Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomas51
senior tag
a frame gen miatt van, mert 2 szöröst tud
nincs semmi bug ez így működik, amit látsz az a több (a szemed azt nézi) a kevesebből rendereli fel (ami meg a natív)
ez játékokba is így van általában, pl 80 at renderel a game de te 160 at látsz, a játék motorja 80 fps de az afterburner meg 160 mert a megjelenített fps annyi (160) -
Az ilyen kijelentésekhez csak annyit tennék hozzá, hogy a 9900k-hoz képest a 14700k 50% több IPC teljesítménnyel rendelkezik egy magon is, szóval szinte minden esetbe CPU bottleneck lesz nálad - 10-50% közt, de többet is el tudok képzelni.
Nem beszélve a DDR4 3200/3600 vs. DDR5 7200 és afelett által adott plusszról.
-
omfgk
veterán
Egyre vadulunk.
9900K és 4080S.
Oké.
7700k felkészül.sem dolgozik full a proci sosem
Ezalatt remélem nem azt érted ,hogy nem látsz 100%-os cpu usage-et.
De most komoly? 9900K?
Ne üljünk már ennyire háttal a mozinak. A 10700K-m egy 3080 mellé kevés volt sok esetben. Nem tudott Cyberpunk-ban 80 fps-t stabilan.Értem én ,hogy vga topik, de azért ennyire ne toljuk túl.
-
carl18
addikt
Nem csúnya a játék tulajdonkép, csak volt a nagy Shadow of tomb Raider.
Vagy lehet az is a baj az informatikai fejlődés lassul és ezért nem olyan nagy különbség van 1-1 játék között.
Az Nvidia RTX 5090 jól mutatja a jövő a DLSS és Framegen és társai.
A Natív teljesítménybe a 5090 talán 15-30%-ot tud a 4090-re ráverni kb.
Valami ilyesmire tippelnék, de ez pár héten belül a tesztekből úgy is ki fog derülni.
Csak volt a 2013-as Tomb Raider aztán jöttek a szebbnél szebb játékok és volt fejlődés.
De manapság a monitor felbontás javítása is sokat dob egy játékon.
Úgy láttom most ami elpusztít egy kártyát Natív 4K és Ray Tracing/Patch Racing.
De pont ezért van DLSS és Framegen ahol a kártya natív ereje nem elég ott működik ez a varázslat. Talán ez Nvidia évekkel ez előtt rájött erre, hát kíváncsi vagyok.
Ez alapján egy RTX 6090 se biztos boldogulni fog a Natív 4K-val DLSS nélkül ha van Ray Tracing és társai.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen notebookot vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Computex 2025: professzionális gyorsítókkal újít az Intel
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Max
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Samsung T22E390EW TV monitor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Samsung Galaxy Watch 5 /12 Hó Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest