Alapjába véve az egész auto tervezés el van rontva, mert nem mint felhasználo értsd vezető szemszogéböl közelitik meg a dolgot, hanem különféle trendek és designerek ötletelését gyurják össze és , hogy milyen statisztikákat dob egy bizonyos algoritmus.
ÉS néha bejön egy egy ujitás néha meg nagyon nem. DE azt probálják marketinggel eladni ugy , hogy jó legyen és a vásárlora terelni a problémát, hogy az csak az ő gondja.
A másik, meg olyan mintha nem is hallgatnák meg a visszajelzéseket.
A mostani trendeknél ahhoz nem kell nagy ész, hogy egy tabletet odategyenek a konzolra, az ilyen autokat és nem is szeretem, hogy arra nem veszik a fáradságot, hogy beépitsék a müszerfalba.
A cikkben leirtakhoz meg anynit, hogy alapvetően , a körmánynal nem lenne nagy gond, mert normális vezetés közben nem kell nagy kormánymozdulatot tenni itt csak a rossz beidegződést kell elfelejteni, hogy nem fönt és alul fogom a kormányt , de a kormányzás nagyságába nem okoz problémát és ha hozzávesszuk, hogy a késöbbiekben az önvezetéssel lényegébe csak anyni dolga lesz a vezetőnek, hogy rajta tartsa a kezét, hogy beavatkozzon akkor nem nagy probléma a Yoke.
Városi vezetésnél egy kicsit már maceásabb.
Az, hogy manapság meg mindet az érintő kijelzöre tesznek az megint csak az, hogy nem a vezető igényeire tervezik a dolgokat,.Mert ha igy lenne akkor mindent a HUD-ra pakolnák, hogy ne kelljen levenni a tekintetet az utrol.ÉS egy érintőkijelzöünél hiába tudod, hogy melyik menübe mit állitasz, akkor is muszáj odanézni, mert nincs visszajelzésed rola, hogy tényleg jo helyen nyomod e meg a kijelzot és , hogy egyáltalán érzékelte e a bevitelt.
ÉS azt sem értem, hogy miért tömik enynire tele mindennel , mert ahogy emlitettem minden csak elvonja a vezető figyelmét. mobilozni nem lehet mert megbuntetnek, de a kijelzön, meg sorre jönnek az értesitések és pittyeg meg felugrik ablak, hoyg okézd le mert különben nem látod a GPS képét vagy épp önálloan áttervezi ha nem reagálod le.Meg minek bele böngészö és YT és hasonlok? vezetés közben nem használhatod, az önvezetés még nem olyan , hogy ezt kihasználd, az utasoknak meg nem kényelmes az elérése és ugyancsak elveszi a vezető figyelmét ha mégis használná az utas. neki meg mégse csinálnak egy külön kijelzőt a tuloldalra, hogy ö tudjon kezelni dolgokat vagy szorakozni, mig a vezető el van foglalva.
Az info rendszernek kellne lennie két részének, az egyik amolyan szerviz menu, hogy csak állo helyzetben és alkalmanként lehetne elérni beállitani, mert olyan funkciokat amiket ritkán vagy egyszer használ az ember egy kocsiban minek kell folyamatosan elérhetővé tenni ?
A fontosabb dolgokat meg a kormányra tenni, hogy ne kelljen levenni a kezet róla.
Igazábol a mai autokban nem igazán értem, hogy miért panaszkodnak az emberek a klima állitás hiányára is, mert azt is egyszer kell állitani, ha automata, mert egy fix értéket tart ha meleg vagy hideg van kint ahhoz nem kell nyulni .
Igazábol semmivel sem javult a helyzet a régi és az uj kocsik kapcsolatában a vezető leterheltsége szempontjábol, mert régen a kocsi kezelése miatt kellett figyelni, hogy szivató, fényszoro kapcsolgatása , fütés , motor szabályzása stb. manapság meg az info rendszer miatt .
Pedig manapság már meg lehetne oldani, hoyg alig kelljen a vezetőnek a kormányzáson kivul csinálni mást. a klima automata, a világitás automata, veszélyjelzők segitik .
Ehelyett csak tulbonyolitják az életét .