1, Így van.
Elméleteben tudnak többet, mint a Tesla, de ezt általunk is megvehető autóval még nem produkálta senki az 350 kWh-ra képes Ionity oszlopnál, csak valami enginered prebéta Porsche Taycannal.
Jelen pillanatban a megvehető autók közül a Model3-as Tesla vesz fel legnagyobb tempóban a világon leggyorsabb Ionity oszlopokról, 250 kWh-val.
Maradjunk annyiban, hogy egyelőre az elérhető max az új elektromos autókkal az utcai oszlopokról 100 kW / óra, de inkább csak az 50, vagy 22, 11... Ez pedig kevés.
Miközben a Tesla 7 éve 125, 5 éve 150, 2 éve pedig 250-el tud felvenni, és van is a 20.000 darabos ( némelyik 60 állásos! ) hálózatában mostmár sok ilyen v3-as töltő.
Ha minden autó gyártó cég beruházna valami hasonló töltőhálózatra, e-autó kánaán lenne.
De nem. Mert drága. Csak így nem vesznek e-autót. Ez a 22-es csapdája.
Mert Teslát többek között azért veszel, mivel max 200 km-enként van egy SuperCharger, ahonnan 10 perc múlva továbbmehetsz, és lesz..rod a többi töltőoszlopot, mert nincs rá szükséged, nincs nyűg a töltéssel.
2, És ezért én még elő sem vettem a 220-as konektoros töltőt itthon ( első nap beraktam a szekrénybe ), hanem megyek a Fóti töltőre. ( A többi oszlopra való kábelem bent csücsül ugyan a csomagtatómban, de még rajta van a bontatlan gyári zsugorfólia.
És ez most nem a nagyzolás, meg az én vagyok a faszagyerek, hanem egész egyszerűen így kényelmes használni egy Teslát.
Így kéne minden elektromos autót használni, ha lenne esze a gyáraknak, lemásolnák, és akkor tökmindegy, hogy panelban, vagy kertes házban lakik az ember. 10 perc egy töltés, és lehet menni. De nem, még mindig arrogánsan kiröhögik a Teslát, és lufinak tartják, főleg a Toyota.
Bízom abban, hogy valóban nem túl távoli jövőkep ez, ahogy írtad.