Soron következő 4 szavazásban benne volt az Időmérő alapú rajtrács.
Értem.
Mégegy kérdés.
Mikor murtattál ajtót Rogersnek és Sadatnak.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Soron következő 4 szavazásban benne volt az Időmérő alapú rajtrács.
Értem.
Mégegy kérdés.
Mikor murtattál ajtót Rogersnek és Sadatnak.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Első szezon végén lejárt a szerződésük. Nem hosszabbítottam meg nekik.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a legújabb patch óta nektek esős időben nem jön be állandóan a safety car? Szinte megállás nélkül a pályán van, mert valaki mindig karambolozik… Esős időben folyamatosan összetöri valaki magát és már jön is a safety car…
Válaszaitokat előre is köszönöm szépen.
Basszus, megváltozott a kinézete teljesen.
Azt hittem baj van a géppel, aztán csak annyi, hogy frissült titokban 1.51-re + új tartalom Motorsport Manager - Endurance Series.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Leszedtem a játékot feltelepítettem, de ha leszedek hozzá valós neveket tartalmazó kiegészítést, úgy nem indul el.
Ez miért van? Valaki találkozott már ilyennel?
Vagy eredetiben kellene megvennem?
Melyik ez a mod?
Itt a pH-n szerintem gyorsan felejtsd el a tört játékokat...
Védd az állatokat! Egyél embert.
Az lenne a kérdésem, ha megveszem a dobozos verziót, akkor az tartalmazni fogja az összes dlc-t?
Sajnos csak a GT Series dlc van benne: [link] (részletes leírásnál)
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Az endurance szériát hogy lehet beszerezni?
Az Endurance Series-ben a az új bajnokságokon kívül milyen újítások vannak? A másik kérdésem az lenne, hogy ha felrakom a régire az új dlc-t akkor az elkezdett karrierhez hozzáadódik a bajnokság vagy csak akkor ha újat kezdek?
Még annyi, hogy a játék hova menti a mentéseket?
Mentés helye:
c:\Users\<név>\AppData\LocalLow\Playsport Games\Motorsport Manager\
Újítások:
Steam link
Lehet nem fog működni a régi mentés.
Kipróbáltam, működik a bokszstáb mindenképp és a megfigyelésben a versenyzőknél az endurance kategória is van, csak a bajnokság nincs sajnos. Meg oldhatták volna, hogy ha új szezon kezdődik akkor csatlakozik a bajnokság is.
Nagyon köszönöm a linket, a itt GT Series is pont akciós! 950 Ft-ot simán megért nekem! Két perc alatt meg is vettem. Ebben a regisztrálás is benne volt!
Catastrophic mistakes are new, rare mistakes that can drastically alter the outcome of a race. There are 2 catastrophic mistakes: Loose wheel and pit fire (only if refuelling is active)
Hogy a francba lehet elhagyni egy gumit? (gondolom itt arra céloz)
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Nem elhagyni (az lose), hanem laza (loose) a kerék.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Ja, így mér világos.
Egy kérdés.
A tankolást, javítást melyik bokszutcás végzi? Vagy mindegy, hogy hova rakom be a 10-es értékű kollégát?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Az első kerekeknél lévő javít, a hátsó tankol, egyszerre. Tankolás közben lehet javítani a kisebb hibákat időveszteség nélkül.
Az orosz nagydíjon égett egy autó a boxban.
olyan kérdésem lenne, hogy lehet úgymond saját nevelésű versenyzőnk? Arra gondolok, hogy kirugok versenyzőt és aki helyére berak azt le lehet igazolni mert én nem találok semmi ilyet és ez elég érdekes.
Azok ideiglenes pilóták szinte 0 képességgel.
Megfigyelés alatt ott vannak a versenyzők, azok közül tudsz szerződtetni.
A Megfigyelő Létesítmény megépítésével tudsz kioldani rejtett pilótákat.
Minden szezon végén amikor a pénzdíjat kapod lesznek újak, illetve január 1-től.
Értem, köszönöm a választ nem tudtam.
Olyan problémám akadt,hogy a futam után nem enged tovább a játék. Mielőtt elkezdené vizsgálni az alkatrészek szabályosságát, megjelenik egy fekete képernyő és kilép a játék. Mit tegyek?
Valaki tapasztalta, hogy a játék egy idő után magától átállítja a nehézséget? Fél szezon közepes nehézégen, gondolt egyet és levette könnyüre. Tény, hogy jelenleg én még nem erdeti játékkal játszom viszont a testvéremnél is előfordul és neki erdetiben van meg.
Belépés után rá kell nézni, mert hajlamos rá.
-10 Könnyűre pakolja.
Rá szoktam pillantani de most kimaradt és megint visszaállt. Ezek szerint nem csak nálunk fordul ez elő.
Sziasztok! Még csak most kezdtem el a játékot, de nagyon megfogott. Nem is értem eddig miért nem próbáltam. Tegnap kezdtem el, az első szezon végéig abba sem bírtam hagyni. Saját csapatot indítottam, az eleje picit nehézkes volt, de aztán belejöttünk. Az első pár futamon a végén kullogtunk és a motorok is eldurrantak, de aztán a végére egész jó lett az autó. A szezon felénél lecseréltem az egyik pilótámat egy tapasztalt veteránra a visszajelzések végett. Hozta is szépen az eredményeket és egy győzelem is összejött. A második legjobb eredmény egy második hely volt, de ott sajnos a szabálytalan váltó miatt megbüntettek. Ez a szezon még rá van szánva a fejlődésre, de jövőre aratni kell. Az első szezon végétől kezdve sorra húzzuk be a szabadedzéseket, olykor 1-2-ben. Év végén átmentünk veszteségesbe, így most erre figyelni kell, de a sok fejlesztés, komplett stábcsere, építkezés miatt nem is volt csoda. Idén még egy autóra koncentrálok, a másikba sikerült hozni egy szintén jó visszajelzésű, fiatal pilótát, aki az új fejlesztésű alkatrészeket teszteli, ameddig nincs meg a megfelelő megbízhatóság. Az év végére persze a második autó is remélhetőleg eleget fejlődik.
Jelenleg azonos motorok és random rajtsorrend van a bajnokságban, így ezeket elő kellene terjeszteni, leginkább a másodikat. Az első szezon elején 1-2-ből indultunk zsinórban vagy háromszor, persze akkor semmire sem mentünk, most meg rendre bent vagyunk a közepén/végén.
Mindenesetre a szezonnyitón sikerült elkapni a második helyet viszonylag simán, az áthajtásos büntetés ellenére is. A második autót szerelni kellett, így sajnos a futam második felére hátul harcolt és a végére megette a gumikat. Pedig fej-fej mellett mentek.
Majd még jelentkezem, jó lenne beindítani a fórumot, szívesen olvasnék másoktól is beszámolókat!
[ Szerkesztve ]
Közben vége a második szezonnak is. Az egyéni VB-t magabiztosan vezettük a szezon második felében és az utolsó futam előtt a csapat VB-n is 2 pontra voltunk az elsőtől. Sajnos jött az eső az évadzáróra és hátulról jöttünk. Nem működtek az autók megfelelően, s sajnos pont az első autó nagyon nem. Az utolsó kör előtt ugyan a második számú autónk ott volt a 7. helyen, de hátra kellett hoznunk, hogy meg legyen az egyéni VB. A csapat VB terén sajnos tehetetlenek voltunk. A világbajnok pilótánk lelépett a versenyszerelőjével együtt, így megint frissítenünk kellett. Sajnos helyzetünkben pótolhatatlanok voltak, így egy fejlődőképes páros került a helyére.
Az új szezontól az időmérő és a motorfejlesztés is visszajött, az elvárások pedig fokozódtak. Nem lesz egyszerű. A szezonnyitón mindkét motort szerelni kellett, az új fiatalunk mégis behozta második helyre. Meglátjuk mi lesz a továbbiakban.
[ Szerkesztve ]
Kitanoval az első év szívás, 2 öreg versenyző rengeteg pénzért körözget, fejleszteni alig lehet a béna összetevők miatt.
Második évad első verseny 2 újonccal 1. és 4. hely, eddig tetszik, és a gyengébb konfigurációs autó nyert. ~ 20 sec előnnyel. (1 kiállással letudtuk.)
Volt egy kis időm, visszatértem.
Sorozatban meg van a 3. Ázsia kupa egyéni+csapat kettős, sőt az egyéniben már az 1-2. is a miénk a ZRT-vel.
A következő szezonról részletesen írok, erről nincs mit se versenyzői, se konstrukcióban nem volt ellenfél, időmérőket kb 1.2 másodperces előnnyel zártam.
Ami jobban érdekel, ugye - számomra a játék egyik legnagyobb hibája - hogy a versenyzők nem random generáltak, ez adott. Viszont ha eltelt 10+ szezon az újonnan jövők is mindenkinél ugyan azok? Vagy itt már véletlenszerű (ha nem tervezői szinten vagy modban ezt nem lehet kiküszöbölni?)
Én azt tapasztaltam, mindig mások jönnek, mind versenyző, mind mérnök.
Pl egyszer találtam egy 5 csillagost mérnököt, na őt azóta se. Ha vége a szezonnak, akkor szokott megjelenni néha pár új arc.
Igen, minden szezon végén van egy rakat új pilóta. Én minden szezonban megfigyelem az összes pilótát és mindig vannak ismeretlenek.
Én most jutottam fel Ázsiába, azt hittem nagyon gáz lesz a helyzet, mert szinte egész szezonban a motorra koncentráltam, erre itt be van tiltva a motorfejlesztés. 7. hely a célkitűzés, de első futamon egyik autónk sem bírta végig szerelés nélkül és mégis meg lett a 6. hely. Másodikat meg behúztuk, igaz a másik autó utolsó lett, elment a váltó. Vezetjük a csapat VB-t, persze ez nem reális.
A szabályrendszer megtekinthető minden bajnokságnál független attól melyikben vagy éppen.
ilyen pl. a Motorsport kategória tankolási tilalom, hosszú szabadedzés, hosszú időmérő, persze mire feljut az ember az alsóbb osztályból változhat a helyzet.
Szezon elején könnyebben el lehet csípni pár pontot mint később, a kezdeti alacsony megbízhatóság miatt, én mindig a motort illetve váltót javítom verseny előtt a többi egy kiállás alatt letudható veszteség nélkül.
Kitartást a továbbiakhoz.
Köszi közben én is rájöttem, amikor szembesültem a tényekkel, csak hát már késő volt
Ez az Endurance DLC-vel jött be?
Fejlesztett ERS
A csapatok három típusú ERS-ből választhatnak: van a lendkerekes, a szuperkondenzátoros és a telepes.
Félreértetek.
Az tiszta sor, hogy szezon végén jönnek új arcok, csak ezek nálatok, nálam és X-nél mások (névre,tulajdonságra, nemzetiségre?) Mert a játékról így nem lehet nevekkel beszélni, mert az elején mindenkinél ugyanazok. A kérdés az, hogy 10 év elteltével már a randomgeneráltak, randomgeneráltak vagy mindenkinél jönnek újak, de mindenkinél ugyanazok az újak? (remélem érthető a katyvaszom )
hát ezt legegyszerűbben úgy tudjuk kideríteni, hogy tolunk pár screenshotot a pilótapiacról
Ma ha játszok, majd feltöltöm az enyémet.
Fejlesztett ERS
Itt a kondenzátoros 3x gyorsabban tölt vissza, mint a telepes.
Próbálom az elnök boldogságát lecsökkenteni 0-ra, de hiába végeztem az utolsó helyen összetettben nőtt a boldogsága 1%-kal.
Új idény cél a 3. hely, van ez az Achievement rúgasd ki magad meg éld túl, így nehéz lesz.
Azok a plecsni akkor is nehezek, ha a legrosszabb csapattal vagy.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Nekem meg volt ez spontán, önakaraton kívül.
Szép. Ha lehet ilyet mondani.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Ugyanezen évben új szponzor nélkül és autófejlesztés nélküli Bajnokság megnyerése a cél, ha már ilyen achievementek is vannak.
A 16 verseny elég hosszú rá.
Hajrá.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Sok sikert! Én feljutottam saját csapattal az első osztályba, viszont itt agyonvernek. Az vigasztal, hogy még van 6 futam és velünk együtt 4 pont nélküli istálló van. Fejlődünk lassan, meglátjuk mi lesz. Gazdaságilag a csőd borítékolható, a bent maradás talán meg lesz. Fordított rajtsorrend van, így rendre poleból indulunk, de a legjobb helyezésünk egy 11. hely. A gáz az, hogy habár a bokszstábunk jó, a külön gumi, tankolás, javítás ember miatt nem tudok rendesen rotálni.
(#348) alratar: Köszönöm
(#349) Fortclay: A fordított rajtrács szívás akkor is ha tied a legjobb autó mert beállnak vonatozni egymás mögé. 4 csapat pont nélkül az komoly. Mi a célkitűzésed? Év végi jutalmak mindig jól jönnek a legfelső osztályban.
Központnál törekedni kell az Autógyár megépítésére első soron, utána a többi. Kisebb lesz a veszteség.
Kitartást neked is!