Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HorCsa
csendes tag
válasz Szabesz #13155 üzenetére
Ez nálunk működött kTCCben az előző szezonban.
Előszeretettel jöttek második versenynapra is pontot elvenni azoktól, akik csak akkorra tudtak jönni .Más:
Elnézést minden riportalanytól, akinek nem hallatszott a nyilatkozata. Sajnos kicsit hangos lett a visszajátszás hangja a riportok közben, és ezt ott élőben nem vettük észre. Viszont most már tudjuk, és legközelebb jól keverjük a hangot.''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
Speedg
csendes tag
válasz Szabesz #13165 üzenetére
Ok ezt én értem ,ezzel csak az a baj hogy ebből megint durci lessz hogy XY-nak megengedtétek hogy induljon gyakfutam nélkül, akkor nekem miért nem. Gondolom érted mire gondoltam.
Na mindegy lessz ahogy lessz javarészben eddig is elfogattam ami módosítás történt ha meg nem tetszett akkor dohogtam(magamba).De betartottam[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13174 üzenetére
szavaztam...
egyébként,ha a megismételt futam után lenne közvetlenül a főgyakorló,akkor a következő vb futamon indulhatna mindenki ( aki részt vett az ismételt futamon )
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Speedg
csendes tag
válasz Szabesz #13209 üzenetére
Bocsi nem volt sok időm foglalkozni a dátumokkal ,mert most sem tudom hogy hol áll a fejem,mert ez az elmúlt 1 hét teljesen összefojt.Akkor pontosítok :Holnapi ismétlő futamon nem leszek de mivel most olvasom hogy mikor lesz a spanyol főgyakorló azon remélem már tudok indulni, bár lehet hogy az is kétséges, de az még két hét, úgyhogy majd összeszedem magam.
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13242 üzenetére
Ne haragudj Szabesz az autó miatt, meg amikor összeértünk ... az autóval kapcsolatos ötletem nem vált be. Más megoldást kell keresni.
Ma nagyon nem ment és túl sok emberhez hozzáértem. Voltak szép előzéseim az tény, de sok koccanásom is volt amiért engem terhel a felelősség. -
JColee
őstag
válasz Szabesz #13278 üzenetére
Szerintem a különbség vezetés szempontjából leginkább a különböző hangban és kameraállásban realizálódik (tengelytáv nem tűnik fel elsőre). Hang miatt másnak érzheted a sebességet, kameraállás miatt másnak érezheted az ívet picit, ilyesmikre gondolok. Bár lehet, hogy a williams (amit kipróbáltam) tengelytávja elég közel van a ferrariéhoz.
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13280 üzenetére
Ja a Meki kanyarodásban nagyon különbözött, még tavaly nyár környékén akarhattam Macynak segíteni Szuzukára, egy jó setupom volt már BMW-re, betöltöttem Mekire és meglepődtem mennyire kanyarodott az a kocsi ... persze nem azt mondom nyilván hogy Mekivel lehet VB-t nyerni, én sem azzal nyertem. De ott nem a motor hangja meg a kamera pozíciója volt a más az biztos, én egyébként is szem nézetből vezetek.
De mindegy, pár nap múlva úgyis lerántom a leplet a dolgokról...
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13302 üzenetére
hát akkor marad ugy.
ugy is jó uton haladunk afelé,hogy meglegyen az a köridő.
tanuljuk a pályát, a setupban már benne van az 1.19.7**-es köridő is.
mégegyszer elnézést kérek.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Farkas23
aktív tag
válasz Szabesz #13398 üzenetére
Hmmm... Mi ez a Farkas007?
Amugy nem untam meg, hogy mindeig visszalőztél kicsit agresszivebben, csak gondoltam megnézem mit csinálsz, ha bemegyek eléd és ott fékezek Am. ha megfigyelted, akkor minden visszaelőzésednél mindig késöbb fékeztem De am jó volt nézni, ahogy mindig visszaszenvedted magad elém Na jó csak vicceltem De am. a futam jó volt, élveztem, csak kéne kicsit még csiszolni az időimen
-
-
JColee
őstag
válasz Szabesz #13520 üzenetére
Barcelonában. Illetve nem is futjuk, hanem csak ülünk, mindenki otthon.
Kleroo Persze meg lehetne bízni másokban, de nem biztos, hogy ez lenne egy jó megoldás. Nekem pl 64 literem volt az időmérő után, de ha zoza nem fogadja el, hogy nekem ennyim volt, hanem azt mondja h nekem csak 30 literem volt, akkor tiszteletben kell tartani. Én örülnék a legjobban, ha nem kéne újrafutni az időmérőt, de sajnos az volna korrekt mindenkivel szemben, ha újrafutnánk.
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13621 üzenetére
Na, nem megsértődni, én is a páromat választottam volna
sértődésről szó sem lehet,mivel nincs miért,ill. kérdés sem merült fel a fejemben ezzel kapcsolatban,ugyanis egyértelmü a választás.egyébként ez mitől lett volna kötelező ?
nem barcelonaban volt most a gyakfutam ?
ha igen,akkor annak már meg volt a köt.gyakfut.-ja.a lényeg,hogy megy a szerver ahogy kell.
egy hétköznap megrendezett gyakfut. érdekelne.
jó lenne versenytempót tesztelni a bajnoki futam előtt.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13625 üzenetére
igy van. meg olyan sincs,hogy az esetleges eltolt ill. kényszerből eltolt bajnoki futam előtt mindig van köt.gyakfut.
igazából az nem is feltétlenül elvárható senkitől,hogy két köt.gyakfut-on vegyen részt,amikor az egyet is sokszor problémás összehozni.örülnék ha lenne hétköznap vmi...
teszteltem a multkor saját versenyhétvégét AI ellen.
de az sajnos nem a szerveren található körülményeket tükrözi.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13664 üzenetére
a zárójeles rész lemaradhatott volna sztem.
egy liga vezető ne irjon ilyetelég lett volna a sima nem tudom,akkor nem publikus és kész.
de igy már sokkal érdekesebb ez a kérdésAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #13666 üzenetére
nekem csupán csak fura volt ezt igy olvasni.
én csodálkoztam,hogy ilyen csendben kilépett.
amikor vki el akarja hagyni a ligát,azért azt itt meg szoktuk beszélni.
hátha tudunk vmiben segiteni,esetleg megoldást találni a problémára
és főleg megpróbálni visszatartani,hogy jelenlétével emelje a liga szintjét.
asszem ez igy szokott menni.
ezért csodálkoztam...Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13719 üzenetére
Lecsúsztál kanyar bejáraton az ívről, ákoska bement melléd.
A kanyar közepén egymás mellett fordultatok.
Ákoska autója a kanyar kijáratánál túlkormányzottá vált, még azelőtt, hogy rázókőre ért volna, talán egy alacsony TC vagy ilyesmi miatt. Enyhén ellenkormányzott, ami kicsit több volt mint amire szükség volt, emiatt balra több helyet igényelt a kocsi, ekkor ért össze a 2 autó. Akkor már nem volt megállás és közel volt a fal.
Ákoska vezetői hibája okozta ezt a balesetet.Kleroonál meg enyhe dekoncentráltság volt az ok, amiért későn fékezett. Sokszor előfordult ilyen velem is, hogy az 1-gyel későbbi táblánál akartam fékezni. A hideg gumis szöveg tetszett Kleroo, de legalább elismerted a hibát. Mondjuk én is éreztem SC után, hogy a 65 fokos gumik nem az igaziak. De én nem is nagyon melegítettem őket, mert hosszabb távon megéri jó állapotban tartani őket, inkább legyen kicsit hűvösebb és ne tapadjon, mint hogy koptassam SC alatt is. SC után úgyis hamar felmelegszik.
Egyszer versenyen is csináltam ilyet Stirlitz mögött, nekem annyi volt a szerencsém, hogy balos kanyar jött, és jobbra aszfaltozott bukótérbe rántottam ki a kocsit. Itt sajnos jobbos kanyar jött és műfű és rázókő volt. És balra rántani sem lett volna szerencsés mert mindenhol volt másik autó.Mind2 baleset nagyon sajnálatos.
Büntetést szerintem nem érdemel egyikük sem, csak legközelebb jobban figyeljenek mindketten.Az SC helyesen tette a dolgát tegnap, hogy bejött a baleset után, mert komoly műszaki mentést kellett csinálni. Az SC csak azért ment lassan, hogy csak 2 kör menjen el a versenyből, amíg a mentés tart.
Viccen kívül, megfontoljuk az SC dolgot, de Monacoban mindenképp ki lesz kapcsolva.
Kleroo SC-s esetét visszanézem majd replayből.
Törökben majd megnézem, hogy milyen tempóval megy. Meg a másik, hogy későn adott zöld jelzést, azt vagy akkor adta amikor ő ment át a célvonalon a boxban, vagy amikor én mentem át rajta vagy nem tudom, majd törökben megnézem hogy mikor ad zöldet, mert kicsit későn kaptam, úgy érzem. Persze azon a szinten mindegy, hogy célvonalig úgyis tilos előzni zöld esetén is, de féltem hogy esetleg én kapok büntetést azért, mert sárga alatt kezdek el tempózni.Szóba kerültek a gumik. Nekem nem volt különbség az előző meg a mostani szerver között. Ezt most azért is tudom pontosan, mert pont Bahrein után kezdtem el kicsit jobban tesztelgetni a gumi kopást, hiszen egyértelművé vált, hogy miért volt rossz a bmw versenytempója az első 4 futamon. Utána spanyolban is még a régi szerveren már gyakoroltam 50 literrel medium és lágy gumikkal is hosszabb etapokat, meg az új szerveren is gyakoroltam és se köridőben se gumi kopás ügyben nem vettem észre semmi változást. A gumik sem változtak, de ahhoz egyébként is patch kéne mindenkinek.
Én senkinek sem javaslom a 2 kiállást, mert ahhoz extrém tempót kell autózni minden körben, ami a forgalom meg az egyéb körülmények miatt lehetetlen.
Monaco terén nem nyilatkozok, az egy különleges pálya, ott ki tudja mi lesz a jó taktika, nem tudom még hogyan kopnak a gumik 47 kör alatt.
Mivel Monaco a másik pálya, ahol a setup guide-om segítséget nyújtana, és még nem készültem el vele, ezért majd mostanság csinálom majd meg, és akkor szó lesz a gumi problémáról is külön fejezetben. Addig is mindenkinek azt ajánlom, hogy megtankolva gyakoroljon és csak akkor erőlködjön hotlaps időkkel, ha sok ideje van, mert fontosabb hogy megtankolva setupolja a kocsit az ember.
Illetve, az elején egyébként is megtankolva érdemes menni, amikor a pályát tanulgatja az ember. Utána, mondjuk 100 kör után lehet kacérkodni üres tankos kocsival, de érdemes utána hamar elkezdeni a megtankolt kocsi finomítását a pályához. Én azt mondom, hogy az első hét szólhat arról, hogy meglegyen az első 100 kör, meg az üres tankos hotlapok, hiszen kíváncsi az ember azért, hogy mennyit tud ... de a második hét már a megtankolt finomításokról szóljon, kell annyi idő, hiszen én pl nem gyakorlok minden nap, tehát pl hétfő-kedd este gyakorlok, szerda kimarad, csütörtök vagy péntek délelőtt marad.Mivel az első gumik jobban kopnak, megfontolandó egy olyan setup ami 1 körön zavaróan túlkormányzott, de a körök előrehaladtával, ahogy kopnak el az első gumik és veszítenek a tapadásból, egyre jobban alakul át a kocsi azzá, amilyennek mindenki szereti és akkor hosszú etapokon nem lesz gond belőle.
Bár setuptól is függ a dolog és vezetési stílustól is, de általában ahol valamelyik gumi túl tud melegedni, érdemes elgondolkodni ... pl spanyol pályán a közepes is túl tud melegedni, nem csak a lágy. Emlékeim szerint a lágy gumi bal első volt 107-110 fokos is, ami nagyon nem jó, hiszen 100 fok kb az optimális hőmérséklet, a hátsó gumik kevésbé melegednek tehát azok közelebb vannak az optimálishoz, tehát alulkormányzottan fog viselkedni a kocsi. Ne feledjük, hogy a szuperlágy és a lágy testvérek, és máshogy viselkednek, mint a közepes és kemény keverékek. A 2 lágyabb keverék nagyon nem tolerálja a túlmelegedést. Ahogy azt a setup guide-ban említettem, az optimális hőmérsékletet alulról közelítsük meg! A 107 fokos bal első már nagyon nem jó, tekintve hogy a hátsó gumik alacsonyabb hőmérsékleten vannak. Ugye a 2 lágyabb keverék túlmelegedve gyorsabban veszít a tapadásból, mint hidegen. Tehát ha megnézzük a 93 fokos lágy gumit, meg a 107 fokos lágy gumit, mindkettő 7 fokra van az optimálistól, de a 93 fokos fog jobban tapadni! De a közepes és a kemény keveréknél mindegy hogy alulról vagy felülről közelítjük a 100 fokot. És mivel a közepes keverék is hajlamos túlmelegedni bal elöl a spanyol pályán, azért azt választottam. Így meg tudtam tartani a balanszot. A lágy nekem nem tetszett hosszabb etapon, scak 1-2 kör erejéig.
A kopásra meg említettem, hogy olyan setupot kell próbálni, ami első néhány körig túlkormányzottabb mint kéne, aztán megjavul. Na lehet próbálkozni.
Na de gyakoroljatok is, Monaco egyébként is inkább a túlélésről szól. -
proof88
addikt
válasz Szabesz #13844 üzenetére
Elvileg azért csinálják ezt, mert így majd több értelme lesz a KERS-nek és társainak. Én a hangra leszek kíváncsi. Mondjuk lehet, hogy Kimi emiatt nem jön vissza majd. Eddig úgy gondoltam, hogy 2012-re vagy 13-ra visszajön, mert akkor újak lesznek a kocsik, de lehet mégsem, jó döntés volt hogy lelépett.
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #14017 üzenetére
he?
szerk.: én arról beszélek hogy nem csak SZEMÉLYGÉPJÁRMŰKÖN kell ilyeneknek lennie, hanem a mezei tologatós kocsikon is ami kerül mondjuk 100 ft-ba, de mondhatnám most a bevásárló kocsikat is, azok is csak úgy vannak mereven, pedig mingyá más lenne a helyzet ha egy több százezres vagy milliós értékű felfüggesztést integrálnánk beléjük
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #14017 üzenetére
de azért köszönöm, hogy elmondtad a nevét, végül is a setupban is lehet ezeket állítani de mindegy tegnap barátnőm apja akarta elmagyarázni nekem mire való az ABS, gyorsan rövidre is zártam a témát ilyenkor jövök rá hogy ennyire nem ismernek engem az emberek
egyébként kipróbáltam az IPM-es 2009-es Spa-t ... jó lesz, de van egy gond vele: csak lesz, ha kész lesz.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #14020 üzenetére
itt csak a kajak volt a poén, de közben úgy mondtad mintha nekem teljesen új lenne hogy a felfüggesztést lehet hangolni na mindegy, azért megnyugodtam hogy nem néztél teljesen hülyének
mellesleg milyen ember vagy te, hogy a topikba böfögsz miközben msnen nem válaszolsz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen