Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Motorsport Manager

Hozzászólások

(#251) DFlash


DFlash
tag

Úgy látom, bármelyik pilóta lehet szponzorált, ha úgy alakul, épp most jött egy üzenet a versenyzőmtől, aki eddig nem volt az.
934 000-et fizet a szponzora(Norex olajvállalat), ha versenyezhet nálam. :DDD
Így már lehet kirúgom a gyenge, de szponzorált tartalékom.

(#252) Nayal755


Nayal755
újonc

Hali. Az miért van, hogy lementem egy szezont, és a következő szezonban egy verseny alatt 5x kell kiállnom mert kicseszett rosszak az alkatrészeim? Ránézek az állapotra, és ilyen 30% körül van három alkatrészem is. Egyszerre csak egyet tudok javítani, az is sok idő. Nem volt időm felhúzni őket, csak a két motort 63%-osra, mert mire elkészült a kocsi váza, pár hétre rá indult is a szezon. Ez így egy vicc, az első szezonban ilyen nem volt.

Nayal

(#253) DFlash válasza Nayal755 (#252) üzenetére


DFlash
tag

Minden kezdet ilyen, motor és váltó legyen megbízható a többi javítható egy kiállás alatt gyorsan, főleg ha korlátlan a box személyzet.

(#254) secular


secular
tag

Sziasztok,

új csapatot, csak f3-ban lehet indítani? Izgalmas, "megéri" vagy egyszerűbb meglévővel kezdeni?

Valamint érdekelne, melyik tierben érdemes kezdeni? Én tegnap leültem egy jó 2-3 órát játszani és egyből f1-t indítottam egy középcsapattal, élveztem jó volt, de izgalmasnak tűnik, hogy új csapatnál mindent te állítgatsz be.

Valamint, az 1.1 patch-t érdemes erőltetni? (olyan verzióm van, amihez nem jó a tört patch, és nem tudom megéri-e letöltenem a patch miatt a másik verziót)

Köszi előre a válaszokat!

(#255) secular válasza secular (#254) üzenetére


secular
tag

Nem szenvedek inkább vele, megvettem steamen. 3700 egyébként most, ha valaki épp gondolkozna a vásárláson. :)

(#256) alratar


alratar
addikt

Leakartam cserélni. Errre:

Mi a tök legyen? (DILEMMA)

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#257) alratar


alratar
addikt

És még mentor is lett.

Bocs a dupláért. :(

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#258) tkesy


tkesy
őstag

A fenti "apró" kis bug némileg elvette a kedvem...

[vagy nem olvastam volna el szabálykönyvet figyelmesen :F ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#259) tkesy


tkesy
őstag

Mégis az mitől függ vajon, hogy egy alacsony kockázatú fejlesztést betiltanak vagy sem... :F
Eddig igencsak hadilábon állok a GMA-val, már vagy 3 fejlesztésemet is betiltották, és ennek (is) köszönhetően Alonso morálja már 0%-on van...

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#260) Mooka-Miki válasza tkesy (#259) üzenetére


Mooka-Miki
senior tag

Szerintem csak sima Random() függvény: Nekem pl volt hogy az évad második versenyétől végig használatban volt egy alacsony rizikójú alkatrész és nem találták meg egyszer sem.

(#261) kozi71


kozi71
senior tag

Én az utolsó 3-4 futam alatt szoktam kifejleszteni motorból a legmagasabb szintű kockázatos összeállításút. De nem építem be egyik kocsiba sem. A következő évi kezdéskor, meg az lesz az alap motorom minden kockázat nélkül.

high tech, low life

(#262) Nayal755


Nayal755
újonc

Hát...játszogattam vele, második szezonban vagyok de az az érzésem, hogy elcseszték. Az alkatrészek állapotát miért nem úgy oldották meg, hogy egy csík, azt két verseny közt javítani kell, de nem tudhatod mennyire megy tönkre egy verseny alatt? Miért kell itt szórakozni pl szezonkezdésnél, hogy 50%-os minden alkatrész, azt az utolsó körökben már minden 2. körben ki kell jönnöm mert tönkremegy valami. Ez élethű? Ha ilyen motorokat raknának az autókba, nem sokáig lennének beszállítók. Persze szezonkezdésnél nincs idő alkatrészt fejleszteni, mivel a játék nem ad. Szezon közben meg felfejlesztem az összes alkatrészt, erre rámegy úgy 6-7 vereny. Azt van tizen valamennyi, ergo kb a szezon feléig azzal szórakozok, hogy a rozsdás, sz.r alkatrészeimet fejlesztgessem. A teljesítményhez nem is nyúlok, úgyis készül már a következő alkatrész, ami átlagos...de persze nem rakom bele az autóba mert a másik pilótának is kell, ráadásul csak 50%-os... Oké, akkor fejlesszünk ki még egy alkatrészt. Na most annak már muszáj "jó" kategóriába esnie mert...már arra is képes vagyok. Persze a másik pilóta rinyálni fog... -.-" Ez is mekkora baromság, miért nem lehet két átlagosat legyártani? Jó, m1. Megvan a két alkatrész, mondjuk legyen motor. Ezek már jók, elkezdem az állapotukat felhúzni 50-ről. Ez kb 1-2 vereny attól függ. Közben készül egy sebváltó. Szezon végére odajutok, hogy alig van normális alkatrész a kocsiban, mert egyszerűen nincs idő rájuk mert a k.va állapotukat kell fejleszteni. A legtöbb alkatrész eredeti.. -.-" A másik: Szezonkezdésnél a legjobb alkatrészed viszed tovább. Értem, és ezt jegyezzem meg, hogy melyik volt a legjobb? Mert nem írja..mindet "eredeti"-ként tüntet fel. Ha meg is jegyzem honnan tudom, hogy tényleg áthozta e? Egy retkes csík van ott, nem is százalék vagy ilyesmi, most mérjem meg mekkora volt a vörös zóna meg mekkora a zöld, azt hasonlítsam össze az újonnan gyártani kívánt motorral (ami ugye átlagos lenne) azt döntsem el melyik jobb, az előző évi vagy az új amit legyártanék? Kinek az ötlete volt ez? Semmi nem utal arra, hogy áthozta a legjobb alkatrészemet, lehet, hogy egy sima sz.r "eredeti" az is, mint az előző szezonban. Ott tartok szezon elején is ahonnan elindultam, semmit nem értem el, ugyanolyan sz.r kocsim van hiába jobb a váz, meg a beszállítók. Szezon végére megint lesz 3 jó alkatrészem, a többi kuka. Meg szenvedhetek, hogy ne essen szét az autó alattuk. Érted egy kicseszett, több milliós versenyautó. Nem is értem miért nem a zsiguli kupában megyek, azok olcsóbbak azt nem esnek szét...

Nayal

(#263) kozi71 válasza Nayal755 (#262) üzenetére


kozi71
senior tag

Teszem azt legyártottál év végéig egy 2500 pontszámos legendás motort, akkor a következő évben az alap 2500 lesz. Mindkét autóban ez lesz alapban.
Én mindig a motort, és a sebváltót fejlesztem legendásra. Ezekhez kell a legtöbb idő, és pénz is.Ha még marad idő akkor a féket is. A szárnyakkal nem igen foglalkozom.
Nem árt keresni olyan mérnököt akinek van olyan speciális tulajdonsága, hogy ad egy tetszőleges legendás fejlesztést is. Illetve olyan is van aki képes eltörölni három büntető szintet.
A versenyzők két mérnökénél pedig olyat akiknek 20 szintű a fejlesztés, és a javítási szint is.
Nem kell mindkettőnek meglenni a 20-nak. Egyik ebben, a másik a másikban legyen 20-as. Be lehet állítani melyikük mivel foglalkozzon.
Legendás szintű alkatrészt meg alapból fullos, nem kell karbantartani.

high tech, low life

(#264) Nayal755 válasza kozi71 (#263) üzenetére


Nayal755
újonc

Kezdő csapatként legendás alkatrész :D Talán egyszer. Mindenesetre annak nem látom értelmét, hogy a motor jó, de a pályára (meg úgy amblokk) kell gyorsulás, kanyarstabilitás, fék stb. Cseszhetem a legendás motorom ha nem érek vele semmit. Az, hogy csak a motor jó, abszurd, a többi minek van? Következő szezonban jó lesz? Ezt a szezont meg szenvedjem végig, és majd olyan 6. szezonban lesz egy legendás autóm? Addig megyek minuszba? :D Időmérőn rendszerint utolsók vagyunk, pedig a pilóták jók, beállítást nagyszerűnél alább nem adom (persze előfordul, hogy nem jön össze), és vannak nálam rosszabbak. Versenyen persze más a helyzet, vannak jó helyezések (értsd: örülök ha 10. vagyok, legalább fizet a szponzor) de idegesít, hogy nem jó az autó, és szenvednem kell vele. Az egyik pilóta konkrétan ki van akadva, hogy egy roncsot adtam alá. Még úgy is, hogy a mostani alkatrészek mind 70% felett vannak, hogy ne csesződjenek szét. Azt hiszem a 6. futam jön, most jutottam el ide. Most kezdem el fejleszteni az új motorok stabilitását, az egy verseny kb, következő versenyen beépítem őket, és jöhet a sebváltó. Még pár szezon azt lesz egy kész autó ami nem roncs :D Hát leszopom magam. A központ fejlesztése megoldás lenne (akkor tudnék 4 szerelőt foglalkoztatni) de 8.000.000-ba kerül. Rohadtul el vannak túlozva ott az árak, össz vissz volt kilenc millióm szezon kezdetén. Vicc...

Nayal

(#265) Csapoati válasza Nayal755 (#264) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Jól értem, hogy az a baj, hogy kezdőként nem a tiéd a top csapat? Pont az a kihívás a játékban, amit leírtál.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#266) DFlash válasza Nayal755 (#264) üzenetére


DFlash
tag

Nem tudom melyik ligában kezdted, de mind saját csapat, mind a Predator kihívást megcsináltam 0-ról, s feljutottam az Elitbe, megnyerve azokat, most meg már unalmas. Meg van minden, s nincs ellenfél, 16 verseny megnyerve a 16-ból.
Európai versenysorozat 2. évadban meglett s léptem tovább, mert a pénzdíj több, viszont a kocsi hulladék :DDD

(#267) Nayal755 válasza Csapoati (#265) üzenetére


Nayal755
újonc

Nem, nem az a baj. Az a baj, hogy az alkatrészek tönkremennek, illetve az állapotuk gyatra. Ez a valóságban nincs így, mire felfejlesztek egyet, elmegy a szezon fele, és ez csak egy "eredeti" alkatrész volt, hol van még az átlagos meg a jó amit legyártottam? 50%-ról indul az is. Ez így kész vicc, és nem is realisztikus.

Nayal

(#268) sanzik válasza Nayal755 (#267) üzenetére


sanzik
senior tag

Nincs ez olyan messze a valóságtól.
A forma 1-ben folyamatosan jönnek a fejlesztések szezon közben és ráadásul van amelyik nem is működik rendesen.
A megbízhatóságra meg ott van remek példának Alonso és a McLaren... :B

(#269) alratar


alratar
addikt

Sziasztok,
Mikor új alkatrészt fejlesztek, a teljesítmény növekedés mitől függ?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#270) Hokunda válasza alratar (#269) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Magától az épület fejlettségi szintjétől (ugye így lehet átlagos, jó, legendás...) valamint a vezető mérnököd adott tulajdonságpontjaitól (motor, felfüggesztés, fékek...) és még 1 fontos dolog autóépítésnél szezon elején a fejleszthetőség, ha nagyon alacsony, akkor a 3 (4) választható perk adott szinten az alkatrészfejlesztésnél jellemzően megbízhatóságot növel, teljesítményt, nem, viszont (!!!) ha túl magas a fejleszthetőség az autó tulajdonságainál (olyan beszállítókat választasz) akkor viszont majdhogynem csakis kockázati tényezős perkeket dob, ez se jó megoldás. (A tervezőközpont fejlettsége pedig az időintervallumot csökkenti alkatrésztervezésnél)

(#271) alratar válasza Hokunda (#270) üzenetére


alratar
addikt

A tervezőközpontot tudtam, csak a többit nem. :)
Köszi

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#272) Dr Jones73


Dr Jones73
újonc

Sziasztok!
Most vásároltam meg a játékot és teljesen magával ragadott engem is! Nagyon régen kerestem már ilyen manager-játékot és most végre itt van! Nagyon szuper!
Van pár apróság, amiben kellene egy kis segítség vagy vélemény!
A második szezonomat nyomom saját csapattal. Természetesen az első szezonban utolsó lette és lecsúsztam a 2. ligába, de nem bánom, mert mostanra szinte az egész stábot lecseréltem.
Kérdéseim:
1, milyen gumihőmérsékletet érdemes tartani? (Legyen bőven a pirosban? Vagy a kék és piros között?)
2, beállításnál változnak a köridők ha a szárnyak tökéletes (lila) beállítását más "balansszal" oldom meg? (Értem ez alatt, h ugyanolyan tökéletes lesz 13-17 vagy 15-15-nél)
3, használjak nagyobb kerékdőlést kanyargósabb pályákra és kissebbet egyenesebbekre?

Előre is kösz a segítséget!

(#273) kozi71 válasza Dr Jones73 (#272) üzenetére


kozi71
senior tag

Szevasz!
A gumik hőmérsékletére érdemes odafigyelni. Ha végig pirosban vagy, illetve teljesen felmelegszik, akkor már nem gyorsul jobban mintha sárga normál módban mennél. Ellenben nagyon gyorsan elkezd kopni. Én mindig középen tartom a hőmérőt. Az utolsó két körnél, illetve kerékcsere előtt szoktam csak hagyni felmelegedni akkor már úgyis mindegy nekik.

high tech, low life

(#274) Dr Jones73 válasza kozi71 (#273) üzenetére


Dr Jones73
újonc

Köszönöm a segítséget!
;)

(#275) tkesy


tkesy
őstag

Ezt is sikerült kipréselni a csomagból... :))

2016, első évad...

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#276) csocso81


csocso81
csendes tag

Sziasztok!

Tudtok olyan modról. ami meggátolja a bajnokcsapatoknak az osztályváltást?

(#277) alratar


alratar
addikt

Sziasztok,
nyirkos pályára szerintetek még jó a Medium gumi, vagy Intermediet javasolt?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#278) tkesy válasza alratar (#277) üzenetére


tkesy
őstag

Oda még jó a száraz pályás gumi... Az internek van egy működési tartománya amit kijelez mikor megnézed, ha annál szárazabb pályán mész vele, csak időt vesztesz...

Viszont olyan kérdésem lenne, hogy Ti hogyan állítjátok be a kocsit?
Mert én a pilóták visszajelzéseire hallgatva próbáltam, és úgy gondoltam, ha 98-99% (esetleg 100%) belövöm, akkor a maxot hozza ki belőle a pilóta... De ma rá kellett jönnöm, hogy eddig tévhittben voltam, mivel egy 100%-os kocsival is csak a 18 helyet (több mint 3mp hátránnyal) futotta meg Button (tesztpilóta) a szabadedzésen, míg Vandorne egy 96%-os géppel a 7 helyet hozta... És a két autó között max 3-4 tized van, mert igyekeztem egyformán fejleszteni őket...

Viszont így 5letem sincs, hogy akkor mihez viszonyítsam a köridőt, mert ugye a pálya állapota folyton változik, a gumikkal meg célszerű játszani, az, hogy 2x ugyanolyan szettel küldjem ki az egyszerűen nem fér bele a 20 percbe...

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#279) alratar válasza tkesy (#278) üzenetére


alratar
addikt

Azt vágtam, hogy az inter mikor jó (láttam a kék vonalkát//sávot), csak mivel a száraznál ilyen nincs, nem tudtam hova tenni a dolgot. :)

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#280) Dr Jones73 válasza alratar (#279) üzenetére


Dr Jones73
újonc

Halihó!

A beállításokat én is a pilóták és a szerelők "tanácsaira" hallgatva végzem. Az, hogy egy pilótád hol végez egy versenyen ennél sokkal összetettebb... Példának okáér: Van egy olcsó, közepesnél gyengébb versenyzőm (nevezzük "kiscsillagnak") és egy 4,5 csillagos, méregdrága versenyzőm (nevezzük "nagymenőnek"). Időmérőn Nagymenő rendszeresen 4-5 hellyel jobbat hoz, mint Kiscsillag. Viszont a tavalyi szezonban Kiscsillag" megtanulta (pár száz ezerért) az "Egykörös hős" tulajdonságot, plusz az előzési értéke 18-as, minden más a béka segge alatt van. Szóval Kiscsillag az első kőrben általában feljön az első 4-be (kb 15-18. helyekről) és onnantól kezdve csak tartani kell, amit tudunk is... Nagycsillag pedig beszorul valaki mögé és taktikázni kell. Mindíg Kiscsillag mögött végez.

Szóval ez nem egyszerű.

Minden pilóta más-más tulajdonságokkal bír, ami azt eredményezheti, hogy más autóbeállításokkal tud jó eredményt produkálni. (pici különbségekre gondolok). Általában nekem is "lila arcokkal" sikerül az autó beállítás, de az értékek soha sem egyformák....

Száraz gumók egyértelműen száraz pályákra jók... De nyirkoson is lehet vele vagánykodni! :K

(#281) Hokunda


Hokunda
aktív tag

Ez az új kiegészítő eléggé csalódás - leírás alapján - most őszintén, miért nem lehetett az eddigieket mélyíteni (még több "felfedezhető pilóta, autóbeállítás, fejlesztés, pálya, sorozat...) ahelyett, hogy kapott a játék 3 új sztroivonalat a meglévő csapatokkal és követelmények szerinti eredményelérést, ez nem ér meg 7 dollárt sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#282) Mooka-Miki válasza Hokunda (#281) üzenetére


Mooka-Miki
senior tag

Szerintem sem éri meg. :N

(#283) alratar


alratar
addikt

Sziasztok,

Új alkatrész építésénél azt írja, hogy +x az alaptól és +7 a tervezőtől.
Viszont így ez nem stimmel, ugyanis a főmérnökömnek alapból 7-es az értéke az adott alkatrésznél, így 14-et ellen hozzá adnia, nem?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#284) Rendo84


Rendo84
senior tag

Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen modokat érdemes leszedni hogy még realisztikusabb, még jobb legyen a játék és persze nem lesz bugos? Olyan kiegészítést vagy módosítást nem szeretnék, ami engem segít, vagy előnyhöz juttat.
Köszi előre is!

(#285) alratar válasza Rendo84 (#284) üzenetére


alratar
addikt

Fire 17

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#286) Rendo84 válasza alratar (#285) üzenetére


Rendo84
senior tag

Köszi. Egyébként ez miben különbözik, mint az ICE mod 2017?

(#287) alratar válasza Rendo84 (#286) üzenetére


alratar
addikt

Mi leenne ha elolvasnád a két mod leírást?

De a legnagyobb különbség:
FIRE 2017: Formula 1 - Formula 2 - Formula 3 - DTM - ADAC GT Masters GT3
ice 22017: Formula One - Verizon Indycar Series - Formula E - Le Mans Prototype - BlancPain GT3 Series

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#288) Rendo84 válasza alratar (#287) üzenetére


Rendo84
senior tag

Gondoltam itt szakavatott emberek járnak ide és kapok részletes infót, tanácsot, segítséget a játékhoz, elvégre ez egy fórum, de ahogy látom kihalt minden, köszi azért, offolom magam a topicból én is, minden sértődés nélkül, nehogy félre értsd. :R

[ Szerkesztve ]

(#289) alratar válasza Rendo84 (#288) üzenetére


alratar
addikt

Igen.. Elég kihalt lett a topic.
De én itt vagyok, s ha kell adok tanácsot etc.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#290) Byzon


Byzon
újonc

Sziasztok! Én kissé későn, mostanság találtam rá a játékra, de be is szippantott rendesen. Az első idényem vége felé járok a Predatorral, természetesen tök utolsó helyen, de erre számítottam is. Nem baj, jövőre már repül a tök használhatatlan második számú pilótám. Viszont fontos kérdésem lenne, ha valaki tud segíteni.

A főmérnökömnek van egy olyan képessége a negyedik sorban, hogy egy alkatrész áráért kettőt épít. Ha én ebben az évben kihúzom mondjuk a motorfejlesztést 3-as sorig, akkor az megmarad jövőre? Vagyis az első motorépítésnél már kérhetek tőle kettőt? Vagy elölről indul az egész? Merthát ki tudok szorítani nyögvenyelősen a költségvetésből még egy mocit, de elpazarolni sem akarom a pénzt...

Nagyon szépen köszönöm előre is, ha valaki segít. :R

(#291) alratar válasza Byzon (#290) üzenetére


alratar
addikt

Ha jól értem, arra vagy kíváncsi, hogyha eléred a jó motor perkjeit, a következő szezont már jó szinttől kezded-e.
Válasz: nem.

Minden szezont alap motorral kezdesz, onnan kell feltornászni magadat.
Egyedül a motor teljesítménye öröklődik a következő szezonra.

Azt javaslom, építs egy nagyon nagy teljesítményű motort, ha kell kockázatosít is akár, hiszen szezon végén nem rakod be, viszont a következő szezonban annak a motornak a teljesítménye lesz az alap.
Rúgd ki a mérnököt és olyat vegyél fel, akinek az első három slotban vannak jó perkjei.

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#292) Byzon válasza alratar (#291) üzenetére


Byzon
újonc

Köszönöm szépen a választ, azt hiszem még sokat kell gyakorolnom nekem ezzel a programmal, egyelőre a második szezon felénél még ugyanúgy az utolsó helyen szenvedek mint eddig mindig. Hiába építettem második szintű központot, hiába a jobb szerelők, a használható mérnök, hiába a jobb második számú pilóta, hiába vettem meg minden autóra minden fejlesztést amit csak engedett, egyelőre az összes javulás, hogy már nem csak a fix 19 és 20-as helyeken jövök be, van amikor már akár a 16-18 is elérhető. Az évad felénél kőkemény 0 pont... (Csak az első 10 kap pontot) Na mindegy, majd belejövök, de mindenesetre valamit rosszul csinálok :(

(#293) DFlash válasza Byzon (#292) üzenetére


DFlash
tag

Évadvégére fejleszd ki a legjobb teljesítményű alkatrészt nem baj ha kockázatos, a következő szezonra az lesz az alap és kockázat mentes. Menni fog az, csak ne add fel. :)

(#294) Byzon válasza DFlash (#293) üzenetére


Byzon
újonc

Ja nem, arról szó sincs :D Akkor is világbajnoki címvédőt fogok nevelni a frissen szerződtetett 2 csillagos (de több mint 4 csillag tehetségű) másodpilótámból, ha belezöldül a program akkor is :P

Mellesleg meg helyenként vicces is számomra. Pl minden politikai szavazásnál tartózkodtam első évben, hogy le tudjam hurrogni, ha valamelyik ökör feldobja az időmérő edzés ötletét (lévén ötletem sincs, mi a fenét csináljak ott, mennyire húzzam a csíkot, semmi támpontom), de erre megadja a lehetőséget, hogy 1 milláért kiírhatok egy szavazást. Na erre rámentem, mondom szeretnék 20 perces szabadezdést, beletoltam a 4 szavazaterőmet, erre nélkülem is megszavazták volna 8-2-re XD

Most kb látom a problémákat, ideje megoldani őket. (A főmérnököm mindenben jó, csak pont motorban csíra, a csapat szponzor ereje 1%-os, meg hetek óta nyüszítenek a tesztpályáért, az meg drága és leginkább: nyilván nem tudok még jól vezetni, de ezeket majdcsak megoldom :) )

Köszönöm a tippeket és a biztatást! :D

(#295) DFlash válasza Byzon (#294) üzenetére


DFlash
tag

Sok sikert :C

(#296) Byzon válasza DFlash (#295) üzenetére


Byzon
újonc

Esküszöm kiakaszt azért... :D Mostanra ott tartok, hogy már azért a 6. helyet szeretnék tőlem (a mezőnyben 7-esnek számító autóval), úgy hogy megszavazták a kis őrülteek, hogy csak az első 6 kap pontot, erre a szép, ügyes, tehetséges pilótám bejelenti hogy egy sikeres zenész lett és ő most bizony 5 hónapig a karrierjére koncentrál, magasról tesz az autóversenyzésre (minden statja romlik 3-mal asszem). Hát mondom zseniális... Ezek azért igazán gonosz húzások a géptől, mert ezekre aztán se felkészülni nem lehet, se semmi... :( Na mindegy. Azért jó játék, csak val'szeg most először így már nem lesz meg az éves célkitűzés és gondolom idény végén repülök.

(#297) Hokunda válasza Byzon (#296) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Legalsóbb osztályban az autó nem túl sokat számít. ZRTvel lettem bajnok a 3. évtől kezdve zsinórban 3 évig, de már a második évben is a versenyzőm 2. lett összetettben. Szerezz egy jó pilótát (4 csillag oda elég) meg egy fizetőst ehhez kell lvl1es tehetségkutató és onnan sima liba.

[ Szerkesztve ]

(#298) DFlash válasza Byzon (#296) üzenetére


DFlash
tag

Archer BMR kihívás se kutya.
Európa Liga 2. szezonban csak az első 5 majd 6 kapott pontot és ugye fordított rajtrács van.
Elszántam magam, hogy feljebb lépek Ázsia Kupa, nézem a szabályrendszert, nincs időmérő, véletlen rajtrács gép sorsol (na persze..) első 6 kap pontot, egységes motor.
Eddig 5 verseny telt el, de a jobb pilótám még nem indult 15. helynél előrébb.
8 pontot kapartunk össze s így 5. a csapat cél a 8 lenne. :DDD

(#299) alratar válasza DFlash (#298) üzenetére


alratar
addikt

És miért nem terjeszted elő a GMA-nál, hogy legyen ídőmérő alapú rajtrács?
1M szerintem megér az, hogy megnyerd a bajnokságot.

@Byzon:
erre a szép, ügyes, tehetséges pilótám bejelenti hogy egy sikeres zenész lett és ő most bizony 5 hónapig a karrierjére koncentrál, magasról tesz az autóversenyzésre

Ilyen esetekre kell egy tartalékpilota. :)

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#300) DFlash válasza alratar (#299) üzenetére


DFlash
tag

Soron következő 4 szavazásban benne volt az Időmérő alapú rajtrács. :)
Kell az autógyárhoz a pénz, nem költök feleslegesen, 2 futam még hátra van, egész jól állunk 3. hely 2 győzelmet sikerült behúzni, esős futamok voltak.
Jövőre indulhat a gyár építése, aztán megszavazom az öntözőrendszert ;]

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Motorsport Manager
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.