Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Asbee #191678 üzenetére
Helyes. Családban van egy ilyen motorral szerelt Octi, azon is volt generál, csak épp a pumpát nem cserélték... aztán jöttek a rejtélyes olajnyomás hibák. Épp, hogy csak meg volt kopva a szivattyú, szerencsére a motor, csapágyak megúszták probléma nélkül. Egyébként generál óta (több mint 60k km) 1000 kilométerenként átlagosan 1dl olajat fogyaszt, kb. 8k km-ként van olajcsere, ebben van átlagosan 3000km pálya (ugye ez a motor magas fordulaton hajlamos eszegetni az olajat), a többi extrém rövidtáv.
-
lsebestyen
addikt
-
-
-
-
őstag
válasz Asbee #192067 üzenetére
Hát 5W-30-s volt csak az OMV-n szóval az lett egyenlőre kb 9 deci belement így van most a felén, holnap megnézem aztán még szerintem rátöltöm a maradékot...
2500km van a szervízig, gondolom nem oszt/szoroz ennyi időre , hogy 5w30-s csak az olaj.
köszi a segítséget...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
venom8888
őstag
válasz Asbee #192979 üzenetére
Jaja idosebb autoknal jellemzobb, pl ha vennek egy 100k km es autot 5 eveset, az valoszinu hogy nem varosban lett belerakva, hanem palyan. De egy 10+ eves autoban ha van 200k km azt nem tudhatod hol raktak bele, akar varosban is bele lehetett tenni. De 100k az tul sok varoshoz, szerintem anyi ido alatt.
-
Motion_Blur
félisten
-
KisApám
addikt
válasz Asbee #193755 üzenetére
Olvasgattam, maradok az 5W30-nál (Castrol Edge Titaniumot használok régóta), max 5W40.
Leginkább városozom, fordulatszám 2000 körül.
16 éves, 135 000 km van benne. 5 évesen vettem 45 000 km-rel.
A XVIII. kerben találtam egy autószerelő Kft., dicsérték, Google értékelése (137 értékelő emberke) is 4,7 az 5 pontból, meg a szerelőm, aki azért ilyen melót nem vállal be, ahhoz irányított, mert másokat is, VW motorral oda küldött, és jókat hallott vissza.REMÉLHETŐLEG csak gyűrűzni kell. Ha nem, a rosszabbik eset, akkor az autó jelenlegi értékének a felét is ott kellene hagynom talán (motorfelújítás....?)...
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
embe
nagyúr
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #194135 üzenetére
Korábban kérdeztem olajcserevel kapcsolatban, és látom feljöttek az egyes olajok minosegei.
Kerdesem az lenne, hogy mit ajánlatok 2.0 TDI biturbo 239Le motorba?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
grizlisandor
veterán
válasz Asbee #194160 üzenetére
Köszi!
Az kerüljön bele, ami belevaló, árban van 1300 forint különbség, alakítgassa...Más:
Seat Altea 2004 1.6 BGUFékfolyadékot is időszerű lenne cserélni, sima DOT4 kell bele?
Ha jól emlékszem, mikor cserélte a szerelő, akkor DOT4 ment bele.
Visszakerestem az ajánlott márkákat: "DOT4-ből jó az ATE, TRW, Bosch.. ezekkel nem lehet mellé nyúlni."FilterABC-től akarok kövi cserére szűrőket+motorolajat, de fékfolyadékból nincs nagy választék, 2 x 0,5 litert nem veszek, majd intézi a szerelő.
-
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #194285 üzenetére
Igen. Tudod a targyak lathatosaga fugg a meretuktol. Ezert nem is tudtak az emberek sokaig, hogy leteznek bakteriumok.
Szerinted a reszecskeszuro mit szur, ha nem reszecskeket es te nem fogadod el, hogy letezik, mert nem latod? Csak odaraktak, hogy legyen mit eladni?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Asbee #194288 üzenetére
Elbeszéltek egymás mellett. Te azt mondod, nem ereget semmilyen színű füstöt EGR és DPF nélkül a dízel, Reggie0 meg azt mondja, hogy szabad szemmel láthatót nem, de kis részecskéket még igen. Nincs smoke & charm, mégis mind meghalunk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
slett27
addikt
válasz Asbee #196765 üzenetére
Ahh...értem. Nem vagyok otthon a témában, csak azt mondom amit nekem is mondanak a "szakértők".
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szemy94
senior tag
válasz Asbee #196768 üzenetére
Trutyi tényleg a rövid táv miatt jelentkezik? Foglalkozzak vele, vagy felesleges a félelem?
Az off verda Ignis soha nem trutyisodik.
Bár nekem nem BSE, hanem AHL, de télen trutyis, szeptemberben volt hengerfejezve, aztán már nem tudom, hogy megint az, vagy a rövid távok, kb 10 km városon belül munkába oda, este vissza.[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196839 üzenetére
Szinte csak és kizárólag városban használjuk, így az a kb 2000 km/liter olajfogyás (mostani tudásom szerinti kb. érték) az kb 2-3 havi használatot jelent, így a vázolt probléma nem jelenkezhet nálunk, vagyis az, hogy meglepetésszerűen le kell állnunk az olaj elfogyása miatt.
Ezért sem figyeltem, hogy pontosan mennyit, mikor öntöttem bele, mert több havonta kellett utántölteni olajat.Felújítás.
Megkerestem a korábbi autószerelőmet, ő azt mondta, kb 200e ft. (Ez vidéki szerelő, nyilván olcsóbb árakkal, mint a fővárosban.)
Annyit mondott még, hogy nem lenne hülyeség valamilyen motoradalékot beletenni, mert annak szokott jótékony hatása lenni.
Kérdezem, mi?
Hát...segíthet a kormosodás, lerakódás eltüntetésében, és a megkeményedett szelepszár szimering "gumi" megpuhításában, amelyek okozhatnak olajfogyasztást.Eseteleg ilyen adalékokat tudtok ajánlani?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196845 üzenetére
Az autó amúgy nagyon jó állapotban van, mindig megvolt 10e-ként a szerviz, és minden csere is, így köztük a vezérléscsere is.
Nem tudom mi lehet a probléma, vagyis azt nem értem, hogy egy 200e km-t futott a kasztnihoz még vioszonylag erős motorral mi történhet, hogy már ilyenkor fel kell újítani.
Nem a kibúvót keresem, de egyszerűen az előélete (előttünk 1 gazdás, végig szervizelt, az utolsó kis apró dolgok is mindig kicserélve) miatt nekem nem illik a képbe, hogy egy vw motor ilyen, de az is lehet, hogy én vagyok naív, és ezek ilyen, ennyit bírnak.
Pontosan megnézem az olajfogyasztást, és párhuzamosan egyeztetek a mostani szerelőmmel (napok óta nem érem el) aztán átrágjuk a dolgot.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196847 üzenetére
Kicsit furcsa ezt olvasni...
Ne vegyél dieselt, mert az nem városba való.
Ne vagyél benzin turbot, mert az ugyanúgy kormosodik.
Ne vegyél sima, szívó benzint sem, mert azt is megeszi a város.
Akkor ezek az autók mire valók?
Nem kötekedés, csak teljesen érthetetlen, hogy semmelyik autó nem való városba, csak az elektromos...most, mert eddig az sem volt.
Én évtizedeken keresztül jártam benzines autókkal, még rövidebb távokat mint ezzel a Poloval megyünk.
Szó szernt pár száz métereket, 1-2 km -t mentem Hondákkal, Peugeot-val, volt a 206-os 1.1-es benzines 270.000 kmel adtam el és az ég világon semmi baja nem volt." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196851 üzenetére
Természetesen van ebben is valami, hogy nem tudjuk mi volt az előző tulajnál, de sem én, sem a fiam nem nyomja neki hidegen, ez alap. Reggel kb 1,5-2 percig járatjuk, aztán szépen 60-70-es tempóval 12-13 km-et megyünk vele a munkahelyre. Délután kb 8 km a konditerem, onnan haza még vagy 5, és közben esetleg egy bolti bevásárlás.
Bár kétlem, hogy annyira nyomta volna neki a korábbi első és egyetlen 55 éves tulajdonos nő, aki Üllőről járt be a III. kerületbe vele...legalábbis nekem ezt mondták.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest