Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #112292 üzenetére
Nekem passatba volt, 168-e nél még a gyáriak voltak benne mikor eladtam...Attól függ ki, hogy vezet. Ha kerülöd az aknafedőket nagyobb úthibákat 150-200e-t simán elmegy.
A lemförder szett, meg 140e ft kedvezménnyel, ha kell is a csere...Az embereknek fáj az igazság!
-
-
válasz Khaosz55 #112366 üzenetére
A rendelhetősége egy kérdés. Ha forgalomba helyezve nem ezzel lett akkor simán az olcsóbb defektjavítót képes adni a gyár. Viszont ha ott van a furat és a felfogató akkor a VIN kódos matricát kellene leellenőrizni hogy mi volt a gyári kerékméret.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Khaosz55 #112373 üzenetére
A VIN megmondja ált h milyen méretű kerékkel ( nem pótkerék! ) került forgalomba és / vagy hogy teljes értékű pórkerék járt -e hozzá.
Ha a gyári kerék amit most tettél bele egyezik a számmal, akkor nem volt hozzá gyárilag.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
veterán
válasz Khaosz55 #112449 üzenetére
Vegyél 2méter ilyet zártcellás szivacs 1.5cm vastagot az OBI-ban és szabd méretre
Give them hell Ukraine!
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #112559 üzenetére
A konfigurátoros árak abban a pillanatban vesztik el az értelmüket, amikor bemész érdeklődni a szalonba. A családban most valaki érdeklődik A4 után, 2.0 TDI-vel (190ps) 13 környékén (kedvezményekkel) szép darabot ki lehet hozni, persze az nem feltétlen jó hozzáállás, hogy minden extrát belerakunk. Fullextrásan egy 1.4 TSI Golf (semmi speciális SV/kombi vagy GTI/GTE/R) is könnyedén 11-12 környékére extrázható.
És sokszor már csak azért is érdemes utánaérdeklődni, mert a szalonban általában a modellre specializálódott értékesítő ismeri az extrákat, tudja mit érdemes és mit nem érdemes megvenni. Persze ezt ki kell fogni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Khaosz55 #112811 üzenetére
Enyimbe' Composition Media van, nem navis, van magyar menü/nyelv. 2016-os modellév, előtte tudtommal nem volt magyar nyelv. Tudni kéne mikor gyártották, melyik modellév - alvázszámból kiderül. Nem kizárt, hogy frissíthető a firmware.
Szvsz az olajos DSG is kettőstömegűvel jön.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Khaosz55 #112810 üzenetére
Mindegyik DSG-ben van kettős tömegű (ez ugyanis nem automata váltó hanem egy robotizált manuális).
Nem nehéz hanem kb lehetetlen (ha nem manuális módban használod). Városban csorogva nálam 60-nál berakja 5.-be és 1100-on forgatja a főtengelyt, azt meg a kettős tömegű gondolhatod menyire "éli"...
mod:
kk831228: Ha igazán jót akarsz bele akkor Motul, Eneos LM, Mobil1. Arra figyelj, hogy a gyári specifikációt hozza!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
"Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni."
Kick-down a feature neve, automatákból jött, néhány limiter funkciót tudó tempomattal rendelkező autóba is berakják. Automata váltó esetén ez a padlógáz, üzemmódtól függetlenül visszavált a legsportosabb mód szerint, bekapcsolt limiternél pedig ezzel lehet túllépni a beállított limitet, ha olyan helyzet adódna.
-
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
Én elektromos szivattyú hangjára asszociálok.
+brumi: manuális G7-ben is ilyen határozott ellenállás van a gázpedálút végén; most már legalább értem, miért tettek bele "kick down" kapcsolót - a sebességlimiter miatt.
G6-ban nem éreztem ellenállást, az csak sípol, ha túllépem a beállított tempót. G7-ben nem használtam még ezt a funkciót, azt se tudom, hol kell bekapcsolni. Tempomatot is nagyon ritkán kapcsolok.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Khaosz55 #114395 üzenetére
Én megvettem 2 szer használtam, egyszer magamnak aztán az ismerősömnek cseréltem ki a gyertyákat.
Kerékcsavart 140Nm meghúztam! a gyári "kicsi" kerékkulccsal ráhúztam még egy csomót! Köszönöm szépen én nem kérek belőle, szerintem ökörhugyozás a 140Nm
Beállítottam max 210Nm na az már jobb volt a kerékcsavaroknak.
Amit kézzel ráhúzok azt le is bírom szedni, amit a gumis ráhúz + 1 méteres vascső is kelleni fog a levételhez.
Akkor vajon a gumisok mennyivel húzzák rá?Szerintem fölösleges csak a kerékcsavarok miatt venni egy nyomatékkulcsot. Kézzel rátéped oszt jó napot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #115142 üzenetére
Első körben a szorítót cseréld ki a csövön, ami a hűtőre megy abban a sarokban. Az el tud rohadni és nem szorít elég erősen. Ha marad a szivárgás, a hűtőt cseréld ki. Ezek a csoda adalékok több kárt okoznak, mint hasznot. Eltömítik a fűtőradiátort és szedheted szét a műszerfalat is.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #122099 üzenetére
Nem kételkedés nélkül, de a kevés cikk egyike, ahol legalább részben megpróbálnak utánajárni a(z akár) 30k-s periódus miértjének. Én tartózkodom az olyan kijelentésektől, hogy csak a 15k jó, azért ez ennél mélyebb dolog.
Nálunk amúgy gyári intervallumon vannak az autók (márkaszervizbe is csak akkor viszem, ha muszáj, akkor se szívesen), eddig nem nagyon hallottunk róluk panaszt a későbbi tulajoktól.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Khaosz55 #125575 üzenetére
Méhviasz se olyan rossz de rendes bőrápoló (pl Autogylm-es nekem nagyon bejött)
A lényeg az hogy bármit is használsz előtte Bőrtisztítóval tisztítsd meg a bőrt.Te is lezuhanyzol mielőtt testápolót használsz
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
i-sti
senior tag
válasz Khaosz55 #141082 üzenetére
Szintúgy csak prémiumot tankolok.
Remélem a DPF tovább fogja bírni.
Nekem 4.ben 2200-80km/h, ahol tudok mindig tempomattal haladok.Te gondolom a kékség miatt kell utána többet menj, ha jól tévedek tankolás után lök egy adagot be a tankba.
De majd a nagyok kijavítanak ha tévednék.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
válasz Khaosz55 #141197 üzenetére
A magasnyomású pumpa úgy van tervezve, hogy a visszafolyó ágon hűti és keni a rendszert. Ha kevés a nyál, a hűtésnek ugrott, és mivel a regeneráció alatt többlet üzemanyag is kell, amellett h a kocsival magasabb fordulaton (rgo nagyobb fogyasztás) is mész, a rendszer biztosra megy: csak biztosan elegendő nyállal hajlandó csinálni. Ha jól tudom, de majd Mágus2 kijavítja a tévedésem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #141197 üzenetére
Azt csinálsz, amit csak akarsz, csak utána nem kell sírni. Nem kell megfogadni a tanácsokat. Nem kell hogy oka legyen, így van megírva a szoft, lehet menni a VW-be panaszkodni. Azért van így, nehogy a regen miatt valahol kifogyjon az amúgy is kevés nyál. A 70 literes tank nem azért van rajta, hogy kiürítsed, hanem, hogy ha kell akár, nagy távolságokat is meg lehessen tenni alkalom adtán. Aztán ki hogyan tankolja, mindenki magára vessen. A tankban lévő pumpát csak a tankban lévő üzemanyag hűti, alacsony szintnél képzelheted, mennyire hűti... A rendszer többi részét is ez az üzemanyag hűti és nem mindegy hogy 8 litert keringet a rendszer vagy 60 litert.
Érdekes, nekem csak 55 literes a tank, de nem engedem 1/4 alá így sem, hidd el, megoldható, pedig igy is el tudok menni a Balatonra és vissza, úgy, hogy nálatok nem kell tankolnom, pedig Kassa nincs a kert alatt a Balatonhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz Khaosz55 #172255 üzenetére
Én semmilyen TSI-t se vennék.
2.0 CR TDI, de ez is lehet nagyon drága.De jönnek majd olyanok is válaszokkal, akik bőven jobban értenek a témához.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- War Thunder - MMO Combat Game
- eFootball
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen