Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mobal

    nagyúr

    válasz Bencom ™ #8164 üzenetére

    Szia! Az oké, én nem is lebeszélni akarlak de a saját tudásom, tapasztalataim alapján beszélek. Én is tanultam, C -t és C++ -t, Javát de szerintem az ott megszerzett tudás marha kevés.

  • coco2

    őstag

    válasz Bencom ™ #8164 üzenetére

    A 100e felhasználót én úgy számoltam, hogy szerveren egyidejűleg 100e folyamat fusson. Ha te úgy számoltad, hogy cakk-pakk a teljes community 100e, az nagyon más. Olyankor napi összesben talán fel fog logolni 30k körül, akikből az egy idejűleg logolt player 10k-t valószínűleg nem fogja túllépni, és az egyidejű szerver kérések 3-4k limit alatt maradnak. Az úgy már nagyon más, mint egy idejűleg 100e kiszolgálás.

    Normális webszerver egy normális szerver vason szerintem el tud boldogulni vele. Gondolom fizetősre van tervezve a dolog, és ahogy nő a felhasználó számod, tudni fogod lecserélni a freeware apache + mysql párost valami normálisra. Később aztán jobb szerver vas is jöhet. Ha nem átlagos tesco gazdaságos számítógépekben, meg community szutyok freeware webszerver + mysql-ben gondolkodsz, az a fentebb említett 100..1000 felhasználó sokkal több is tud lenni. Azt a 3-4e-t egyetlen szerver is elbírhatja.

    Végső soron az a kérdés, mit teszel olyankor, amikor brutálisat ugrik a felhasználó számod, mert történetesen pont bejött neked a cucc. Rts-ekben átlag úgy osztják a terhelést, hogy limitálják a szerver loginok számát, és azt mondják, hogy első 5k player beléphet, a többi meg majd jön akkor, amikor valaki kilépett. Addig a többi player mehet egy szerver2-re játszani. Ha a game nem olyanra van tervezve, hogy kötelezően egyetlen szerveren kell mindenkinek lennie, akkor még freeware dolgokkal és tesco gazdaságos szerverekkel is nagyon sokat ki lehet szolgálni. Game design kérdése.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés