly verseny van a szállítmányozó cégeknél, kap még párat és nekiállnak mást keresni helyette.

EA: It's in the crate!

(#329) 1001m3st3r válasza warcat (#328) üzenetére


1001m3st3r
csendes tag

Remélem holnap sikerül intézni valamit. Reggel (8 körül) az lesz az első dolgom, hogy felhívom a UPS-t.

(#330) V@ns válasza erahurka (#317) üzenetére


V@ns
aktív tag

Jaj hagyjatok, telibe sz.rom milyen a kijelzője, :D ponthogy én is unom már ezt a témát, ezért várom, hogy valaki feltegyen egy nyavalyás képet, és lépjünk tovább végre.
Engem például a fotós képességek érdekelnek és a daily usage (köszönöm azoknak, akik válaszoltak a korábbi kérdéseimre :R )
Sima HDR és enhanched HDR módokban, illetve az ultra wide kamerával is lehet RAW/DNG-be lőni képeket?

[ Szerkesztve ]

(#331) erahurka válasza V@ns (#330) üzenetére


erahurka
félisten

Jó de fotóról pont nem fog szerintem kiderülni semmi.

(#332) gattolino válasza erahurka (#331) üzenetére


gattolino
senior tag

Ezaz. Videót töltsetek fel. Youtube-ra. Összehasonlítást. Azt nem találtam :R

Vivo X90 Pro Plus

(#333) V@ns válasza erahurka (#331) üzenetére


V@ns
aktív tag

Szintén nem érdekel, Kkromer akar fotót látni mindenáron.

[ Szerkesztve ]

(#334) pilóta válasza V@ns (#333) üzenetére


pilóta
nagyúr

Ami azért vicces, mert a fotóról, amit a jelenlegi telefonján/monitorán néz meg, abból max az derül ki, hogy milyen a jelenlegi telefonja/monitora, az pont nem, hogy a ZenFone6-é milyen...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#335) V@ns válasza pilóta (#334) üzenetére


V@ns
aktív tag

Tudom, amióta megy a topic itt vagyok, olvasom :)

(#336) Kkromer válasza 1001m3st3r (#329) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Mi a helyzet?

(#337) Haneto válasza warcat (#325) üzenetére


Haneto
tag

Nálam is volt ilyen hiba. Mint kiderült a címkéjük olyan szarul volt nyomtatva, hogy sem a név sem a telefonszám, sem a cím nem volt olvasható. Mondjuk kétlem, hogy csak azon az egy címkén van meg nekik a szükséges adat....

Xiaomi Mi 9T Pro

(#338) 1001m3st3r válasza Kkromer (#336) üzenetére


1001m3st3r
csendes tag

Reggel hívtam őket. igazából szerintem a futár bénázhatott, mert a nevem, címem és telefonszámom elmondta az ügyintéző, amit csak meg kellett erősíteni. Plusz annyit kérdezett még, hogy családi ház vagy iroda ahol a cím szerepel.
Szóval akkor most frankón nem értem mi lehetett a tegnapi nap akadálya.

Most jelenleg ez az utolsó frissítés:
"E csomag kézbesítési változtatása folyamatban van. / Átütemeztük ezt a kézbesítést. "

Gyanítom, hogy ebből már tényleg csak hétfő lesz...

(#339) Kkromer válasza 1001m3st3r (#338) üzenetére


Kkromer
aktív tag

Botrányos.
Csak legyen már a kezedben az a krva telefon.

Ócska futárosdi. Macska kaját rendelek maximum.

[ Szerkesztve ]

(#340) axioma válasza Kkromer (#339) üzenetére


axioma
veterán

Nem tunik fel, hogy eredetileg is - nyilvan az ilyesmik miatt - hetfore volt igerve? Annyira ocska hogy betartja amit vallalt, valoban botranyos...

(#341) lalika37 válasza 1001m3st3r (#338) üzenetére


lalika37
csendes tag

Csak úgy mondom. Nekem baj volt a UPS kézbesítésével.
Nálam az történt, hogy a csomagról lemaradt a telefonszámom. Még időben észrevettem. Próbáltam jelezni a UPS felé. Bereggeltem a UPS-ez. Ott nincs ilyen lehetőség. Csak akkor, ha sikertelen kézbesítés van és kapsz egy referencia számot amivel tudod módosítani a kézbesítési adatokat.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a csaj azt mondta, akkor hívjam őket amikor kapom az értesítést, hogy a csomag itt van az országban. Persze értesítés nem jött. Hanem a kézbesítési jelentést kaptam meg, hogy valami értelmezhetetlen nevű valaki átvette a csomagot. Pedig direkt beállítottam hogy senki más nem veheti át csak én.
Azt hittem dobok egy hátast. Kinek adták oda a csomagomat! Hívom a diszpécser, hol a csomagom. Én úton voltam úgy 50km még mire haza érek.
Mondom a diszpécsernek hol a telefonom? 160e Ft értékű csomagról van szó és nem adtam meghatalmazást, hogy más vehesse át a csomagomat. Ráadásul a futár valami értelmezhetetlen nevet írt a kézbesítési jelentéshez. Valami doktore vette át. Na gondoltam ki a fa**om lehet az a doktore. Nincs ilyen ismerősöm. Kicsit kezdtem idegbe borúlni. De, tűrtőztettem magam és nem anyázram le diszpécser. Az mondja tegyek panaszt. Mondom neki, feldughatod magamnak a panasz lehetőségét. Hívd fel futárt, hogy mire hazaérek kerítse elő csomagomat.
Kb tíz perc és hív a futár. Hogy ne agódjak ő oda adta a szomszédoknak a csomagot. Kérdem milyen szomszédnak, mert nincs Doktore szomszédom. Mondja, hát aki előttem lakik. Hú, mondom baszod, nem lehetett volna azt írni hogy szomszéd és hozzá a ház számot. Nem egy értelmezhetetlen nevet. De, mondom nem adtam lehetőséget, hogy másnak kézbesitsd a csomagot. Ez is csak azt mondja, tegyek panaszt.
Hazaértem és meg lett a telcsi. Nagy kő esett le.
Hát ennyi a UPS-öl.
Bármelyik más futárcéggel folyamatosan lehet kommunikálni. Kézségesek, segítenek.
Ezek! Még ők voltak megsértödve, hogy próbáltam segíteni.

(#342) Kkromer válasza axioma (#340) üzenetére


Kkromer
aktív tag

341 hsz. Ott a válaszod.

(#343) lalika37 válasza Kkromer (#342) üzenetére


lalika37
csendes tag

😂😂😂😂😂😂😂😂

(#344) axioma válasza Kkromer (#342) üzenetére


axioma
veterán

Vicces vagy... nem vagyok jovobe lato.
Megjegyzem ilyenkor mindig csak a rossz hir kerul elo. En nem tudom hany futaros csomagot kaptam mar, de tuti sok ups volt kozte, es nem remlik semmi horrortortenet. Az teny, hogy mint vallalkozo (ups akarki) te se tudnal mast tenni, mint ilyen esetekben karpotolni (en lalika37 eseten is, annak ellenere hogy meglett a csomag, jogosnak tartanam a karpotlast). Van amit nem tudsz kiszurni, kockazat lesz, fedezni kell, ennyi.
Meseljek a magyar postarol ennel durvabbat, ahol azota sincs se csomag se karpotlas?

(#345) lalika37 válasza axioma (#344) üzenetére


lalika37
csendes tag

Természetesen minden szólgáltatónál előfordulnak nüanszok. Csak nem mindegy akarnak e segíteni vagy csak keresztbe tesznek. Sajnos itt inkább a nem akarás volt a jellemző. Legelső hívásomkor meg lehetett volna oldani. Mondtam a csajnak írja fel a számom és csatolják a csomaghoz.
Nem, azt úgy nem lehet.
Mondom neki elküldöm emailben csomag számmal együtt.
Nem azt sem lehet.
Pedig meddig tartott volna a futár kezébe nyomni, hogy lesz egy telefon szám nélküli csomag és tessék itt a szám.
Ez alapvetően rugalmattlanság.
A GLS-él ezt miért tudom megtenni?
Szerencsére a csomag meg lett.
Nem Ismerem a UPS-t. Lehet hogy szuper cég. És ez egy szerencsétlen események sorozata volt. Megesik. De, az hogy a segítség minimális lehetőségét sem éreztem, csak a flegmázást.
Nekem itt vége a történetnek.
És ez nem rossz hír. Hanem a mai világ ilyen undorító.
Mert a te pénzéből élnek és még akkor te vagy a koszos bunkó.

[ Szerkesztve ]

(#346) lalika37 válasza axioma (#344) üzenetére


lalika37
csendes tag

Nem az a baj, hogy időnként hibázunk. Mindenkivel előfordul. Sajnos velem is.
Ilyenkor nem eltussolni kell, meg palira venni a másikat. Hanem igenis oda állni és segíteni. Közösen megoldani.

(#347) Kkromer


Kkromer
aktív tag

Mind az Asus, mind a UPS egy ócska bagázs.

Az Asus meg sem érdemli, h bárki vegyen tőlük telefont.

(#348) axioma válasza Kkromer (#347) üzenetére


axioma
veterán

Tablet-notebook viszont mehet az asustol? :) Lassan Uhrin Benedek-i magassagokba emelkedsz (olyan szar hogy szinte mar jo...)

(#349) Haneto válasza axioma (#348) üzenetére


Haneto
tag

Sajnos csak tényleg lassan. Úgy hogy még nem vagyunk a jó szintjén.

Xiaomi Mi 9T Pro

(#350) joey04 válasza axioma (#348) üzenetére


joey04
titán

már a topik elején próbáltuk neki többen jelezni, hogy sok lesz, de hiába. :D

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.