Keresés

Aktív témák

  • Josh

    tag

    Én nem pesti vagyok, és ez szigorúan a magán véleményem.
    Kezdjük azzal, hogy a Máv évi 300 millió forint veszteséget termel. Ezt az állam símán lenyeli a különbözetet meg majd beszedik adókban, vagy mittudoménmiben. El kellene adni egy utasorientált cégnek, mindegy,hogy magyar vagy külföldi, az rendbe tudná szedni a dolgokat. Mindenki azt, mondja, hogy ne adjuk el a magyar talajdonát, mert kiviszik a hasznot az országból. Emberek itt volt a rendszerváltozás, szabad piac, Eu. Ez már régen elmúlt. Magyarország végképp elvesztette saját versenyképességét mindenütt. Lépni kell, mert már így is nagy mértékben a külföldiektől függünk. Ugyanez a helyzet a volánnal is. A járművek lelakottak, nem kényelmesek stb.. Én személy szerint nem azért utazok busszal hogy kényelmesen jól érezzem magam, hanem azért, hogy eljussak a-ból b-be. Ha sokan vannak a buszon, én amennyire csak lehet, megpróbálom összehúzni magam, mert nem a várakozó utasok tehetnek arról, hogy nem férnek fel a buszra.
    Pestiek! Egy nagy lópikulát nektek! Képesek vagytok pár kilométeres út miatt várni 20 percet egy villamosra. Hallottatok már a bringáról. Még mielőtt bárki el kezdene rimánkodni, hogy drága leírom az enyémet. Vételár 16 ezer forint. Van rajta: összeteleszkóp, sárvédő, lámpa, brutálisan megerősített váz, nem olyan amit a metróban, meg tescoban lehet kapni, és megy mint a szél. 16 ezer forint. Mennyibe kerül egy diákbérlet? fingom nincs nem is érdekel, de biztosan egy fél év alatt visszahozza az árát. Nagyvárosban még a robogóknál is gyorsabbak. Ennek nem akadály a dugó. Ha kell a járdán mentem 40-et hajtok mint a gép. A zsernyákok csak pislogtak. vidéken nincs bkv. Van egy mondás: tűrjétek ezt, hogy rosszabbat ne kapjatok. Mindenkinek üzenem: mindenki meghal egyszer, és utánna már nem tömegközlekedéssel fog utazni.

Aktív témák