Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6301) B-L-A-C-K válasza Jeanne d'Arc (#6299) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

:)

Ezen jót mosolygok ilyenkor. Senki se mondta konyhakéssel essen neki, mert ha szétbarmolod a csavart oké hogy észrevehető, de ha olyan csavarhúzót használsz amilyen kell hozzá attól a két kis csavar meghúzásától nem fog ugrani senkinek se a garanciája.

(#6302) INGJOKE válasza B-L-A-C-K (#6301) üzenetére


INGJOKE
veterán

Black erről a tokról amiről pár hsz-el feljebb szó volt küldenél egy ebay-es linket, vagy a nevét, hogy mit keresek? köszi...

jah meg a teljes előlapi üveg fóliáról...

[ Szerkesztve ]

(#6303) Sur1G


Sur1G
aktív tag

Üdv!

Létezik olyan megbízható program amivel a telefonban felgyülemlett felesleges adatokat ki tudom anélkül törölni, hogy a programokat újra telepítgetném, illetve újra raknám a rendszert? JB mentes ha lehet.

Köszi

(#6304) Jeanne d'Arc válasza B-L-A-C-K (#6301) üzenetére

Próbálkozni lehet, csak utana ne sirjon senki hogy nincs garija. Vagy jarjon vegig egy olyan kálváriát mint a napokban az egyik tag? Nem jobb ha rááldoz fél órát bemegy és megcsináltatja? Bar nem az Apple-nél de vontak mar meg garanciat nekem olyan miatt amihez közöm nem volt. Nem jó móka szerintem.

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#6305) B-L-A-C-K válasza Jeanne d'Arc (#6304) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

De most komolyan szerinted életszerű ha a megfelelő csavarral húzol rajta kettőt ugrik a garancia :F Szerinted ezt hogy tudnák ellenerőzni hogy húztál rajta egy kicsit :F Sehogy, szóval ezen felesleges lovagolni.

INGJOKE: link (tokról nem tudok nem él már az a link, de van egy halom persze nem mind eredeti, kérdezd meg a kollégát aki mutatta nemrég.)

[ Szerkesztve ]

(#6306) B-L-A-C-K válasza B-L-A-C-K (#6305) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

*csavarral csavarhúzóval

(#6307) .zSoLTi. válasza Sur1G (#6303) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Battery doctor esetleg.

(#6308) Keni21


Keni21
tag

Sziasztok! Ma megkaptam az új 6-osom, a kattogást így orvolsolta az iStyle. :R

"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM

(#6309) kovacscsi válasza Keni21 (#6308) üzenetére


kovacscsi
tag

Az jó, de ez szerintem nem normális dolog,hogy ennyi i6 kattog,enyém is egy hónapos és kattog,ennyi pénzért,kezdek kiábrándulni az iphoneból,nem igazán értem,hogy miért nem lehet normálisan megcsinálni.

(#6310) Keni21 válasza kovacscsi (#6309) üzenetére


Keni21
tag

Azt tanácsolom, hogy ha van szerviz a közeledbe akkor vidd be. Két nap alatt kicserélték egy újra a garancia meg onnantól számolva 1 év újra. Elsőre megpróbálták a csavar meghúzós trükkel de nem ért semmit... Neked lehet az segítene!

"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM

(#6311) kovacscsi válasza Keni21 (#6310) üzenetére


kovacscsi
tag

Köszönöm,majd utazik akkor,mert itt sajnos nincs szervíz👎

(#6312) .zSoLTi. válasza Keni21 (#6310) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Ezt a kattogást kb milyen erő nyomásra tapasztaljátok? Sima érintés pl irás közbe, vagy direktbe az alsó sarkot nyomkodjátok és akkor jön elő? Nekem több mint fél éves de nem tapasztalom.

[ Szerkesztve ]

(#6313) Keni21 válasza .zSoLTi. (#6312) üzenetére


Keni21
tag

Nekem egy gyári új produkálta amit előttem bontottak ki a tré mobilban... egyből cseréltettem de az újon is elő jött a hiba. Nyomd meg a jobb alsó sarkát és ha érzed hogy mozog akkor vidd szervizbe!

"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM

(#6314) kovacscsi válasza .zSoLTi. (#6312) üzenetére


kovacscsi
tag

Nem kell nagyon nyomkodni,jobb alsó sarok,kattog és recseg is,kb a simtálcáig,nekem

(#6315) .zSoLTi. válasza kovacscsi (#6314) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Nem csinálja nekem. Lehet nektek azért kezdi mert nyomkodjátok szegényt.. :)

(#6316) Keni21 válasza .zSoLTi. (#6315) üzenetére


Keni21
tag

Egy vadonatúj amit előttem bontanak ki és nincs 20 percet nálam és produkálja azzal csak a gyártó minősíti magát...

"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM

(#6317) Rossi válasza Keni21 (#6316) üzenetére


Rossi
addikt

"azzal csak a gyártó minősíti magát"

Nem lennék az Apple helyében most, jól megadtad nekik...

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#6318) Keni21 válasza Rossi (#6317) üzenetére


Keni21
tag

Ez csak az én véleményem! Volt 4S-e 2 évig bírta fólia és tok nélkül párszor a gravitáció győzött de nem tört soha össze. Erre is vigyázok de tokba van és majd kerül rá fólia is. Sokaknak volt ez a bizonyos kattogás, de van akinek elő se jön. Biztos van valami összeszerelési probléma pár szériánál.

"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM

(#6319) .zSoLTi. válasza Keni21 (#6318) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Sajnos amig a foxconn szereli őket össze ez lesz :(

(#6320) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Nekem a kamera elcsúszás van, de nem zavar... mielőtt lejárna a gari, vagy ha járok a nagy falúba akkor megcsináltatom. Szelfizni nem szoktam, de azért kipróbáltam nem ront semmit a képen.

(#6321) .zSoLTi. válasza INGJOKE (#6320) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Az nekem is volt. Almáriumba 5 perc alatt megoldották.

(#6322) INGJOKE válasza .zSoLTi. (#6321) üzenetére


INGJOKE
veterán

Most uborka szezon van nem járok ilyenkor a nagy falú felé, amint megyek beugrok oda én is. :)

(#6323) Z0C!


Z0C!
őstag

Sziasztok!

Vízálló tokot keresek.
Ebay-en elég sokfélét találni. Tapasztalatokat várok e téren, hogy a legjobbat vegyem a telefonhoz.
Max 6-8.000-ért érdekelne.

Előre is köszi!

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#6324) hj.jani95


hj.jani95
aktív tag

Ha estére be van kapcsolva a wi-fi és a helymeghatározás, mennyit szabadna merülnie a telefonnak?

Kis Pál vagyok, na hali!

(#6325) TheMarci válasza hj.jani95 (#6324) üzenetére


TheMarci
addikt

Attol fugg, milyen programoknak, es szolgaltatasoknak van engedelyezve a hatterhasznalat.

Do You Dream?

(#6326) hj.jani95 válasza TheMarci (#6325) üzenetére


hj.jani95
aktív tag

Csak mert azt vettem észre hogy gyorsan merül.
Indexet olvastam, wi-fi és helymeghatározás be van kapcsolva. 4perc alatt 1% le is ment.

[ Szerkesztve ]

Kis Pál vagyok, na hali!

(#6327) Gsx-rr válasza hj.jani95 (#6324) üzenetére


Gsx-rr
veterán

nalam ,ha ejfelkor leveszem a toltorol reggel 8 ig 1-2 szazalekot merul.

(#6328) Valaki87 válasza Gsx-rr (#6327) üzenetére


Valaki87
senior tag

+1 :K

(#6329) #19708160 válasza Gsx-rr (#6327) üzenetére


#19708160
törölt tag

nekem egyet se mert egész éjjel töltöm 😀

Viccet féltetéve,letöltöttem a 8.4-et és jobban birja az akku,viszont a zenelejátszó baromira nem jön be,de összeségébe gyorsabbnak érzem a telefont,és nekem a gps gyorsaságával sincs gond,amit irtak valamelyik hozzászólásban,hogy nehezebben talál jelet.

[ Szerkesztve ]

(#6330) B-L-A-C-K válasza #19708160 (#6329) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Más téma: Megjöttek már neked ezek az egyéni fóliák? Én most a jelenlegi 5S-semre ilyet rendeltem:

[ Szerkesztve ]

(#6331) esfrost válasza #19708160 (#6329) üzenetére


esfrost
tag

Még mielőtt félreértenéd, nem akarok az ízléseddel vitatkozni.

Érdemes egy kicsit más szemszögből is megnézni ezt az új Music applikációt.

A zene lejátszót nem érdemes a régi verzióhoz hasonlítani. Leginkább azért nem, mert itt már nem csak egy sima zene lejátszóról beszélünk, hanem egy teljesen új alkalmazásról, aminek valóban az egyik fő funkciója a zene lejátszás, de nem kizárólag. Itt már egy komplett közösségi háló is bele van építve a dologba, rádióval, és egy iszonyatosan komoly, összetett szolgáltatással együtt. Ennek tükrében a program sokkal-sokkal komplexebb lett, és azt gondolom, hogy még ennek ellenére is nagyon jól kezelhető, és olyan egyszerű, amilyen egyszerű csak lehet egy ilyen összetett szolgáltatás. Szerintem érdemes egy teljesen új alkalmazásként kezelni, és nem úgy, mint a régi zene lejátszó egy frissített változatát. Érdemes vele időt eltölteni, használni, egy kicsit megszokni hogy mi hol van, mi mit csinál. Az Apple Music szolgáltatás az utóbbi jó néhány év legnagyobb és legpozitívabb húzása. Na nem azért, mert valami teljesen új dolgot hoztak létre, (Spotify, Deezer) hanem mert egészen fantasztikusan oldották meg. Az alkalmazás nagyon szépen az ember keze alá rak mindent. Az előadókat könnyű megtalálni, böngészni közöttük, és könnyű őket fogyasztani. Az offline hallgatás meg nekem egész egyszerűen megkoronázza ezt az egész szolgáltatást. Szerintem kifejezetten jól sikerült. Örömmel nyitom meg minden alkalommal, és keresek új hallgatni valót. Nekem nagyon megkönnyítette az egész zene hallgatási szokásomat, üdítő egy újítás szerintem. Kíváncsi vagyok rettentően, hogy az elkövetkezendő pár évben ez hova fog fejlődni.

(#6332) maxim01


maxim01
aktív tag

Sziasztok! A tárcsázó hangját ki lehet valahogy kapcsolni? Elég hangos amikor olyat kell hívnai aki nincs benne a kontaktok között. A billentyű hangot kikapcsoltam szöveg íráskor nincs is hang viszont a tárcsázó továbbra is szól..

Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7

(#6333) #19708160 válasza esfrost (#6331) üzenetére


#19708160
törölt tag

lehet hogy igazad van,és csak szokni kell,nekem egyenlőre förtelem az egész.Rádiót meg hallgatnék is,de sajnos el se indul,mert akkor regisztálnom kellene a music szolgáltatásra.A régebbi nekem átláthatóbb volt,ez a közösségi szellem,meg nem igazán érdekel,még facebook fiókom sincsen :)

B-L-A-C-K :Még nem jött meg sajna

[ Szerkesztve ]

(#6334) B-L-A-C-K válasza #19708160 (#6333) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Azon gondolkozok hogy ezekre majd rámegy e az üvegfólia szépen...:/

(#6335) kchris78 válasza #19708160 (#6333) üzenetére


kchris78
veterán

egy kicsit az az érzésem hogy a régi iTunes funkció meg az új az eléggé más felületre van téve pedig szervesen integrálni lehetett volna pl az Apple Musicot az iStore-al...

(#6336) swoody


swoody
senior tag

Meg lehet valahogy nézni a csak kimenő hívások időtartamát?

(#6337) maxim01


maxim01
aktív tag

Elég halott egy topik ez a galaxy s5 után... :D

Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7

(#6338) Grougon válasza maxim01 (#6337) üzenetére


Grougon
tag

Nem kell annyit buherálni :))

(#6339) maxim01 válasza Grougon (#6338) üzenetére


maxim01
aktív tag

Azért az is jó kis telefon! Semmi bajom sem volt vele... Ezt csak kíváncsiságból vettem, egyenlőre tetszik ez is! :D

Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7

(#6340) galaxys80


galaxys80
veterán

Ha esetleg valaki megválna fekete Apple szilikon tokjától emberi áron az kérem jelezze felém. :)

(#6341) Valaki87


Valaki87
senior tag

kinek hogy szerepel a 8.4 ? akkuidő jobb vagy rosszabb ?

(#6342) #19708160 válasza Valaki87 (#6341) üzenetére


#19708160
törölt tag

Nekem hasonló.Kicsit mintha gyorsabb lenne,de az új zenelejátszó felület nekem egyáltalán nem bejövős.

(#6343) Rossi válasza Valaki87 (#6341) üzenetére


Rossi
addikt

Nekem egyértelműen jobb, csak arra kell figyelni, hogy töltésnél miután kiírja a 100%-ot, még rajta kell hagyni min. fél órát.

A Music alig meríti az akksit, mondjuk óránként 10%.

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#6344) szabo.norbi válasza Rossi (#6343) üzenetére


szabo.norbi
tag

Ezt örömmel hallom, kíváncsi vagyok rá, hogy nekem hogy fog a zenelejátszó viselkedni. 8.3-nál 1perc/1%-ot merült.. :(((

Az „érintett” és az „elkötelezett” közötti különbséget legjobban a sonkás tojásrántottával mutathatjuk be:a csirke „érintett”, a disznó viszont ”elkötelezett”! /// iPhone 6

(#6345) Valaki87


Valaki87
senior tag

köszi mindenkinek ,frissítem akkor :K

(#6346) bazsi125


bazsi125
csendes tag

Sziasztok!
Visszakaptam a telefonomat a telenortól, ott így adták nekem vissza: "Van egy rossz és egy jó hírünk, a telefont ők nem cserélik de az Apple igen!" na mondom az jó, és mikor hogyan? hát azt nekem kell elvinnem a szervizbe... el is vittem, az egyik helyen kinevettek, hogy mit képzelek hogy ilyen hibával én szervizeltetni szeretném a készüléket (Bécsi úti szerviz) az Andrássy úton teljesen normálisan álltak a dologhoz viszont az elbírálás megint az lett h a gyártó nem cseréli, mellé küldtek egy árajánlatot, amiben a készülék cseréje 0 FT!!!! ezért megörültem, hogy biztosan kicserélik csak ennek ez a módja vagy mi.. most elmentem hozzájuk, és a kolléga valamit elrontott és az nem nulla Ft hanem 122ezervalamennyi..
Szóval nem lesz kicserélve a telefonom, ők elirányítottak az Apple telefonos támogatásához, hogy ott tudok panaszt tenni, ahol viszont vissza a szervizhez ,hogy ők bírálnak ők döntenek, ebben segítséget csak a szervíz tud adni, vagy Fogyasztóvédelem.
Most már tényleg elegem van mindenből, mielőtt még valaki azt gondolná hogy a telefont én tettem tönkre, már előzőekben is leírtam, hogy tokban tartottam az alatt a két nap alatt, nem ejtettem le, nem ültem rá.. persze tudom, hogy ezt mondhatom akárkinek.. vagy elhiszi vagy nem, maximum azzal tudom bizonyítani, hogy a telefon karcmentes, sérülésmentes..
Fogyasztóvédelem nem marad ki, bár időm az semmi ilyesmire, de amint meg tudom ezt ejteni, azonnal megteszem, érdekelne a véleményetek, hogy érdemes e elindulni ezzel vagy sem.
Az egyik szál az a telenor lesz, akinek a kedves szolgáltatói szervize olyan elbírálást adott, hogy a telefon állapota karcos, mind a kijelző, mind a hátlap, ezért nem cserélhető (minden dokumentum megvan, ami ezt igazolja és azt, hogy én karcmentesen adtam mát a készüléket nekik), visszavételkor pedig, oké, hogy szóbeli, de kaptam egy kis biztatást, hogy nem lesz semmi baj az Apple kicseréli.. tessék az Apple kicserélte.. se..
A másik szál az Istyle szervize.. kiküldenek egy e-mailt, 0Ft-os árajánlattal, hogy annyiért cserélik... erre ott bent meg tagadják, hogy azt valaki elrontotta, vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, ami így is van.. vagy a szervizeknek a munkája ennyire minősíthetetlen?...
Amikor az Istyle szervizbe leadtam a készülékem mögöttem ugyanezzel a problémával jött egy srác.. neki is elhajlott a telefonja, csak neki jobban.
Az is érdekes, hogy valakinek cserélik valakinek nem.. pl itt is az egyik tagnak: 06209976900 neked is kicserélték, oké, hogy neked anyaghibát állapítottak meg, engem nem érdekelne, hogy mit állapítanak meg, csak cseréljék ki, mivel egyáltalán nem érzem úgy, hogy ez az én figyelmetlenségemből adódott volna, szerintem ez nevetséges, hogy megveszek egy 200ezer ft-s telefont, két napig használom egy tokban, és abban elhajlik, úgy hogy semmi külső behatás nem éri, a zseb feszülésén kívül, úgy gondolom, egy telefonnak nem kellene ilyen rendeltetésszerű használat mellett így "viselkednie" és mivel itt elég sokan vagytok, rajtam kívül még egy taggal történt ez meg, neki ki is cserélték, az internet a megjelenéskor tele volt ezzel a problémával, tényleg úgy gondolom, hogy csak van némi köze ezekhez a problémákhoz a gyártónak.

Szerintem, most visszamegyek a telefonomért, mivel náluk is hiába kapálózok, viszont ha sokáig marad a telefon, akkor azért fizetni kell, szóval úgy gondolom, marad a fogyasztóvédelem, ja és amint visszakaptam, lefotózom nektek, hogyan is néz ki a hajlás..

[ Szerkesztve ]

(#6347) sacaboy válasza bazsi125 (#6346) üzenetére


sacaboy
tag

Szerintem próbáld meg őket: Almárium-Pro Kft. – Apple Premium Service Provider

Azt irták itt többen hogy készségesebbek mint az istyle

Próbát megér

Üdv:

Saca

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#6348) lugosi válasza bazsi125 (#6346) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A garanciát a vásárlás helyén kell intézni, nem mondhatják azt, hogy fordulj a gyártóhoz.

[ Szerkesztve ]

(#6349) INGJOKE válasza lugosi (#6348) üzenetére


INGJOKE
veterán

Igen én is így tudom. Ha a telenornál vetted, neked oda kell visszavinned... ha fogyasztóvédelemhez akarsz fordulni, akkor szerintem kezd a telenorral, mert ők biztos hibáztak azzal, hogy elküldtek a szervizbe a telefonnal. Bár írtál valami olyasmit is, hogy szerintük karcos és ezért nem javítják/cserélik. Én ilyen helyre egy komoly telefont csak úgy adnék le, hogy levideózom és kérek egy jegyzőkönyvet róla, hogy a készüléken nincs semmi külsérelmi nyom. Én ezért nem vásárlok szolgáltatónál, mert vegyél hozzá ezt, vegyél hozzá azt meg biztosítást is, de amikor nem fizetni, hanem szolgáltatni kell már más a helyzet....

(#6350) esfrost válasza lugosi (#6348) üzenetére


esfrost
tag

Mindegy, hogy hol vásárolod a Apple terméked, és mindegy, hogy szolgáltató függő vagy sem, a garanciális ügyintézést a régiódban található összes hivatalos Apple Certified szerviz köteles intézni. Én Telenornál vásároltam a készülékem, szolgáltató függő, és az iStyle, valamint az Almárium Pro is kérdés nélkül foglalkozott velem... és segítettek minden esetben. Még csak kérdés sem merült fel azzal kapcsolatban, hogy milyen szolgáltatófüggő a készülék. Most már a szolgáltató függő készülékekkel is a márka szervizek foglalkoznak. Nem szabad a szolgáltatóval ilyesmit intézni, ott a márkaszerviz, erre vannak.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.