Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Hasaggymeg #214502 üzenetére

    Baromi egyszerű: a fogsor teljesen 1 darabban van, nincs hézagolni való, se leszedhető zárógyűrű vagy záró fogaskerék. Rá kell helyezni simán a kazettatestre úgy, hogy ahogy belül vannak a vályatok az mint egy kerékőr belemenjen a kazetta belső felének a mintájába, itt érezni, amikor beleesik, de ezzel még nincs a helyén a sor. Ez lényegében csak azért kell, hogy vezesse az egészet. Majd ezután a menetre egy standard kazetta csavarral szépen betekered (40 NM az előírt) és akkor kerül szépen véglegesen a helyére. A meneten tekeréskor a kazetta már nem forog semerre azt vezeti befelé a küllők felé.

    Az XDR-t nem ismerem azt nem tudom hol használják, a montikra való eagle sor mind XD-s, sőt már a korábbi generációs 11 sebességes sram rendszer is XD volt, így a 11 és 12-es rendszer sramnál átjárható kazetta test csere nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés