Az órajel miatt nem tud annyira ugrálni, hogy az befolyásolja a teljesítményt. Ahhoz legalább a felére kell esnie az órajelnek. Amitől nagyobb akadások lehetnek azok a memóriatörlések, illetve a shader újrafordítás. Ezek nagyon is tipikus jelenségek egy játékban. Előbbit úgy lehet elkerülni, hogy sok RAM-ot és sok VRAM-os VGA-t veszel, míg utóbbit úgy, hogy sokáig játszol a játékkal, és a driver feltölti a shader gyorsítótárát.
A programokban sem a hardver throttlingot látsz ilyenkor, hanem azt, hogy a hardver visszább veszi az órajelet, mert nincs munka a memóriatörlés vagy az újrafordítás miatt. Ez az energiagazdálkodás.
De ha ezek ennyire zavarnak téged, akkor a konzolt ajánlom. Ott nem is léteznek ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.