Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Motorsport Manager

Hozzászólások

(#101) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Na WMC-ben eljutottunk addig hogy reseteltek az alkatreszek ertekeit, aztan ugy lehagytam mindenkit fejlesztesi versenyben hogy mostmar az izgalmat az hozza mennyivel verem meg oket.
Most mar az utcai auto uzemre sporolok, ev vegen el is kezdem epiteni (65millio lesz)

Mikor tobb mint 10 masodperccel gyorsabb kort futok mint a 3. helyezett

Vagy mikor a 3 is kort kap mar

(#102) Hokunda


Hokunda
aktív tag

Üdv

Beruháztam a játékra a mobilos verzió ismerete nélkül.

Kihívást keresvén elkezdtem a munkát a ZRT-nél, az európai sorozatban. Természetesen nem a dobogóért szeretnék küzdeni, de 2 verseny után (a viszonylag jó pilótáknak köszönhetően) lett egy 12.-15. helyünk, majd eddigi legnagyobb bravúrom (2 verseny után :DDD ) pedig egy 5-7. hely, egy biztonsági autónak és nagyon merész boxtaktikának köszönhetően.

Viszont elérkeztem a gondokhoz.

Milyen épület/tulajdonság/mágia kéne ahhoz, hogy egy normális vezető mérnököt és szerelőket tudjak igazolni? Egyszerűen a 2.5-3 csillagosok se jönnek el - munkanélkülieket keresek - de a jelenlegi főmérnököm 18k-t visz haza versenyenként és 50-60ért sem jön hozzám a 3 csillagos. Versenyszerelő szintúgy.

A csapat központja nagyon fejletlen így, csak 2 eszközt tudok javítani és a következő versenyeimen a megbízhatóság már csak 80% körül indul (8!) az előző versenyemen a bravúreredmény után mindkét autóm vörös zónában jött be 9 és 10%os első szárnnyal. Mivel a központ fejletlen, a mérnökök meg vackok egyszerűen időhiányom van az alkatrész javításra, a fejlesztés hiú ábránd.

Másrészről a vezető mérnököm számai annyira vackok, hogy tervezett egy 24es potenciájú féket 19es értékkel indulva, míg az alapverzió a 40ig is eljuthat.

Ha valakinek lenne ideje, vagy linkelne egy honlapot megköszönném, mivel a megbízhatósággal rettentő komoly gondjaim lesznek. :((( Természetesen nem 1 év alatt akarok nyerni - gondolom ezzel a konstrukcióval nem is lehet - de inkább magamat szeretném okolni az eltaktikázott versenyért, semmint a kocsi zuhanjon szét útközben.

(#103) Hokunda


Hokunda
aktív tag

A topik amint látom eléggé inaktív. :DDD

Lement az első szezon, a vezetőség a 9. helyre várt, kicsit túltejesítettem.

A stábból a tervező és versenymérnökök lecserélése megtörtént. Egyik régi tag, ipari kémkedés miatt nyert elbocsájtást. Összességében +400k-ba kerül versenyenként (évi 4 millió) a stáb, de eddig megérte.

Sajnos az autó és a központ nagyon gyatra, remélem kapok pénzmagot a 8 miliós javítóközpont felépítésére.

Dembelével még nem tudom, hogy hosszabbítsak-e vagy egy 2-3 évvel fiatalabb veteránt hozzak a helyére. Valdés egy primadonna, de legalább vezetni tud.

Egyéniben mindkét pilótám hozott egy-egy 2. helyet.

Csapateredmény

[ Szerkesztve ]

(#104) Boscolahm válasza Hokunda (#103) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Először szerintem érdemes elolvasni visszafelé a kommenteket, mert rengeteg jó és hasznos tanácsot/trükköket ajánlanak jó páran pl.: vegyél fel egy 100% piaci értékkel rendelkező tartalékpilótát és mikor szponzort keresel cserélgesd a leggyengébb pilótáddal (piaci érték szerint). Vagy mikor megtervezted az új autót, akkor már az első versenyre fel tudod tuningolni a megbízhatóságot stb.
Amúgy nekem az esetek többségében elég volt a 2 hely a fejlesztésekre megbízhatóság/teljesítmény. Amúgy ha tervezel egy új alkatrészt érdemes először a megbízhatóságát feltolni (én min. 90% ig szoktam) és utána beépíteni. ZRT-vel kezdtem anno én is (először) és Dembelével nem hosszabbítottam. A nehézségek majd a 2. évben jönnek, mert nincs annyi pénzed, hogy olyan autót tervezz (váz), ahol az értékek (gumikopás, üzemeanyagfogyasztás stb.) 4-5 csillagosak legyenek mint az első évben.
ZRT-nél nagyon érdems szerintem rámenni a szponzori pénzekre és olyan pilótát igazolni akinek a piaci értéke 100%-os. Asszem 750 ezerért építhetsz helikopterleszállót, és utána már 5 csillagos szponzorokat is kibiggyeszthetsz az autókra. Futamonként alsó hangon két-három millákat is besöpörhetsz.
Versenyeken meg ne hajtsd annyira szét az autókat, nem kell végig a maxon pörgetni a motort. Érdems arra játszani, hogy egy kerékcserével kevesebbszer menjél ki.
Amúgy tényleg gyorsan rá lehet kattanni és gyorsan magába szippant :)

(#105) Hokunda válasza Boscolahm (#104) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Akkor egyszerűen vak vagyok. A kocsit megterveztem, ráment a max pénz közeli, vezetőségi döntésekkel együtt (kb 15 millió) mégis az összes alaktrészem 40%al kezd, holott előző szezon végén mind 100%os volt, így most az első versenyen szétesik a kocsi. (A ZRTnél hogy lehetett az első szezonod 4-5 csillagos autó? azt már készen kaptad 1-0.5 csillaggal, azért is volt vacak)

(#106) Hokunda válasza Malibutomi (#10) üzenetére


Hokunda
aktív tag

KÖSZÖNÖM! :R

Alig rejthették volna el jobban.

(#107) Boscolahm válasza Hokunda (#105) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Első évben a ZRT-nél az autó váz értékeknél nálam (gumikopás, üzemanyagfogyasztás, fejlesztés, gumihőmérséklet) minden 4-5 csillagos volt. Utána év égén a 2. évre nem tudtam közel sem olyan jó autót terveztetni váz ügyileg. Az alkatrészek azok mindig alacsony százalékon lesznek az év elején, ha csak az ember nem alkalmazza a trükköt.
Amit érdemes (szerintem) építeni az a tervezőüzem.
Igen, 4 csillagos mérnököket nem lehet nagyon felrántani a legalsó ligában. A mérnök a felvételkor (részben) azt nézi, hogy milyen minőségű és szintű épületeid vannak. ez is meghatározza, hogy elszegődik e hozzád. Minél jobb csillagosat szeretnél, annál magasabb szintű épületeidnek kell lennie.

(#108) Hokunda válasza Boscolahm (#107) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Érdekes, azt hittem nem random generál a játék, de ez így jó hír. Nálam a ZRT a 9. legrosszabb autó volt az első szezonban, másfél csillag volt a max értéke. A javítás meg amíg nincs meg a 2. szintű üzemem katasztrófa. Az első versenyemet a 2. szezonban Valdés megnyerte (ennek örülök) viszont a másik pilótám a kacat alkatrészek miatt elfüstölt. Így azt csináltam, hogy az első számú pilóta autóját javítottam 100ig, így a 2. versenyemen lesz egy 100%os és ismét egy kacat kocsi, a harmadikra már meglesz az üzem és a +10 mérnök, így ott már remélem jobban megy majd.

Egyébként a tervezett alkatrészek értékét az épület is befolyásolja? Az új főmérnököm 20assal épít motort, de az újonnan tervezettek sem annyira jók, ez lehet a központ elmaradása miatt?

(#109) Boscolahm válasza Hokunda (#108) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia! :)

Másfél csillag a csapat értékét mutatta egészében nem a kocsiét, amire Te gondoltál szerintem. Én arra gondoltam mikor kiválasztod az autóval kapcsolatos dolgokat alul, akkor ott fent a jobb felső sarokban mutatja a váz 4 alap értékét: gumikopás, gumimelegedés, üzemanyagfogyasztás, fejleszthetőség. Na ezek az értékek az első évben a ZRT-nél 4-5 csillagosak. Viszont mikor neked a második évre meg kell építened önerőből, akkor már nem tudsz ilyen jó vázat építeni. Az alkatrészek értékei ettől függetlenek. Malibutomi szerint mikor új évre tervezel autót, az Ő véleménye szerint a főmérnök befolyásolja az új autó értékeit. Szerintem a tervező üzem szintje is belejátszik. Mikor év közben tervezel új alkatrészt azt nem tudom, hogy befolyásolja e az épület, de szerintem nem. Nem írja egyik épület sem, hogy ilyen bónuszt adna. Más jellegű bónuszokat adnak. Azokat viszont mind írja, hogy mit, még mielőtt fejlesztenéd vagy megépítenéd őket.
20-as szintű :) Az jó. Ha felhúzol mellé egy Tesztpályát, akkor magasabb szintű motorokat is építhetsz. Valamint bónuszokat ad még a versenyzők értékeihez (minden egyes héten). így tudsz fejlődni. A következő évre meg megőrzi a motor alkatrész szintjét és onnan fejlődsz tovább vagy még ad is hozzá bónuszt ha 1. MalibuTomi szerint jó a főmérnököd 2. Én véleményen szerint ha jó a főmérnököd és a tervező üzemed...

(#111) Malibutomi válasza Hokunda (#110) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Hello itt.

A kocsira az alap csillagokat ha jol emlekszem az adja milyen draga alkatreszeket valasztasz tervezeskor.
Szerintem 4-5 csillagos nemigen lesz, mert a WMC sorozatban az 50-60 milliobol tervezett autoim cannak altalaban 4 csillag korul. Altalaban ki tudom ugy hozni hogy mind a negy ertek 4 csillag vagy ahhoz kozeli legyen, es ha ev ekejen meg a beszallitok elernek valami attorest akkor azzal felmegy 5 csillagra.
Pl mikor volt olyan driverem aki sporolis volt uzemanyaggal + 5 csillagos fogyasztasu kocsi, akkor high motorbeallitassal ment egesz versenyen, es nem ment le minuszba.

Mernokokre pilotakra nagy altalanossagban: europa kupa max 3 csillagost lehet felvenni, azsia kupa 4+egy kicsi, WMC minden.

En amugy most mar csak par hetre vagyok hogy kesz legyen az utcai auto gyaram is, 65 millio volt, remelem megerte :)

Mostmar elertem azt hogy a versenyeken nem tul izgalmasak mert kb 1.5 masodperccel gyorsabb a kocsim mindenkinel.
Inkabb a csapatmanageles, meg a pilota fejlesztes kot le.

[ Szerkesztve ]

(#112) Boscolahm válasza Malibutomi (#111) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Mikor elkezdtem a ZRT csapattal, a kocsim váz alapértékei 4-5 csillagosak voltak. Majd otthon lefotózom és elküldöm. De ez csak az első évben. A másodikban ugye nem tudtam ilyet építeni.
Amúgy hogyan lehet mégtöbb zsét keresni 2-3 millánál per futam, mert nálam szinte 5 csillagos szponzorok vannak, de így futamonként csak pár millát tudok csak bezsebelni. Mindenki írta, hogy a szponzor pénzek a világbajnok ligában sem nőnek. Ott esetleg többet fizet a tulaj futamonként? Ha igen kb. mennyit?
Amúgy én az európai ligában is vettem már fel 4 csillagost, egy mérnököt és egy szerelőt, de egyik sem akar hosszabbítani, mert mindegyik alacsonynak tartja ezt az osztályt.
Amúgy ti hány körös versenytávokat szoktatok menni? Anno mikor rövidet mentem, akkor észrevettem, hogy ott rosszabb kocsival is könnyebb nyerni, mint a leghosszabb távú versenyeken.

(#113) Malibutomi válasza Boscolahm (#112) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nekem nincs szuksegem 3-3 millio/versenynel tobbre, hizzajonnek meg a szponzorok egyszeri befizetesei, siman vagy 30 millio egy evben, sosem futok ki a penzbol.
Mondjuk a HQ-n mindig csak 1-2 dolgot fejlesztek egyszerre.

De amugy ugy lehet tobb ha felepited az autogyarat+ vidamparkot, azok fuxen hoznak kb 1-1 millat versenyenkent.

(#114) Boscolahm


Boscolahm
csendes tag

Sziasztok!

Ígértem a képet és küldöm a ZRT csapat első évi autójáról, itt látszik, hogy alapból a váz 4-5 csillagos értékekből áll.

(#115) Boscolahm


Boscolahm
csendes tag

(#116) Hokunda válasza Boscolahm (#115) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Nézd meg amit én linkeltem. :D Ezek szerint mindenkinek más!

Másik kérdés: A kocsi "kockázatát" hogyan számolja a játék? Azaz pilótánként vagy összesítve, hány kockázatos alkatrész fér be egy kocsira? Az előző versenyemen 3 db +1es alkatrész már "magas" kategóriát kapott.

Valamint szponzort a pilóta/helikopterleszállón kívül lehet valahogy csábítani? A tesztpilóta szerepeltetése megoldás lehet?

A 3 versenyzőmből az A: 100%os, a B: csak 23% a tesztpilóta szintén 100%. A 23%ost viszont nem akarom elküldeni, mert jó eredményeket hoz, és csak +-os tulajdonságai vannak, a versenyeken is volt már 2 és 4. helye. A szponzorok 62%os csapat piaci értéknél meg versenyenként 2-300k között adnak csak, szponzorpénz nélkül mínuszos lennék.

[ Szerkesztve ]

(#117) Boscolahm válasza Hokunda (#116) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

MalibuTomi írta le régebben a jó kis trükköt. Mikor szponzort keresel és van üres hely, akkor a tartalékpilótát léptesd elő a 23%-os piaci értékkel rendelkező pilótád helyett. Majd amikor jön a verseny visszacseréled őket. Ez egy jó megoldás.
Kockázatot nem tudom, hogy hogy megy, mert eddig csak egyszer építettem olyan alkatrészt ami +1 értékkel rendelkezett, ez ugye alacsony besorolást kapott. Pont most készülök arra, hogy mindkét kocsimba +1 -es értékű alkatrészt tegyek. Mivel idénre olyan komponenseket sorsolt a gép, amikből építenem kell, hogy elkerülhetetlen :(
Amúgy a szponzoroknál számomra van egy óriási probléma, hogy mikor tesznek neked ajánlatot, de még nem vetted fel egyiket sem, mert mindegyiket vacaknak találom, akkor nem lehet elküldeni őket. Ki kell várni, azt a versenyszámot, amíg az ajánlatuk áll. Nagyon rossz ez a megoldás így. Jobb lenne, ha lenne egy X a jobb felső sarokban és lehetne kérni újat és újat. Legalább ennyivel segíthetne a gép. Amúgy pont most jött be egy bomba ajánlat, győzelemért 1.8 millát kínál, angliában pedig 3-as szorzóval. De csak 5 versenyig maradnának. A britt verseny persze 6 futam múlva lesz, így várok egy versenyt nem veszem még fel, csak ha lement egy verseny, és akkor pont benne lesz a britt pálya, ahol megtérül a dolog, plussz még lesz 1.8 millám. Persze ehhez meg kell nyernem a versenyt.
Idénre a vázat 7,5 millából építettem és az első versenyemet kettős győzelemmel nyertem meg, úgy hogy a 3. helyezett is kapott egy kört. Ahogy tapasztaltam a váznak nincs olyan nagy jelentősége, inkább za alkatrészeknek és a pilótáknak.
5 csillagos szponzorod csak helikopter leszállóval lehetséges és ehhez a 3 értékből (2 pilóta és a csapat), átlagnak 90 felett kell lennie. Nálad ez 87,3%. De ha világbajnok leszel, akkor már nő a csapat piaci értéke. Nekem ha bármilyen versenyt is nyerek, akkor nem nő a csapat piaci értéke, de ha rosszul megyek akkor csökken. Nonszensz. Amúgy nem értem, ha egy pilóta is huzamosabb ideig jól szerepel akkor miért ne nőhetne a piaci értéke, persze itt a játékban az is fix be van betonozva. Néha jön mellé ideiglenesen valami változás, de az nem tartós. Ez hülyeség. Persze ha világbajnok lesz, akkor a következő 50 hétre nő a paici értéke is, de az is csak ideiglenes, ami szintén hülyeség szerintem.

(#118) Hokunda válasza Boscolahm (#117) üzenetére


Hokunda
aktív tag

"akkor a tartalékpilótát léptesd elő a 23%-os piaci értékkel rendelkező pilótád helyett."

Ennek nincs morálromboló hatása?

(#119) Boscolahm válasza Hokunda (#118) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

De van (-40). Viszont mikor még a verseny előtt újra előlépteted, akkor ugyan úgy visszaáll (+40).

(#120) Hokunda


Hokunda
aktív tag

28 óra játék után megvan az első komoly csalódás a játékban. 3. szezonomat kezdtem, első verseny 1-2. hely, eddig rendben. A 2. versenyen napsütés, a kocsi kifogástalan állapotban, pályatapadás kitűnő és balesetezik a versenyző. Kicsit értetlenkedtem, majd betöltöttem a szabadedzést egy teszt miatt, hogy a játék csal-e valamilyen formában a gép számára. A versenyt újrázva ugyanaz a versenyző néhány kör eltéréssel ismét balesetezett, az idő ugyanolyan jó volt, szóval valószínűsítem, hogy igen a játék korrigál ilyen módon. :(((

(#121) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Na arra jutottam hogy az improvability (fejleszthetoseg) azt befolyasolja hogy ha magas akkor vannak a teljesitmenynovelo opcoik az uj alkatreszek fejlesztesenel, ha alacsony akkor csak a gagyi megbizhatosagnovelok.

Mostanaban hogy kb 3 masodperccel gyorsabb kocsim van mint a tobbieknek az a szorakozasom hogy a 3. helyezett is kapjon kort :)

[ Szerkesztve ]

(#122) Boscolahm válasza Hokunda (#120) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Ezt már néztem én is. amúgy nem mindig történik meg a baleset. Próbáld ki több betöltés alkalmával is.

(#123) Boscolahm válasza Malibutomi (#121) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Még anno utánanéztem én is, és a gyakorlómódban ezt szépen le is írja. Ki hat mind a teljesítmény mind a megbízhatóság idejének befolyásolására. Minél magasabb a fejleszthetőség annál kevesebb ideig kell az alkatrészeket "tuningolni."
Én még mindig a ERS-ben nyomom. Ott egyeduralkodó vagyok, de ki addig akarok maradni, amíg a két üzemet ki nem tolom 4-es szintre, hogy ha feljebb lépek az ázsiai ligába, akkor egyből jó autóval tudjak kezdeni. Meg addig fejlődik a mérnököm is.
Amúgy itt világbajnoki cím (konstruktőri) esetén ad 13 milla körül. az ázsiai ligában mennyit ad? Érdekes hogy egyéni világbajnoki címeket nem díjazzák.
Hamarosan jön a GT Series is. Ti mit tudtok róla? Pénzes lesz vagy ingyenes frissítés (DLC)?

(#124) Malibutomi válasza Boscolahm (#123) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem igy ertettem, konkreten ha alacsony a fejleszthetoseg, akkor csak a szar opciokat adja a fejlesztesnel amik a megbizhatosagot novelik, alig van +teljesitmeny opcio. Mig ha magas a fejleszthetoseg, akkor jonnek rendesen.
A rossz hir, hogy mindenkepp a legszarabb kocsid lesz ha feljebb lepsz hiaba epitgetsz :)
egybol szerezz egy 4 csillagos drivert ha feljebb lepsz, az kompenzalja.

(#125) Hokunda válasza Boscolahm (#123) üzenetére


Hokunda
aktív tag

A feljebb lépésen én is gondolkodtam, de csak 1 évet. A 4. szezon befejeztével biztosan feljebb megyek az ázsiai bajnokságba. Az üzem 3as szinten lesz csak, a többi még rosszabb. De egyrészről unalmas már az ERS - nincs kihívás - másrészt abban bízom, hogy az új bajnokságban a szponzorpénzek, elnöki kifizetések és maga a pénzdíj növekszik.

(#126) sas96


sas96
csendes tag

Sziasztok!

Én is elkezdtem ezt a szenzációs játékot csapatni :-) Nagyon szeretem a manager játékokat, viszont eddig az F1 hiányzott a felhozatalból, örülök azért hogy az FM mellett lehet találni erről a játékról is fórumot.

Én az angol Archer BMR csapatával kezdtem, természetesen ez is a legalsó liga, ahogy láttam a 3. legrosszabb csapat induláskor. Az első szezon az ismerkedéssel telt, illetve hogy megszokjam az irányítást és az elérhető funkciókat. A szezon végén 8. helyen végeztünk, az elvárást sikerült teljesíteni.
A 2. szezonban már 1 új pilótát és személyzetet is szerződtettem ( idő közben ez a pilóta már 4 csillagos lett), a 3. helyre értünk oda a szezon végére.

Az jelenleg futó 3. szezonban 7 verseny után egyéniben és csapatban egyaránt az 1. helyen tanyázunk, igen jó esély van arra hogy megnyerjem a csoportot mert folyamatosan első 3-ban végzünk. Viszont erős kérdőjel van bennem azzal kapcsolatban hogy feljebb merjek-e lépni, ha véletlenül tényleg bajnok lennék. Az épületeim még nem abban az ütemben fejlődnek ahogy kellene, mert egyelőre még a kuporgatás állapotánál tartok, nem rég építettem helikopter leszállót, így már 5 csillagos szponzorok is jöhetnek, de még néhány régi szerződés nem járt le. A legnagyobb szabályváltozás talán az lett a majd 3 szezon alatt hogy mindenkinek egyforma motorja van, azt tehát nem lehet fejleszteni a szárnyak mellett, az autó többi részére lehet koncentrálni, ez nekem jól sült el :-)

Mik a tapasztalatok fentebbi szinten? Pénzdíj gondolom azért nagyobb a szezon végén ( bár ez is kérdéses, mert ha pl. csak szenvednék, akkor utolsó hellyel lehet még annyit se kaszálnék mint eggyel lentebb első hellyel). Illetve a másik kérdésem, ha megnyerem a csoportot, a végén el lehet dönteni hogy egyáltalán szeretnék-e feljebb jutni vagy mindenképpen fentebb fog rakni?

Jó játékot mindenkinek! :-)

(#127) Boscolahm válasza Malibutomi (#124) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Áhá … akkor rosszul is írták le a fejleszthetőséget. Még jó hogy mondtad Tomi  Szóval minél magasabb az értéke, annál jobb alkatrészeket lehet készíttetni, mert annál több olyan komponenst ad be, amiknek magasabbak lesznek a teljesítmény értékei. Ha meg alacsony a fejleszthetőség, akkor főleg megbízhatósági bónuszokat ad a komponensekhez. Én meg mindig azt hittem, hogy a komponenseket csak úgy random dobálja be minden évben. Mert oktatómódban a leírás azt mondja, hogy minél magasabb a fejleszthetőség annál rövidebb idő alatt fejleszthető a megbízhatóság és a teljesítmény szint is. Akkor legjobban a fejleszthetőségre érdemes rágyúrni, főleg mikor az ember feljebb lép a ligában. Akkor különösképpen, mert ha jó alapokat tud az ember lerakni, akkor méggyorsabban tud előrelépni. Amúgy az genyaság, hogy a legrosszabb, kocsit adja, feljebb lépsz. Mikor feljebb lépek lesz egy 4 es szintű tervezőközpontom, egy 4 es szintű üzemem és egy 4 csillagos mérnököm. ezek már csak össze tudnának dobni valamit. És a többi csapat ilyenkor milyen szinten lesz? Mintha teljesen új játékot kezdenék ebben a ligában, vagy közben ők szépen fejlődgettek az év során és azt kell behoznom?
És Sas96, hogy feljebb akarsz e lépni az év végén a másik ligába (persze csak ha konstruktőri világbajnokságot nyertél) azt te döntheted el.

(#128) sas96 válasza Boscolahm (#127) üzenetére


sas96
csendes tag

Erősen gondolkodok rajta, de egyelőre abba az irányba húzok hogy még 1 szezont maradni kellene lentebb. Kicsit még nem ártana építkezni.. :-)

(#129) Hokunda


Hokunda
aktív tag

Egyébként erről írhatna valaki néhány sort. Mint említettem a 4. szezon az ERS-ben már nem kihívás, az újakra való tekintettel - név nélkül - csodagyerekek igazolása után, már egy vacakabb autóval sincs ellenfél, ezért unalmas!

Viszont a szponzorok 1-2. helyért 1-1.5 milliókat is kifizetnek. Értelemszerűen feljebb lévő bajnokságban, egyrészt a pontok már nem mindenki, hanem csak az első 10 között oszlanak meg, az első helyek is csak álomkategóriába esnek. A szponzorok idomulnak ehhez? Azaz egy 10-12. helyért való fizetés ér annyit, mint az ERS-ben az első 2? Vagy az elnöki kifizetések, pénzdíj kompenzálja a szponzorpénz kiesését? Az nyilvánvaló, hogy ERS-ben nem akarnak maradni a legjobb versenyszerelők - egy 4 csillagost már el is vesztettem - és a pilótáim sem hosszabbítanak. Szóval 2 évente pilótacsere és a legjobbakról való lecsúszás vagy továbblépés?

Egyetlenegy dolog aggaszt az a pénztelenség, holott még csapatvezetőként is arra tettem előéletem. :D

(#130) Malibutomi válasza Boscolahm (#127) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

En ezt figyeltem meg, hogy alacsony fejleszthetosegnel mikor csinaltam az uj alkatreszeket akkor csupa ilyen van hogy kisebb lesz a piros resz a megbizhatosagnal, meg +30 megbizhatosag.
Mig ha mondjuk 4 csillagos a fejleszthetoseg, akkor jottek a +30 teljesitmeny es hasonlok.

(#131) sas96


sas96
csendes tag

Megnyertük a 3. évet csapatban (100 pont előnnyel) és egyénileg is, viszont a feljutást még nem vállaltam el. Ha a most következő 4. szezonban is nyernénk, akkor viszont már felmennék. Egyelőre mennek az építkezések :-)
A pilótapárosom megmaradt, egyetlen szerelő csere történt. Kíváncsian várom mit hoz a 4. szezon.

(#132) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Ha valaki feljebb akar lepni a kovetkezo kategoriaba akkor egy jotanacs:

Kocsi fejlesztes - nem szamit
HQ fejlesztes - kesobb segit, de nem annyira fontos
Jobb pilota - fontos (max kozeli az adott szeriaban)
Soksoksok penztartalek - nagyon fontos

A jobb pilota ajanlott, mert az ERS meno 3 csillagosok az Azsia kupaban mar also harmad, viszont ha ott felvesztek egy 4 csillagost az meg szar kocsival is hozhat akar dobogokozeli helyeket.
Sok penz meg azert kell mert nyerni minimum egy de lehet par evig nem fogtok, kevesebb szponzorpenz fog jonni, igy az elso evet ki kell huzni ugy hogy szinte minden versenyen penzt vesztetek. Aztan az evvegi kassza utan mar jobb lesz.

(#133) Hokunda válasza Malibutomi (#132) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Szia

Szóval lement a 4. szezonom a ZRT-vel, csapat-egyéni bajnoki cím mind megvan. (összes verseny nyerve)

Felmentem az ázsiaiba.

Itt max közeli autó 28 millió volt, maradt még 20.

Viszont a csodagyerek pilóták (nem akarok konkrét nevet írni, úgy romlik a többiek játékélménye) semmiképp sem igazolnak hozzám. Mennyi pénzt akarnak? 4 csillagos pilótákról van szó, egyik már ERS-ben is velem volt, ő 540-et visz el versenyenként, itt az ajánlott pénzem 680 és sértődötten elutasítanak. Bakker F1-ben nem keresnek ennyit jópár csapatnál, szintén 1.2 milliós aláírási pénzt visszadobják.

(#134) Malibutomi válasza Hokunda (#133) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Hat a 4 csillagosok 7-800korul szoktak kerni. 600-ert csak az megy el amelyik azt irja hogy nem fontos neki a fizetes. alairasi penz 1.5-2-2.5 milla.

Egyebkent kretenul van elegge ez, pl volt egy 4+ csillagos, aki egy szar csapatnal tartalek volt 540K-ert ajanlottam neki 650-et, nem jott ( enyem a legjobb csapat evek ota), kesobb ajanlottamneki 750-et nem jott.
Lehuzott ott inkabb meg 2 evet fele penzert mint tartalek. :F

(#135) Hokunda válasza Malibutomi (#134) üzenetére


Hokunda
aktív tag

A csapatközpont fejlettségről egyébként mi a vélemény?

Ugye kezdődött lvl 1 üzem-fejlesztőközpont, semmi más nem volt.

Most van lvl 2 üzem, lvl 2 tervezőközpont, lvl1 tesztpálya - sebességváltó fejlesztő - megfigyelőközpont (csodagyerekek ugye ennek köszönhetőek) - helikopterleszálló - látogatóközpont.

Ennyi.

Ezzel már megéri felmenni? (A jelenlegi szabály szerint a motor specifikus náluk, nem fejleszthető)

Igazábó az unalmon kívül azért szeretnék felmenni, mert a jó pilótákat 100% hogy elviszik Ázsia él vagy az F1 középcsapatai. Egyszerűen túl jók.

(#137) Malibutomi válasza Hokunda (#136) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ugy tudom ez fizetos DLC lesz.
De jon egy ingyenes is ami annyit hoz hogy indithatunk sajat csapatot.

(#138) Hokunda válasza Malibutomi (#137) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Elvileg 7 dollár lesz, de holnap kiderül. Igazából mindegy is, insta buy lesz.

(#139) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Kint van mindaket DLC Steamen, szedheto.
Epp idoben jottek, most van 407 oram az eredetiben :)

[ Szerkesztve ]

(#140) Hokunda válasza Malibutomi (#139) üzenetére


Hokunda
aktív tag

2.5 gb eddig, a GT-t most vettem meg.

Mondjuk ez a saját csapat most nem jó. A ZRT-vel nagyon megy, de csábít, hogy egy sajátot is csináljak, a kettő egyszerre meg túl sok, nincs ennyi időm.

(#141) Csapoati


Csapoati
nagyúr

Kicsit vicces ez az új patch. Az első futamomat nyomom, mióta települt, és Ardennes-ben 12 kör alatt a 4. SC fázis megy... Azért ez picit irreális szerintem. Az UI viszont szépet fejlődött, meg az autók is szebbek a futamon.
Ja, a slusszpoén: eddig fordított volt a rajtrács a bajnokág állásától függően, erre most hirtelen a practice eredményei számítottak be. Mondjuk jól jártam, mert 19-20. helyett a 6-7. helyről indulhattam. :D

[ Szerkesztve ]

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#142) Malibutomi válasza Hokunda (#140) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nekem a sajat csapt epp idoben jott.
Ebben az evedban kesz lesz a vidamparkom is a vexala-val, es annyi HQ kimaxolva, kocsi 3 masodperccel gyorsabb mint a tobbieke. Mar csak a fiatal pilota neveles foglalkoztat, meg hogy minden versenyen kort adjaka 3. helyezettnek :)

(#143) Boscolahm válasza Malibutomi (#142) üzenetére


Boscolahm
csendes tag

Szia!

Hányadik évben jársz most?

És mikor feljebb lépsz egy osztályt kb. hány év kell, hogy az adott osztály "királya" légy?

Gondolom akkor a taktikád, mikor feljebb lépsz, hogy tartalékolod a pénzt rá, és mikor feljebb léptél, akkor már az első évtől nyomod a fejleszthetőséget és a az alkatrészek fejlesztését ezerrel. amúgy szerintem az alváz elkészítésének nincs nagy jelentősége, mert idén már csak 7,5 millából építettem és így is a legjobb a kocsim.
Ázsiai ligában mennyit fizetnek egy középmezőnyben végzett konstruktőri eredményért és mennyit a győzelemért?
valamint a tulajdonos ad több zsetont versenyenként ha feljebb lépek? És milyen elvárást diktál, hogy kb. hányadik helyet várja el?
Válaszaidat előre is köszönöm szépen.

(#144) Malibutomi válasza Boscolahm (#143) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Hat en kihuztam a jatekot eleg jol, mar 2045-ben vagyok :)

Igen ugy csinaltam hogy tartalekoltam nemi penzmagot, mielott feljebb leptem, bar ha mar megvannak az 5 csillagos szponzorok akkor szerintem konnyebb.
Azsia kupaban 25-35 milla kozott mozog a gyozelemert az evvegi kifizetes, attol fugg mit szavaznak meg.
WMC-ben 50 millio az evvegi kifizetes.
A tulajdonos kifizeteseire meg elvarasaira mar nem emlekszem, de ugy remlik tobb penzt ad, az elvaras meg feljebblepeskor alacsony lehet valasztani az utolso helyezest is.
De ha mar okes a csapat, meg jo szponzorok vannak mikor feljebblepsz, akkro szerintem a kozepmezony siman hozhato.

De az megvan, hogy megnyertem az Europa kupat, aztan amikor felleptem azsia kupaba, ott felvettem egy jo versenyzot, es elso evben megnyertem azt is, aztan meg ket evet voltam ott es leptem is fel WMC-be.
A WMC-ben aztan kellett 5 vagy 6 ev mire nyerni tudtam, mert ott a ket legnagyobb csapat a Steinmann, es a Scuderia ugy el voltak huzva, hogy mindig csak mogottuk tudtam bejonni jodarabig biztos harmadikkent.
Aztan ahogy cserelodtek a pilotak sikerult lenyomnom oket vegul, aztan WMC-ben mar volt egy resetem is, amikor mar tul fejlettek voltak a kocsik, es lenullaztak a statokat. Onnantol folyamatosan en vagyok az elen, lehagytam mindenkit a fejlesztesi versenyben.

Igy allok most

A 600k penz azert van mert most fizettem ki a 100 milliot a vidamparkra, es par milla minuszba mentem, most dolgozom vissza.

A kocsim meg mar annyival jobb, hogy a practice-t is csak kb belovom aztan automatan atklikkelem, es csak a practice-idomero-verseny kozben valtoztatok ha kell a beallitason.

[ Szerkesztve ]

(#145) sas96


sas96
csendes tag

Véget ért a 4. szezon az Archer BMR élén.

A 3. év dupla bajnoki címét újra sikerült megismételni, sőt, felül is teljesíteni a pontszámok terén. A szezon végén 142 pontos előnnyel nyertünk konstruktőri vb-t, az egyéniben pedig a címvédő pilótám hozta el a bajnoki címet, 2. helyen pedig a másodpilótám végzett. Nem sikerült annyi pénzt félretenni az építkezések miatt mint amennyit szerettem volna, de nem gond. Felmentem az Ázsiaiba, az 5. évet már ott kezdtem.

Történt 1 pilóta csere, 1 fiatal tehetséges srácot igazoltam le az egyik 3 csillagos helyett, így két 4 csillagos pilótával kezdtem az idényt. Cél a bennmaradás, egyelőre többet nem szeretnék.

Az első versenyem pedig fenomenálisra sikerült. Az időmérő edzésen az 1. és a 6. rajtkockát szereztük meg (az első hely miatt alapból +2 pont), a kockás zászlóval pedig a 2. és a 6. pozícióban intettek le minket.

Ennyi ponttal az előző szezonban már bőven bent lehetett maradni ahogy láttam. Úgy gondolom ez kezdésnek nem rossz, remélem a folytatás is hasonlóan fog sikerülni és még néhányszor pontszerzőként fognak leinteni! :-)

További jó játékot mindenkinek!

[ Szerkesztve ]

(#146) Boscolahm


Boscolahm
csendes tag

Sziasztok!

huh... új patch, javítócsomag, DLC ... vagy nem tudom minek lehet nevezni, de brutális. Ég és föld lett tőle a játék! Tényleg aki bele van szerelmesedve a gémbe, mindenképpen szerezze be, mert rengeteg minden megváltozik. A lekörözött versenyzőkön át, a maga az autók mozgása, dinamikája, előzés, box büntetési idő, ha túlkockáztatjuk magunkat, ha azt választjuk hogy versenyző múltunk van, nem a pilóták morálját növeljük, hane ma visszajelzésüket, folyamatosan látjuk versenyközben, hogy ki mennyivel van lemaradva stb. és még sorolhatnám. De elképesztő lett. Tényleg temérdek változás van. És magát a játékélményt is elképesztően befolyásolja a pozitív irányba.

http://store.steampowered.com/app/559430/

(#147) Csapoati válasza Boscolahm (#146) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Igen, nagyon sokat fejlődött a játék. Sajnos (?) az autófejlesztési hack már nem működik a szezon elején, ez az Asia-Pacific Cupba való váltásom első évében nem jött valami jól. :D A gép viszont még mindig kicsit érdekesen választ gumit a száradó pályán.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#148) Vadernagyúr válasza Csapoati (#147) üzenetére


Vadernagyúr
senior tag

Na igen.. :D

PSN: joskovagyok199

(#149) Hokunda válasza Csapoati (#147) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Mármint az a hack, hogy a kocsi megbízhatóságát a home fülről 100%-ra fel lehessen nyomni szezonkezdetre? Mert, ha ez nem működik akkor a fejlesztől jó nagy baromságot csináltak.

(#150) Csapoati válasza Hokunda (#149) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Igen, az. Szerintem nem hülyeség, mert ha még nincs is kész az autó, hogy fejleszted az alkatrészeit? :D Ettől függetlenül megnehezíti a szezonkezdetet, az tuti.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Motorsport Manager
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.