Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • colossal89

    tag

    válasz snowy1337 #1781 üzenetére

    Szia!

    Én panel problémára gyanakodom. Viszont a cserével, illetve garral kapcsolatban, azt tudom mondani, hogy pl 3 év gar van rá, és ebből az adott bolt ahol vetted 1 évig vállalja a garral kapcsolatos ügyintézést. Ettől függetlenül 1 éven belül a boltot megkerülve, lehet a gyártóhoz fordulni közvetlen. Tudomásom szerint kötelesek külföldön vásárolt terméküket hazánkban is fogadni, nem csak az LG a többi gyártó is. Érdemes lenne egy telefont ejteni ez ügyben a fogyasztó védelem irányába, és megkérdezni hogy milyen lehetőségeid vannak ez ügyben, ha a gyártó nem hajlandó külföldön vásárolt termékét gariztatni. A kérdéseket felírni egy papírra ami felmerül benned az üggyel kapcsolatban, nagyon készségesek általában, ez a dolguk a fogy védelemnél. Én is szoktam hívni őket esetenként. :)

    (Adatlapomon van a gépem)

Új hozzászólás Aktív témák