Szerk.: ezek vszeg kamu arak, ez nem realis.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Szerk.: ezek vszeg kamu arak, ez nem realis.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
persze, nem is ezt mondtam. de azert 180 loerohoz mar sokkal nagyobb koncentracio kell, mint 120-hoz.
ez durvan olcso!
jah, nem. a k5-ös az 120 (gazdi szerint, tüzi linkje meg 126-t ír...), másik barátom gixere mode kapcsolós, az a 130 (K8).
Jó, persze lehet okosan, de sokkal könnyebb majd 50 lóval kevesebbel közlekedni. Esős úton felesleges a maximális teljesítmény. Még benzint is spórolsz.
Daniel Alves: Hát, te sem maradsz kemény, ha a tűzoltók szednek össze
[ Szerkesztve ]
Tyuhuu, sracok, most mentem kicsit egy ZX9-el. Hat, ez eletem eddigi legkenyelmesebb motorja, mintha ram ontottek volna, elkepesztoen tetszik.
while (!sleep) sheep++;
Meg ugye az sem mindegy hogy azt a 120pacikát hogy adja le,mert általában egy 600 sport motor 8000ig nem egy nyomatékhegy,nem kell annyira félni tőle.
Mondjuk egy B-King az már más világ ha már ezt említetted,mert azzal alul is vigyázni kell az irtózatos nyomatéka végett.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#33258) Daniel Alves válasza Kasza08 (#33254) üzenetére
Hát, te sem maradsz kemény, ha a tűzoltók szednek össze
Valahogy sosem bírtam az ilyen "beszólásokat"! De inkább nem nyitok vitát erről!
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
Mennyi kilométert mentél vele?
Mert a karok és a csukló szokott elfáradni egy ilyen stílusú motoron hosszabb túra alatt.
Itt nem 50-100kmre gondoltam.
Havernak GT650R van,még viszonylag kényelmesnek számít de neki is 150-200km után már fájnak a kezei a súlyterhelődés végett,meg a nyaka is a folyamatos felfelé nézéstől.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
azert is irtam azt peldanak.
Nagyon keveset Az a helyzet egyebkent, hogy nekem az atlagosnal joval hosszabbak a kezeim ( a magassagomhoz kepest ), igy valahogy ez erzodik termeszetesnek. Hogy mast ne mondjak, a bringamon a kormany altalaban alacsonyabban van, mint az ules, nekem igy jo (teny, hogy terheli a nyakat).
while (!sleep) sheep++;
nekem is magasabban van az ules, mint a kormany a cangamon.
igen, csak elfelejtünk motorozni.
aztán egyszer esős időben elfelejti megnyomni a gombot, jól ráránt a gázra, aztán hellosziaszevasz..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
120-130 lovas gepnel nem is kell erosebb kozutra - nekunk haladoknak.
Így van,én sem tudom az enyémnek még a felét sem kihasználni,mert ahhoz nem tudás kell hogy egyenesben tövig húzom a gázt!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
nekem most tuti nem, szerintem kell vagy 30-40ezer km, hogy a 120-at megszokjam.
már nyakig benne vagyok a pályatréningekben, képzésekben, próbálom a szabijaimat beosztani, a nürburgringhez igazítani. nagyon meg akarok tanulni rendesen motorozni ezzel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ha elviszik ez a szezon kimarad, vagy valami nagyon olcsót beszámítok esetleg!
Ám nem bánnám ha április elején lenne valami közös topic gurulás, benne lennék!
Ma felraktam hirdetésbe, egy óra sem telt el, felhívott egy tag hogy neki nem az egész motor kellene, csak a xenon belőle, a kristály lámpa, meg a kipufogó!
Hehe Besz@rok!
[ Szerkesztve ]
**********
biztos piacosok hivtak.
Inti: Nurburgringre en is elmennek egyszer, de abbol semmi nem lesz.
Gabo: en sem az enyemnek, pedig ez csak 85 loeros.
[ Szerkesztve ]
(#33269) Daniel Alves válasza Boci_83 (#33267) üzenetére
...az igen!
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
(#33270) Kasza08 válasza Daniel Alves (#33258) üzenetére
A kapcsoló maradjon meg a puhányoknak!
Én meg az efféle kissé nagyképű, flegma beszólásokat. De ezen én sem akarok vitatkozni. Mindenesetre én okos ötletnek tartom. písz.
Integra: A motorozás olyan a biciklizés. Nem lehet elfelejteni Bár ti már öregek vagytok, ti lehet, hogy elfelejtitek
De szerintem ugyanúgy, ahogy nem felejtjük lehajtani a plexit esős időben, úgy nem felejtjük el átkapcsolni a mode-ot. Ráadásul te szoktad rángatni a gázt esős időben?
igen, már mentem eszement módjára esőben főúton autósorokat előzve szembe forgalomban, haza akartam már érni, mert a pöcsömnél is ömlött a víz.. tavaly sikerült pár ezer km-t csak esőben megtenni.
(kurva jók a diablo gumik)
azt továbbra is fenntartom, hogy ezek a kapcsoló gombok arra valók, hogy marketing, és hogy rontsa a vezetési képességet. az abs még határeset, ezzel utcára én is abs egyetértek.
de ilyen kapcsológombok.. hát, ez arra való, ohgy írjanak róla a cikkben, aztán beszéljünk róla, hogy de fasza cucc, aztán meg, hogy megvegyük.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
járatom be a ruhát, kanapén beöltözve, ölemben notebook, szépen kezdek megsülni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ugy is kell azt. en tegnap beoltoztem es gurultam egy kicsit az uj rucimban, hat, meg kicsit nehezen mozogtam.
már fáradnka a térdeim rendesen..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Egyelore 3300 fontot mondott a srac a K5-os GSXR600-ra, 7000 km, vadonatuj gumik, etc. A masik eselyes a 2003-as VFR 800ABS, dobozokkal, 3500-ert, 35000 km-rel. Utobbinal kicsit sok a km, mondjuk a ma latott ZX9-ben 50k km van, es perfekt..
while (!sleep) sheep++;
Az durva. Akkor a következő érdeklődő majd a szelepsapkát akarja megvenni?!
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
Túrázni kell, vagy marhulni? Marhulni jó a gixi, túrázni meg 98-01-es vfr-t vegyél. Rendesen gondozva életed végéig kiszolgál.
"Hondások 123-as mercije"
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Arról nem beszélve, hogy szaré'-hugyé' dobálják kint őket. 2.100font (600ezer huf) egy hibátlan 40-50ezer km-es motor, ami 8-9 éve 3.2milla volt itthon. Nem mókás?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Tüzi bácsi lenne hozzád egy kérdésem! Ezek a 400-ak digitálisan mérik a km/h-t? Mert a ford.számot asszem hogy igen, csak fontos lenne tudnom hogy a sebességet spirállalal veszi-e le, mert akarok fokozatkijelzőt de csak azokhoz jó amik digitálisan mérnek.
Ma elkezdtük összerakni, megjött a hengerfej tömítés, vezérlés, hengerfej, alojkartell már a helyén, szelepfedél dekni és generátor dekni ami még nincs a helyén, de az már gyors munka. Hol papír, hol hőálló szilo. tömítést alkalmaztunk, amit lehet telenyomtam Metabondal, zsírral, nem akarom elkiabálni, de nyugodtabb vagyok mintha bárhova betoltam volna h rakdössze.
A köbcentikhez meg lóerőkhöz annyit mondanék, hogy szívesebben rajzolok ívet csőgázon a 400-al, mint rajzolnék egy 1000en 5K fordulattal.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
Bal oldalt megy bele a spirál, ami az első fogaskerékről jön le.
Ha nincs benne a spirál, 5ezernél letilt Tapasztalat
mod: mármint a műszerfalba bal oldalt.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Megvan a kicsike. kép
Régóta állt, alig sikerült beröffenteni, de először 1 hengerrel, majd 1 próbakör után már két hengerrel pöfögött. Van rajta itt-ott némi vakrozsda, trutymóval teli a tank, de a krómozások épek, a blokk csöndes, és nagyon erős, a falsot szívó karbival, és tüsszögő egyik hengerrel is gyönyörűen forgott 10000-ig.
A futómű rendben, elengedett kézzel se szitál. Gumik újak, lánc oké. Akksi gyenge, felraktam töltőre, holnapra kiderült, hogy megdöglött-e, vagy csak lemerült. Youngtimer minősítéssel olcsó a bizti is.
Ja, és 200k volt.
gratula!!!
nagyon penge bringa
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ja a Dani is szívott ezzel asszem, hogy szétszedték a műszerfalat aztán nem sok mindent csinált a masín. Kössz az infót, bajos lesz ez majd a tuning fejidommal, mert a műszerfalat sem tervezem rajthagyni, de csak ki kötöm valahoogy.
zsoltee: Az eléggé jó gép.
[ Szerkesztve ]
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
gratula! annyiert megerte!
Zsír! Gratuláció! Szép mocc.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Gratula Tessék szépen helyrerakni, ez nagyon pofás motor
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Köszönöm mindenkinek a gratulációt.
Szívesen fogadok bármilyen tanácsot a moci rendbetétele ügyében.
Ami tuti kell hozzá: két gyertya, gyertyapipa. ki kell pucolni a tankot, és a karbikat, majd beállíttatnom valahol. le kell szednem a ráégett dzsuvát a kipuff könyökökről. megszakítós a gyújtás, az is kéne hozzá, hogy tuti megbízható legyen. aztán a benzin, ráégett kosz miatt foltos a blokk.
milyen szereket javasoltok a blokk, kipuff könyök, felnik tisztításához, rozsdamentesítéséhez?
gratulalok, leld benne sok oromodet
OFF: ez kib. rohelyes, 10 cm hora ebredtem...hihetetlen ez az idojaras.....jah amugy ma van a B.kat rutinvizsgam...no mind1, hatha konyebb lesz a garazs beallas...kezifekkel
[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
Egy kalappal! Én is márciusban csináltam nagy rittyóban annó!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Egy kis VIDÁMSÁG
-= No way back from Here =-
Brigéciol egy jó szer, olajos trutyit elég jól hozza, ecseteld be a blokk és könyök részeket, olyan 5-10 perc alatt feloldja amit tud, a legjobb ha pamacsolod közben, a végén vízzel lemosod. Simo kipu. könyökkel nálam nem bírt, de jobbat nem tudok és olcsó 700-800HUF / 1l. Rozsdával nincs tapasztalatom.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
azok a zubbonyok.
A leömlő csöveket mivel/ hogyan érdemes felpolírozni?
Annyira szeretném ha szépen csillognának. Van egyáltalán értelme, vagy 20 km után megint besötétedik? (mert ha igen akkor nem sok értelme van..
)
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
azt nekem is meg kellene ejtenem.
Gyári csövet, ha nem saválló, akkor semmivel.
Detox!:
Abból is csak a narancssárgát szabad venni, a citromsárga sz.rt sem ér.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Még csak zöldel találkoztam.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
vagy esetleg valami kromtisztitoval? vagy azzal se?
Bazz Kupak színét nézzed
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。