Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Manitou #42809 üzenetére
Amit én eddig észrevettem:
Finomabban jár a motor, gyorsulásra nehéz válaszolni így a nagy havas latyakban, de talán mintha jobban megugrana a gázadásra (de lehet, hogy csak bebeszélem magamnak), illetve ugyanazokat a távokat megtéve, eddig 2 tankolásból mindkét alkalommal ~ 1 literrel kevesebbet evett a V6-os dög. De ez nem reprezentatív mérés, ha 1000 km múlva is ugyanezeket fogom mondani, akkor lesz vmelyest érdemi az infó.Rick4:
A gáz lenne az igazi megoldás, de pár hete felhívtam két beszerelőműhelyt is, ahol ezt mondták:
1. V motorba nem ajánlják, mert 1 éven belül tuti hengerfejes lesz.
2. Olyan motorba nem ajánlják, amelyikben nitrogén hűtésű szelepszár és kerámia szelepfészek van, mert szétégnek a szelepek. Fogalmam sincs, hogy az enyémben milyen van, de még a márkaszerviz sem tudja megmondani. Most épp közvetlen a gyártóval megy a levelezgetés, de nem egyszerű menet megtudakolni...Mit tudsz ezekről a problémákról?
-
Rick4
félisten
válasz Manitou #42809 üzenetére
Ja, én nem kocsikázni szoktam, nekem az autóba ülés minimum 5-600 km/ nap, meg 12-14 óra, nincsen azzal baj, ha ugyanezt felvállalod. Persze van, mikor el kell szaladnom egy boltba, mert vettem valamit, de az időmet hadd ne töltsem már binyiglizéssel. Az manapság a sport kategória, nem pénzkereset helyett való mulatság. Azért én még annyira szegény vagyok, hogy munkaidőben nem mehetek bringával sehova, mert oda kell érnem időre.
Raccsinbenzintől persze, hogy könnyebben megy a kocsi. Mivel kevesebb súly van az üres pénztárca miatt, jobban is gyorsul, jobban veszi a kanyarokat is. De kb ennyi a különbség. Műszerrel (dynopad és társai) nem tudnak kimutatni különbséget.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025