Reggel 7-kor már Vecsésen Célállomás beolvasása a státusz. Remélem még akár ma kihozzák.
By(e) Tothbe
Reggel 7-kor már Vecsésen Célállomás beolvasása a státusz. Remélem még akár ma kihozzák.
By(e) Tothbe
Megkérdeztem. Már a futárnál van, szóval ma érkezik.
By(e) Tothbe
Ezt is ma megnézem én is neked mivel én is az 5-ös mellé veszem, szóval egymás mellé fogom tudni rakni.
By(e) Tothbe
Hú! Köszi!!! Nagyon várom! Te leszel a második 5-ös tulaj, aki ilyet rendelt!
Baromira várom a beszámolódat!!!
Helló. Akkor te is rendeltél ?
@tothbe Esetleg majd le tudod fényképezni egymás mellett a kettő telefon kijelzőjét napfényben ?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Young 2 -> Huawei P8 Lite -> Nokia 7 plus -> Black Shark 2 -> LG G8x ThinQ Dual Screen -----------------------------------------------Asus Zenwatch 2 -> Samsung Galaxy Watch 42mm
Na erre én is kíváncsi lennék!
Samsung A54, CASIO 1500WH
Nem mondtam le az alzás rendelésemet.
Tegnaptól átvehető. 6/128. 178.900.
tothbe szintén 5-öst használ.
Ígérte, h felhív.
[ Szerkesztve ]
Nem bírom tovább,ez nagyon kemény,inkább megveszem neked.
Xiaomi Mi 9T Pro
Ha en is borzasztozok egy kicsit a topikban, nekem is veszel? Ha ezt tudom elore...
[ Szerkesztve ]
Nekem is vegyél. Össze akarom hasonlítani a Oneplus 5t-mel. Ha valakinek van Budapesten akkor megnézném. Ha szörnyülködök akkor én is kérek egyet xD
Vivo X90 Pro Plus
Ha eléred ezt a szintet akkor természetesen.
De ez nem kicsi volt, azért nem jár.
Ha a felét fizeted, úgy már jó!
Akkor hianyoljam a qwerty-t az mar szint? Es ha nem a ferjemnek neznem, meg igaz is lenne...
Én is várom, hogy valaki tegyen fel egy compare képet és lépjünk túl rajta.
Most tényleg képernyőket fotózgattok majd és úgy döntitek el melyik jobb?
Tényleg. Ez megy már napok óta
Vivo X90 Pro Plus
Téves a cím?
Így hogyan kapod meg a telót??
Nem elérhető az asus webshop
HTC = Help This Company
Ilyenkor valószínűleg felhívják telefonon és egyeztetnek
Vivo X90 Pro Plus
A jelenlegi helyzet, az, hogy "A cég vagy a címzett neve hibás".
Meg a követési oldalon kérik, hogy adjak meg helyes címet a kézbesítéshez, de ilyen opció sehol nincs. Próbáltam a kézbesítési opciót, de ott valami InfoNotice számot kér...
Már kezdek feszült lenni.
Hát, most vagy azt csinálom, hogy reggel hívom őket és valahogy egyeztetünk a címmel kapcsolatban, vagy elmegyek a telephelyre. kb. 25 km-re van tőlünk Vecsés.
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a csomagra milyen cím van írva. Szerintem ez volt az első és egyben utolsó is, hogy közvetlenül az Asustól rendeltem.
[ Szerkesztve ]
Nem véletlenül fáztam ettől a koszos webshoptól.
Nem lenne egyszerűbb egy áruházban megvenni? Ócska banda ez az Asus cég
Legközelebb tényleg az lesz, hogy megvárom amíg kapható lesz valamelyik magyarországi áruházban és bemegyek ott megvenni.
Esélyes, hogy a futár bénázik és nem webshop hibája míg nem látod a címkét te magad, hacsak a neved nem Árpád Béla vagy hasonló és nem találja Bela Arpadot a címen.
A másik furcsaság meg hogy telefonon felhív a futár amikor érkezik, hacsak nem titkoltad el a számod, keresnie kellett volna és akkor előállhat a problémájával.
Most komolyan nekiugrotok a webáruháznak,mert a kiszállítónak valami baja van? Akarjon így valaki vevőszolgálaton dolgozni, agyvérzés kerülgetne.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
Holnap kiderül. Vagyis remélem
Mikor regisztráltam az Asus honlapra, akkor ugye ott a telefonszámomat is megadtam. Gondolom csak rá írhatták a csomagra.
Tőlük kapott e-mailben a szállítási cím és a számlázási cím megegyezik és az jó.
Számlát is mellékeltek az utolsó e-mailhez és ott is helyesen szerepel a postázási cím.
Tényleg nem tudom, hogy akkor mi van. Mondjuk azt furcsának találom, hogy a UPS nyomkövetési oldalán, jobb oldalon a kézbesítési címnél csak a helyiségnév szerepel és nem a teljes cím, mint mád futárszolgálatnál.
Rajta volt a csomagon, közvetlenül név,cím alatt, +36 formátumban, el sem tévesztheti ha ránézett.
Ha nem feladásnál szúrtak el valamit, eléggé esélyes, hogy a futárodnak nem volt elég/másra kellett az idő.
Ha kezedben lesz a csomag és nincs a címzéssel probléma, érdemes panaszt tenni (fotót mellékelve a címkéről), komoly verseny van a szállítmányozó cégeknél, kap még párat és nekiállnak mást keresni helyette.
EA: It's in the crate!
Remélem holnap sikerül intézni valamit. Reggel (8 körül) az lesz az első dolgom, hogy felhívom a UPS-t.
Jaj hagyjatok, telibe sz.rom milyen a kijelzője, ponthogy én is unom már ezt a témát, ezért várom, hogy valaki feltegyen egy nyavalyás képet, és lépjünk tovább végre.
Engem például a fotós képességek érdekelnek és a daily usage (köszönöm azoknak, akik válaszoltak a korábbi kérdéseimre )
Sima HDR és enhanched HDR módokban, illetve az ultra wide kamerával is lehet RAW/DNG-be lőni képeket?
[ Szerkesztve ]
Jó de fotóról pont nem fog szerintem kiderülni semmi.
Ezaz. Videót töltsetek fel. Youtube-ra. Összehasonlítást. Azt nem találtam
Vivo X90 Pro Plus
Szintén nem érdekel, Kkromer akar fotót látni mindenáron.
[ Szerkesztve ]
Ami azért vicces, mert a fotóról, amit a jelenlegi telefonján/monitorán néz meg, abból max az derül ki, hogy milyen a jelenlegi telefonja/monitora, az pont nem, hogy a ZenFone6-é milyen...
Aki él és nem boldog, az téved!
Tudom, amióta megy a topic itt vagyok, olvasom
Mi a helyzet?
Nálam is volt ilyen hiba. Mint kiderült a címkéjük olyan szarul volt nyomtatva, hogy sem a név sem a telefonszám, sem a cím nem volt olvasható. Mondjuk kétlem, hogy csak azon az egy címkén van meg nekik a szükséges adat....
Xiaomi Mi 9T Pro
Reggel hívtam őket. igazából szerintem a futár bénázhatott, mert a nevem, címem és telefonszámom elmondta az ügyintéző, amit csak meg kellett erősíteni. Plusz annyit kérdezett még, hogy családi ház vagy iroda ahol a cím szerepel.
Szóval akkor most frankón nem értem mi lehetett a tegnapi nap akadálya.
Most jelenleg ez az utolsó frissítés:
"E csomag kézbesítési változtatása folyamatban van. / Átütemeztük ezt a kézbesítést. "
Gyanítom, hogy ebből már tényleg csak hétfő lesz...
Botrányos.
Csak legyen már a kezedben az a krva telefon.
Ócska futárosdi. Macska kaját rendelek maximum.
[ Szerkesztve ]
Nem tunik fel, hogy eredetileg is - nyilvan az ilyesmik miatt - hetfore volt igerve? Annyira ocska hogy betartja amit vallalt, valoban botranyos...
Csak úgy mondom. Nekem baj volt a UPS kézbesítésével.
Nálam az történt, hogy a csomagról lemaradt a telefonszámom. Még időben észrevettem. Próbáltam jelezni a UPS felé. Bereggeltem a UPS-ez. Ott nincs ilyen lehetőség. Csak akkor, ha sikertelen kézbesítés van és kapsz egy referencia számot amivel tudod módosítani a kézbesítési adatokat.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a csaj azt mondta, akkor hívjam őket amikor kapom az értesítést, hogy a csomag itt van az országban. Persze értesítés nem jött. Hanem a kézbesítési jelentést kaptam meg, hogy valami értelmezhetetlen nevű valaki átvette a csomagot. Pedig direkt beállítottam hogy senki más nem veheti át csak én.
Azt hittem dobok egy hátast. Kinek adták oda a csomagomat! Hívom a diszpécser, hol a csomagom. Én úton voltam úgy 50km még mire haza érek.
Mondom a diszpécsernek hol a telefonom? 160e Ft értékű csomagról van szó és nem adtam meghatalmazást, hogy más vehesse át a csomagomat. Ráadásul a futár valami értelmezhetetlen nevet írt a kézbesítési jelentéshez. Valami doktore vette át. Na gondoltam ki a fa**om lehet az a doktore. Nincs ilyen ismerősöm. Kicsit kezdtem idegbe borúlni. De, tűrtőztettem magam és nem anyázram le diszpécser. Az mondja tegyek panaszt. Mondom neki, feldughatod magamnak a panasz lehetőségét. Hívd fel futárt, hogy mire hazaérek kerítse elő csomagomat.
Kb tíz perc és hív a futár. Hogy ne agódjak ő oda adta a szomszédoknak a csomagot. Kérdem milyen szomszédnak, mert nincs Doktore szomszédom. Mondja, hát aki előttem lakik. Hú, mondom baszod, nem lehetett volna azt írni hogy szomszéd és hozzá a ház számot. Nem egy értelmezhetetlen nevet. De, mondom nem adtam lehetőséget, hogy másnak kézbesitsd a csomagot. Ez is csak azt mondja, tegyek panaszt.
Hazaértem és meg lett a telcsi. Nagy kő esett le.
Hát ennyi a UPS-öl.
Bármelyik más futárcéggel folyamatosan lehet kommunikálni. Kézségesek, segítenek.
Ezek! Még ők voltak megsértödve, hogy próbáltam segíteni.
341 hsz. Ott a válaszod.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Vicces vagy... nem vagyok jovobe lato.
Megjegyzem ilyenkor mindig csak a rossz hir kerul elo. En nem tudom hany futaros csomagot kaptam mar, de tuti sok ups volt kozte, es nem remlik semmi horrortortenet. Az teny, hogy mint vallalkozo (ups akarki) te se tudnal mast tenni, mint ilyen esetekben karpotolni (en lalika37 eseten is, annak ellenere hogy meglett a csomag, jogosnak tartanam a karpotlast). Van amit nem tudsz kiszurni, kockazat lesz, fedezni kell, ennyi.
Meseljek a magyar postarol ennel durvabbat, ahol azota sincs se csomag se karpotlas?
Természetesen minden szólgáltatónál előfordulnak nüanszok. Csak nem mindegy akarnak e segíteni vagy csak keresztbe tesznek. Sajnos itt inkább a nem akarás volt a jellemző. Legelső hívásomkor meg lehetett volna oldani. Mondtam a csajnak írja fel a számom és csatolják a csomaghoz.
Nem, azt úgy nem lehet.
Mondom neki elküldöm emailben csomag számmal együtt.
Nem azt sem lehet.
Pedig meddig tartott volna a futár kezébe nyomni, hogy lesz egy telefon szám nélküli csomag és tessék itt a szám.
Ez alapvetően rugalmattlanság.
A GLS-él ezt miért tudom megtenni?
Szerencsére a csomag meg lett.
Nem Ismerem a UPS-t. Lehet hogy szuper cég. És ez egy szerencsétlen események sorozata volt. Megesik. De, az hogy a segítség minimális lehetőségét sem éreztem, csak a flegmázást.
Nekem itt vége a történetnek.
És ez nem rossz hír. Hanem a mai világ ilyen undorító.
Mert a te pénzéből élnek és még akkor te vagy a koszos bunkó.
[ Szerkesztve ]
Nem az a baj, hogy időnként hibázunk. Mindenkivel előfordul. Sajnos velem is.
Ilyenkor nem eltussolni kell, meg palira venni a másikat. Hanem igenis oda állni és segíteni. Közösen megoldani.
Mind az Asus, mind a UPS egy ócska bagázs.
Az Asus meg sem érdemli, h bárki vegyen tőlük telefont.
Tablet-notebook viszont mehet az asustol? Lassan Uhrin Benedek-i magassagokba emelkedsz (olyan szar hogy szinte mar jo...)
Sajnos csak tényleg lassan. Úgy hogy még nem vagyunk a jó szintjén.
Xiaomi Mi 9T Pro
már a topik elején próbáltuk neki többen jelezni, hogy sok lesz, de hiába.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."