Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #4579 üzenetére
az lehet, hogy keveset mennek emelkedőn, de elég kellemetlen, ha egy lagunával nem tudsz rendesen autópályán közlekedni, mert hiába van már a lábad a motortérben, még mindig csak 160-at megy az autó...
meg ez nem csak emelkedő az emelkedőről szól, inkább szerintem az a borzalmas, hogy van igény ilyen kis játékmotorokkal szerelt relative nagy autókra. kicsit hasonlít ez a (szerencsére csak képzeletbeli) S140-es mercedeshez vagy 712-es bmw-hez.
110LE, pláne 150 egy kisautóban remek. de könyörgöm egy laguna már nem az!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #4636 üzenetére
az m7-esen az utolsó benzinkút a horvát határ előtt nem egy lukoil? az ottani gázolajjal semmi baj nem volt eddig...(igaz pont renault-val nem próbáltam, de ford, volvo mentek vele rendesen...)
(#4638) aram01
shell is jó szokott lenni, az espace (igaz benzinből) leginkább az omv-mol-shell trió valamelyikéből szeret jóllakni[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Josi
senior tag
válasz forceberg #5260 üzenetére
Ezekre a kérdésekre Zoltán tud válaszolni elsősorban. (tud kedvezményesen alkatrészt )
Annyit kell tudni, hogy ő nem főállásban javítja a meganokat. Igy időpontot kell egyeztetni vele. De biztos megoldható, hogy ne hagyd ott a kocsit.
Nekem 2 óra alatt csinálta meg a vezérléscserét, és megvártam. Mivel 230 km-t autóztam ezért.
Hivd fel és beszélj vele. Nyugodtan hivatkozhatsz rám a meganeklubból.
Nem fogod megbánni. (van gyári Clip diagnosztikája is, és ért is hozzá)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #7003 üzenetére
Nem volt előjele! Az olajcserét, szűrőcserét én végeztem el, így nem azzal volt a gond!
Helix Diesel Plus 10W-40 olajat használok, nem adalékolom.
A motor túlhúzott, sok paci nagy forgatónyomaték, a motor nem bírta. Konstrukciós hiba, nem egyedi elszgetelt esetről beszélhetünk!
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz forceberg #7007 üzenetére
101 Le. Gyárilag emelve 120 Le-re.
Nem azzal van a gond, ez a hiba bármelyik dCI-nél előjöhet. Nagyon is tisztában vannak ezzel, hiszen kaphatják a viszajelzéseket. Angol, német, francia fórumokon is panaszkodnak.
Nagyon normális módon volt vezetve.
De rájöttem egy darabig nem lesz dizelem, 2.0 vagy nagyobb verda benzin -gáz üzemmel. No turbó, magasnyomású szivattyú, befecskendezőszelep, stb..........
Füge
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #7055 üzenetére
Én is most nézegetem, bár nemtom, hogy az én esetemben van-e még értelme, lehet rosszabat teszek, ha most elkezdem az üzemanyaghoz keverni (106lovas 1.5 dci, 290k km, egyedül a csúcsok voltak eddig felújítva, a többi gyári).
Egyébként pl.: ELF 2T olajból is van vagy 4-5 féle minimum.
mod.: ja, szintetikus csak vagy 2-3 féleMajd ehhez, ha ért valaki, akkor beírhatná, hogy ilyen futás után gyári alkatrészeknél, még van-e értelme ezzel szórakoznom???
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
g.gergo
senior tag
válasz forceberg #7055 üzenetére
Teljesen mindegy, itt nem számít a különböző márkákban lévő adalék eltérések, a gázolaj kenőkésségének javítása a cél, ezért teljesen mindegy. Én pl. Castrolt használok, de teljesen mindegy, csak 2T full szintetikus legyen, aminek alacsony a hamutartalma. Erre meg az összes jó.
(#7056) rob210: Ezért mondtam, hogy tényleg hülyén hangzik a gázolaj olajozása. De ami tény az az, hogy nagyon száraz.
(#7057) mycso: Egészen nyugodtan kezd el használni.
Ami a lényeg (szerintem): Lehetőleg NE magyaországon tankoljunk. Ha tankolunk, akkor benzinkúton, ne innen-onnen szerzett szarokat tegyünk bele. Bár tudom, hogy a benzinkutas üzemanyag sincs mindig a toppon. Gázolajszűrű rendszeresen legyen cserélve, gyárira (delphi 2 vagy 3 mikronosra) vagy gyárival egyenértékű termékre: mann-filter, purflux. A többi felejtős, sőt egyenesen tilos. 2T olajozás és 10e km-ként üzemanyagrendszer tisztító adalék. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #7095 üzenetére
A szerelőnek egy null kilóméteres autónál még nincs benne a keze.
Viszont az összeszerelőnek annak igen.
Azt meg nézzük meg kik szerelnek manapság autót.
Török, Spanyol, Román, etc.
Az Ázsiaiakat most nem említem.
De a lényeg ezek a nemzetek nem a megbízható szakértelmükről híresek, ebben szerintem egyet érthetünk.Éles példája ennek a VW Polo vs. Seat cordoba.
A VW még így öreg korukban is 1-2 százezerrel drágább.Renault power
-
biker
nagyúr
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #7693 üzenetére
Hát mondjuk beb@szna, ha a dci-t hidegen 3000-ig forgatnám....vagy nem tudom pontosan mire gondoltál???
Abszolút nem tűnik nyírásnak, nem megerőltető érzésre sem az autónak hidegen sem ezen a fordulaton üzemelni...
Néha 1-1 2000-es fordulatba beleszaladok, de felé hidegen sosem.
Bár mostanában melegen sem lát nagyon többet 2000-nél.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #7697 üzenetére
Jó ok, most már vágom ami írsz. Viszont mint írtam abszolult nem erőlködik az autó, nyilván ilyen fordulaton nem padlózva gyorsítok ki, tehát ilyen jellegű probléma nincsen
Egyébként ma reggel néztem 5.@1500rpm=65km/h, ma olyan 1800 körül váltogattam el, viszont e felé hidegen nem nyomkodnám.Amúgy kint főúton sem megy 2000 fölé folyamatos haladással, asszem valami 1800 környéke a 90-100km/h.
No meg ez a vezetési stílus fogyasztásban is jó, tehát hatékonyan dolgoztatja a motort, nyáron Miskolc-Debrecen-Miskolc 2 személy, odafele végig klíma 3.9 l/100-as átlag.
Olyan 5 literből én is simán eljárkálok, fele város/ fele főút, tehát ezzel nincsen baj. Bár ilyenkor amikor repkednek a mínuszok, felkúszik 6 köré simán.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz forceberg #29125 üzenetére
Jelen esetben nem a pénz számított, hanem az, hogy jó legyen a fék, normális márkákkal, normálisan megkérdezve, megbeszélve, hogy mit fog csinálni.
Egy szóval nem jogosítottam fel arra, hogy vásárolgasson meg cserélgessen, azért hagytam ott az autót hogy javítsa meg az első féket, nézze meg mi a hiba, és ebbe én beleértettem azt is, hogy ha alkatrész vásárlásra kerül a sor, akkor nem megveszi a legolcsóbbat, és eladja minőségi termék árán, hanem hívjon fel és kérdezze meg, hogy milyet akarok...
Utólag már tudom, hogy ez irreálisan nagy elvárás volt, és el kellett volna mondani, hogy ugyan hadd döntsem már el én milyen márkájú/árkategóriájú féket akarok...
[ Szerkesztve ]
-
toldy
őstag
válasz forceberg #29379 üzenetére
Tetszenek és jó is lenne egy komolyabb rendszer, de jelenleg külön mélynyomó, erősítő és hasonló komolyabb alkatrészek sajna nem férnek bele $
rob210: amennyi látszik az 8cm tűnik, viszont a műanyag elég távol van így szerintem van hely mókolni valamit egy 10 cm-nek.
Ja egyébként ezeket néztem: előre - hátra , illetve akkor most lecserélném a kazettás tunerlistes rádiót egy cd-s update listesre, és megcsinálnám a lin-in bemenetet is hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #29523 üzenetére
Ez érdekes, mert nekem a benzinsé meg felfelé csal. igaz ez Ies PH2.
Most 7.5L/100Km ír átlagfogyasztásnak, pedig most már 3 szor mértem, (teli tank) és 6.9L/100Km a fogyi.
De azért nem rossz, hogy van benne ilyen funkció, megközelítőleg meg lehet saccolni , hogy hogy állRenault power
-
Sly189
senior tag
válasz forceberg #29523 üzenetére
Stimmel.
Bár én azt vettem észre, hogy 120-130 km/h felett viszont felfelé csal de nagyon. 5,2 es fogyasztásál kiír átlagra ilyen 6,7 litert meg mikor megyek stabilan 130 - 140 el akkor is ilyen 6 fölötti értéket ír ki
PEDIG mérés alapján 4,2 - 5,2 Max. -egy személyel természetesen- tempomattal.
-
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
válasz forceberg #37161 üzenetére
Kevesebb... 1.5 dci 86 paci 3,8 országút városokkal tűzdelve 3 személlyel bekapcsolt klímával, csomagtartó 3 napos eltávozásra megrakva ( igaz csak kacsaseggű méret) nem takarékosan hajtva. 90-120.
komputer út előtt nullázva...
Robogó fogyasztása ennyi Fosh francia
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz forceberg #37176 üzenetére
A telitank módszer viszont nemigen...
80-90km/h átlag tényleg nem nyomva Baja Szeged viszonylatában ( 100 km táv) Baján telitankolva Szegeden rátankolva 3,2 l/ 100 km. Itt nincs copm. Első kattanás van. Ott meg nem lehet literekkel benézni.
Comp mért 3.3-at. Ennyi.
Ez az út egy személyes volt csomagok nélkül klíma nélkül.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
szőröscica
addikt
válasz forceberg #37179 üzenetére
Bizony, kattanás és kattanás között óriási különbség van, főleg dieselnél, mert a gázolaj habzik mint a fene.
Pontosan mérni valóban ugyanannál a kútfejnél lehet, és nem is kattanásig kell tankolni, hanem teljesen tele.
A 3.2-es fogyasztás rendkívül aranyos, egy 4.2-t még el is hinne az ember ilyen körülmények mellett.
-
szőröscica
addikt
válasz forceberg #37183 üzenetére
Vaaaagy nem csak kattanásig tankol, hanem csurig tele. Így gyakorlatilag más kutakon is tankolhat, bár eltérések ott is lehetnek, ha pl. kicsit ferde a talaj. És nyilván nem 4-5 litereket tankolva kell próbálkozni, hanem legalább fél tankig lejárva. De ez így szomorú végeredményt fog hozni, mert nem lesz több 125 köbcentis robogót megszégyenítő adat, ellenben lehet, hogy korrelálni fog a Spritmonitoros számokhoz.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forceberg #45187 üzenetére
Tanulóautó, nem kevés kilométerrel...
Én megvettem 298-cal, most 337-nél járunk, és kb minden nálam halt le.... Turbócsövet pattintotta le először, akkor sokáig nem "vette észre" az oktató, majd ezt cseréltük, utána is kormolt, majd kitakarítottuk, valószínű emiatt szart be ismét a turbo, vagy már nem tudom mi volt a sorrend...
Szépen jöttek elő a bajok, olajat pedig rendesen cseréltük, sose spóroltam el, és az előző tulaj is figyelt rá.
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #45254 üzenetére
Olyan 6-8évig biztosan megtartanám (minimum).
Éves szinten olyan 20k km körül mentem eddig.
A laguna lenne amúgy a nagy álmom, így lehet azt a vonalat fogom erőltetni, mondjuk olyan 3m forintig.(#45255) diablo1984: kényelmetlen, nagy esetlen bamba jószág volt. 6-os váltós volt ez is, de nagyon nem fogott meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #45259 üzenetére
eszegetheti persze, meg ahogy a szelepet is eléri azt is veri, ha valaki nem foglalkozik vele, kinyír mindent a motorban. hangja van, észre lehet venni, ha valakit érdekel, de sokan vannak úgy vele, hogy amíg megy gond nem lehet vele és ezért száll el a motor. mycso autójában pl nem is hallatszott, mégis ráfért a csere már....
mycso: német autó kényelmetlenebb egy franciától, a francia talán felszereltebb is, olcsóbb is.... ez régen is így volt, most is!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forceberg #45298 üzenetére
Sajnos sok hibalehetőséget nem tudok elképzelni, olajat cseréltünk, gyárit kapja.
Katalizátor le volt rakodva, azt kiiktattuk, autónak olajfogyasztása előtte minimális volt.
Turbócsövet cseréltük, mert turbóhiba előtt el votl repedve.
EGR-t kiiktattuk, vagyis csak elforgattuk, hogy tiszta levegőt kapjon.Mi az ötlet, mitől lehet még?
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest