Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Narxis


Narxis
nagyúr

Szerintem a digitális analfabetizmust nem laptoposztogatással lehet csökkenteni hanem az informatika órák visszaállításával legalább heti 2 órára és, hogy a tananyag élethű legyen ne pedig kattintgató droidokat neveljenek.

Thanos was right.

(#2) fi:zi'k


fi:zi'k
nagyúr

"Sajnálatát fejezte ki, hogy közben a projekt mögül elfogyott a pénz."
Vajon miért? :U

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#3) bon


bon
őstag

Nálunk Pest megyében tavaly év végén emelték 4-ről 8mbit-re a net sebességét. De van mellete még 2x15mbit adsl is fizetve így már használható, hs nekiugranak 100-an. Az eszközök még a régiek, várom a cserét.

A számítógépnek lelke van! - ASUS Prime Z690-P, Intel CoreI7 13700, 2x16GB DDR5 5200MHZ Kingston, Gigabyte GTX 1060 6GB, Sound Blaster Z, Cooler Master Cosmos C700P

(#4) banhammer


banhammer
veterán

Regi szep ketezres evek amikor az IRC tele volt a sulinetes gyerekekkel.
Most meg gondolom a facsen toljak.
De ettol meg nem lesznek szamitogep "zsenik".

[ Szerkesztve ]

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#5) pakriksz válasza Narxis (#1) üzenetére


pakriksz
őstag

De ha a megrendelő (microsoft) ezt kéri? (akinek ráadásul még fizet is a kormány)

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#6) musculus válasza Narxis (#1) üzenetére


musculus
tag

"digitális analfabetizmust csökkenteni az informatika órák visszaállításával legalább heti 2 órára "

Nemrég kezembe akadt egy régi KRESZ-könyv, nagyon meglepő volt.
Különböző fizikai számításokat kértek, szerelési alapismereteket; olyan dolgokat, amiket ma már nem nagyon tudnánk használni. Annak idején úgy tűnik az autók javítgatása közelebb volt a kisemberhez, mint most. (emlékszem is apukákra, akik a lakótelepen vasárnap délelőttönként a wartburg/lada előtt hajladoztak homlokig olajosan - ezek hova tűntek azóta?)

Hogy ezt miért írom le?
1. Mert amióta win8 van a gépemen, 3-4 hónapja, ma használtam először cmd-t! :Y
Basszus... (na jó, ipconfig volt azért a UPC DNSének leállása közben, de az nem ér)

2. Az Apple vezetésével, vagy legalábbis az Apple eredeti gondolatát követve az informatikai világ arrafelé mozdul el, hogy ne kelljen okj-s papír a számítógép kezeléséhez. Mondjuk hasonlítsuk össze a Windows 95 óta használt uninstall metódust az androidban használttal.
Tudom, hogy munkára használva a gépet hasznos, hogy nehezebb installálni/törölni, így a windows talán még bolondbiztosabbank is tűnik, de ez nem így van: kék halál, driverhiba, furcsa üzenetek, amiket a felhasználó csak elkattint, kihagyott frissítések, stb.

Arra gondolok tehát, hogy az informatika-óraszámok emelése ideig-óráig segítene, de inkább az informatika populárisabbá, egyszerűbbé, emberszerűbbé válása csökkenti az analfabetizmust.
Ne én tanuljam meg a rendszert, ne kelljen egy programtelepítésen szenvednem, hanem a programozók tanulják meg az emberi gondolkodást!

Homo sapiens non urinat in ventum - "And so it goes..."

(#7) Narxis válasza musculus (#6) üzenetére


Narxis
nagyúr

"Ne én tanuljam meg a rendszert, ne kelljen egy programtelepítésen szenvednem, hanem a programozók tanulják meg az emberi gondolkodást!"

Pont fordítva gondolom, az informatika a logikusabb gondolkodásra vezet rá. Butítani a végtelenségig lehet, nem hiszem, hogy az a helyes út.

Thanos was right.

(#8) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

Nálunk a középiskolába az egyik teremre 0,5 Mbit/s van adva 20 gépre és oszd be. Gratulálok!

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#9) Neurotoxin válasza Narxis (#1) üzenetére


Neurotoxin
őstag

Óh és remélem nem vesznek több idióta e-táblát. :W

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#10) Auratech válasza Neurotoxin (#9) üzenetére


Auratech
őstag

Nálunk is kicserélték. A mostani dróton bemérve 20 mbit jöhet(ne) a mai modulációs technológiával.
Sajnos az új csodaruterben vannak olyan beállítások, amik miatt a sulinetes levelezés a régiből áthozott beállitásokkal nem megy hiba nélkül. Gyorsulás idáig nincs(Győr). Az iskolai hálózatok jó részének ráadásul már elöregedett jobbára cat4-es drótjait, csatijait sem lenne haszontalan lecsereberélni...

Az etábla kiváló mozieszköz, jól használható lenne videókonferenciára a laptopokkal ha lenne 2 mbit feltöltés.
A "kiváló" felbontásnak köszönhetően az Apáczai progik és pld az iTools angol anyagainak apróbb szövegei jórészt olvashatatlanok... A promethan progi se semmi...
A mondjuk jobb lett volna hdmi csatis projektor és a samu 740-es laptopok vga csatijának rögzítetlensége is most kezdi megbosszulni magát.

Auratech Field Recording

(#11) jerry311


jerry311
nagyúr

A routerek mindegyike képes Gbps-os sávszélesség kezelésére. Ezzel sok meghibásodásból fakadó leállástól mentesülnek majd a közoktatási intézmények a tervek szerint.

Egy hozzáértő (pl. cikkíró vagy akitől átvette az idézetet) magyarázza már el nekem, hogy a gigabites sávszélesség kezelésének képessége hogyan csökkenti a meghibásodások számát?

(#12) vimes válasza Auratech (#10) üzenetére


vimes
senior tag

Én olyan esetről tudok, hogy ha egy bizonyos pozicióba állították be a táblát, a kép tiszta rózsaszín lett, az érintkezési hibák pedig csak a jéghegy csúcsa. De legalább valaki aki közel ül a tűzhöz, kaszált rajta "egy keveset".

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#13) kameraman77


kameraman77
aktív tag

attól lesz jó az informatikai oktatás, hogy mekkora a net sebessége? Miért is kell informatika oktatáshoz egyáltalán net? Nem értem a hozzászólások egy részét, gondolom diákok írják, akik azt csinálják órán és a facebook akad.... Az, hogy infó órán lógsz a neten attól jó? A lényeg a hardveres alapok megismerése (is) lenne, meg a szoftverkörnyezet elsajátítása, illetve bevezetni a kétkezes gépírás és szövegszerkesztés oktatását, ami mára szerintem alap kellene hogy legyen, mint az angol és még egy nyelv tudása.

Az már más kérdés, hogy teljesen újra kellene értelmezni az egész oktatási struktúrát, értve itt az info és a többi tárgyat is, ugyanis az oktatási metódus messze elmarad a technikai fejlődés által kiváltott változások mögött. Míg mi annó newbie-ként ültünk be számgép szakkörre a c64-esek elég és gimiben is sorban álltunk a 286-osok mögött, hogy odaülhessünk és akkor is csak lestünk egymásra, mert még panelt sem tudtunk váltani a norton commanderben, addig egy mai fiatal bőven az alap felhasználói szint felett érkezik már sokszor az általános iskolába is - értve ezalatt az alapvető műveleteket. Tehát míg nekünk azt tanították, hogy parancssorban dos alatt hozzunk létre könyvtárstruktúrát, és másoljunk egy txt filet lemezre, addig ma a felmerülő hibaforrásokra kellene koncentrálni, és mélyebben beleásni a programok, felhasználói felületek működésébe, hogy ne csak unott arccal tologassák az egeret a diákok a padban.

A másik dolog, hogy megváltozott az agyi felfogás is. Mármint egy jól követhető és kimutatható változás állt be az utóbbi évtizedben a fiatalokban. Egyszerűen nem köti le őket az az ingerszegény környezet amit az iskola tud nyújtani az adott órákon - és most itt általánosítva, tehát nem csak az info, bár arra is érvényes. Hihetetlen erős váltással kerülnek már az általános iskolások is nap mint nap az iskolaterembe. Egy mai fiatal több szálon kommunikál, miközben zenét hallgat és legalább még 2-3 oldalt böngészik szabadidejében, ezért hozzászokott, átalakult az agya arra, hogy multiimpulzusok érjén, tehát hihetetlen lassulás éri, amikor beül egy órára és a tanár lassan a könyvből olvas fel, vagy a táblára ír.Míg az 50 feletti korosztály egy dologra tudott inkább koncentrálni, olyan közegben tanult is, sőt azt kell mondjam, hogy mi majdnem 40-esek is hasonló közegből jöttünk, csak nálunk már keveredett kissé a dolog, addig egy mai fiatal agya számára kell a többszálú terhelés, mert máskülönben bármely fordítottan hangzik is, nem tudja felvenni az óra ritmusát.

Tehát nem elég növelni a sávszélt, attól nem lesz jobb és mindenre kiterjedőbb az oktatás szinvonala, hanem olyan irányba kell elvinni, mely iránnyal nem találkozik a diák, kihívás elé állítja. Amikor középiskolában is azzal telik az első félév, hogy egeret tologatnak, meg paintben rajzolgatnak esetleg neteznek és internetes oldalakat nyitnak meg, akkor persze, hogy a diák unatkozik, nem fejlődik és utálja az egészet. Ha komolyabb dologra fognák, akkor is utálná.. de legalább fejlődne is.

[ Szerkesztve ]

(#15) Pttypang válasza kameraman77 (#13) üzenetére


Pttypang
veterán

Persze. A tanárok majd alkotnak.. Véletlenül se az a probléma, hogy a nem megfelelő diákokat próbálják meg olyanra oktatni, amit soha nem fog megtanulni, de még köze se lesz hozzá? Próbálj meg úgy oktatni, hogy a csoport egyik fele csak a fb-ig terjedő ismeretekkel rendelkezik, a másik fele pedig már programozna... Nem csodálom, hogy a vége a "kapcsolok netet, csak kussoljatok" lesz.
Az oktatási célokra pedig hasznos lenne a normális internet, nem kevés yt videóval lehetne egyszerűsíteni, érdekesebbé tenni az órákat.
Epic

(#14) sanzi89
A rendszergazdai tapasztalataidról tudnál részletesebben írni pár dolgot? [Akár privátban]
Érdekelne, hogy milyen rendszereket használnak általában, mik a problémák.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#16) aprokaroka87 válasza Pttypang (#15) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Igen a Facebook..sok diáknál a tanulás rovására megy keményen...
Pedig ha belegondolunk lehetne egy eszköz az oktatásban.

(#17) Pttypang válasza aprokaroka87 (#16) üzenetére


Pttypang
veterán

Nem a tanulas rovasara megy. Egyszeruen nem tanulnak, mert nem kell. A csaladi hatter is felelos ezert, egyertelmu. A szelektalas szukseges es hasznos, az osszevont, random osszetetelu csoportok oktatasa szerintem az egyik legnagyobb problema, amit nem is tudnak megfeleloen kezelni az esetek tobbsegeben.

Everybody lies.

(#18) Tonyk válasza Narxis (#1) üzenetére


Tonyk
veterán

"Szerintem a digitális analfabetizmust nem laptoposztogatással lehet csökkenteni hanem az informatika órák visszaállításával legalább heti 2 órára"

Itt kezdődne valóban a dolog. Szánalmas amit az informatika oktatással csináltak az elmúlt pár év alatt.

Router: hibátlanul működő routert cseréltek. Sávszélesség bővítés nem megoldható. Marad a 4Mbit/256kbit 150 gépre. De van új routerünk!

[ Szerkesztve ]

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#19) aprokaroka87 válasza Pttypang (#17) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Nyilván egy jó képeséggű diákokból álló csoportnak hatalmas tudásbeli fölénye van.
Viszont ha van pl egy 10 fős csoport amiben van 5 gyengébb és 5 erösebb képeséggű diák és van egy olyan vezető a csoportban aki rátudja venni a csoport gyengébb tagjait hogy érdekelje őket amivel foglalkoznak.akkor nyert ügy.
Sok esetben az a baj hogy félnek/félünk megoldani akár egy szándékosan előidézett hibát.
Az Informatika pont egy olyan dolog ami rengeteg hiba lehetőség van...viszont ha pl a diák nem tudja megoldani egyedül....mert nem is érdekli hogy megoldja,akkor nem is tudja megoldani mert nincs meg az akaraterő.
Pedig az agyunk azt szereti hogy ha foglalkoztatva van.

[ Szerkesztve ]

(#20) bteebi


bteebi
veterán

Ha jól emlékszem, akkor 1998-2000 körül az elég jó nevű gimnáziumunkban még egy darab, 56 kbit/s-es betárcsázós net volt szétosztva elég sok gépre. 1 kB/s feletti sebességet egész sokáig nem is láttam :DDD. Rémálom volt bármit letölteni/megnézni, mert egy-egy oldal betöltése sokszor percekig tartott. Gyakran egy tanóra (45 perc) nem volt elég 1 megabájt letöltésére ;]. Aztán jött a váltás, talán ISDN-re. Megdöbbentő volt, hogy eleinte akár 20-30 kB/s-es sebességet is el lehetett érni 1-1 gépen :)), és az oldalak már egész gyorsan betöltődtek :D.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#21) Pttypang válasza aprokaroka87 (#19) üzenetére


Pttypang
veterán

Nem lattam meg csoportot, ahol az ertelmesebb csapat ravette volna a gyengebb reszleget ilyesmire. Inkabb hagyjak a dolgot, mert ertelmetlennek tunik a probalkozas, heves az ellenallas. Nagyon jol nez ki leirva, hogy az okosabb, halado csoporttars felkarolja, raveszi a gyengebbet, hogy tanuljon, fejlodjon, csak epp ez a valosagban nem letezik.

Everybody lies.

(#22) Auratech válasza kameraman77 (#13) üzenetére


Auratech
őstag

Az "agyi felfogás"-ról alkotott véleményed nagyrészt helytálló, azt gondolom. Felületes, megosztott figyelem és az elérési utak gyors leválogatása történik memóriatérképek, hierarchikus kognitív sémák használata helyett.
Nekünk dekoncentráltnak tűnnek, akik gyors, szerintünk átgondolatlan döntések sorozatával próbálnak operálni. Nyargalnak és azt se tudják, mire kattintanak közben... erre épül egy webes reklám iparág is..
unalmas...unalmas...tettszik..ez olyan assembler-szerű
A média felprogramozza, mi tessék a népnek. Aztán azt adja eléjük, amit korábban elérési halmazként definiált.

- A dolog akkor oldódik meg,amikor a net kiterjesztett memóriává válik. Most is úgy akar működni, csak a kapcsolódás közvetett, nem testhezálló..(interfész-adaptáció) A közvetlen információért cserébe a szellemi függetlenség megszűnik, a kreativitás elsatnyul. Extrém sporttá válik. -

A sávszél növelése azonban elengedhetetlen. Főként a 4m-le/256k-fel tükrében... Ez 2000-ben sem volt izmos...
Ma a felhasználói környezetek túlnyomó része webes-felhős, sávszél zabáló.
A sulinet 4mbitje intézményszintű webes szolgáltatásokra (KIR3, Magister, dinamikus weblapok, Google, Office365-re, munkamegosztásra... nem alkalmas. Az oprendszerek, programok frisítései alkalmilag befékeznek mindent. Négy után meg sok helyen villany leó..
Minden suliba szinkron gigabites kapcsolat kellene..miután Cat7-re cserélik a hálózati infrastruktúrát...

[ Szerkesztve ]

Auratech Field Recording

(#23) aprokaroka87 válasza Pttypang (#21) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Itt azért számithat az is hogy a gyengébb csoport tagjaiból mennyi az amelyiket nem is érdekli a dolog....pedig amúgy meg lehet hogy egy zseni.
Meg az sem jó ha egy diák muszályból tanulja azt ami érdekli.

(#24) Pttypang válasza aprokaroka87 (#23) üzenetére


Pttypang
veterán

Nem érdekli, de csak erre vették fel. Általában ez a története az informatika szakmára jelentkező tanulóknak.
Előkelő helyen szerepel még a "szeretek játszani" meg a "én akarom írni a következő codot"
Ofc, amint kiderül, hogy nem úgy megy, mint a filmekben, rögtön elszáll a lelkesedés.
Csodát ne várjon senki ilyen előzményekkel.

Everybody lies.

(#25) aprokaroka87 válasza Pttypang (#24) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Igen...ha kihivás elé állitunk valakit sok esetben...meghátrál.
Csak erre szerintem már oktatás során kellene figyelni.
Sok diák idegbajt kap ha pl a Windows feldob vmi hibaüzenetet.

(#27) Pttypang válasza aprokaroka87 (#25) üzenetére


Pttypang
veterán

Én még az otthoni neveléshez sorolnám a problémamegoldási képességek kifejlődését. Ha egy egyszerű hibaüzenet hatására összeomlik a gyerek, akkor nem sokat tud tenni a tanár.
Nem lehet mindent áthárítani az iskolára. Főként a szülő dolga lenne felkészíteni a gyereket ezekre, de ha a szülő is ütni kezdi a gépet pl egy hibaüzenet hatására, illetve hasonlók, akkor nem fogja megtanulni a gyerek, hogy nem véletlenül jött fel az a hibaüzenet.
Nekem informatikailag analfabétának tekinthető szüleim voltak/vannak, mégis informatikus leszek elvileg. :U

Everybody lies.

(#28) FeRkE válasza jerry311 (#11) üzenetére


FeRkE
őstag

Itt az a lényeg, hogy a régi kinn lévő 1711-ek 8-10 éves sz@rok, akár egy kis áramingadozástól is már rommonosak lesznek, sokszor újra kell írni a cookie táblájukat, mert elfelejtik. Új routerrel sokkal kevesebb a probléma, valamint megnyílik a lehetőség nagyobb sávszélesség biztosítására, mert a 1711-ek csak 10Mbit/s körül tudnak max.

(#29) MageRG válasza musculus (#6) üzenetére


MageRG
addikt

"Ne én tanuljam meg a rendszert, ne kelljen egy programtelepítésen szenvednem, hanem a programozók tanulják meg az emberi gondolkodást!"
Mintha itt az lenne gond, hogy a bonyolult problémákat nem lehet egyszerűen megoldani... :U

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#30) Pttypang válasza FeRkE (#28) üzenetére


Pttypang
veterán

De a legtöbb intézményben még ezt a sebsességet se használja ki a "zinternet"
Perszew, a stabilitás hasznos, de nem biztos, hogy ilyen irányból kéne megközelíteni a dolgot.. :N

Everybody lies.

(#31) FeRkE válasza Pttypang (#30) üzenetére


FeRkE
őstag

Egyébként meg tök felesleges sávszélességet bővíteni, az elkészült UPC-s 50/5 Mbit/s és 100/10 Mbit/s kapcsolatok nagy részénél 10Mbit/s alatti forgalom van, a 20db székesfehérvári végpont (1Gbps/1Gbps) közül 3 van, akik legalább 10-20Mbit/s forgalmat generálnak...

(#32) Tonyk válasza FeRkE (#31) üzenetére


Tonyk
veterán

"Egyébként meg tök felesleges sávszélességet bővíteni,"

Köszönjük szépen az ilyen hozzáállást! :( .... De legalább nem rajtad múlik.

Szimmetrikus gigabit hótfelesleges, de, hogy lassan egy évtizede 4Mbittel kell küzdeni és ez helyénvaló, te sem gondolhatod komolyan.

[ Szerkesztve ]

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#33) Snoop-y


Snoop-y
veterán

Szerintem a diakokban van a hiba. Egyszeruen lustak es pont.
Nemes egyszeruseggel abba kellene hagyni a langyos vizben valo onanizalast es nekiallni tanulni.
Ja hogy azt senki nem szeret? Hat akkor szivni fognak. Egy normalis multinacionalis vallalat eleteben mar nem eleg hogy tudod a szakmadat. Profi szinten kell/kellene tudni hasznalni az Office termekeket. Meglatni a kapcsolatot kulonbozo programok kozott. Hasznalni azt a hires multitaskingot ( ha mar annyira odavagyunk hogy egyszerre tudnak 88 face profillal paralell chatelni meg letolteni kozben a horrorloporno.com -rol )

Aztan a legtobben sirva fakadnak mikor info vizsgan Access-ben ( amivel GUI-ban lehet SQL lekerdezeseket osszekattintgatni szoval eleg csak a logikat hasznalni nem kell egybol progmatosnak lenned ) le kell kerdezni egy tablabol adatokat.

Kell net az iskolakba de semmilyen social network oldalt nem engednek be.
Rengeteget lehet tanulni offline is. Bar lett volna az en idomben techlab vagy valami hasonlo :U

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#34) Pttypang válasza FeRkE (#31) üzenetére


Pttypang
veterán

Bezzeg én kihasználnám, a mostani netem is ki van használva ^^
Jó kis 2-3 terás havi forgalom :DDD

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#35) Snoop-y válasza Pttypang (#34) üzenetére


Snoop-y
veterán

Akarod mondani Tera Terra az a Fööööööd....

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#36) Pttypang válasza Snoop-y (#35) üzenetére


Pttypang
veterán

Fix'd :)

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#37) FeRkE válasza Tonyk (#32) üzenetére


FeRkE
őstag

Én nem mondtam, hogy helyén való a 4Mbit/s, pont azért fejlesztünk, hogy gyorsabb kapcsolatot tudjanak használni az iskolák. Csak azért írtam, amit írtam, mert jó lenne látni, hogy legalább ki is használják a kapcsolatot vmennyire...

(#38) Tonyk válasza FeRkE (#37) üzenetére


Tonyk
veterán

Be fog az állni egy idő után úgy gondolom. Nálunk olyan szinten jól jönne legalább a 4mbit duplája, hogy a seggünket vernénk a földhöz. 17 teremben van interaktív tábla rendesen használják is őket (nem csak kivetítőnek :) ), de ha youtubeot akarja használni, amivel az óráját akarja színesíteni a tanár, az halál, ha a 4 számtech teremben óra van, pedig proxy, tartalomszűrés, stb.

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#39) #81187072


#81187072
törölt tag

"sajtónyilvános projektmérföldkő" :-)) Apám, én is tudok egy-két figurát, szó se róla, de most csak állok itt, mint akinek elvitte a cica az anyanyelvét...

(#40) bteebi válasza Pttypang (#21) üzenetére


bteebi
veterán

Az esetek döntő többségében sajnos így van. Lustaság, kényelem rulez :(.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#41) Upo


Upo
addikt

Nálunk ma voltak cserélni, gyorsan bemértem utána, kemény 1M/0,2M a szpíd! Örülnék ha megnégyszereznék 4M-ra a vonalat, 13 géptermünk van 300+ géppel.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#42) Tonyk válasza Upo (#41) üzenetére


Tonyk
veterán

Aztaqrva! Kőkemény! Bebújok a sarokba a 4Mbittel, és csöndben maradok. Azért látszik, hogy van még mit hova visszafogni a közoktatáson...

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#43) FeRkE válasza Upo (#41) üzenetére


FeRkE
őstag

Az is lehet, hogy hibás a vonal. jelentsd be (akár emailen is) és megnézik. Persze az se mindegy, hogy mérsz sebességet, gyakori hiba, hogy rajta van az egész LAN, mérnek egy gépről sebességet, miközben netezik az összes többi.

(#44) Upo válasza FeRkE (#43) üzenetére


Upo
addikt

Csere után direktbe rádugva. Utána kapta meg magára a hálózatot.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#45) FeRkE válasza Upo (#44) üzenetére


FeRkE
őstag

és 1 v. 4Mbit/s-ről tudsz ? Ha 4, add le..

(#46) Snoop-y válasza Upo (#41) üzenetére


Snoop-y
veterán

Egy iskolanak nem telik egy 20K-s elofizura vagy ez valami eldugott pontja az orszagnak ahol nincs normalis telefon/kabel/optika ? ( mindketto szegyen )

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#47) Tonyk válasza Snoop-y (#46) üzenetére


Tonyk
veterán

:)

Tudd te mi van a KLIK óta? :D :D :D :D Nemhogy előfizura nincs lóvé de lassan krétára/táblafilcre se!

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#48) Upo válasza Tonyk (#47) üzenetére


Upo
addikt

Még gázömlésre is alig-alig pedig egy tanulót vitt a mentő is... De elsőre arra is azt mondták hogy nem! :(

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#49) Snoop-y válasza Tonyk (#47) üzenetére


Snoop-y
veterán

Nem mintha nagyon tudnam mifolyik ott gyongyoson miota leleptem kishazankbol :D
kb van par portal ahova visszajarok mert tizeniksz eve regelve vagyok aztan ennyi.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#50) Tonyk válasza Snoop-y (#49) üzenetére


Tonyk
veterán

"Nem mintha nagyon tudnam mifolyik ott gyongyoson"

:D Nem hogy Gyöngyösön, hanem Magyarországon! Ugyanis ez a csoda (KLIK) az iskolák ura, fenntartója, vagy inkább réme immár lassan másfél éve. Mint ezt is csak azért hozták létre, hogy hatékonyabban lehessen zsetont kiszipolyozni (ellopni) az intézményekből.

[ Szerkesztve ]

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.